რავი ჯაჯ მემგონი ჯობია იმას დაუჯერო ვისაც ყველაზე მეტი მანქანა ყავს შეცვლილი ბოლო 3 წლის მანძილზე, თან ზუსტად მაგ პასის დიაპაზონში, დანარჩეებს ან არასდროს ყოლიათ ესეთი ტიპის მანქანა, ან უბრალოდ სხვიი მონაყოლს გირჩევს, ანუ უნდა დამიჯერო მე :P
ეხლა ჩამოგიყალიბებ:
აირტრეკი - მშვენიერი მანქანა, თუცა პასადკა არც ისე მაღალი აქვს, არის ძალიან ნელი და წვავს 14-15 ლიტრას (საუბრაი მაქვს 2.0 4X4, ამბობენ რომ 2.4GDI უფრო ეკონომიურია)
CRV - ეს უფრო კარი ვარიანტია, თუმცა ვიზუალური მხარე აირტრეკს ბევრად უდრო მაგარი აქვს

, აჩქარება - ონლაინ კი უწერია რომ 10 წამში კრიბავს 100-ს მარა მე ბევრი ცრვ მიტარებია და
ყველა მათგანი დადის როგორც აიტრეკი, ნუ შეიძლება ოდნავ უფრო სწრაფი. წვა ცერ-ს აქვს 10-11 ლიტრი

პაჯერო იო, ნუ ეს მანქანა გამავლობით მშვენიალურია, მაგრამ არის ტაშტი, არის ძალიან პატარა და არ გააჩნია არნაირი კომფორტი

რაც შეეხება ფრილენდერს - ეს მანქანა მშვენიერია, სივრცეც ნორმალური აქვს, დადის საკმაოდ რბილად და უხმაუროდ, საწვავის ხარჯის ნორმალურია - თუ არ ვცდები გალაქში 11-13 ლიტრი (ავტომატიკა), დალშე უკვე ვისაც არ უნდა კითხო შენახვის თვალსაზრისით ყველა იძახის რომ არის ერთჯერადი მანქანა, ყოველთვის რაღაც უფუჭდება და უფრო დიდიხანს ხელსანთან გყავს ვიდრე დაგყავოს, თუმცა ეს მხოლოდ და მხოლოდ გავრცელებული ჭორია რომელზეც ყურადღების მიქცევა არ ვიცი რამდენად ღირს

, უფრო ალბათ სიმართლესთან ახლოსაა, მარა ისე არა როგორც ამბობენ, ყველა მანქანა გამოდგომაზეა, თუმცა არჩევანი რომ მაქონდეს ცრვ-ს, აირტრეკ-ს, იო-სა და ფრილენდერს შორის ალბათ მე მაინც ან ცრვ-ს ან აირტრეკს ავიღებდი, უფრო ცრვ-ს საწვავის ოდნავ ნაკლები ხარჯის გამო, თუმცა აირტრეკის შიდა დიზაინი და მიღუმეტეს გარე დიზაინი ბევრად უფრო კარგია

, მოკლედ ჩემს შემთხვევაში საწვავის ხარჯი დიდ როსლთამაშობს თორე მე მაინც აირტრეკი მირჩევნია ცრვ-ს(მითუმეტეს რომ ვერ ვიტან სიჩქარეების კოლოფს რულზე

)
გრანდ ვიტარა (ჩემს ძმაკაცს ყავდა და ხშირად ვატარებდი) გამავლობა რათქმა უნდა მშვენიერი აქვს შეიძლება ითვას რომ ზემოთ ჩამოთვილებს გამავლობაში ყელას ჯობია (არ ვიცი იოს რამდენად რადგან პასადკა იოს ბევრად უფრო მაღალი აქვს, ვაფშეტა მარტო აირტრეკზე კაი პასადკა აქვს, ცრვც კი უფრო მაღალია), მარა არის იმენა ტაშტი, რომ ჯდები თავი ნივაში გგონია, იამებზე გადაგამტვრევს ხერხემაში და წვავს 13 და 15 მდე ქალაქში, ან ოდნავ უფრო მეტრს - შესაძლებელია 16 იც

X-trail - მანამ ამ მანქანზე დავიყებ ლაპარას მინდა გითხრა ის შეგრძნება რაც მქონდა BMW 528 ის შემდეგ რომ აირტრეკზე დავჯექი - ძაან უხეში პადვესკა მომეჩვენა და ძაან გამაღიზიანებელი იყო გარედან შემოსული ხმაური.
X-trail-ზე კიდე დავჯექი აუდი A4 ის მერე, ველოდი რომ ზუსტად იგივე შეგრძნება მექნებოდა რაც აირტრეკზე იყო პიცოტის მერე და წინასწარ შეგუებლი ვიყავი ამ აზრზე რადგან ქროსოვერ მინდოდა, ჯერ ერთი ქომ გამომიყვანეს ტერმინალიდან და რომ დავჯექი პირველი რაც გამიწორდა - რომ დავქოქე საერთოდ მატორის ხმა ვერ გავიგონე მას შემდეგ რაც მატორი გათბა, მერე ჩავაგდე პირველ სიჩქარეში და ველი ზანტ დაძვრას რადგან მატორი 2.0 ია და მანქანა 1.5 ტონაა - კინაღამ შევაფრინდი წინ მანქანას

მერე გამოვედი ტრასაზე და რას ვხედავ - პერევალზე აღმართში იმენა მესამეთი აბგონესბ ვაკეთებ იმი დე... ანუ არც კომფორიტს უკმარისობა იყო, არც სიჩქარის, ძაან კარგი ხმოიზოლაცია, მოკედ აუდის მერე ისევ ისე კომფორტულად ვგრძნობდი თავს ამ მანქანაში

და ძაან გამიხარდა

ეხლა შენ გადაწყვიტე რა იყიდო