დახმარება - ძებნა - წევრთა სია - კალენდარი
სრული ვერსია: ბორბლებიანების თემა
Georgian Airgunners Portal > საერთო > ფლეიმი
გვერდი: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25
ხ.მ.ე.ლ.ო
ციტატა(pilotina @ Aug 25 2018, 12:24 AM) *
ისე გირჩევ შენი მანქანის მანუალში რაც უწერია ის სვეჩები დააყენო, შეიძლება უფრო ძვირი ღირდეს, მაგრამ ეგრე აჯობებს მანქანისთვის.

ჰო, ჩემსაზე 1 კბილიანი მიდის და ეგ 3 იანებია. გუშინ გავარკვიე ეგ. ანუ არ გამომადგება.

ციტატა(gregory @ Aug 25 2018, 01:30 PM) *
ხ.მ.ე.ლ.ო
რატომ არ ასვენებ მაგ უბედურს?
რამდენი მანქანა მყოლია და სვეჩები სად ქონდა არც კი ვიცი smile.gif

მანქანის ქიმწმენდა გავაკეთებინე, ძრავიც გამირეცხეს და მემგონი არც ვოზდუხამერს გადააფარეს რამე და არც სზვა საჭირო დეტალებს. ალბად სვეჩებშიც ჩავიდა წყალი და მანქანას პერებოი აქვს. დავაცდი და თუ არ გაშრა რამდენიმე ხანში და პერებოი არ მოეხსნა გამოვლა მომიწევს და მაგიტომ ვარკვევ, თან იქნებ წვაც ცოტა შეამციროს თუ ძველი სვეჩი ცუდი გამოდგა ნახვის მერე. smile.gif

ციტატა(MonSoon @ Aug 25 2018, 01:44 PM) *
ხ.მ.ე.ლ.ო
შენი მანქანის მანუალში ეს წერია.
DENSO SK20PR11
ან
NGK IFR6J11

სურათში მეორე ნახე standart spark plug


ადრე შენ რომ კატალოგი ამიტვირთე, ის გადმოვწერე და ვნახე მაგრამ 2007 და 2008 წელიანი უწერია მოდელი და მანდ რაღაცეები განსხვავებულია. ამიტომ ვკითხულობ ხოლმე აქ რაღაცეებს, 2006 წლიანის კატალოგს თუ ამიტვირთავ ლინკით გადმოვწერ და იქ ვნახავ ხოლმე რაღაცეებს და იქნებ დაგასვენოთ ცოტა ხანს DDD
ხ.მ.ე.ლ.ო
ვნახე 2006 -იანის წიგნები მაგრამ ვერაფრით გადმოვწერე sad.gif
ხ.მ.ე.ლ.ო
ვინმემ მაჩუქეთ გრანდ ვიტარას 2006 წლიანის კატალოგი sad.gif
MonSoon
ხ.მ.ე.ლ.ო
რო შეხვალ I'm not a robot მონიშნე და გადმოწერე pdf ფაილია.

https://www.manualowl.com/am/Suzuki/2006-Gr...a/Download/1235
ხ.მ.ე.ლ.ო
ციტატა(MonSoon @ Sep 2 2018, 09:17 PM) *
ხ.მ.ე.ლ.ო
რო შეხვალ I'm not a robot მონიშნე და გადმოწერე pdf ფაილია.

https://www.manualowl.com/am/Suzuki/2006-Gr...a/Download/1235

მადლობა გაიხარე
ხ.მ.ე.ლ.ო
MonSoon
ზემოთ რომ ჩემს მანქანაზე თავსებადი სვეჩების ცზრილის ფოტო ამიტვირთე, შეგიძლია ეგ ცხრილი ლინკის სახით მომწერო?

ანუ იმ ლინკზე რომ შევიდე სადაც ეგ ცხრილი დევს smile.gif
MonSoon
ხ.მ.ე.ლ.ო
ეგ სვეჩების ლინკი დევს ზუსტად იქაც ლინკი რო დავწერე 2008 წლიანის მანუალის.

ზუსტად ერთი და იგივეა 2006 და 2008 წლიანის მანუალი.

