დახმარება - ძებნა - წევრთა სია - კალენდარი
სრული ვერსია: ბორბლებიანების თემა
Georgian Airgunners Portal > საერთო > ფლეიმი
გვერდი: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25
bazuka
masteroff
ციტატა(teimuraz @ 2nd April 2011 - 04:45 PM) *
580 Nm

რომელს აქვს მაგდენი ცხენი და მომენტი?? ან რომელს აქვს აჩქარება 6-ი თუნდაც. ყბაჩამომვარდასმაილი

ფორსირებული არ მითქვამს დეფორსირებული ვთქვი.
Power_VANO
bazuka
ციტატა(bazuka @ 2nd April 2011 - 06:58 PM) *
რომელს აქვს მაგდენი ცხენი და მომენტი?? ან რომელს აქვს აჩქარება 6-ი თუნდაც

6 წამი არა, მაგრამ 3.0sd ხახუთს აქვს 580 ნიუტონ-მეტრი, ამ ძრავს: M57TU2D30

აჩქარება 7.0 წამი უწერია კატალოგით. თუმცა როგორც წესი, კატალოგის მონაცემებთან შედარებით, ცოტა ნაკლებს ყველა ახერხებს ხოლმე smile.gif
bazuka
Power_VANO
რაშუაშია ხახუთ??
330დიზელზე იყო მგონი აქ საუბარი, და აგერ მაიაუტოს კატალოგით ყველაზე მძლავრი მესამე სერია დიზელზე http://myauto.ge/cat_model_details.php?&model_id=14722

ვიცი ეს ძრავები, მართლა სასწაულია 328 ბენზინს ასწრებს, და 330 ბენზინთან თითქმის ნარავნე მიდის
მარა 540 თან შედარება ....
Power_VANO
bazuka
მე უკაცრავად, 3.0 ბმვ-ს ძრავებზე საუბარობდით მეგონა smile.gif
masteroff
კაცოოოო რამნიშვნელობააქ X5ში იდგება თუ 3 სერიაში 330 ძრავის მოცულობა,ანუ 3.3ლიტრიანი დიზელი.და რომ იცოდე ნუტენ მეტრი დიზელს სუმუდამ მეტიაქ,დაჟე 710ნუტონამდეც აყავთ ქარხნული არ მიგულისხმია,რაც შეეხება დეფორსირებას ვერ მიგიხვდი ან მე დავბერდი, ანუ ფორსირება ქონდა და დეფორსირება გაუკეთდა ვერ ვხვდები ქონდა 350 ცხენი და ჩამოაგდეთ 280,.მერე კიდე დიზელს ნუ ეხუმრებით აჰა ერთერთი ფაქტი Audi *R8 6.0 V12 TDI (500 л.с.) 1000 ნუტონ მეტრიაქ 3250 აბაროტზე.როცა ნებისმიერ ბენზინის ძრავს იგივე შედეგის მისახწევად 6000ბრუნი ჭირდება წუთში,ბაზუკა ვიკამათოდ მაგრამ დიზელი მაინც მოიგებს. biggrin.gif
masteroff
და კიდე დიზელის აჩქარება Доработанное в бюро AC Schnitzer купе BMW 335d достигает 100 км/ч спустя 5,7 с после старта.

купе BMW 335d (286 л.с., 580 Н•м) претерпела изменения. Так, новый софт поднял отдачу до 310 «лошадей» и 680 ньютон-метров
bazuka
masteroff
შენ რაც თქვი 330 ვერანაირად ვერ მაჯობებს სულ რომ გასკდეს
თუ 335d ზე იძახი ეგ უკვე სხვა თემაა, თვინტურბო და ათასი მამაძAღლობა მარა დიზელს ვერ ექნება ისეთი პოტენციალი რაც ბენზინს
თუნდაც შევადაროთ 335 დიზელი და ბენზინი ორივეს 3.0 აქვს კუბატურა მომენტი დიზელს აქვს უზარმაზარი მარა თითქმის 1 წამით ჩამორჩება იგივე ბენზინა აჩქარებაში

