ციტატა(nihontoman @ 18th March 2011 - 01:38 PM)

Power_VANO
და რა იცი რომ უკვე 200 ცხენი არაა? 192 ქარხნულად არის ხომ? მაგას მამენტ კარგი ბენზინიც ეყოფა რომ 200 ცხენზე იმუშაოს biggrin.gif
მარტო ინთეიქი საკმარისი იქნება IMHO. თუმცა ბარონას შეუძლია სულაც ტურბინა დაადგას თავზე, ან კომპრესოპრი მიაერთოს და მერე იქნბება 300 ცხენი biggrin.gif
იარაღში ვერ შეგესპორები, მაგრამ აი მანქანებში... ნამეტანი ლაითად უყურებ მაგ საქმეს

რომ ჩავეძიოთ ბენზინით ცხენებს ვერ აწევს. ძრავს აქვს თავისი კომპრესია და მაგით განისაზღვრება რა უნდა ჩაასხა. ანუ "კარგ ბენზინს" რომ ასხავ მაგით დეტონაციას ამცირებ და ეგაა. ანუ ცუდი ბენზინი რომ ჩაასხა მაგ 192-საც ვერ მიიღებ.
ინთეიქში კიდე გააჩნია რას გულისხმობ, თუ ყველაფერს, მაშინ ჩამოვთვლი რეები დაჭირდება: "ტუნინგოვი" შემშვები კოლექტორი, დროსელი, შორთ რამი ან უფრო კარგი იქნება ქოლდ აირ ინთეიქი რაც ძალიან ძვირი სიამოვნებაა. ასე რომ ინთეიქის შეცვლას ისე რომ რეალური სხვაობა მოგცეს ნუ ეხუმრები

ტურბოს და კომპრესორის დაყენება ხომ საერთოდ თითქმის ფანტასტიკას უახლოვდება ჩვენს დღევანდელობაში... რადგან ნარმალური კიტი რომ დაითრიო კი გიჯდება მანქანის ფასი

ცალკე ტურბოს ხომ ვერ დააყენებ, ხოგინდა მაგის კოლექტორი, ინტერქულერი, ძრავში პორშინები თავის დედმამიშვილებით და კიდევ ათასი რამე... მერე მაგას პლიუს დანასტროიკება უნდა კომპს, რისთვისაც შეიძლება სხვა კომპის დათრევაც დაჭირდეს, თან სად დაანასტროიკებ რო? ენტონიც აღარ არი საქართველოში

და ეს ყველაფერი არაა, დავუშვათ დააყენა ეგ ყველაფერი და გამარტა, მერე რომ ჩაადგას ნორმალურად ხო გაცვივდება სტანდარტული გუმბარები აქეთ-იქეთ

სამუხრუჭე სისტემაც შესაცვლელი ექნება და რავი რა... რამოდენიმე მაგ მანქანის ფასი დაუჯდება

კაროჩე ვიცი რომ ბევრი ვწერე, მაგრამ მონატრებული ვიყავი მანქანაზე საუბარს და ამოვანთხიე