დახმარება - ძებნა - წევრთა სია - კალენდარი
სრული ვერსია: ბორბლებიანების თემა
Georgian Airgunners Portal > საერთო > ფლეიმი
გვერდი: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25
geojorjika
ხ.მ.ე.ლ.ო
ციტატა(x.m.e.l.o @ 2nd June 2018 - 04:45 PM) *
ნეტავ გრანდის ზეთის შეცვლა და ფილტრისა რა ჯდება


შენ რომ მანქანა გინდა იმ ფასის კატეგორიაში ყველა მანქანისთვის 2.5-მდე მატორში 80-120 ლარი ჯდება ნომრალური ზეთი+ ფილტრი , და ზოგადად მანქანაში ზეთის შეცვლის ფასი თუ ძალიან გირტყავს ჯიბეზე ჯობია მანქანა საერთოდ არ იყიდო , იმიტომ რომ მაგ ზეთის გარდა მანქანას 10-ჯერ მეტი სხვა ხარჯი აქვს , მაგ: საბურავები რომელიც ღირ 800-1000 ლარი, სავალი ნაწილის გაკეთება , აღდგენა 250-400 ლარი , ახლებით შეცვლა 500-800 ლარი , ამორტიზატორები თითო მინიმუმ 150 ლარი + შეცვლა ოთხივესი ალბათ 100-150 ლარი , და ათასი ყპეობა კიდევ smile.gif

ჯობია იყიდე 3000$ანი მანქანა , კარგდ მდგომარეობაში, რომლეიც ცოტას წვას და ნაწილებიც ძვირი არ ღირს , მაგალითად: ფიტი, კოლტი, მერსედესი ა კლასი, ნისან ნოუთ, მარჩი და ა.შ. ვიდერე ჯიპებს მიასკდე და მერე გაზი ჩატენო შგნით გრუზინულად.
ხ.მ.ე.ლ.ო
ციტატა(geojorjika @ Jun 4 2018, 11:35 PM) *
ხ.მ.ე.ლ.ო


შენ რომ მანქანა გინდა იმ ფასის კატეგორიაში ყველა მანქანისთვის 2.5-მდე მატორში 80-120 ლარი ჯდება ნომრალური ზეთი+ ფილტრი , და ზოგადად მანქანაში ზეთის შეცვლის ფასი თუ ძალიან გირტყავს ჯიბეზე ჯობია მანქანა საერთოდ არ იყიდო , იმიტომ რომ მაგ ზეთის გარდა მანქანას 10-ჯერ მეტი სხვა ხარჯი აქვს , მაგ: საბურავები რომელიც ღირ 800-1000 ლარი, სავალი ნაწილის გაკეთება , აღდგენა 250-400 ლარი , ახლებით შეცვლა 500-800 ლარი , ამორტიზატორები თითო მინიმუმ 150 ლარი + შეცვლა ოთხივესი ალბათ 100-150 ლარი , და ათასი ყპეობა კიდევ smile.gif

ჯობია იყიდე 3000$ანი მანქანა , კარგდ მდგომარეობაში, რომლეიც ცოტას წვას და ნაწილებიც ძვირი არ ღირს , მაგალითად: ფიტი, კოლტი, მერსედესი ა კლასი, ნისან ნოუთ, მარჩი და ა.შ. ვიდერე ჯიპებს მიასკდე და მერე გაზი ჩატენო შგნით გრუზინულად.


მაგრამ მერე რომ ვერ ვივლი მაგ მანქანებით ცოტა პრიკაზ ადგილებში? sad.gif ეგ გასაგებია რომ ზეთის გარდა ათასი რაღაც უნდა და ვითვალისწინებ, სხვა რა გზაა :/ მთავარია სულ ყველაფერი ერთად არ გაუფუჭდეს მანქანას და იმხელა თანხაში არ გადავარდე რომ კუნძებზე შეყენება მომიწიოს

biggrin.gif biggrin.gif
ხ.მ.ე.ლ.ო
ეს თხევადი გაზების ჩაყენება რა ჯდება ხო არავინ იცით? ჩაგიყენებიათ ვინმეს? აი მაგალითისთვის რო ავიღოთ 20 კუბიანი თხევადი გაზისა, რა დაჯდება ჩაყენება? და ბენზინთან შედარებით მეტს წვავს მანქანა ამ ტხევად გაზს, უბრალოდ უფრო ინახავს მანქანას და უფრო იაფი რომ რირს ბენზინთან შედარებით მაგიტოა პრიორიტეტული ხო?
gregory
ხ.მ.ე.ლ.ო
ამ ეტაპზე თხევადი გაზი ბუნებრივზე ბევრად იაფად იყიდება. რაც ჩმა არარეალურია.
უბრალოდ ეხლა დაიწყო ამ აპარატურის მონტაჟი და სპეციალურადაა ფასი დაწეული.
როგორც კი რაღაც ზღვარს აცდება თხევადგაზიანი მანქანების რაოდენობა ეგრევე გაზის ფასიც მოიმატებს მგონი.
ფასს რაც შეეხება: ჯერ მანქანა უნდა აარჩიო და ფასი მერე გამოითვლება smile.gif
ნუ იქ ბალონის ფორმა და მოცულობაც საკმაოდ მნიშვნელოვან სხვაობებს გაძლევს.
კუბატურა მაინც დააკონკრეტე და ბალონის ტევადობა

koba1973
ციტატა(gregory @ 6th June 2018 - 07:30 AM) *
ამ ეტაპზე თხევადი გაზი ბუნებრივზე ბევრად იაფად იყიდება. რაც ჩმა არარეალურია.
უბრალოდ ეხლა დაიწყო ამ აპარატურის მონტაჟი და სპეციალურადაა ფასი დაწეული.
როგორც კი რაღაც ზღვარს აცდება თხევადგაზიანი მანქანების რაოდენობა ეგრევე გაზის ფასიც მოიმატებს მგონი.

100%
მეგობარს უყენია და ასეთ პრობლემას წააწყდა: გასამართ სადგურზე ხან რა პრობლემას აწყდება ხან რას. აღმოჩნდა რაკი აპარატურა მათთან არ დააყენა მაგიტომ მიზეზობდნენ.
ხ.მ.ე.ლ.ო
gregory

დაკონკრეტებული მაქვს, 20 კუბიანი თქო გრანდ ვიტარაზე. smile.gif ნუ გაძვირებას რაც შეეხება, ეგ ზუსტად მასე იქნება. ხომ იცი ბიზნესის და მარკეტინგული გათვლის ამბავი, თუმცა არ მგონია ისე გააძვირონ რომ ბენზინის ფასს გაასწროს.
თუ ბევრად გააძვირებენ კიდევ კი ჩაანაცვლებს ხალხი ისევ ბენზინით smile.gif



koba1973

ეგ როგორ, დამტენი პორტები არ მიდის თუ?
თუ რადგან ჩვენთან არ ჩააყენეო, მაგიტომ უქმნიან პრობლემებს?
gregory
ხ.მ.ე.ლ.ო
ესენიი არიან აპარატურის და გაზის შემომტანებიც
57778180რვა. კოკა ქვია. 12-ის მერე დაურეკე. მექანიზაციის ქუჩაზე არიან.
დაურეკე და გაგარკვევს ყველაფერში
ხ.მ.ე.ლ.ო
ციტატა(gregory @ Jun 6 2018, 10:24 AM) *
ხ.მ.ე.ლ.ო
ესენიი არიან აპარატურის და გაზის შემომტანებიც
57778180რვა. კოკა ქვია. 12-ის მერე დაურეკე. მექანიზაციის ქუჩაზე არიან.
დაურეკე და გაგარკვევს ყველაფერში

კაი გრეგორ სპასიბა
master
ტოიტა ისტი 4*4 ზე, არის იაფი და ადვილი შესანახი მანქანა კარგი გამავლობით, მოკლეა და თან კლირენსი აქ 17 სმ და კარგად გადადის ბუგაროკებზეც. მე წინა წამყვანიანი მყავს და სანადიროთ იმითი დავდივარ ხოლმე. 2015 წლის 10 თებერვალს ჩამოვიდა და ჯერ არაფერ არ შემიცვლია ზედ, ზეთის, ფილტრების და ხუნდების გარდა. გავიარე 65 ათასი.
ნაკლი ისაა რომ ფართი აქ პატარა. კიდე ის რომ 1.5 აქ ძრავი ჩვეულებრივი ავტომატია 4 სიჩქარიანი და ჩემი წვავს მინიმუმ 8 ლიტრს ქალაქში, კვადრო დაწვავს 9-10 ლიტრს.

