masteroff დიზელის ძრავზე გეთახმები რომ დიდი პოტენციალი აქვს, მაგრამ დიდი ხანი არაა რაც დაიწყეს დიზელზე სერიოზულად ფიქრი და მოქმედება, ჯერ კიდევ დახვეწის პროცესშია. მაგრამ ისიც უნდა ითქვას რომ აუდიმ მგონი უკვე 2 წელი გავიდა რაც 24 საათიან რბოლებზე გამძლეობაში პირველი ადგილი სწორედ დიზელის ძრავიანი რ8-ით მოიპოვა.
აქედან გამომდინარე შეიძლება ითქვას რომ საკმაოდ დახვეწილია უკვე დიზელის ძრავი მაგრამ პაქტია რომ ჯერჯერობით რატომღაც ისეთი გავრცელება და პოპულიარობა მაინც არა აქვს. მითუმეტეს საქართველოში კიდე კაიხანი ვერ გახდება პოპულიარული

თან ისიც არ უნდა დაგვავიწყდეს, რომ დიზელის ძრავთან ერტთდ ბენზინის ძრავიც ძალიან დახვეწეს ბოლო წლებში. აქცენტი უფრო ეკონომიურობაზზე კეთდება, მაგრამ სიმძლავრეც არ ავიწყდებათ
ანუ იგივე სიმძლავრეს ნაკლები ბენზინის მოხმარებით აღწევენ
ციტატა(teimuraz @ 2nd April 2011 - 08:50 PM)

მაგრამ ჩემი ფავორიტი ძრავებში მაინც ვანკელნის უდაო შედევრია როტორიზებული ძრავი,ძალათა თანაბარდობა კუბატურასთან არის ფანტასტიკა
1.3ლ 280ცხენი
ვენკელი მართლა მაგარია მაიგრამ... მე პირადად არ ვიყოლიებდი

ბაზუკამ დაწერა უკვე რატომაც
1.3-იდან 280 ცხენის ამოღებაზე რომ ვლაპარაკობთ არ დაგვავიყდეს რომ თან 2 ტურბინაც უყენია

თან წვა არანაკლები აქვს ვიდრე სხვა 280 ცხენიან ძრავს, აბა რაღად მინდა?
ერთადერთი რითაც ძალიან მომწონს ეგ ძრავი და ვოცნებობ, მაგრამ არ ვყიდულობ მაგას, ეგაა რომ მჩატეა