დახმარება - ძებნა - წევრთა სია - კალენდარი
სრული ვერსია: ბორბლებიანების თემა
Georgian Airgunners Portal > საერთო > ფლეიმი
გვერდი: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25
ja_ja
სტრანნო.... ნუ ელექტრომაგნიტური ველი ვიცი მე 2 ადგილზე....

1) ძრავი სადაც ელექტრო მაგნიტის მეშვეობით წარმოიქმნება მაგნიტური ველი და შეიძLება ძრავის ელექტრო მაგნიტურ ველზე ვისაუბროთ

2) გადამცემი მაღალი ძაბვის ხაზები... ნუ კი არის სქელი კაბელები მანქანაში დიდი ძაბვის გატარებისთვის, და შესაბამისად ელექტრონების დიდი ნაკადის მოძრაობა წარმოქმნის სადენის ირგვლის ელექტო მაგნუტირ ველს, თუმცა ალბათ ათეულობით ათასჯერ ნაკლებს ვიდრე ძრავი, რადგან სადენი ძირითადად პირდაპირი არხია და არ არის წრეებად დახვეული როგროც მატორის გული.... მარა ... რიავიცი, რიავიცი


აკუმულატრში რომ მაგნიტური ველი იყოს... ხრენ ზნაიტ, შეიძლება რაცხას ჩამოვრჩი...
NRG
გამონაბოლქვის ამბავზე როგორ გყავთ პიპიები ბიჭებო? ვინმეს პრობლემა ხომ არ შეგექმნათ და როგორ მოაგვარეთ? მე ვერ გავიარე ტექდათვალიერება შემოწმებაზე ჰქონდა 1.80 შემდეგ: შევცვალე ჰაერის ფილტრი, კატალიზატორის და დეტონაციის სენსორი, სვეჩები, ზეთი, გავრეცხე დროსელი და ხალასტოის სენსორი, ვტენე ექტო ასი ვიგაზავე 50 კმ, მაგრამ მივედი მეორე შემოწმებაზე და 1.75 ქონდა, კლაპნის ზაზორები ნორმაშია ზეთს არ იკლებს რაღა ჯანდაბა უნდა? რამეს ხომ არ მირჩევდით?

გაცეცხლებულ გულზე ავდექი და ახალი სუბო ვიყიდე smile.gif




ja_ja
NRG
და ბოლი არ ჩანდა უკნიდან???

რავი მე ჩემი მანქანა ჯერ არ გამიტარებია ოხრად დრო მაქვს ჯერ, მარა თეგეტაში წინასწარ გასინჯვა გავაკეთე და 0.02 ამოაგდო, არ ვიცი მართლა ეგრეა თუ აფრენდა ამათი აპარატურა მარა მე კი გამიდწორდა…

ჩემი დის მანქანა კი იმენნა გარანტირებლად ატრაკებს, მაგრამ მიუხედავად ამისა მაინც უპრობლემოდ გაიარა ტექ დათვალიერება… მართალი გითხათ გამიკვირდა ცოტაოდენ უკვე ვემზადებოდი კატალიზატორების შესაცვლელად იმიტომ რომ ILM 326-ით რომ ვამოწმებდი კატალიზატორებს გახურებულზე ლამბდა ზონდები 4-ზე ზემოთ არ ადიოდა ეგ კი პირდაპირი მ,აჩვენებელია იმისა რომ კატალიზატორებს დარხეული აქვთ.... მერე ჩემი შევამოწმე და 7,5-დან 8-მდე მერყეობს, სულ ახალს 9-9,5 აქვს, ასე რომ რავი მე ჩემს პიპიაზე ჯერ არ ვღელავ smile.gif

ისე კი მეცნობა რა გრძნობაცაა... თავიდან მეგონა ჩემი მ,ანქანაც მისახედი იქნებოდა, სანამ შევამოწმებდი და უკვე დავძვრებოდი საიტებზე სად მეყიდა იაფად კატალიზატორები, მარა პიპიას გამოცვლაზე არც კი მიფიქრია smile.gif ასე რა გაგამწარეს smile.gif