ასევე სუზუკი სვიფტს აქ მაღალი კლირენსი.

ესენი თუ არ მოგწონს მაშინ ფორესტერზე მოგიწევს ფიქრი, უტურბინო მექქანიკა, იაპონური 2.0 წვავს 8-9 ლიტრსო ასე ამობობენ ამერიკული 2.5 13-14-ს.

იაფ ვარიანტში ესენია და რავი.


ხ.მ.ე.ლ.ო
ისთსაც და სვიფტსაც იმდენად დაბალი პასადკები აქვს რომ მირჩევნია სედანი ვიყიდო მაგ პასატკით, თან მექანიკა არ მინდა და თან კიდევ შეუხედავი მანქანებია ცოტა smile.gif
master
ციტატა(ხ.მ.ე.ლ.ო @ Jun 10 2018, 05:03 PM) *
ისთსაც და სვიფტსაც იმდენად დაბალი პასადკები აქვს რომ მირჩევნია სედანი ვიყიდო მაგ პასატკით, თან მექანიკა არ მინდა და თან კიდევ შეუხედავი მანქანებია ცოტა smile.gif

არანაირად არ არიან დაბლები ჩემი აზრით ფორიკა სადაც გადავა ესენიც გადავლიან, სვიფტი ყველა ვარიანტში.
ნუ იაფი და იორღა ესენია და რამე სრულყოფილი ჯიპი იყიდო იაფათ და თან ცოტას წვავდეს და ამავე დროს იაფი შესანახი იყოს შეუძლებელია.

Der Rote Baron
ციტატა(master @ Jun 10 2018, 07:21 PM) *
არანაირად არ არიან დაბლები ჩემი აზრით ფორიკა სადაც გადავა ესენიც გადავლიან, სვიფტი ყველა ვარიანტში.
ნუ იაფი და იორღა ესენია და რამე სრულყოფილი ჯიპი იყიდო იაფათ და თან ცოტას წვავდეს და ამავე დროს იაფი შესანახი იყოს შეუძლებელია.

როგორც გავა იქ ისტი და სვიფტი, სადაც ფორესტერი გავა? smile.gif
ისტი რომც AWD იყოს მაინც სუბარუს 4X4 -ზე სხვა ნაირად მუშაობს
და კლირენსიც მაღალი აქვს იმ ორთან შედარებით.
master
ციტატა(Der Rote Baron @ Jun 10 2018, 11:10 PM) *
როგორც გავა იქ ისტი და სვიფტი, სადაც ფორესტერი გავა? smile.gif
ისტი რომც AWD იყოს მაინც სუბარუს 4X4 -ზე სხვა ნაირად მუშაობს
და კლირენსიც მაღალი აქვს იმ ორთან შედარებით.

"გადავა" მეწერა მე და არა "გავა" კლირენსი კი მეტი აქ მარა გრძელია, ნუ ისტზე მეც მეეჭვება მარა სვიფტი ყველა ვარიანტში გაუქაჩავს კლირენსით.
სუბარუს ხიდებს რაც შეეხება კი ვიცი რაცხაა რაის ისტი ბევრი ჯიპი ვერ დეეტაკება
okela84
გონიოდან მანქანის წამოღების რამე იაფიანი ვარიანტი ხომ არ იცით ? ნუ ბათუმიდან მომავალ ტრანსპორტზეა საუბრაი
chicho
okela84

ოკელ ზდრასტი, რავი ბიჯო ევკუატორის გარდა სხვა რა გზაა ? ევაკუატორების კომპანიები ძალინ მომრვლდა და კონკურენციის გამო ბევრმა გააიაფა და მიგუგლე ნახავ რამეს
ხ.მ.ე.ლ.ო
სალამი ყველას...

მოკლედ, შევიძინე ავტომობილი, სუზუკი გრანდ ვიტარა, გარბენი 225 000 კილომეტრი. არის ამერიკული. აი ეს...



მანქანას გააჩნია ოთხივე წამყვანი თვალი, ხიდები და ყველაფერი რიგზე აქვს. უკვე გავტესტე ლოტკინის ოფფ როუდერთა გორებზე და ნამდვილად გამაკვირვა მისმა შესაძლებლობებმა, მითუმეტეს მიყენია ჩვეულებრივი ზიმა-ლეტა საბურავები, არ არის მაღალ პროტექტორიანი, მოკლედ არაფერი განსაკუთრებული და ისეთ აღმართებზე ავედი რაზდატკით და მის გარეშეც, სადაც 2003 წლიანი იქს ტერრა ავიდა. არის დაურტყმელი.

ნუ, როდესაც მეორად მანქანას ვყიდულობთ, ყველამ კარგად ვიცით რომ რარაც მინიმალურებს მაინც უნდა ხელის შევლება.
Xემს საახლობლოში ბევრი მყავს მანქანიანი და მათაც ვეკითხები თუ რამე მაინტერესებს, მაგრამ ზედმეტი ინფო არასოდესაა ზედმეტი.

იქიდან გამომდინარე რომ ბევრი რამ ჯერ არ გამეგება, გამოცდილ ხალხთან მაქვს რამდენიმე შეკითხვა, ასევე მჭირდება რჩევა აქსესუარების შეძენის ადგილმდებარეობებთან დაკავშირებით. აი მაგალითად მინდა ვიყიდო მანქანის ისეთი აქსესუარი, როგორიცაა ტყავი, ან შემოსაკრავი ამ გადასაცმელი. რაიმე კარგი ადგილი ხომ არ იცით სადაც საწეების ფერების ფართო არჩევანი იქნება? მანქანა ბორდოსფერში მყავს და შესაბამისად ბორდოსფერ საჭეს ვეძებ biggrin.gif შემოვიარე მთელი ვასმოი და ამ ფერი ვერ ვისოვე, სულ უაზრო საჭის ტყავებია.

ფარები სად შეიძლება დავაპოლირებინო , ცოტა გაყვითლებულია და რო გავათეთქო, და რა დამიჯდება ორივე?

შემდეგი შეკითხვა, კაცურად მითხარით თუ ვინმემ იცით იმენა სუზუკ გრანდ ვიტარებს სად შლიან? ისანში ვიყავი დასლილებში და ერთგან შლიან მარტო მთელს ამხელა ბაზრობაზე. ფეიქრებზე გამიგია შლიანო და მანდაც წავალ მაგრამ კიდევ რა ადგილმდებარეობას გამაცნობდით? ამის რაღაც წვრილმანი ნაწილების ყიდვა მინდა რა...