ხ.მ.ე.ლ.ო
MonSoon
აა ხო, ჩემს მანუალში ვნახე. ძლივს ვიპოვე biggrin.gif

რაღაცამ დამაფიქრა მონაცემებში:
Tire size, front and rear: P225/70R16, P225/65R17
ვერ გავიგე, წინ სხვა ზომის დისკები და საბურავი უნდა ეყენოს და უკან სხვაა? ეს რა პონტია? biggrin.gif
pilotina
ხ.მ.ე.ლ.ო
ციტატა(x.m.e.l.o @ 6th September 2018 - 07:10 PM) *
Tire size, front and rear: P225/70R16, P225/65R17


ოთხივე უნდა ეყენოს ან ერთი ზომის ან მეორე. ანუ ორივე ზომა მისაღებია.
ხ.მ.ე.ლ.ო
ციტატა(pilotina @ Sep 6 2018, 07:36 PM) *
ხ.მ.ე.ლ.ო


ოთხივე უნდა ეყენოს ან ერთი ზომის ან მეორე. ანუ ორივე ზომა მისაღებია.

აჰა, გასაგებია. კაი მადლობა smile.gif
ხ.მ.ე.ლ.ო
ჩემი მანქანა 4X4 ზეა წამყვანი და არ ეთიშება კნოპკით, როგორ გავიგო გარკვეული სიჩქარის აკრეფის შემდეგ ეთიშება 2 ცალი თუ ისევ ოთხივე წამყვანად რჩება?
ხ.მ.ე.ლ.ო
იბეიდან სვეჩები უნდა გამოვიწერო და შანსი არის იმის რომ 6 ცალი გამოვიწერო და რომელიმე არ მუშაობდეს?
ხ.მ.ე.ლ.ო
გამარჯობათ...
2006 წლიან სუზუკ გრანდ ვიტარაზე სვეჩების შეცვლა მინდა და როდესაც იბეიზე კონკრეტული სვეჩის თავსებადობას ვნახულობ მიწერს, რომ თავსებადი არ არის GLS Sport Utility -ზე და მაგალითად თავსებადია Grand Vitara XSport -ზე. რა განსხვავებაა ამ ორ მოდელს შორის და როგორ გავიგო ჩემი მანქანა რომელში გადის? კატალოგი არ მოყვა და თვითონ მანქანას ეწერება სადმე?

და კიდევ ერთი შეკითხვა, საქართველოში სად იყიდება ახალი ორიგინალი სვეჩები ამ მოდელზე და რა ეღირება?

მადლობა წინასწარ...
gregory
ხ.მ.ე.ლ.ო
სუძუკის ცენტრისთვის მიმართვა არ გიცდია?

MonSoon
ხ.მ.ე.ლ.ო
ძაან მიკრონებში არ სდიო მანქანის თემებს. გადაყოლა არ უნდა. გაყიდვა რო მოგინდება, მაგას არავინ დააფასებს, აქეთ მანქანის გაბანძება თუ არ დაგიწყეს. ამიტომაც მოუარე ნორმის ფარგლებში. თუ რაიმე ძალიან ღირებული მანქანა არ გყავს არ ღირს ძალიან წვრილმანებში გადაყოლა. ოდესღაც უნდა გაყიდო, ვინ იყიდის რა იცი, შეიძლება იფიქრო რატო გადავყევი მანქანას თავზეო, ისეთმა იყიდოს. ამიტომ მოუარე სწორად მაგრამ არა ზედ გადაყოლით.

მაგალითად:
ციტატა(x.m.e.l.o @ 16th September 2018 - 12:14 AM) *
2006 წლიან სუზუკ გრანდ ვიტარაზე სვეჩების შეცვლა მინდა და როდესაც იბეიზე კონკრეტული სვეჩის თავსებადობას ვნახულობ მიწერს, რომ თავსებადი არ არის GLS Sport Utility -ზე და მაგალითად თავსებადია Grand Vitara XSport -ზე. რა განსხვავებაა ამ ორ მოდელს შორის და როგორ გავიგო ჩემი მანქანა რომელში გადის?