დეფორსირებული იმას ნიშნავს, რომ აქცენტი გაკეთებულია რესურსზე. იგივე ძრავი 4.6 ლიტრი კუბატურით
არავითარი აძელნი დროსელები და არაფერი, კუბატურა მომატებული მხოლოდ 0.2 ლიტრით, სხვა პრაშივლით
იძლევა 350 ცხენს, წარმოგიდგენია 4%იანი კუბატურის მომატებით 20% მოემატოს სიმძლავრეში??
ამიტომაც მაგ ძრავზი ცნობილია როგორც ვირი, მუშა უკვდავი მარა დეფორსირებული ძრავი.

ციტატა(masteroff @ Apr 2 2011, 08:08 PM) *
და კიდე დიზელის აჩქარება Доработанное в бюро AC Schnitzer купе BMW 335d достигает 100 км/ч спустя 5,7 с после старта.

купе BMW 335d (286 л.с., 580 Н•м) претерпела изменения. Так, новый софт поднял отдачу до 310 «лошадей» и 680 ньютон-метров


და მაინც ნელია 335 ბენზინზე, არადა თითქმის ორჯერ მეტი მომენტი აქვს biggrin.gif
masteroff
ნუ ეხლა გადავიკითხე ფორუმები და მე რაც ვიგულისხმე ზუსტად ეგაა დეფორსირება ანუ ფარსიროვკის გაუქმება,სახელიდანაც ეგ იგულისხმება,330ც ჩახდის ფართუკს მარა რავა დავხარჯო ეხლა მაგდენი ფული შენ დასარწმუნებლად ჰა.მერე კიდე 6ლიტრიანი ძრავი იძლება 500ცხენის ძალას 1000 ნუტონით ეგ ქარხნულად რესურსი კიდე+ 150 200 ცხენია მარა ძაან ძვირი სიამოვნებაა.ეხლა ავიღოთ M5 5,5 ლიტრიანი ძრავით 500+ ცხენი განსხვავება 0.5ლიტრა.ეხლა გადავხედოთ საწვავის მოხმარებას დიზელი უდაოდ ჯობნის,მერე კიდე დაბალ აბატორებზე დიზელი მხეცია სტარტიც უკეთესიაქ,ეს დავა მიმდინარეობს უკვე წლებია ცნობილმა ტოპგირმაც კი აღიარა დიზელის პოტენციალი,უბრალოდ დიზელს არასდროს არ აქცევდნენ სათანადო ყურადღებას და ცოტა ჩამორჩა დამიჯერე სულ მალე F1 ვიხილავთ დიზელზე
masteroff
მაგრამ ჩემი ფავორიტი ძრავებში მაინც ვანკელნის უდაო შედევრია როტორიზებული ძრავი,ძალათა თანაბარდობა კუბატურასთან არის ფანტასტიკა
1.3ლ 280ცხენი
bazuka
masteroff
ეხლა რახდება, პირველად M60 ტიპის ძრავი გამოყენებული იქნა E34-ში, მარა სტანდარტული პოლიტიკით რომ გაეკეთებინათ ანუ არა Mსპორტი ძრავა სადაც 1 ლიტრიდან 70-75 ცხენი ამოდის
გამოდის, რომ E34-ის M5-ის სიმძლავრის არაM უნდა გამოეშვათ, რომლის ფასი M-ზე ბევრად იაფი უნდა ყოფილიყო და ტექნიკური მახასიათებლებით M-ის ტოლი
რადგანაც E34-ის M-ში არის ორი ტიპის ძრავი S38 3.5 და 3.8 ლიტრიანები, ამიტომაც მოუწიათ სიმძლავრის დაწევა. მგონი ავხსენი სწორად smile.gif
ამიტომაც ეს ძრავები M60-M62 ითვლება დეფორსირებულებად, რადგანაც ხომ ვიძახი 4.6 იგივე ძრავს 350 ცხენი აქვს და ნომინალი არმახსოვს მარა ეგეც მეტი.