მესამე შეკითხვა: როგორც ჩანს პატრონები კარგად არ უვლიდნენ არა ჰიგიენურად ეპყრობოდნენ (ფუ, ვერ ვიტან ნივთებს რომ არ უფრთხილდებია, მანქანას ხო მითუმეტეს) ამიტომ სალონი ძაან ჭუჭყიანია და სულ მთლიანად შიგნიდან სალონი სად შეიძლება დავაქიმწმენდო ან დავაკერხერო, ნუ რომელიც უფრო მოუხდება რავიცი, ხარისხიანად რომ აკეთებდნენ და არც ისე ძვირი ღირდეს? ჩამჯდარი აქვს ჭუჭყი, მაზუთები ადგილ ადგილ და კევებიც კი. (ბლინ)

მეოთხე და ბოლო შეკითხვა: პატრონი მიმტკიცებდა 10-11 ლიტრას ვწვავ ქალაქში და ტრასაზე 9-სო. და რაც მთავარია სამგორში რომ ავაწევინე ხელოსნებმა გინდა თუ არა 10-ზე მეტს არ წვავსო ეს მანქანო. ზეთი გამოსაცვლელი ჰქონდა მანქანას და გამოვუცვალე, მაგრამ გამოცვლამდეც და მის შემდეგაც მანქანა წვავს 15 ლიტრამდე და ვერაფერი გავიგე. ყველა თუ იმას ამტკიცებს 10 წვავსო დ ამითუმეტეს ხელოსნებიც, რომელთაც არავითარი მიკერძოვება არ აქვთ არავის მიმართ, რატო მიწვავს მე 15-ს? მანქანას არაფერი არ უჭირს ერთი შეხედვით და თქვენი აზრით რის ბრალი შეიძლება იყოს 15 ლიტრიანი წვა 10-ის ნაცვლად? გეტყვით რომ ოთხივე თვალი წამყვანია და არ ეთიშება არცერთი პნოპკით და ეს ხომ არ აწვევინებს ამდენს? მაგრამ ის ქალი თუ იძახდა 10 ვწვავო?
gregory
ხ.მ.ე.ლ.ო
პირველ რიგში გილოცავ.
რაც შეეხება წვას ეგ ძალიან ინდივიდუალურია და ვერავინ ვერ იტყვის ამდენს და ამდენს წვავსო. "ქალაქში" ძაან ფართო მცნებაა. შეიძლება სულ საცობში დადიოდე და შეიძლება თავისუფალ ქუჩებზე გიწევს სიარული. ასევე ძაან მნიშვნელოვანია ტარების მანერა. ერთიდაიგივე მანქანაზე ზიგი შეიძლება 10 ლიტერში ეტევა, ზოგს 13 ლიტრი ეხარჯება.
ერთი ცხადია 10 ლიტრს ეგ ავტო ვერფრით დაწვავს. 13-15 უფრო რეალურია
MonSoon
ხ.მ.ე.ლ.ო
ციტატა(x.m.e.l.o @ 21st July 2018 - 01:46 PM) *
მეოთხე და ბოლო შეკითხვა: პატრონი მიმტკიცებდა 10-11 ლიტრას ვწვავ ქალაქში და ტრასაზე 9-სო. და რაც მთავარია სამგორში რომ ავაწევინე ხელოსნებმა გინდა თუ არა 10-ზე მეტს არ წვავსო ეს მანქანო. ზეთი გამოსაცვლელი ჰქონდა მანქანას და გამოვუცვალე, მაგრამ გამოცვლამდეც და მის შემდეგაც მანქანა წვავს 15 ლიტრამდე და ვერაფერი გავიგე. ყველა თუ იმას ამტკიცებს 10 წვავსო დ ამითუმეტეს ხელოსნებიც, რომელთაც არავითარი მიკერძოვება არ აქვთ არავის მიმართ, რატო მიწვავს მე 15-ს? მანქანას არაფერი არ უჭირს ერთი შეხედვით და თქვენი აზრით რის ბრალი შეიძლება იყოს 15 ლიტრიანი წვა 10-ის ნაცვლად? გეტყვით რომ ოთხივე თვალი წამყვანია და არ ეთიშება არცერთი პნოპკით და ეს ხომ არ აწვევინებს ამდენს? მაგრამ ის ქალი თუ იძახდა 10 ვწვავო?


გილოცავ, მშვიდობაში მოიხმარე.
უმეტესობა იტყუება და თავსაც იტყუებენ. 10-11 არა მარა ალბათ წვავს რეალურად 11-13 ლიტრს მაგრამ იქ შენი სიარული მანერაც მიამატე, ჯერ დაუმუღამებელი და კი ახვედი 15 ლიტრზე,

თან 15-20 ლარის ჩასხმით ვერ გაიგებ წვას, ან ბევრი უნდა ჩაასხა ან გადაავსო.
MonSoon
............................................
ხ.მ.ე.ლ.ო
მადლობთ ოლოცვებისთვის. ხო, მეც არ მგონია მასე ცოტას წვავდეს 2.7 მატორით.
და დანარჩენი კითხვების პასუხები რაც მჭირდებოდა? sad.gif biggrin.gif
giga2010
ხ.მ.ე.ლ.ო
გილოცავ, სულ მწვანეზე გევლოთ.
რჩევით ვერაფერს გირჩევთ, რადგანაც არ მქონია მაგ მოდელის მანქანასთან შეხება, მაგრამ როგორც გაგონილი მაქვს საკმაოდ გამძლე მანქანების კატეგორიაში გადის.
წვას რაც შეეხება 13-15ლიტრზე ნაკლებს არ დაწვავს.
ქიმწმენდა კი 150-170 ლარი ჯდება. გლდანის ხიდის დასაწყისშია. დიღმიდან გლდანის მიმართულებით, სამრეცხაოა და იქვეა ქიმწმენდა.
ხ.მ.ე.ლ.ო
ციტატა(giga2010 @ Jul 21 2018, 05:23 PM) *
ხ.მ.ე.ლ.ო
გილოცავ, სულ მწვანეზე გევლოთ.
რჩევით ვერაფერს გირჩევთ, რადგანაც არ მქონია მაგ მოდელის მანქანასთან შეხება, მაგრამ როგორც გაგონილი მაქვს საკმაოდ გამძლე მანქანების კატეგორიაში გადის.
წვას რაც შეეხება 13-15ლიტრზე ნაკლებს არ დაწვავს.
ქიმწმენდა კი 150-170 ლარი ჯდება. გლდანის ხიდის დასაწყისშია. დიღმიდან გლდანის მიმართულებით, სამრეცხაოა და იქვეა ქიმწმენდა.

დბევრია 150-170. მეუბნებიან 120 ლარში სულ მთლიანად გაწმენდო და... რაც შეეხება ხარისხს, კარგად რეცხავენ? 170 ლარში ახალ სიხენიებს უნდა აყენებდნენ წესით DD
giga2010
ციტატა(x.m.e.l.o @ 21st July 2018 - 08:09 PM) *
170 ლარში ახალ სიხენიებს უნდა აყენებდნენ წესით DD

ქიმწმენდის ბიზნესი მე არ მაქვს. რაც ვიცი ის მოგწერეთ. არჩევანი თქვენზეა
ხ.მ.ე.ლ.ო
კიდევ ერთი შეკითხვა მაქვს იმ შეკითხვათა გარდა რაც ზემოთ ჩამოვწერე, რომელ საწვავს მირჩევდით მანქანა უფრო დიდიხანს რომ ატაროს? ამერიკულ მანქანებზე ამბობენ ცუდი ბენზინი უფრო მოსწონსო და არ ვიცი... ისე თქვენ რომელს ასხამთ და რატო გაქვთ ეგ არჩეული?
pilotina
ხ.მ.ე.ლ.ო

გილოცავ შენაძენს. მშვიდობაში და სულ მწვანეზე გევლის.
რაც შეეხება ბენზინს, არ დაიჯერო, რომ ამერიკული ბეზინი ცუდია და ევროპული კარგი. უბრალოდ ამერიკაში სხვა სტანდარტია ოქტანობის ათვლის და ევროპაში სხვა.
მოკლედ რომ გითხრა ამერიკული 91 დაახლოებით შეესაბამება ჩვენს 95, ასე რომ თუ ამერიკულ მანქანას უწერია, რომ ჩაასხით ნორმალი, ესეიგი უნდა ჩაასხა აქაური პრემიუმი., თუ უწერია ჩაასხით პრემიუმი, უნდა ჩაასხა აქაური სუპერი.
ხ.მ.ე.ლ.ო
ციტატა(pilotina @ Jul 22 2018, 01:29 PM) *
ხ.მ.ე.ლ.ო

გილოცავ შენაძენს. მშვიდობაში და სულ მწვანეზე გევლის.
რაც შეეხება ბენზინს, არ დაიჯერო, რომ ამერიკული ბეზინი ცუდია და ევროპული კარგი. უბრალოდ ამერიკაში სხვა სტანდარტია ოქტანობის ათვლის და ევროპაში სხვა.
მოკლედ რომ გითხრა ამერიკული 91 დაახლოებით შეესაბამება ჩვენს 95, ასე რომ თუ ამერიკულ მანქანას უწერია, რომ ჩაასხით ნორმალი, ესეიგი უნდა ჩაასხა აქაური პრემიუმი., თუ უწერია ჩაასხით პრემიუმი, უნდა ჩაასხა აქაური სუპერი.