მანუალში გიწერია კონკრეტული ბრენდი და მოდელი სვეჩის, თანაც 2. ზედმეტი თავის ატკივებაა იმის გარკვევა საიტმა რა დაგიწერა. თუ ყიდვა შესაძლებელია იყიდე რაც მანუალში გიწერია, დანარჩენი ტყუილად იღლი თავს.
MonSoon
ხ.მ.ე.ლ.ო

ციტატა(x.m.e.l.o @ 16th September 2018 - 12:14 AM) *
და კიდევ ერთი შეკითხვა, საქართველოში სად იყიდება ახალი ორიგინალი სვეჩები ამ მოდელზე და რა ეღირება?

დაგუგლე:

პრემიუმ აუტო
პრემიქს აუტო,
აუტობანი.

ამათ აქვთ njk და denso.

კონკრეტული მოდელებით კითხე თუ აქვთ.
ხ.მ.ე.ლ.ო
არა ზესმეტად გადაყოლა რა შუაშია, რო ვიყიდო და არ წავიდეს სვეჩი მერე რა ვქნა? დD ამიტომ ვკითხულობ. ეგ ვნახე კონკრეტული მოდელი ნჯკ-სი , მაგრამ მაგ კონკრეტულ მოდელს ზოგ გრანდ ვიტარაზე ნიშნავს თავსებადიაო და ზოგზე არაო.
ნუ იტოკში ვიყიდი და რაც იქნება იქნება რა.

ციტატა(gregory @ Sep 16 2018, 09:16 AM) *
ხ.მ.ე.ლ.ო
სუძუკის ცენტრისთვის მიმართვა არ გიცდია?

არა რავიცი :/
ja_ja
ხ.მ.ე.ლ.ო
ციტატა(x.m.e.l.o @ 16th September 2018 - 12:14 AM) *
რა განსხვავებაა ამ ორ მოდელს შორის და როგორ გავიგო ჩემი მანქანა რომელში გადის?

შენ მაშინ გჭირდება სერვისული პროგრამა თავისი კატალოგით და იქედან გაიგებ კონკრეტულად შენ რომელი გჭირდება... ან მოაძრობ ერთ სვეჩას შენს მანქანას და სვეწჩის რკინის კორპუსზე ამოიკითხავ კონკრეტული მოდელის კოდს და იმის მიხედვით ეძებ

რაც შეეხება განსხვავებებეს, ნუ მანდ იმდენნაირია რომ რავიცი
- სიგრძე
- რეზბა
- კონტაქტების რაოდენობა და ფორმა
- ცენტრალური ღეძის ფორმა და დიამერტი
- და ასე შემდეგ და ასე შედმეგ....

ყველა მწარმოებელი ტავისი სხვადასვხა მატორისთვის სხვადასხვა სვეჩას იყენებს როგორც მატორის ზომა ფორმებიდან გამომდინარე ასევე სტენდზე მიებული შედეგებიდან გამომდინარე, ასე რომ შეიძLება სახელი ერთი და იგივეა და გრანდ ვიტარა ფიგურირებს, მაგრამ წლების და მოდელების მიხედვით აშკარად სხვადასხვა მატორი გამოიყენებს და ასევე სხვადასხვა მოდიფიკაციის მატორები, აი მაგიტომაა რომ ერთი ტიპის სვეჩა არ მიდის ყველაზე...

პ.ს. ისე ის ვარიანტიც არ გამორიცხო რომ გამყიდველმა რაღაც არ იცის ან რაღაც შეეშალა smile.gif
ხ.მ.ე.ლ.ო
ja_ja
შვეჩის მოძრობისას მოდელის გაგებაში ამას თუ გულისხმობ უკვე ვიცი რომ ჩემს მანქანას ესაჭიროება NGK IFR6J11. კატალოგში ეგ უწერია, მონსონამ რაც დამილინკა მაგ წიგნში. მაგრამ ეგ სვეჩი რომ ვიპოვე იყო ჩამონათვალი გრანდ ვიტარებისა რომლებზეც მიდიოდა. 2006 წლიანია ჩემი და 2006 წლიანებს აქვთ რამდენიმე მოდელი, მაგალითად: 1) vitara X sport, 2) GLS Sport Utility და ასე შემდეგ და უწერია რომ პირველზე მიდის და მეორეზე უკვე აღარ. ხო არ ვიცი შეიძლება მეორეზეც წავიდეს და გამყიდველს ეშლებოდრს რამე. მაგრამ მე ის მინდოდა მენახა სად აწერია რომ ან იქს სპორტია ჩემი მანქანა ან ცლს უტილითი. :/
ja_ja
აი დააკვირდი სურათს და ლითონის ნაწილზე რომ არის ამოტვიფრული ეგაა ხოლმე მოდელი