masteroff
ციტატა(teimuraz @ 2nd April 2011 - 08:50 PM) *
მაგრამ ჩემი ფავორიტი ძრავებში მაინც ვანკელნის უდაო შედევრია როტორიზებული ძრავი,ძალათა თანაბარდობა კუბატურასთან არის ფანტასტიკა
1.3ლ 280ცხენი

და სასწაულად მცირე რესურსი ხოო?? biggrin.gif რომელიც უნდა ამოიღო და გადააგდო 100K კილომეტრის შემდეგ
გადააშენე, მაზდამაც კი ამოიღო წარმოებიდან (მგონი)

geojorjika

ამ თემაში რა დაგკარგვნია ??? :evil:
masteroff
მე მეუბნება ჯორჯიკაა?
bazuka
masteroff
შემოსული იყო და გავაგდე biggrin.gif
VTEC
masteroff
დიზელის ძრავზე გეთახმები რომ დიდი პოტენციალი აქვს, მაგრამ დიდი ხანი არაა რაც დაიწყეს დიზელზე სერიოზულად ფიქრი და მოქმედება, ჯერ კიდევ დახვეწის პროცესშია. მაგრამ ისიც უნდა ითქვას რომ აუდიმ მგონი უკვე 2 წელი გავიდა რაც 24 საათიან რბოლებზე გამძლეობაში პირველი ადგილი სწორედ დიზელის ძრავიანი რ8-ით მოიპოვა.
აქედან გამომდინარე შეიძლება ითქვას რომ საკმაოდ დახვეწილია უკვე დიზელის ძრავი მაგრამ პაქტია რომ ჯერჯერობით რატომღაც ისეთი გავრცელება და პოპულიარობა მაინც არა აქვს. მითუმეტეს საქართველოში კიდე კაიხანი ვერ გახდება პოპულიარული smile.gif
თან ისიც არ უნდა დაგვავიწყდეს, რომ დიზელის ძრავთან ერტთდ ბენზინის ძრავიც ძალიან დახვეწეს ბოლო წლებში. აქცენტი უფრო ეკონომიურობაზზე კეთდება, მაგრამ სიმძლავრეც არ ავიწყდებათ
ანუ იგივე სიმძლავრეს ნაკლები ბენზინის მოხმარებით აღწევენ

ციტატა(teimuraz @ 2nd April 2011 - 08:50 PM) *
მაგრამ ჩემი ფავორიტი ძრავებში მაინც ვანკელნის უდაო შედევრია როტორიზებული ძრავი,ძალათა თანაბარდობა კუბატურასთან არის ფანტასტიკა
1.3ლ 280ცხენი

ვენკელი მართლა მაგარია მაიგრამ... მე პირადად არ ვიყოლიებდი smile.gif ბაზუკამ დაწერა უკვე რატომაც biggrin.gif
1.3-იდან 280 ცხენის ამოღებაზე რომ ვლაპარაკობთ არ დაგვავიყდეს რომ თან 2 ტურბინაც უყენია smile.gif
თან წვა არანაკლები აქვს ვიდრე სხვა 280 ცხენიან ძრავს, აბა რაღად მინდა?
ერთადერთი რითაც ძალიან მომწონს ეგ ძრავი და ვოცნებობ, მაგრამ არ ვყიდულობ მაგას, ეგაა რომ მჩატეა
bazuka
დიზელის პოტენციალზე როცა საუბრობთ (სიმძლავრეზე ვიძახი)
ამასაც გადავხედოთხოლმე რა smile.gif