მადლობა მოლოცვისთვის. აჰა, ბენზინის შესახებ კითხვის ნიშანი აღარ არის. მეც სულ მიკვირდა როგორ შეიძლება ცუდმა უკეთ და დიდხანს ატაროს ვიდრე კარგმა თქო. რავიცი smile.gif ისადა, თვითონ ბენზინს რომელი დასახელებისას ბრენდს) მირჩეცდით?

სხვა კითხვებზე მაინც გაურკვევლად ვარ DD
ხ.მ.ე.ლ.ო
პ.ს. სადმე შესაძლებელია ვნახო რპგორი საწვავის მოხმარება უწერია მანქანას რეკომენდირებულად?
gela
ხ.მ.ე.ლ.ო
ციტატა(x.m.e.l.o @ 23rd July 2018 - 09:37 AM) *
პ.ს. სადმე შესაძლებელია ვნახო რპგორი საწვავის მოხმარება უწერია მანქანას რეკომენდირებულად?


ამ ლინკზე შედი და მანდ წერია ყველაფერი დეტალურად, წვა შერეული ქალაქი ტრასა წონა გაბარიტები და ყველაფერი smile.gif

ja_ja
ხ.მ.ე.ლ.ო
ნუ პირველ რიგში გილოცავ... დააპიპინე ერთხელ როცა მანქანასთან მიხვალ smile.gif

ახლა რაც შეეხება შენს კითხვებს.....

ციტატა(x.m.e.l.o @ 21st July 2018 - 01:46 PM) *
პატრონი მიმტკიცებდა 10-11 ლიტრას ვწვავ ქალაქში და ტრასაზე 9-სო. და რაც მთავარია სამგორში რომ ავაწევინე ხელოსნებმა გინდა თუ არა 10-ზე მეტს არ წვავსო ეს მანქანო. ზეთი გამოსაცვლელი ჰქონდა მანქანას და გამოვუცვალე, მაგრამ გამოცვლამდეც და მის შემდეგაც მანქანა წვავს 15 ლიტრამდე და ვერაფერი გავიგე. ყველა თუ იმას ამტკიცებს 10 წვავსო დ ამითუმეტეს ხელოსნებიც, რომელთაც არავითარი მიკერძოვება არ აქვთ არავის მიმართ, რატო მიწვავს მე 15-ს? მანქანას არაფერი არ უჭირს ერთი შეხედვით და თქვენი აზრით რის ბრალი შეიძლება იყოს 15 ლიტრიანი წვა 10-ის ნაცვლად?

შენ მატორის მოცულობა, ანუ ლირტაჟი არ დაგიწერია, მაგრამ ეხლავე გეტყვი რომ 10 ლიტრი ქალაქში ზოგიერთი სედანი ვერ არის ეგეთი ეკონომი, SUV-ზე საუბარიც არაა თუ რაიმე ჰიბრიდი არაა და თავისებურ ეკონომ ტარებით არ დადიხარ... არ დაიწერო რომ 2 ლიტრიანი მატორი ან ნებისმიერი სხვა დაწვავს ცოტას. ეგ შეიძლება იყოს დიზელზე, მაგრამ ბენზინზე 12-ზე ზემოთ ნებისმიერ შემთხვევაში იქნები.

მაგალითად ჩემი მანქანა ტრასაზე წვავს 9.5 ლიტრს, კაი მაჩვენებელია, მითუმეტეს რომ ML-ია და თან მირტყმული აქვს მარკირება 500 ანუ 5.0 მაქვს მატორი და ტრასაზე 9.5 ლიტრს წვავს... აი ქალაქში თავისი საცობებით უკვე 17-18 ლიტრზე ავდივარ, ეს საშუალოა, თორემ არის დღეები როგორც ეხლა ქალაქში რომ ლამის არავინ არაა და საცობები არაა, მაშინ ვზივარ 13 ლიტრში... თან ეს არის ვირი მანქანა რომელსაც ონდავ გაზზე ფეხის მიჭერა და მოწყვეტილია ადგილიდან დალშე გორაობით მივქრივარ...

შენ კი დარწმუნებული ვარ 5.0 მატორი არ გაქვს, მარა მანქანის წონა ჩემი მანქნაასავით იქნება 2 ტონამდე, შედეგად მატორს ჯანი არ აქვს რომ ამხელა მასა დაძრას ამიტომაც, უფრო დიდხანს გიწევს გაზზე დაჭერა, და წვაც მეტი გაქვს, ასე რომ ეკონომ წცვაზე ნუ იოცნებებ...

აგე ჩვენს ილარიონას ერთი პერიოდი ტოიოტას ჰიბრიდი ყავდა 2.0 მატორით და ელექტრო ბანდურით... პირველი კვირა უხაროდა კაიაო, მარა მერე რომ დააკვირდა თავის ჰიბრიდულობის და 2.0-ის გამო წესით ცოტა უნდა დაეწვა მანქნას მაგრამ 20 ლიტრს უწვავდა საშუალოდ და არა იმიტომ რომ გამართული არ იყო მანქნა, არამედ იმიტომ რომ დინამიურად ტარება უყვარს მანქანის, შედეგად ელექტრო მატორი კი ეხმარებოდა, მაგრამ ვეჩნა ბენზინიც ჩართული იყო და თან 2.0 მატორს ტრაკი არ ყოფნიდა იმსიმძიმე მანქანა ეთრია, შედეგად ქე ადიოტა 20 ლიტრზე და გაქრა ლეგენდა რომ ჰიბრიდი ეკონომიურია smile.gif

შევაჯამოთ ახლა ყოლიფერი....

1) SUV-ი ვერ იქნება ეკონომიური თუ დიზელზე არაა
2) მძიმე მანქანა და პატარა მატორი ვეჩნა დატვირთულია და წვაც აქვს
3) ეკონომიურად წვას უნდა თავისებური ტარების მანერა, მაგას მე პირადად პენსიონრის რეჟიმს ვეძახი

აი თავისებურ ტარებაში რა იგულისხმება ცოტახანში მიხვდები როდესაც დაიწყებ პარალელების გავლებას, შენ წინ მიმავალ მანქანებში და აღმოაჩენ რომ 90% შემთხვევაში თუ წინ Toyota Prius-ი ჩაგიდგა დედის გინებას დაიწყებ smile.gif აი მაგ მანქანას მართლა აქვს სპეც ღილაკი რომელსაც გაპაპსავებული ECO რეჟიმი ჰქვია, მე კიდე ვეძახი დაყლევებურად ტარების ღილაკს... ყველას მაგი აქვს ჩართული და თბილისში სადაც ყველგან აღმართ დაღმართია იმენნა მანქანა არ დადის, აღმართზე ტრაკი არ აქვს აქაჩოს სიმძიმე იმიტომ რომ მინიმალურიად მუსოაბს, და დაღმართში კიდევ ცდილობს რეკუპერაციით იაროს რომ მუხრუჭებით გამომუშავებული ენერგია აკუმულატორში გაუშვას, შედეგად შენს წინ მიდის ცოცხალი მკვდარი, არც გაგატარებს, არც მიდის, დედას იგინები უსიგნალებ და კიდევ გაკვირვებული თვალებით გიუირებენ რა გინდაო smile.gif


P.S. დაწერე მანქანის წელი და ზუსტი მოდელი და გიპოვი საერთასორისო კატალოგებში რეალში რამდენი აქვს წვა ტრასაზე, ქალაქში და შერეულში....