ენივეი, გილოცავ ახალ პიპიას, ეგ იმედია გასიამოვნებს და დაგაწყნარებს ცოტახანი
NRG
ja_ja
არა ბოლი არ აქვს მაგრამ ცეო ქონდა უბრალოდ მიზეზი ვერრ გამიგია სად აქვს ჩეპე, წვასთან დაკავშირებული ყველა დეტალი მწყობრშია.
შენსას რამდენი ლამბდა ზონდი აქვს? ჩემსას აქვს ერთი და უყენია კატალიზატორამდე ანუ მაინც იმუშავებს თუ კატალიზატორი ჩაშლილია,
ახლის ყიდვას არ ვაპირებდი ისეთი მოხოდილი მყავს ეს ძველი ბევრ ახალს ჯობია მარა ცეოზე გამომიბრაკეს და ვეღარ ვიმოძრავებ სანამ არ გაკეთდება ფეხით კიდე რა ივლის რამის ზალიდან საძინებელშიც მანქანით გავიდე smile.gif


თეგეტაში ზუსტი მაჩვენებელი აქვთ ისე თუ ვინმეს დასჭირდება შემოწმება წინასწარ ჩაწერით არის უფასო, სენსორი კი უფუჭდებათ ხშირად მაგრამ მალევე აგვარებენ
pilotina
NRG

ახალ პიპიას გილოცავ, სულ მწვანეზე გევლოს.
რაც შეეხება CO-ს ვიცი ასეთ ხერხს მიმართავენ, შემოწმების წინ საერთოდ აცლიან ჰაერის ფილტრს და მოშნად ამცირებს ცო-ს, მარა შენსას ძაან მაღალი აქვს და არა მგონია ეგ ხერხი გამოგადგეს, თუმცა შეგიძლია სცადო. ამოაცალე ფილტრი და გაასინჯე თეგეტაში.
ja_ja
NRG
ციტატა(nrg123 @ 2nd March 2019 - 04:32 PM) *
შენსას რამდენი ლამბდა ზონდი აქვს?

სულ 4 ლამბდა აქვს ორივე კატის წინ და უკან
ikaaa
ერთი ხერხიც ვიცი, 10 ლიტრ ბენზინში გაურიე 1,5 ლ. 646 გამხსნელი (რასტვარიტელი) და ისე მიდი, ცოტას ეგეც შველის.
NRG
pilotina
მადლობა, ფილტრი მაღალი გამტარობის მეყენა და მითხრეს ქარხნულით შეცვალე უფრო ცოტა ცეო ექნებაო, ფილტრის გარეშე ვოზდუხამერი სხვანაირად დაითვლის ჰაერს და უფრო არასწორი წვა იქნება.

ikaaa
ხო არ ავფეთქდები? smile.gif თუკი გაივლის ჩავასხავ.
MonSoon
ციტატა(ikaaa @ 2nd March 2019 - 09:33 PM) *
ერთი ხერხიც ვიცი, 10 ლიტრ ბენზინში გაურიე 1,5 ლ. 646 გამხსნელი (რასტვარიტელი) და ისე მიდი, ცოტას ეგეც შველის.

100 %_იან აცეტონსაც ურევენ.
რეგულარის შემტხვევაში 10 ლიტრ ბენზინზე 30 გრამი.
პრემიუმზე 20 გრამი.

სუბარუშნიკები ასხავდნენ ხოლმე.


NRG
გილოცავ. სულ კაი ამბებში.
koba1973
NRG
ციტატა(nrg123 @ 1st March 2019 - 11:33 PM) *
გაცეცხლებულ გულზე ავდექი და ახალი სუბო ვიყიდე

მშვიდობაში!
მწვანეზე გევლოს.
ციტატა(nrg123 @ 1st March 2019 - 11:33 PM) *
გამონაბოლქვის ამბავზე როგორ გყავთ პიპიები ბიჭებო? ვინმეს პრობლემა ხომ არ შეგექმნათ და როგორ მოაგვარეთ?