VTEC
bazuka
ეს რომელი ძრავია?
მგონი ვხვდები რომელზეცაა საუბარი... მაგრამ ვერ ვიხსენებ ბოლომდე sad.gif აუ რა სკლეროზი მაქვს sad.gif
მაგრამ შენ რა მონაცემებს დადებდი, BMჭ-ს ფორმულა იქნება wink.gif

მერედა რა კავშირი აქვს ამ მონაცემებს დიზელთან? შენ ალბათ ვენკელი უნდა გეთქვა? smile.gif
masteroff
biggrin.gif მერე მე რას ვიძახდი ბატონო თეუმურაზ,დეფორსირება ნიშნავს ფორსირების გარკვეული ნაწილის მოხსნას გაუქმებას.ეხლა ეგრე თუ ვისაუბრეთ ყველაზე დიდი სიმძლავრის პოტენციალი რეაქტიულ ძრავებსააქ biggrin.gif ეხლა მოდით ამ BMW მფლობელებმა ნუ დაიწყეთ ესაო ისაო,მე პირადად მაგ მარკას პატივს არ ვცემ ნუ ჩემი მოსაზრება მაქ,
რაც შეეხება ვანკელნის ძრავს კი 100 000 და მერე კაპუტ,მაგრამ ის 100 რა სასიამოვნოდ გადის biggrin.gif .

ბევრი მარკის მანქანები მყავდა,მაგრამ უდაო ფავორიტი რომელსაც უბრალო მოკვდავი შესწვდება ესაა ალფარომეო 199 2.2 2004წლის რობოტიზირებული F1 გადაცემათა კოლოფით( სელესპიდი),ნუ ეს იყო რაღაცა ფანტასტიკა თავი ფორმულა 1 მეგონა იმდენად სწრაფი გადაცემები ქონდა ნუ მილიწამების სიზუსტით ვერცერთი მოკვდავი ვერ შეძლებს უკეთესად ,რატომ ვახსენე ეს მოდელი იგივე პრობლემააქ ხადავოის და გადაცემათა კოლოფს,ხადავოი 20. 25 ათასზე უნდა ცვალო,და კოლოფი 100 000 .მაგრამ ეს ნამდვილად ღირს.
nihontoman
კაი, ძრავებზე მიდის აქ ლაპ[არაკი და ბარემ ვისაც გსმენიათ ტოიტოტას რომ ალტეცაში უდგას ძრავი იმაზე დაწერეტ რამე:

მოდელი 3S-GE
ტიპი Water cooling serial 4 cylinder DOHC16 valves
ცილინდრის დიამეტრი და დგუშის სვლა, მმ 86.0x86.0
სამუშაო მოცულობა, სმ3 1998
შეკუმშვის ხარისხი 11.5
საწვავის შეფრქვევის სისტემა electronic control type fuel injector
მაქსიმალური სიმძლავრე ცხ.ძალ./ბრუნ.წუთ. 210/7600
მაქსიმალური მაბრუნი მომენტი, ნმ/ბრუნ./წუთ. 216/6400
ტურბინა/კომპრესორი
საწვავის ბაკის მოცულობა, ლ 60
საწვავი პრემიუმი(98)
საწვავის ხარჯი, ლ/100 კმ 8.6

რა პონტია და როგორია გურჯისტანულო პირობებში.

ასევე მაინტერესებს ჰონდას ატმოსფერული მოტორებიც, R სერიის მანქანებს რომ უდგას. რა ტავისებურებები ახასიათებს ქართული გადმოსახედიდან....
giga_st
ციტატა(teimuraz @ 2nd April 2011 - 10:15 PM) *
მაგ მარკას პატივს არ ვცემ ნუ ჩემი მოსაზრება მაქ


შენ ჩემ მანქანასაც "გარადსკოი" დაუძახე რასაც შევეცდები ჩაგიშალო უახლოეს შენს მიერ ლენდ როვერ დისკოვერის შეძენისთანავე ჯიგარო ! გგონია დამავიწყდა ! biggrin.gif

