გმადლობთ ბატონებო, გმადლობთ!
ციტატა(TAMPLIER @ 25th December 2012 - 01:23 PM)

მაგარი მესიმპატიურა ხო იცი შენა!
აბა მონაცემები პლზ
2.0 ძრავია, 150 ცხენით (ძრავი შევუცვალე, 2.2 იდო შიგნით, 147 ცხენის ძალიანი ცეპიანი ეკოტეკი. მაგის ნაცვლად ჩავდე 150 ცხენიანი 2.0, ოპელის ალბათ ერთ-ერთი საუკეთესო ძრავი, C20XE. თან სულ ახალ-ახალი ნაწილებითაა ძრავი აწყობილი)
კარობკა მექანიკა 5 სიჩქარიანი, წინა წამყვანი.
ბაჩიები დიდი აცვია, 225/45 R17-ები. მაგ სურათებზე დაბალ პადვესკაზეა. ეხლა შევაყენე სტანდარტ ამორტიზატორებზე და ზამბარებზე და დადკა კარგ ზამთრის სიმაღლეზე
დანარჩენი მანქანის გარბენი 110 000. გამოშვების წელი 2000.
ციტატა(Davitus @ 25th December 2012 - 01:24 PM)

ყოფილიყო რას ერჩოდი
გიტყდება ძმაუუ
ესეთი იყო რომ ვიყიდე, ზნაკების გარეშე. მეც იდეა მომწონა და აღარ დამიყენებია არსად. ერთი-ორ ფერარის ზნაკს ვიყიდი ამაზონზე და იმათ დავაკრავ

ციტატა(Davitus @ 25th December 2012 - 01:24 PM)

ისე მე მაგრა მომწონს ასტა ჯი, ლამაზი გამოუვიდათ, თუმცა ახალი უფრო მომწონს
ჰო, მართლა ლამაზი მოდელი გამოვიდა იმ წლებისთვის. მე თუ მკითხავ, დღესაც ამდენი წლის მერე საკმაოდ ნორმალურ, თანამედროვე ვიდზე დგას G, მიუხედავად იმისა, რომ 10-14 წლის მანქანებია.
ახალი კიი, ლამაზია, მაგრამ კარგა ბევრიც ღირს. თორემ მეც კი მომწონს ახალი უფრო.

ციტატა(ja_ja @ 25th December 2012 - 01:10 PM)

მე უფრო რაიმე სპორტული ჯაპანიკო მეგონა
ჰოო აი ჯაპანიკოსი აქვს უკან სპოილერი. ჰონდა სივიკის სპოილერია