იოს უწევდა და გარანტირებულად ვიცოდი რომ ვერ გაივლიდა.
ამიტომ შევიძინე "ტრაქტორი" რა თქმა უნდა წინასწარ შემოწმების შემდეგ. გამონაბოლქვზე ნორმა ტურბინიანს 3.0 უწერია. ამან 0.65 თუ რაღაც ასეთი აჩვენა.
userman
MonSoon
ციტატა(bedo @ 3rd March 2019 - 02:25 AM) *
100 %_იან აცეტონსაც ურევენ.
რეგულარის შემტხვევაში 10 ლიტრ ბენზინზე 30 გრამი.
პრემიუმზე 20 გრამი.


ხომ არაფერი გეშლება ? 10 ლიტრა ბენზინს , 20 გ. თუნდაც 30 გრამმა აცეტონმა რა უნდა უყოს ?
koba1973
userman
ციტატა(userman @ 3rd March 2019 - 08:06 PM) *
ხომ არაფერი გეშლება ? 10 ლიტრა ბენზინს , 20 გ. თუნდაც 30 გრამმა აცეტონმა რა უნდა უყოს ?

20 ლიტრში ნახევარ ლიტრს ურევდა ხოლმე ჩემი ერთი ნაცნობი პერიოდულად.
koba1973
ერთი უცნაურობა ჭირს ამ ახალ "ტრაქტორს". ჯერ ვერ გავუგე რისი ბრალია. ყიდვიდან გარკვეული პერიოდის მერე 2 დან 3 ათას ძრავის ბრუნზე დაეწყო "ძიორგანიები"(მაპატიეთ რუსული ტერმინისთვის), ვიფიქრე ფილტრი ვერ ატარებს საკმარის საწვავს და იმიტომ აქვსთქო, ამ დროს უკვე შეცვლი;ი მქონდა ზეთი თავისი ფილტრით და ძრავის ღვედი დამჭიმებით. შევცვალე საწვავის და ჰაერის ფილტრი, მანქანა გაიმართა და ნორმალურად ამუშავდა. სიხარული ნაადრევი აღმოჩნდა ხუთიოდე დღის შემდეგ ისევ იგივე სიმპტომები გამოაჩნდა, ალბათ ახალი ფილტრიც გაიბიდნათქო და ისევ შევცვალე ფილტრი თუმცა ახალ ფილტრს გაბიდნულის არაფერი ეტყობოდა, ძრავი ისევ კარგად ამუშავდა, თუმცა რამოდენიმე დღის შემდეგ იგივე დაემართა. შემდეგ ჯერზე ფილტრი აღარ შემიცვლია უბრალოდ გავხსენი ფილტრის კოლოფი და ისევ დავხურე, ძრავი ისევ გაიმართა, ანუ რა ხდება საკმარისია ფილტრიდან მოვხსნა ბაკიდან მომავალი მილი და ისევ შევაერთო რომ ძრავი ნორმალურა მუშაობს რამოდენიმე დღე. საწვავის ავზი და ავზში მყოფი ბადე(სეტკა) გავასუფთავე, არც იყო ჭუჭყიანი პრინციპში.

ხო astra G 1.7 ტურბოდიზელია.
MonSoon
userman
koba1973
100 %იანი აცეტონზე მაქვს საუბარი. ფრჩხილების აცეტონი ან გამხსნელი აცეტონი არა.

არ მეშლება, მართლა ეგრეა.
NRG
MonSoon
გაიხარე,
სუბარუში არცერთი არ ისხმევა გიო მხოლოდ სუპერი უნდა ისიც მხოლოდ fx უხდება, ექტო 100 მირჩიეს და ნეტა არ ჩამესხა ვითომ 100 ოქტანი აქვსო არადა რეგულარი იყო ჩვეულებრივი ვერ ვიგაზავე

koba1973
ჯერ შეამოწმე გამონაბოლქვზე იქნებ დაბალი აქვს გურჯაანში 9აპრილის ქუჩაზე ამოწმებენ, ტრაქტორს რავქვია ვისი ბიჭია? smile.gif
NRG
koba1973
ციტატა(koba1973 @ 3rd March 2019 - 09:56 PM) *
ხო astra G 1.7 ტურბოდიზელია.