ერთი პაპრავკა საბურავები უნდა იყოს ერთნაირი smile.gif
bazuka
masteroff
თემოჯან, ვერ გამიგე ხომ??? biggrin.gif
ქარხანამ სპეცომ გაუკეთა ნაკლები სიმძლავრე, რომ M5-ის კონკურენტი არ ყოფილიყო.
ამას ქვია დეფორსირება, ანუ სტანდარტული მისაღები სიმძლავრის დაკლება გარკვეული მიზეზების გამო wink.gif

რაც შეეხება როტორულ ძრავს, მე საშუალოსტატისტიკური ქართველი, ავტომობილში ვიხდი 5K-10K დოლარს
ამ ფასად ვყიდულობ მეორად ავტოს, რომელმაც უნდა მატარაოს ძირითადად და ვატარო რაცშეიძლება იშვიათად
ორ მეგობარს ჰყავდა ალფა და მგონი პირიქით მოხდა, ავტოს აკატავებდნენ ხელოსნებთან უფრო მეტად ვიდრე ავტო აკატავებდა მათ
საშინელი ავტოა, უაზრო, უპრინციპო, და უდანიშნულებო biggrin.gif (ეს ჩემი პირადი მოსაზრებაა და ვერავინ ვერ გადამათქმევინებს, ცხოვრებაში არასოდეს არ ვიყიდი ალფას)
ვერ ვიტან მაგ მანქანას sad.gif


masteroff
biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif პრივეტ გიგა,გარადსკოია აბა რაარი biggrin.gif biggrin.gif პირველი ის რომ ავტომატია,მერე ის რომ დუპლიკატორები არააქ არც თოვლის არც ტალახის არც არაფრის რეჟიმი არ გააჩნია მარტო პანიჟენია და 4X4,ხო არც ბლოკირებული ხიდებიაქ,ასე რომ გარადსკოია biggrin.gif
bazuka
VTEC
ციტატა(VTEC @ 2nd April 2011 - 10:14 PM) *
ეს რომელი ძრავია?

წერია M12, ლეგენდარული ძრავი, რომლითაც 1.5cc 1300 ცხენი ამოიღეს გერმანელებმა შორეულ ოთხმოციან წლებში, მაშინ
თავად იაპონელებმაც არ იცოდნენ ტურბინის არსებობა, სქაილაინის და სუპრას 1000+ ხო ლაპარაკიც ზედმეტია. მარა გერმანელები
სტრანნი ხალხია განსაკუთრებით ბავარიელები, მათ მართვადი ცხენები ურჩევნიათ უმართავ საჯინიბოებს.

სხვათაშორის პირველი ტურბინიანი სერიული ავტო BMW-ს ეკუთვნის
1973 წელი, მიუნხენი, Модель BMW 2002 Turbo становится первым в мире автомобилем массового производства с турбодвигателем.



ხო სმაილები მავიწყდებახოლმე და ხშირხშირად წარმოიდგინეთ biggrin.gif სმაილი
giga_st
ციტატა(teimuraz @ 2nd April 2011 - 10:28 PM) *
დუპლიკატორები


აი ეს რა არის ამიხსენი თუ ძმა ხარ biggrin.gif:D და შენ თუ იცი რომ ყველა "ფართ თაიმ" ტრანსმისიას ეგ რეჟიმი აქვს, ნისან პატროლი გარადსკოია შენი აზრით ??biggrin.gif:D
VTEC
ციტატა(nihontoman @ 2nd April 2011 - 10:20 PM) *
ასევე მაინტერესებს ჰონდას ატმოსფერული მოტორებიც, R სერიის მანქანებს რომ უდგას. რა ტავისებურებები ახასიათებს ქართული გადმოსახედიდან....