ციტატა(x.m.e.l.o @ 22nd July 2018 - 10:00 AM) *
ამერიკულ მანქანებზე ამბობენ ცუდი ბენზინი უფრო მოსწონსო და არ ვიცი... ისე თქვენ რომელს ასხამთ და რატო გაქვთ ეგ არჩეული?

თავიდანვე მიეჩვიე დილეტანტურ ტერმინებს არ მიეჩვიო... რას ნიშნავს ცუდი ხარისხის და კარგი ხარისხის??? შენ გინდა მითხრა ან იმათ ვინც მაგას გეუბნება რომ ამერიკაში ეკოლოგიის ჯარიმები არ არსებობს, ბენზინგასამართი სადგურები რაღაც თხამპალას ყიდიან და ხალხიც ბედნიერი დეგენერატია და ნაგავს იტყაპუნებენ?

არ დაიჯერო... ქვეყანა რომელიც აგებულია სასამართლოებით ფულის გამოძალვაზე, იქ ვერავინ ვერ მიქარავს უხარისხოს გაყიდვას და თუ ამას კიდევ სტანდარტები არეგულირებს მაშინ ხომ საერთოდ...


ვინც გეტყვის ცოდი ხარისხის ბევზინი მიდისო, ჯერ გითხრას რა იგულისხმება მაგაში, და თუ დაიწყო რაღაც ლეგენდების და თეორიების მოყოლა, ეგრები გეუშვი მტკვარზე საბამაოდ.... თუ რაიმე იდეის გამოთქმა უნდა ეგეთ კაცს მაქსიმუმ უნდა გითხრას რომ ოქნალური რიცხვი გამოიყენება ამერიკაში ისეთი რომელსაც თვითონ ნაგსვს ეძახის, და ისიც იმიტომ რომ არ იცის რომ ათვლის სისტემები ჩვენტან და ევროპაში ერთია და ამერიკაში კი მეორე....

შედეგად ის რაც ამერიკაში 87 ოქტანობას ითხოვს არ ნიშნავს რომ ნავთი უნდა ჩაასხა მანქანაში, არამედ არსებობს შესაბამისი კალკულატორები და ნახავ რომ ჩვენებური ათვლის სისტემაში ეგ არის 92-92.5 ... შედეგად უნდა ჩაასხა რეგულარი ან ევრო რეგულარი, რომელიც ჩვენტან შესაბამისად აღნIშნავს 92-ს და 93 ოქტანურ რიცხვს... თუ გავითვალისწინებთ რომ |ჩვენთან მართლა ნაგავი ბენზინები იყიდება და ხშირად ეგ 92-93-ც არ არის ხოლმე.... smile.gif

თუ ამერიკულს უწერია პრემიუმი, მაშინ იქვე იგულისხმება რომ ამერიკული გათვლით ეგ არის ამერიკული 92 ოქნატობის ბენზინი, რაც ჩვენთან პრემიუმს, ანუ 95-ს უდრის, ნუ ახლა მეეჭვება სიპერს ითხოვდეს შენი მატორი, თუმცა იაპონურები ბევრი ეგეთები იჩითება ხოლმე...

განსხვავება ისაა რომ ამერიკაში არის AKI (Anti-Knock Index) ათვლის სისტემა, ევროპაში და ყოფილ საბჭოთა კავშირში RON (Research Octane Number) ათვლის სისტემა

უხეშად ცხრილი შემდეგია:

ამერიკაში 87 (General) = ჩვენთან 91–92 (Regular)
ამერიკაში 90–91(Premium) = ჩვენთან 95 (Premium)
ამერიკაში 93-94 (Premium Plus) = ჩვენთან 97-98 (Super)

და ვაბშე რა დაიკიდე ეგ უვიცი რეკომენდატორები, ჩახედე შენი მანქანის მანუალს ან თუ არ მოყვა ინტერში ნახე და ის ჩაასხი, იმის გათვლით რომ ჩვენთან პახოდუ შეიძლება ბანძ ბენზინს გადააწყდე... მაგალიტად ჩემს მატორში მიდის ჩვენებური რეგუარი ანუ 92, მაგრამ ხანდახან ისეთი კლაპნების ხმა მესმის ხოლმე მაგ ბენზინზე რომ მომიწია გადასვლა პრემიუმზე smile.gif ერთხელ რეგულარი რომ ცავასხი კლაპნების ხმა ისეთი მომაბეზრებელი იყო რომ მომიწია ნახევარი ბაკი სუპერით გაზავება რომ რაღაც საშუალო მაინს გამოსულიყო...

პატარა თეორიები რაც უნდა იცოდე წესით - საერთოდ გაითვალისწინე რომ ბევრს ჰგონის რაც უფრო მაღალია ოქტანობის ციფრი მით უფრო კაი წვა აქვს საწვავს, ამასობაში კი პირიქითაა, რაც უფრო დიდია ციფრი მით უფრო ეწინააღმდეგება საწვავი აფეთქებას და ჩქარ წვას.. ეგ მოგონილია იმისათვის რომ მატორის მუშაობის ციკლიდან გამომდინარე დგუშს მთელი მოძრაობის მანძილზე ერთგვაროვნად აწვებოდეს ძალა და არა მარტო ერთ მომენტში...

ანუ როდესაც დგუში ზედა პოზიციაშია და საწვავი შეკუმშულია, ხდება მისი აალება... თუ ბენზინი ჩქარა აალდება და დეტონაცია მოხდება, ეგ გამოიწვევს იმას რომ სანამ დგუში ზედა პოზიციაშია, უცებ გამოიწვება საწვავი კამერაში წარმოქმნის დიდ ძალას, ამასობაში ,მკვეთრს იმპულს იღებს დგუში და გიჟივით მირბის ქვევითა მიმართულებით.... თან როდესაც დგუში ქვევით იწყებს მოძრაობას კამერის მოცულობა იზრდება, წნება რომელიც აფეთქებით იყო გამოწვეული კლებულობს და გამოდის რომ მარტო ზედა პოზიციაშI იღებს დგუში მკვეთრ დარტყმას მერე კი ინერციით მიაქანება ძირს... შედეგად გექნება მატორში ბორძიკი, და რეზკი ბაგაბუგი...

ხოლო თუ საწვავი ნელა დაიწყებს წვას როდესაც დგუში ზემოთაა, მაშინ ჯერ მისცემს იმპულსს რომ დგუშმა მოძრაობა დაიწყოს და სანამ დგუში ძირს მიდის და ცილინდრში მოცულობა იზრდება, წვაც გრძელდება და წნევას ერთგვაროვნულად იზრდება, შედეგად ნაკლები ხმაური, ნაკლები ვიბრაცია და რაც არ უნდა იყოს ნაკლები ბენზინის ხარჯი, იმიტომ რომ პლავნად ხდება საწვავის წვა და მთელი ციკლის მანძილზე გაქვს ტორქი ანუ ძალა, მიწოლა, გაწევა... და არა მარტო ზედა პოზიციაში, შედეგად მუდმივი გაწევა აქვს მატორს და არა პორცია პორცია, რის გამოც გიწევს უფრო მეტად გაზზე დაჭერას რომ გაწევაც ჰქონდეს, მანქანას და ბრუნვების რიცხვიც სტაბილური იყოს... მოკლედ რაც არ უნდა გასაკვირი იყოს, მაღალი ოქტანობა ნიშნავს ნელ და სტაბილურ წვას, ეგ იწვევს მატორის სტაბილურ მუშაობს, არ გაქვს მკვეთრი დარტყმები, არ ხდება გადახურება

თორემ ეგრე მატორში საბჭოთა 76-იანი ოქტანობის ბენზინი რომ ჩაასხა მაგაზეც იმუშავებს მატორი, პროსტა აფეთქებების გამო მოშნად ირახრახებს, მოშნად იზაგძაგებს და გადახურებასაც მიიღებ რის გამოც ჩამოგადნება პორშნები და დაგეჩხაპნება ცილინდრები smile.gif მერე კი მატორის გამოცვლა ან ძვირადღირებული რემონტი გაქვს ჩახუტებული....