რაც შეეხება, იმ წელში ამ წელში მეორე წელში და იმის წელში..... დაივიწყე ეგეთი კრიტერიუმებით განხილვა. არასწორე მიდგომა გაქვს, მაგალიტად მე მაქვს 2006 წლის მანქანა ML500 და წესით ახალი მატორის სვეჩები უნდა მიდიოდეს ზედ, წვრილი რეზბით, რომელიც შეესაბამება M272 მატორს, მაგრამ იმის გამო რომ ჩემს 5.0-ზე ვერ მოასწრეს ვერც M272-ის გამოჩვება და ვერც M273- მატორის გამოშვება ადგნენ და ლეწეს შიგნით M113 მატორი, რომელიც წესით ყენდებოდა 2000-2005 წლამდე მანქანებში... ანუ პირველი თაობის ML-ები რომაა ოხრად რომ ყრია 3.2 მატორებით, პროსტა ჩემსას 8 ცილინდრი აქვს და 3.2-ს 6 ცილინდრი აქვს, მაგრამ ერთი თაობაა თავიან ფეხებიანად.....

ეგეთი ლოგიკით რომ მიუდგე როგორც შენ განსჯი, გამოდის რომ მე უნდა ვიყიდო ისეთი სვეჩები რომელიც M272 ან M273-ზე მიდის, მაგრამ ამასობაში ჩემს მანქანაში არის ფორსირებული ძველი მატორი და შესაბამისდ ძველი სვეჩები მიდის. ამიტომაც, გეუბნები 2006 წელია თუ 2017 მაგას მნიშვნელობა არ აქვს, გააჩნია რა მატორი და რა მოდიფიკაცია გაქვს.

ამიტომაც, გაქვს მხოლოდ 2 გამოსავალი:

1) სადილერო პროგრამაში ნახო კონკრეტულად შენს მანქანას და მატორს რომელი სვეჩები სჭირდება (ნუ თუ მატორი შეცვლილი არა აქვს წინა მფლობელს, რაც ნაკლებად სავარაუდოა)
2) პროსტა ამოხრახნე სვეჩა ეხლანდელი მატორიდან და სვეჩაზე არსებულ ნომერს დააკვირსი და იმის მიხედვით იყიდე, იქნევა NKJ თუ Bosch-ი თუ ჟიგული მნიშვნელობა არ აქვს, მოდელი აღნიშნავს ძირითად პარამეტრებს, როგორიცაა სიგრძე, რეზბის ზომა, ანთების და ნაპერწკლის ღერძი და ასე შემდეგ...

ნუ დაიწყებ ახალი რაღაც თეორიების შემუშავებას,
- ან მიდი ცენტრში, და ჰკითხე (მაგრამ ხშირად არ ამბობენ, და მალავენ ოფიციალები ინფოს),
- ან იშოვე შესაბამისი პროგრამა და VIN კოდის მეშვეობით იპოვე კონკრეტულად შენსაზე რა მიდის (კსტატე ხშირია ონლაინ კატალოგებიც, ან მწარმეობლებიც თვითონ გარჩევინებენ ხოლმე წლისა და მოდელის მიხედვით)
- ან ამოხრახნე არსებული და წაიკითხე რომელი ნომერია ეგ მამაძაღლი სვეჩა.

სხვა დანარრჩენი მეთოდები არის ყავის ჭიქაზე და ნალექზე მკითხაობა, თუ გჯერავს მკითხაობის შეგიძლია გააგრძელო, მაგრამ გაიხსენე კონკრეტულ ტექნოლოგიურ ნივთთან გაქვს საქმე და არა სულიერ არსებასთან....
ხ.მ.ე.ლ.ო
ტრუბა კლუჩი ვის აქვს? მათხოვეთ ვინმემ რო სვეჩი მოვხსნა
ja_ja
პირველ რიგში გადაამოწმე და ნახე შენი მატორის კოდი რა არის, მე რაც დავძებნე და შენი ახსნების მიხედვით მგონი 2.7 ლიტრიანი 6 ცილინდრიანი მატორი გაქვს რომელსაც აქვს თავისი კოდი H27A ანუ მატორის მოდელი....