ეს "R სერია" საიდან მოიტანე? არა კი ვხვდები საიდანაც მოიტანე მაგრამ მასეთი განსაზღვრება ჯერ არ მომისმენია, ისე ლოგიკასთან შორს არაა biggrin.gif Euro R და Type R დააკავშირე? smile.gif

masteroff
ooooooooooooooooooooooooooooo clapping.gif
bazuka
მაიცა მაიცაააა, რადროს R და ოფროუდია, ჯერ ბეენვეს ვადიდებთ rofl.gif
masteroff
ხო რავიცი biggrin.gif

ოფროუდ თემა ცალკე გავხსნათ
giga_st
თემოჯან კაი რა ... smile.gif
bazuka
აქ მინიმუმ 2 თემოა გიგაჯან biggrin.gif
masteroff
რაო? biggrin.gif
giga_st
ორივე თემოს კაი რა !:) ვეჟო რა დადე ახლა მითხარი დიდი ამბავი სადღაც ვერ ავიდა ახლა დავძებლო ყუტუბზე მე-7 სერიის კუიზერები და პატრულები და კიდე რავიცი ვინ სად ვერ ადის ანუ რა? ბანძია და გარადსკოია? თემო მე არ მიყვარს გაბუქება ერთს გეტყვი ისეთივე "გარადსკოია" როგორც ყველა პაჯერო 4რანერი ტრუპერი და რავიცი კიდე რომელი, საბურავები იყოს ადექვატური და რავ 4 ისეთ ადგილებზე ავა რო გაგაკვირვებს მე მინახია, მარა რამდენს გაუძლებს ეგ მეორე საკითხია. X-ტერას არ იცნობ თან მწარედ ძმობილო სრულფასოვანი რამნი ჯიპია, ძალიან კარგი საექსპედიციო მანქანა და მაგით ძალიან ბევრ ადგილებში ვარ ნამყოფი, ახლა იძახე თუ გინდა გარადსკოი ბაბუაჩემის კი არაა ეგ ნისანი (ნეტა იყოს) უბრალოდ უსამართლოდ აძაგენბ ჩემო მეთევზე ძამოsmile.gif
masteroff
გიგა კაი ეხლა რა გარადსკოია აღიარე biggrin.gif.კაი ეხლა სერიოზულად კაი ჯიპია აგერ ვუყურებ ეხლა მეზობელს ყავს,იმ ნორიკას ინციდენტის შემდეგ მაგარი დამაინტერესა სინამდვილეში რა შეუძლია და გავტესტე ეს საწყალი smile.gif შთაბეჭდილება კარგი დამიტოვა,მექანიკა რომ იყოს და დიზელი 100% ეგეთს ვიყიდიდი,მარა რაც შეეხება ლენდროვერს ოფროუდში მამაა,მეორე მარკაა მერსედეი Gკლასი,ნუ ერთერთი ჩემი პირადი ფავორიტი ნისანი პატრული,მაგრამ დისკო მაინც დისკოა biggrin.gif მომწონს და რავქნა,
Power_VANO
ციტატა(teimuraz @ 2nd April 2011 - 10:58 PM) *
დისკო მაინც დისკოა

ბენჯამინის დისკო ხო? biggrin.gif
ilariona
masteroff

გუშინ ვეუბნებოდი გეოჯორჯიკას, რომ ჩემი შემდეგი მანქანა დისკოვერი 3-ი არის მეთქი smile.gif

ვგიჟდები მაგ მანქანაზე, იმენნა ჭკუა მეკეტება. კომფორტი, გამავლობა, ნუ პადვესკა ხო დახვეწილია ყველაზე მეტად.