MonSoon
ja_ja
ციტატა(ja_ja @ 23rd July 2018 - 09:01 AM) *
ანუ როდესაც დგუში ზედა პოზიციაშია და საწვავი შეკუმშულია, ხდება მისი აალება... თუ ბენზინი ჩქარა აალდება და დეტონაცია მოხდება, ეგ გამოიწვევს იმას რომ სანამ დგუში ზედა პოზიციაშია, უცებ გამოიწვება საწვავი კამერაში წარმოქმნის დიდ ძალას, ამასობაში ,მკვეთრს იმპულს იღებს დგუში და გიჟივით მირბის ქვევითა მიმართულებით.... თან როდესაც დგუში ქვევით იწყებს მოძრაობას კამერის მოცულობა იზრდება, წნება რომელიც აფეთქებით იყო გამოწვეული კლებულობს და გამოდის რომ მარტო ზედა პოზიციაშI იღებს დგუში მკვეთრ დარტყმას მერე კი ინერციით მიაქანება ძირს... შედეგად გექნება მატორში ბორძიკი, და რეზკი ბაგაბუგი...

ხოლო თუ საწვავი ნელა დაიწყებს წვას როდესაც დგუში ზემოთაა, მაშინ ჯერ მისცემს იმპულსს რომ დგუშმა მოძრაობა დაიწყოს და სანამ დგუში ძირს მიდის და ცილინდრში მოცულობა იზრდება, წვაც გრძელდება და წნევას ერთგვაროვნულად იზრდება, შედეგად ნაკლები ხმაური, ნაკლები ვიბრაცია და რაც არ უნდა იყოს ნაკლები ბენზინის ხარჯი, იმიტომ რომ პლავნად ხდება საწვავის წვა და მთელი ციკლის მანძილზე გაქვს ტორქი ანუ ძალა, მიწოლა, გაწევა... და არა მარტო ზედა პოზიციაში, შედეგად მუდმივი გაწევა აქვს მატორს და არა პორცია პორცია, რის გამოც გიწევს უფრო მეტად გაზზე დაჭერას რომ გაწევაც ჰქონდეს, მანქანას და ბრუნვების რიცხვიც სტაბილური იყოს... მოკლედ რაც არ უნდა გასაკვირი იყოს, მაღალი ოქტანობა ნიშნავს ნელ და სტაბილურ წვას, ეგ იწვევს მატორის სტაბილურ მუშაობს, არ გაქვს მკვეთრი დარტყმები, არ ხდება გადახურება

ჯაჯა ეს ხდება მაშინ როცა მანქანას არ აქვს დეტონაციის დაჩიკი ან შეუსაბამოდ დაბალი ან სულაც მაღალი ოქტანის საწვავს ასხავ, ისეთს რაზეც მანქანა არ არის გათვლილი. მაგალითად ჩვენებურ 90 ზე დაბალი და 100 ან უფრო მაღალი.
თანამედროვე მანქანებში დეტონაციის დაჩიკის საშუალებით ხდება ნაპერწკლის ნაადრევად მიწოდება ან გადაწევა. ოღონდ ეს უკვე როცა ქარხნიდან დასაშვებ ნორმებშია ოქტანური რიცხვი.

ხ.მ.ე.ლ.ო
შენს მანქანას უნდა 87 ოქტანი, ამერიკული (R+M)/2 სტანდარტით. (R+M)/2 იგივე aki არის.

ესაა შენი მანქანის მანუალი გადმოწერე და მალევე ნახავ fuel reccomendation_ს სადაც ის წერია რაც დავწერე.

https://carmanuals2.com/get/suzuki-grand-vi...-s-manual-74861
ja_ja
MonSoon
შენ ეხლა რაღც სტრანნი დააკომენტარე smile.gif

ვაბშეტა მე საერთო წვის პროცესი და ოქტანობა ავღწერე და არა რაიმე დაჩიკების არსებობა ან რეგლირება... ნუ ურევ ერთმანეთში მაგ მომენტებს...


დაბალი ოქტანობისას არსად არ ქრება საწვავის ფიზიკური თვისება - მკვეთრი წვა შედეგად დეტონაცია მაინც ადგილზეა, გვიან აინთება საწვავი თუ ადრე, მაინც იქნება მკვეთრი ძალის წარმოქმნა, გვიან ანთება უბრალოდ გამოიწვევს შედაერბით მატორის ხტუნვის შემცირებას, და ამასობაში იმის გამო რომ დგუშმა ინერციით უნდა გაიაროს ზედა მკვდარი წერტილი გამოიწვევს გაწევის შემცირებას... მოკლედ მაინც არაფერი ხეირიანი არ იქნება smile.gif, მერე ისევ გაზს აწვები ისევ ზედმეტ საწვავს წვავ, დეტონაციის დროს ტემპერატურა იწევს მაღლა და ... მოკლედ მკვდარი წრე არის...

და ვაბშე ეგ კომპენსირება და დაჩიკები მაგარი ეფემერულია smile.gif, და აი რატომ:

იმიტომ რომ თუ კარგად წაიკითხე ჩემი პიპია არის Mervedes ML 500 შესაბამისად შეგახსენებ რომ მაგ ფირმის მანქანებს ყველას აქვს დეტონაციის დაჩიკი, ასევე თუ არ იცოდი შეგახსენებ რომ ყოველ ცილინდრზე მერსოს აქვს 2 სვეჩა და არა 1 როგორც სხვა ფირმის მანქანებს და ეგ გაკეთებულია თეორიულად იმისათვის რომ დეტონაციის დეტექტირების დროს, შესაბამისად ხდებოდეს აალების რეგულირება, კუთხე, მიმდევრობა და დროის გათვლა - მაგრამ ასევე როგორც დავწერე, ერთხელ სავარაუდოდ უხარისხო REGULAR-ის ჩასხმისას (რომელზეც გათვლილია ჩემი მატორი, თუ დეტალები გაინტერესებს გადაიკითხე M113-ის სპეციფიკაციები, იგივეა რაც M112 უბრალოდ 2 ცილინდრი აქვს დამატებული) საკმაოდ კაი კაკუნი მესმოდა კლაპნებიდან და მიუხედავად ამდენი დაჩიკებისა, სვეჩებისა, მერსედესობისა და სხვა TOp-TOP- მოდელობისა, იავნი ზედმეტი ხმაური მაინც ისმოდა smile.gif

მოკლედ თეორიები კაია, მაგრამ ინტერში ოხრადაა დაშლილი მატორების განხილვა რომლებმაც მიუხედავად ამა თუ იმ ტექნოლოგიის გამოყენებისა იმუშავეს დეტონაციით და რაც მოსდით ქე ნახავ smile.gif
ხ.მ.ე.ლ.ო
ჯაჯა

2007 წლიანია და 2006 ათაა განბაჟებული. აბა რომელ საწვავს მირჩევდი?
ხ.მ.ე.ლ.ო
ციტატა(gela @ Jul 23 2018, 09:45 AM) *
ხ.მ.ე.ლ.ო


ამ ლინკზე შედი და მანდ წერია ყველაფერი დეტალურად, წვა შერეული ქალაქი ტრასა წონა გაბარიტები და ყველაფერი smile.gif

მანდ იაპონურზე წერია და ეს ამერიკულია. რაიმე განსხვავება შეიძლება იყოს ქვეყნის გამო წვის მხრივ?