ვერ დავინახე

მშვიდობაში, კარგი რეკომენდაცია აქვს ამ მოდელს როგორც თქვეს, სიმპტომები მე მაფიქრებინებს ერთ დეტალზე თუ არ ვცდები ქვია რაზშირიწელი არ ვიცი ზუსტად, ტურბინიან მანქანებს აქვთ ბაკიდან მილით არის დაკავშირებული პატარა რეზერვუარი პლიუს ფილტრიც არის და გროვდება საწვავის გაზები, შემდეგ დაგროვილი გადადის კოლექტორში ვაკუუმის შლანგით, ეგ ფილტრი იბიდნება ხოლმე და შეიძლება ძრავის მუშაობაზე იმოქმედოს აბა შეამოწმე შენსასაც ხომ არ აქვს ეგ? თუ აქვს გააძრე და შლანგები დალუქე
MonSoon
NRG
ციტატა(nrg123 @ 4th March 2019 - 12:32 AM) *
სუბარუში არცერთი არ ისხმევა გიო მხოლოდ სუპერი უნდა ისიც მხოლოდ fx უხდება, ექტო 100 მირჩიეს და ნეტა არ ჩამესხა ვითომ 100 ოქტანი აქვსო არადა რეგულარი იყო ჩვეულებრივი ვერ ვიგაზავე

აჰა ბატონო. სუბარუზე მთელი თემაა
http://mysubaru.ge/forum/index.php?showtopic=1918

https://forum.ge/?showtopic=34534757&f=&st=0&
NRG
MonSoon
მაგ ფორუმებზე ძირითადად საუბრობენ როგორ იარონ სუბარუშიკებმა ბენზინით იაფად ანუ სუბარუ ბევრ საწვავს მოიხმარს მხოლოდ სუპერი უნდა ჩაისხას და ესენი რეგულარს ასუპერებენ smile.gif ან სუპერს უფრო აძლიერებენ რო დანასტროიკებულმა მანქანებმა უკეთ იარონ, აი გამონაბოლქვზე არაფერს წერენ, მაგრამ თუ საწვავი მაღალი ოქტანის არის ის სრულად დაიწვება ხო? თუ სრული წვა მიდის გამონაბოლქვიც ალბათ მცირდება, რაღაც ესეთია ალბათ
ხ.მ.ე.ლ.ო
მეგობრებო, მანქანას (სუზუკი გრანდ ვიტარა 2.7. 2006) ჭირს ერთი უცნაური შემთხვევა, თვითონ ხელოსნებმაც ვერ გაუგეს და თქვენ აგიხსნით, იქნებ ვინმეს ჰქონია მსგავსი შემთხვევა?

მოკლედ, მანქანას ჩავურთე რაზდატკა, აღმართზე მინდოდა მეცადა ასვლა. ვერაფერი ვიგრძენი რომ გადაირთო, მერე ჩავურთე ხიდები და ვერც მასინ ვიგრძენი რაიმე, მერე ზამოკთ ჩავაქვრე მანქანა და რომ ვცადე დაქოქვა აღარ დაიქოქა, ბევრი სჯა ბაასის შემდეგ მანქანის დაქოქვა მიმასწავლეს ზამოკის რელეს დამოკლებით და ასე ვქოქავ ხოლმე, მანქანა ჩარჩენილია მესამე სიჩქარეში და ავარიულ რეჟიმშია, ამიტომ არ ქოქავს. თვითდიაგნოსტიკამ კოდური რიცხვებით აჩვენა რომ სელექტორის (რა ნაწილიც გადასცემს კარობკას ინფორმაციას, თუ რომელ სიჩქარეში ჩავარდეს და ასე შემდეგ) კონტაქტებთან ჰქონდა პრობლემა. მივიყვანე ხელოსანთან და მითხრა სელექტორის ბრალი შეიძლება იყოსო და სელექტორი იყიდეო, ვიყიდე სხვა სელექტორი, დავაყენეტ და ისევ არაფერი შეიცვალა, მანქანა იგივე მდგომარეობაშია. პროგრამისტთან გამაგზავნა ამ ბიწმა, დიაგნოსტიკაზე შეაერთეო, წავედი დიაგნოსტიკაზე და საერთოდ ვერ ძებნის მანქანას.
მოკლედ ხელოსნებმაც ვერაფერი გაუგეს და თქვენ ვინმეს ხომ არ გქონიათ მსგავში შემთხვევა?
ja_ja
ხ.მ.ე.ლ.ო
ციტატა(x.m.e.l.o @ 25th April 2019 - 05:53 PM) *
წავედი დიაგნოსტიკაზე და საერთოდ ვერ ძებნის მანქანას.