რავი ამ ეტაპზე ჯიპებიდან ყველა მარკას და მოდელს მირჩევნია.
giga_st
masteroff

ღმერთმა მალე გაყიდიოს ეგ შენი სანატრელი მანქანა და მერე გავისეირნოთ თუ მეყოლა ისევ smile.gif რესორებიან მანქანას როგორ უძახი "გარადსკოის" ამ საყოველთაო კომფორტის მქონე მანქანების ფონზე ეგ ჩემთვის გასაკვირია smile.gif დაუძახე კაცო მე კი ვიცი რაც არი რო გაიჭდებით სადმე კიდე ამოგიყვანთ შენი ლენდიანად biggrin.gif biggrin.gif
bazuka
ჯიპი ვაფშე არმევასება, ერთადერDი ტევადობა მიზიდავს
თუ ფული მექნა XM ვიყიდი, მარა მაგდენი ალბად არ მექნება არასოდეს
ამიტომაც ჩემი არჩევანი "ჰაილუქსსურფტრიინოლინტერქუ
ლერტურბოდიზელზე"
შეჩერდება smile.gif

ჯიპი ვაფშე არმევასება, ერთადერDი ტევადობა მიზიდავს
თუ ფული მექნა XM ვიყიდი, მარა მაგდენი ალბად არ მექნება არასოდეს
ამიტომაც ჩემი არჩევანი
"ჰაილუქსსურფტრიინოლინტერქუ
ლერტურბოდიზელზე"
შეჩერდება smile.gif
nihontoman
ციტატა
ეს "R სერია" საიდან მოიტანე? არა კი ვხვდები საიდანაც მოიტანე მაგრამ მასეთი განსაზღვრება ჯერ არ მომისმენია, ისე ლოგიკასთან შორს არაა Euro R და Type R დააკავშირე?


აბა დამეზარა ამ ტაიპარის და ევროარის წერა და დავწერე კიდეც R სერია... თორე რო არ არსებობს ეგეთი ეგ მეც ვიცი. რაც მთავარია შენ ხომ მიხვდი? სვხებიც ხომ მიხვდნენ და ეგაა მთავარი biggrin.gif
giga_st
ყველას თავის მისწრაფება აქვს ბაზუკა თემო biggrin.gif
masteroff
ეგ ამბავი არასოდეს მოხდება ჯალამბარი გიგაააააა biggrin.gif რესორები რაშუაშია,ეგრე მოსკვიჩიც რესორებზეა და 24ც რა ჯიპია, რაც შეეხება ილარიონს იმედია ორივე ძან მალე ვიყიდით drinks.gif

არა მე ოფროუდის დიდი მოყვარული არ ვარ უბრალოდ თევზაობა ნადირობაა ნუ მაგ პონტში,ისე სუფთა ტრასის მოყვარული გახლავართ.აი ეს ანტი რადარი მომეწონა ნეტა მართლა თუ უმოქმედებს ბაზუკა ჩაიარე ერთი ჯვრის ძირში ტრასაზე 200კმ ვნახოთ რას იზამს biggrin.gif
giga_st
დარჩი ძმობილო შენს აზრზე აბსოლიტურად არ მაქვს თვიმიზნად შენი გადარწმუნება smile.gif მე კარგად ვიცი რაც მყავს. იყიდეთ მანქანები და გავისეირნოთ მერე smile.gif
bazuka
masteroff
ციტატა(teimuraz @ 2nd April 2011 - 11:20 PM) *
ბაზუკა ჩაიარე ერთი ჯვრის ძირში ტრასაზე 200კმ ვნახოთ რას იზამს

იფფ, კაი ერთი biggrin.gif
Der Rote Baron
ციტატა(bazuka @ Apr 3 2011, 12:29 AM) *
masteroff

იფფ, კაი ერთი biggrin.gif

lol2.gif

იძახიან ერთმა მოტოთი ჩაიარა 200-ით ან უფრო მეტით, უბრალოდ იმან უკან სანომრეს პეხები ააფარა (გადაწოლილი იყო ისნა და არ გაუჭირდებოდა ვითომ? biggrin.gif)