პ.ს. 95 ოქტანობას თუ ითხოვს იაპონია, აქ ნეტავ რამდენს შეესაბამება ეგ 95-?
gregory
ციტატა(x.m.e.l.o @ 24th July 2018 - 12:19 AM) *
მანდ იაპონურზე წერია და ეს ამერიკულია.

ანუ ამერიკაშია აწყობილი?
მე როგორც ვიცი ეგენიც იაპონიაში იწყობა. უბრალოდ შიდა ბაზრისთვის "ესკუდო" ქვია


ციტატა(x.m.e.l.o @ 24th July 2018 - 12:19 AM) *
პ.ს. 95 ოქტანობას თუ ითხოვს იაპონია, აქ ნეტავ რამდენს შეესაბამება ეგ 95-?

პრემიუმი
ja_ja
მე რაც დავძებნე ფორუმებზე, საიტებზე, გაყიდვებში და სხვა რესურსებზე, გამოდის რომ ჩვენებური 92 ანუ Regular-ი უნდა ეყოს... ყველგან ვაწყდები რომ ამერიკელს 2.7 ლიტრით, მუდმივ 4x4-ზე და ავტომატი კოლოფით სჭირდება 91-92... რამდენიმე საიტზე კონკრეტულად წერია:

Recommended RON Rating - 91
RON Rating - 91

ანუ წესით 91-იც კი ყოფნის მაგრამ ჩვენთან 92-ია რეგულარი და რეალIშ შეიძLება მართლა 91 იყოს smile.gif...

აგერ ერთერთი საიტი სადაც ასევე ამერიკული პიპიაა ნახსენები კონკრეტულად წერია Fuel Quality 87 Octane - ნუ ეს ამერიკული AKI სტანდარტით რაც ჩვენს RON სტანდარტში 91 ან 91.5-ს უდრის....

უფრო ზუსტი პასუხისთვის ჯობია VIN-კოდით დაძებნო იმიტომ რომ მე გადავაწყდი ბევრ კონფიგურაციას, 2 ლიტრიანს, 2.4-იანს და 2.7-იანდ, ავტომატი კოლოფით, მექანიკით, 2 წინა წამყვანით და 4x4-ზე, მოკლედ ბევრი კონფიგურაცია გამოდის და კონკრეტულის თქმა ძნელია რადგან შენ არსად არ გიწერია ყველა პარამეტრი და შენი პასუხებიდან და ბიჭების პასუხებიდან ამოკრეფით ჩავთვალე რომ გყავს 2006 წელს გამოშვებული 2007 წლის მოდელი, მუდმივი 4x4-ზე და 2.7 ლიტრიანი, კოლოფზე არსად ხსენება არაა და მე დავასკვენი რომ ალბათ ავტომატიკა ყავს მეთქი smile.gif

აი რაც შეეხება საწვავის ხარჯს... ნუ მანდ რავიცი ყველა რესურსი წერს 9.2 ტრასაზე და ქალაქსი წყნარი სიარულით 11-12 ლიტრიო, მაგრამ რუსულ ფორუმებსაც გადავავზე თვალი და ზოგიერთი იმენნა წერს რომ გიჟები ხართ ეგრე ცოტას რაფერ წერთ არ არსებობსო

მაგალიტად ერთერთი საიტი სადაც ამერიკული ათვლის სისტემაა წვაზე MPG ნუ ქალაქის პირობებში მერყეობს 16-17 მილზე ერთ გალონზე, კონვერტაცია შეგიძლია აი ამ ცხრილით გამოდის რომ წვა სადღაც 17-18 ლიტრთან აქვს თუ ეს მანქანაა ის რაც შენ გყავს....

აგერ რამდენიმეს კომენტრის ამონარიდი რუსული ფორუმებიდან:

Читаю про расход в11-12л на 100 у 2.7автомат и смеюсь))))) моя 2.7АКПП кушает по городу минимум 17-19...,если топить, то и в 30л. не влезет. при условии, что тех состояние на 5+. Вы наверное в них не ездиете, а на месте стоите и на холотых расход измеряете. А так машинка отличная

მეორე და ესეც ახსენებს რომ 92 ბენზინი მიდის
---------------------------
Согласен с XViktoralexs. Возможно зделаю кому-то КАКУ, но расход на американке 2,7л 11-12 литров-это рекламная пиар акция!!! Реальный расход:
Экономный 17-19
Тапочка в пол от 20-27 ЛИТРОВ.
Как не прискорбно это осозновать я повелся на комментарии о расходе 11-12 литров и встрял как "кур во щи", единственное радует - бензин 92-ой.

მესამე
--------------------
Отзыв на 4, всё понятно, но расход по городу действительно не меньше 15 л.

მეოთხე
----------------------
Про расход: по городу мы все ездим по-разному. У меня вообще 30 секунд стою 20 еду. Средний держится около 18 литров на 100 км. и причём это с навыками работы с автоматом.


და ასეთი ბევრია, მოკლედ როგორც შენ წერდი წვა ბევრი აქვს და სარეკლამოდ თუ რაპონტში არ ვიცი ყველა ვინც პროსტა აკომენტარებს წერენ რომ 11-12 ლიტრიო მაქსიმუმ 13-იო და რიავიცი აბა....
MonSoon
ხ.მ.ე.ლ.ო
შენნაირი მანქანის მანუალიდან.

ხ.მ.ე.ლ.ო
ციტატა
ja_ja

შენი პასუხებიდან და ბიჭების პასუხებიდან ამოკრეფით ჩავთვალე რომ გყავს 2006 წელს გამოშვებული 2007 წლის მოდელი, მუდმივი 4x4-ზე და 2.7 ლიტრიანი, კოლოფზე არსად ხსენება არაა და მე დავასკვენი რომ ალბათ ავტომატიკა ყავს მეთქი smile.gif


ზუსტად მაგ მონაცების მყავს.

ნუ არ ვიცი, მემგონი უბრალოდ თავის მანქანებს აქებენ და მაგიტომ წერენ რომ მასე ცოტას წვავენ თორე ფაქტია 50 ლარის საწვავს ცავასხამ, 22.5 ლიტრაომდის რეგულარი და ეგრევე ხაპავს

გრეგორმა პრემიუმია ჩვენთან მიმართებაშიო, ჯაჯა ამბობს რეგულარი ყოფნისო და რომელი ჩავასხა ხოლმე საბოლოოდ? თან ეხლა ისოც არ მინდა ძვირი გადავიხადო. მაგრამ საცდელად ალბად ჩანს რომ ჩავასხა პრემიუმი და შევხედო აბა რას იზავს smile.gif პორტალის რეგულარს ვასხამ ხოლმე და ანუ ვცადო და პრემიუმი ჩავასხა?
ja_ja
არ უნდა პრემიუმი და გრიშა თუ იძახის უნდაო რის საფუძველზე უნდაო? რა აქვს წყარო?

აგე მოგიყვანე მილიონი ლინკი და აგე MonSoon-მაც დააგდო მანუალიდან ამონარიდი რომ ამერიკული სტანდარტით 87 ოქტანობის ბენზინი უნდა რაც ჩვენტან 92-ის ექვივალენტია, ანუ უბრალოდ Regulari, ნუ თუ ძალიან გინდა მაქსიმუმ Euro Regular-ი ჩაასხი რომელიც 93 ოქტანურ რიცხვს უდრის, მაგრამ ზედმეტია ჩემის აზრით
ხ.მ.ე.ლ.ო
აჰაა. მადლობა ჯაჯა საწვავთან დაკავშირებული რჩევებისთვის.