სხვათაშორის სცადე აბა ამ ლინკებით შენი სვეჩების მოძებნა

1) ბოშის საიტი მანდ არის მარცხენა მხარეს Search by Vehicle, მაგ განყოფილებაშI ამოირჩიე ველები Select a make ნუ აქ ამოირჩიე სუზუკი, და გაგიგატიურდება მეორეველი Select a model ამოირჩიე მანქანის მოდელი წლების და მოდიფიკაციების მიხედვით, გამოგიტანს იმ სვეჩის მოდელს რომელიც შენს მანქანაზე მიდის

ნუ ენდობი მხოლოდ ერთ მწარმოებელს, რადგან შეიძლება ხარვეზი შენ დაუშვა ამორჩევისას ან თავისებურ მოდელებში იყოს შენი კონკრეტულიკ მოდელი ჩამოლული ამიტომაც, სხვა მწარმოებელთანაც ნახე იგივე ვარიაცია

2) ნაწილების მაღაზიის საიტზე შედი, მაგალიტად ერთერთ ცნობილ საიტზე ამოირჩიე მანდ შენი მარკა სუზუკი, მერე 2006 წელი, მერე ჩამოშალე GRAND VITARA, მანდ არის კატეგორია 2.7L V6, ნუ რა თქმა უნდა თუ შენი მატორი ეგაა გააგრძელე და ნახე კატეგორია Ignition და მისი ქვეკატეგორია Spark Plug, ჩამოშალე და გამოგიჩნდება ოხრად მწამროებლები და შესაბამისი მოდელები

ნუ აქ არ ჩამოვწერ იმდენი მწარმოებელი და იმდენი მოდელი ამომიყარა, და თან ზოგი ერთი და იგივე მწამროებლის რამდენიმე მოდიფიკაცია რომ.... ნუ მანდ იქნება პლატინიუმები, ირიდიუმები, 1 კონტაქტიანი 2, 3 და 4 კონტაქტიანი სვეჩაბი და მილიონი სხვა მოდიფიკაციები.... ქარხნულად რომელია რეკომენდირებული, ეგ უკვე მანქანის მწარმოებლის კონკრეტული კატალოგით და სადილერო პროგრამით გაირკვევა
ხ.მ.ე.ლ.ო
ცოტა ხნის წინ ამოვედი მანქნიდან. დავშალე სვეი ამოვაცალე და სვეჩზე ამოტვიფრულია ნუმერავია H62P. ამ ნუმერაციით ვძებნე, ვძებნე, ვძებნე და რაფერი ხელსაყრრლი. სხვებს მიყრის. ძირითადად იმათ რომელიც უკვე გამოვიწერე. კატალოგში რომ წერია მიდის: NGN IFR6J11-იო, მაგის მიხედვით მოვძებნე და ისე გამოვიწერე მოკლედ და ვნახოთ აბა რო ჩამოვა რა იქნება. წესით უნდა წავიდეს. განა რა განსხვავებაა უნდა იყოს ისეთი რავიცი.
რად გინდოდა ძრავის მოცულობის მაგდენი ძებნა, წინა პოსტრბში მაქვს ნათქვამი რომ 2.7 იანია V6 ძრავით. smile.gif
აი მოდიფიკაცია არ ვიცი ზუსტად და ვერც საიდანმე ვიგებ. X სპორტია, GLS-ი თუ სხვა რამ. მოკლედ დავიკიდებ რა DD გამოწერილია უკვე და ველოდები ჩამოსვლას და ვნახავ რა და როგორ იქნება smile.gif
ხ.მ.ე.ლ.ო
შევედი მაგ საიტზე ყოველი შემთხვევისთვის და ზუსტად იმეებს მიგდებს რაც გამოვიწერე. შიდა ნუმერაცია აქვს ამას რაც გამოვიწერე 7658 და მაგ მოდელებს მიგდებს აქაც. სხვა NGK ები რასაც მიგდებს IFR6J11- ები არ არის და ესეთი მოდელი რომელიცაა იგივე ნუმერაციით ხასიათდება რაც გაოწერილი მაქვს. ანუ წესით უნდა გამომადგეს ^^
ხ.მ.ე.ლ.ო
სვეჩებს როცა ცვლიან რამე სპეციალურ საპოხს ხომ არ უსვამენ ზედ დაყენებამდე?
MonSoon
ხ.მ.ე.ლ.ო
ციტატა(x.m.e.l.o @ 25th September 2018 - 10:59 PM) *
სვეჩებს როცა ცვლიან რამე სპეციალურ საპოხს ხომ არ უსვამენ ზედ დაყენებამდე?