რა დონის დიაგნოსტიკა იყო ესეიგი წარმომიდგენია…. ნორმალური არაფერია? სუზუკის წარმოამდგენლობა არსადაა აქ? აინცა და მაინც ვიცხა ვასიასთან უნდა მიხვიდე? ნუ აწვალებ მანქანას და საკუთარ თავსაც არ ღირს დიაგნოსტიკა ძვირი დაჟე გაბრექლ მერსედესის ცენტრშI, რა უნდა დაგიფასოს სუზუკის ოფიციალურმა წარმომადგენელმა?

იქნება 10-20- ჰა-ჰა სუპერ ძვირ შემთხვევაში 30 ლარი. ზატო შედარებით უფრო ზუსტად გაიგებ რა ხდება
ხ.მ.ე.ლ.ო
ციტატა(ja_ja @ Apr 26 2019, 10:03 PM) *
ხ.მ.ე.ლ.ო

რა დონის დიაგნოსტიკა იყო ესეიგი წარმომიდგენია…. ნორმალური არაფერია? სუზუკის წარმოამდგენლობა არსადაა აქ? აინცა და მაინც ვიცხა ვასიასთან უნდა მიხვიდე? ნუ აწვალებ მანქანას და საკუთარ თავსაც არ ღირს დიაგნოსტიკა ძვირი დაჟე გაბრექლ მერსედესის ცენტრშI, რა უნდა დაგიფასოს სუზუკის ოფიციალურმა წარმომადგენელმა?

იქნება 10-20- ჰა-ჰა სუპერ ძვირ შემთხვევაში 30 ლარი. ზატო შედარებით უფრო ზუსტად გაიგებ რა ხდება


ხო ნუ, ბევრი ვარაუდების შემდეგ უკვე გადავწყვიტე სუზუკის ცენტრში წავიყვანო მანქანა, არის კი, GT მოტორსი, მანდ არიან სუზუკის ოფიციალური წარმომადგენლები. მივალ თორე მართლა მეც დავიტანჯე, ამდენჯერ წასვლა წამოსვლასი კი დავხარჯე 50 ლარის საწვავი და... biggrin.gif

უბრალოდ მაინტერესებდა ვინმეს ხომ არ ჰქონია მსგავსი შემთხვევა?

ნუ ზოგადად მეც ვხვდები უკვე რაშია საქმე, დენი არ მიდის სელექტორამდე, ამიტომ იქიდან მინუსი აღარ მოდის იმ რელემდე, რომელიც მანქანის გადაქოქვას უზრუნველყოფს. სადღაც იკარგება, შესაძლებელია სელექტორი კარგია მაგრამ მინუსის კაბელია სადმე ჩამწყდარი. მოკჯლედ დიაგნოსტიკაზე დავაზუსტებ, თუმცაღა მანქანის თვითდიაგნოსტიკა მაგას წერს, რომ კონტაქტი აქვს სელექტორს დაკარგული დენის წყაროსთან.
ეს არის ფორუმის "მსუბუქი" (lo-fi) ვერსია. თუ გსურთ იხილოთ სრულად, სურათებით, გაფორმებით და მეტი ინფორმაციით, დააწკაპუნეთ აქ.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.