კიდევ ვინ მეტყვის სხვა შეკითხვებთან დაკავშირებით რჩევის სახით ინფოს?
gregory
ციტატა(ja_ja @ 25th July 2018 - 09:19 AM) *
არ უნდა პრემიუმი და გრიშა თუ იძახის უნდაო რის საფუძველზე უნდაო? რა აქვს წყარო?

მე არ ვამბობ რომ მაგ კონკრეტულ მანქანას უნდა პრემიუმი. უბრალოდ ასეთი კითხვა იყო:

ციტატა(x.m.e.l.o @ 24th July 2018 - 12:19 AM) *
პ.ს. 95 ოქტანობას თუ ითხოვს იაპონია, აქ ნეტავ რამდენს შეესაბამება ეგ 95-?

და 95-ს პრემიუმი შეესაბამება
ხ.მ.ე.ლ.ო
საწვავს გოგირდის შემცველობა რაც უფრო მაღალი აქვს კარგია ეს თუ ცუდი?
MonSoon
ციტატა(ხ.მ.ე.ლ.ო @ Aug 5 2018, 11:17 PM) *
საწვავს გოგირდის შემცველობა რაც უფრო მაღალი აქვს კარგია ეს თუ ცუდი?

რათქმაუნდა ცუდი.

როგორც გარემოსთვის ისე ძრავის ზეთისთვის. განსაკუთრებით ეურო 4 და უკეთეს საწვავზე გათვლილ ზეთზე.

ეურო სტანდარტის შესაბამის გოგირდის შემცველობით საწვავს სადმე თუ ნახავ რავიცი. კი ამბობს ვისოლი და ფრეგო გვაქვს ეურო 4-5 საწვავიო მარა რავიცი ამ ქვეყანაში.
ხ.მ.ე.ლ.ო
რავი, ერთი შეხედვით თითქოს უფრო კაი რო აქვს, იქიდან გამომდინარე რომ გოგირდი აფეთქევებაში უფრო უწყობს ხელს. არ ყოფილა ესეიგი ასე DD

შემცველობას რაც შეეხება, პორტალის რეგულარს 0.6 უწერია მაგალითად და ფრეგოს რეგულარს 0.5. თუ სწორად მახსოვს. ვისოლის რომელიღაცას, ან სუპერს ან პრემიუმს ზუსტად არ მახსოვს 0.001 ეწერა მგონი. მარა ფასიც კაი აქვს. 2.65 რო ბენზინში გადაიხდი ვერაა კაი საქმე თუ თავისუფალი ჯიბე არ გაქვს
MonSoon
ხ.მ.ე.ლ.ო
ციტატა(x.m.e.l.o @ 6th August 2018 - 06:05 PM) *
რავი, ერთი შეხედვით თითქოს უფრო კაი რო აქვს, იქიდან გამომდინარე რომ გოგირდი აფეთქევებაში უფრო უწყობს ხელს. არ ყოფილა ესეიგი ასე

არა. არ არის კარგი. ეურო 4 და უკეთეს საწვავში გოგირდის შემადგენლობა არის დაწეული. ისე გაზში გოგირდი არ არის როგორც ვიცი ანუ ნულის ტოლია.

ხ.მ.ე.ლ.ო
საწის ტყავს ვეძებ მანქნაისთვის ბორდოსფერში. მთელი ინტერნეტ მაღაზიები გადავქექე და ვერსად ვიპოვე ჩემი გემოვნების საჭის ტყავი და ვინმემ ხომ არ იცით მანქანის ასეთი აქსესუარები სად იყიდება ფართო არჩევანი რომ ჰქონდეთ? ვარკეთილში ვიყავი და არაფერი შესაფერისი არ ჰქონდათ, სულ ერთიდაიგივე...
ხ.მ.ე.ლ.ო
და კიდევ ერთი შეკითხვაც: საჭის გუპკას ხელით რომ გადავატრიალებ ბრუნავს ანუ რკინას ამძვრალია და ასეყი რაღაც საჭის სილიკონი გეგულებათ სადმე რომ შპრიცით ჩვასხა და გაამაგროს? ან რაიმე სხვა საშუალება თუ იცით? მომენტი წებო ჩავუშვი შპრიცით მაგრამ არ აწებებს, ისევ ძვრება
ხ.მ.ე.ლ.ო
ერთი შეკითხვა მაქვს, suzuki grand vitara 2006-ისთვის სვეჩებს ვეძებ და იბეიზე წავაწყდი ამ სვეჩს და ხომ არ იცით როგორი ხარისხია ან ხომ არ გქონიათ?
უწერია სწრაფად მოქმედიაო და უფრო მეტი ძალა აქვსო და ეს საწვავის მოხმარებას ხომ არ გაზრდის? თვითონ კი უწერია საწვავის ხარჯს ამცირებსო და...
სისტემის სესახებ აქ წერია...

The exceptional performance of the E3 spark plug starts with the unique open architecture of the E3 electrode. The design forces air gap discharges, creates the preferred edge-to-edge spark path, allows free replenishment of the spark zone with a fresh fuel/air charge, and exposes the flame front more directly to the piston head than other plug designs.Sparks naturally follow edge-paths as they leave an object. The E3 design presents multiple sharp edges to the center electrode. Sparks flow between these edges at lower voltages, facilitating easier discharge than standard designs. By forcing air sparks, the resistance to fouling is greatly increased in the E3 spark plug. This lowers the self-cleaning temperature of the spark plug, allowing colder heat ranges to be used if desired.E3's distinctive spark plug design has proven, in testing in a range of engines, to simultaneously increase engine power output, reduce gasoline consumption, decrease hydrocarbon and carbon monoxide emissions from the engine and materially extend the life of the spark plug.



- Near elimination of performance inhibiting carbon deposits, dramatically longer plug life and a 5-year/100,000 mile limited warranty
- DiamondFire electrode technology that creates a superior spark and resulting flame front extending further into the cylinder, producing more localized pressure
- Significant potential power increase: > 6% to 12% (depending on engine class)
- Significant potential fuel efficiency improvement: > 4% to 13% (depending on engine class)
- Drastic potential emissions reduction when used in 2 and 4-stroke engines (after 50 hours): 58% CO emissions reduction, 42% hydrocarbon reduction

ერთი კომენტარებში ამას წერს:

These plugs added pep and gas mileage. I wanted to check them out and see if they really worked. I'm happy to say they worked awesomely.

მეორე კი ამას:

Increased performance, better gas mileage, engine runs smoother

და ბენზინზე მუშაობის პრობლემა არ ექნება ხო? biggrin.gif
შეიძლება სასაცილო შეკითხვებს ვწერ მაგრამ ახლაი ვარ ამ ამბებსი და ცოტა მეპანიკება ხოლმე რარაცეები biggrin.gif
pilotina
ისე გირჩევ შენი მანქანის მანუალში რაც უწერია ის სვეჩები დააყენო, შეიძლება უფრო ძვირი ღირდეს, მაგრამ ეგრე აჯობებს მანქანისთვის.
gregory
ხ.მ.ე.ლ.ო
რატომ არ ასვენებ მაგ უბედურს?
რამდენი მანქანა მყოლია და სვეჩები სად ქონდა არც კი ვიცი smile.gif

MonSoon
ხ.მ.ე.ლ.ო
შენი მანქანის მანუალში ეს წერია.
DENSO SK20PR11
ან
NGK IFR6J11

სურათში მეორე ნახე standart spark plug

ეს არის ფორუმის "მსუბუქი" (lo-fi) ვერსია. თუ გსურთ იხილოთ სრულად, სურათებით, გაფორმებით და მეტი ინფორმაციით, დააწკაპუნეთ აქ.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.