არადა მართლა კარგად ატარებს ის ბიჭი და რავიცი რავიცი, აქ რა შუაში იყო? მარა მაინც biggrin.gif
Davitus
აუ რა ჭუჭუების დატოლებები მიდიიის biggrin.gif

დისკო, #1 ჯიპი ნამდვილად არ არის და ძალიან მცდარი ინფორმაციაა ეგ

პირველი ჯიპად ყველა G კლასს აღიარებს, მერე ალბათ მოდის დეფენდერი, ან გემოვნების მიხედვით smile.gif მაგრამ ისე რომ დისკო პირველია გამავლობაში ეგ მაგარი მცდარი აზრია biggrin.gif

X-ტერაზე ნამდვილად ვერ ვიტყვი გარადსკოი ჯიპია თქო, მაგრამ მაგის მწარმოებელმა გათვალა ისე რომ, ქალაქის კომფორტზე მოერგო ბევრი რამ, თუმცა ოფროუდ თვისებების სეკვესტრირება არ გაუკეთებიათ

ჩააცვით მაგ მანქანას კარგი ფეხსაცმელები და ბევრ ჯიპს ტოლს არ დაუდებს


ერთი ეგაა რომ სხვა მინუსები აქვს
bazuka
Davitus
ციტატა(Davitus @ 3rd April 2011 - 10:09 AM) *
აუ რა ჭუჭუების დატოლებები მიდიიის

შენ სულ როგორუნდა ჩხუბობდე biggrin.gif
ჩვენ ჭიას ვახარებთ და ვხალისობთ ვააა smile.gif
geojorjika
აი ერთად ერთი მანქანა რომელსაც შევხედე და ძააალიან დამწყდა გული რომარ მყავს sad.gif

giga_st
ციტატა(Davitus @ 3rd April 2011 - 10:09 AM) *
ერთი ეგაა რომ სხვა მინუსები აქვს


კი წვა გამყიდა ამ შობელძაღლმა smile.gif ახლა დუბაიში მინდა მოვსინჯო ამის შემდეგი დიზელიანი მოდელი და სხვაზე არც ვიფიქრებ თუ შევძელი ყიდვა, არც გამავლობას უჩივიც და არც გამძლეობას, პლუს კომფორტიც დატოვებული აქვს და უკომპრომისო უგზოობის მონსტრები ნულოვანი კომფორტით მე არაფერში არ მჭირდება სადაც საჭიროა შემოვუვლი და ისე გავალ smile.gif მე სხვა მისწრაფების კაცი ვარ.
masteroff
ჯიპი არაა ხოო?
ნუ ესაც გარადსკოია ხოო?

ესაც ავტობამია ხოო?

ჯიპი არაა ხო დავითუს?

გიჟია

ამაზე ვიკაიფე მაგარი

ესაც რენჯი

გაიმეორებთ?ლენრდოვერს რაც ტიტულები და მოგებებიაქ ოფროუდში არ დასიზმრებია არცერთ მწარმოებელს.
nihontoman
ესეც ისე, რაძი კაიფა:

masteroff
აი აი აი,ცოტა ვიცინე,ეგაა ოფროუდი,მანდ ჩემი მარშუტკიტ ავალ ზედმეტი ძალდატანების გარეშე biggrin.gif ,აი პირველი ვიდეო ხომ ნახე ჩემს მიერ დადებული,ჯერ რენჯი რო ადის და მერე დისკო,აი მანდ ცოტა შემეშინდებოდა მარა ჩამოსვლისას მაგ მძღოლს ალბათ ადრელანილის პიკი ექნებოდა.
masteroff
ამას თუ ვინმე გაიმეორებს ან ნისანით ან პაჯეროთი,ხმას აღარ ამოვიღებ
masteroff
ეს არის ფორუმის "მსუბუქი" (lo-fi) ვერსია. თუ გსურთ იხილოთ სრულად, სურათებით, გაფორმებით და მეტი ინფორმაციით, დააწკაპუნეთ აქ.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.