ციტატა(nihontoman @ 30th March 2011 - 12:02 AM)

VTEC
აჰა, გასაგებია. როგორც სეამჩნიე, აკორდს თუ ავიღებ, იქნება euro R ვერსია, ანუ ტემპერამენტი რომ ქონდეს და ქალაქსჰიც 15+ ლიტრა არ დაწვას biggrin.gif ასევე ვფიქრობ ალტეცაზეც - თუ ეგ ავიღე, ავიღებ ისევ რს200 ვერსიას, 210 ცხენით რომაა და არა 160 ცხენიანს....
რაც შეეხება ცუდ რარაცეებს ალტეცაზე, ეგ მე ჯერ არ მსმენია, ალბათ იმიტომ, რომ ქართულ ფორუმებზე ვცდილობ მანქანებზე ინფორმაცია არ მოვიპოვო. biggrin.gif
იაპონურ მანქანებს შეჩვეული ვარ, გინდაც სულ ტაბურეტკასავით იდგეს - ეგ უფრო ასწორებს, ვიდრე ჟელესავით ქანაობა წინ და უკან დატორმუზება - აჩქარების დროს. ძააან დიდ კომფორტზე პრეტენზია არც მაქვს. ერთადერთი მანაღვლებს ნაწილების ამბავი. აქ შოვნა-არ შოვნა მახატია პრინციპში - უცხოეთიდან დავაზაკაზებ, მარა არ მინდა ძვირი იყოს ( განსაკუთრებიტ Euro R-ის მეშინია, ტავისი განსაკუთრებული მატორის და პადვესკის გამო...)
პრინციპში ხადავოის ნაწილების პრობლემა არაა აქ რამდენადაც ვიცი, ადრე რომ გიხარი შარავოი რომ გამოვუცვალე, სივიკის წავიდა

მატორში რა ნდა მოახერხო რომ გაუფუჭო?

ძალიან ძნელი გასაფუჭებელია მაგრამ თუ მოინდომებ მაგასაც მოახერხებ

ფორუმ.გე-ზე გორსკი რომაა თუ იცი.. მაგან 1 საათის ნაყიდ პრელუტ ტაიპესზე გაწურული მეორიდან 8000-ზე ნაკლები აბაროტი არ ეჭირებოდა პირველში რომ მოახერხა და თხარა... დედა უტირა ძრავს

და შენი თქმის არ იყოს რასაც ვერ იშოვი, ჩამოტანას რაღა უნდა?

ციტატა(bazuka @ 30th March 2011 - 12:24 AM)

მომიყვანე სტოკი ტაიპ არი და ჩემი 540-ით ჩავაცვავ, და ეს მაშინ, როცა M3-სთან შანსი არ მაქვს
მთავარია მოსახვევები არ შეგხვდეთ არა?

ციტატა(Power_VANO @ 30th March 2011 - 12:36 AM)

ნუ ახლა 150K-ს მერე ჯიგარი ხელოსნის რჩევით კაი ჯიგრულ მინერალს თუ დაითრევ ელიავაზე და ჩაასხამ, მაშინ კი უნდა გეშინოდეს biggrin.gif
თორემ იქ მოვლილ მატორს აქაც თუ მართლა ხარისხიან ზეთს აჭმევ და რეგულარზე არ მიაგდებ, დიდი ხანი გემსახურება smile.gif
ჩემს ჰონდებში სულ სინთეტიკას ვასხავ და გრამს არ იკლებენ, რაის მინერალი...

მაგათი ვაიხელოსანი დედავატირე... რა შუაშია პრაბეგი?

რაც შეეხება რეგულარს მაგაზე პრობლემა არ აქვთ, საკუთარი გამოცდილებიდან გეუბნებით. ბენზინის ხარისხზე არ აქვთ პრობლემები
არც JDI-ა და არც ტურბო. რაც გინდა ჩაასხი

ციტატა(bazuka @ 30th March 2011 - 12:24 AM)

მომიყვანე სტოკი ტაიპ არი და ჩემი 540-ით ჩავაცვავ, და ეს მაშინ, როცა M3-სთან შანსი არ მაქვს
ოღონდ ეხლა არ დამიწყო ალაზანი დიდიაო და .....
სტოკი არის სტოკი დანარჩენზე პრეძელი აღარ არსებობს
ჩემს მატორზე რომ კოვკები და ტურბინები და ჭუჭუები გავუკეთო ეგ უკვე 540 აღარ იქნება
ამიტომაც არ მიყვარს ფაქტების დამახინჯებით გადმოცემები.
არ არი ეგ მანქანა სტოკი, არც ვამბობთ, წინა პოსტებში გვიწერია კიდეც, ასე რომ დონთ ვორრი

გეთანხმები რომ სტოკი მ3 გაასწრებს ტაიპერს, თუმც პარნიზე შეიძლება ვერც გაასწროს თუ ისეთი პრიამოკები არ იქნება ბოლოს ტრეკზე ჩატარებულ პარნიზე რომ იყო სპეციალურად დათას მ3-ისთვის გაკეტებული

და ჩხიკვომ რომ კინაღამ მოუგო (ოღონდ STI-თ), თუ მოუგო კიდეც რავიცი, გაბლაიას რომ გააცია წელში, რას დარბოდა ფინიშზე აქეთ-იქეთ

მაგრამ ნიკალას ინტეგრას ისე რომ იცოდე ტურბო და კომპრესორი არ უყენია, პროსტა 2.0 ცეერვეს ბლოკი უდევს სტოკ ნიზზე და თავისივე გალოვკა ადგას ზემოდან
ციტატა(cz80 @ 30th March 2011 - 12:38 AM)

ეე პიპიების დაჯიბრებისთვის ცალკე კუტოკი გახსენით რა..ვაა :P biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
ეს ღამურების თემაა ტო..ბჯოოო :P biggrin.gif
კაი რა... გვაცადე ცოტა ჩვენს ვიხალისოთ, რამდენიხანია საავტომობილო თემებზე აღარ გვისპორია, მოგვენატრა ხალხს