არაფერს.
სადმე წაიკითხე ?
ხ.მ.ე.ლ.ო
რო მოვხსენი სვეჩი რაღაც ესვა და ვიფიქრე რამე სპეციალური ხომ არაა მაგის გარეშეარ დავაყენო თქო. კაი მადლობა ))
bazuka
ციტატა(ხ.მ.ე.ლ.ო @ Sep 26 2018, 04:45 PM) *
რო მოვხსენი სვეჩი რაღაც ესვა და ვიფიქრე რამე სპეციალური ხომ არაა მაგის გარეშეარ დავაყენო თქო. კაი მადლობა ))

ძრავის ხუფის საფენმა (პრაკლადკა) იცის გაპარება და აალების სანთლების (სვეჩები) ხრახნი ამოხრახვნის დროს სველდება
ხუფიდან გამოსული ზეთით. არანაირი ტრაგედია მაგაში არ არის.
ხ.მ.ე.ლ.ო
ჰო, მემგონი ზეთიანია. არა ეს ძველი სვეჩები არ მეტრაგედიება biggrin.gif მაინც ვიკითხე რავიცი რამის წასმა არ უნდოდეს თქო და... მადლობა ჯიგრები ხართ. პირდაპირ დავაყენებ ძველს რო მოვხსნი და ვსიო ესეიგი.

რამე პროცედურა ხო არ უნდა სვეჩების შეცვლის მერე სანამ სიარულს დავიწყებ? ან დაქოქილ მდგომარეობაში რომ ვამყოფო რამდენიმე ხანი არ რამე ნებისმიერი რავიცი. smile.gif
MonSoon
ხ.მ.ე.ლ.ო
ციტატა(x.m.e.l.o @ 27th September 2018 - 07:53 PM) *
რამე პროცედურა ხო არ უნდა სვეჩების შეცვლის მერე სანამ სიარულს დავიწყებ? ან დაქოქილ მდგომარეობაში რომ ვამყოფო რამდენიმე ხანი არ რამე ნებისმიერი რავიცი.

საერთოდ არაფერი. დაქოქე წადი.
ხ.მ.ე.ლ.ო
ციტატა(MonSoon @ Sep 27 2018, 08:08 PM) *
ხ.მ.ე.ლ.ო

საერთოდ არაფერი. დაქოქე წადი.


biggrin.gif biggrin.gif

კაი, მადლობა smile.gif
ხ.მ.ე.ლ.ო
გამარჯობათ მანქანის ამბებში გამოცდილებო...
დღეს ჩემს სუზუკ გრანდ ვიტარას შევუცვალე სვეჩები. მაქნანა დავქოქე, ჩეკს ისევ მინთებდა სვეჩების შეცვლის მიუხედავად და გავიარე ცოტა ესე 5 კილომეტრი, ბენზინი ჩავასხი, მოვედი სახლში და დავაყენე ეზოში მანქანა.
გავიდა ესე 3 საათი და საქმე გამომიჩნდა, დავქოქე მანქანა და ჩემდა გასაკვირად მოცურების საწინააღმდეგოს ანთებდა დაქოქVის და დაძვრისთანავე, თუმცა ჩეკს აღარ ანთებდა. მერე მანქანა დავაყენე ჩემს გაჩერების ასასვლელთან პადიომზე, მანამდე გორდებოდა ხოლმე ყველაფერს რო ფეხს ავუშვებდი და ეხლა შემოწმების მიზნით, რადგან სვეჩები გამოვცვალე ისევ დავაყენე პედიომზე, ავუშვი ყველაფერს ფეხი და დაგორება დაიწყო.
მე ვიცი რომ ავტომატიკა ცოტა აღმართზე დადგომისას თუ წინ არ წავა, არ უნდა დაგორდეს მაინც და ეს გორდება.
მერე გავიარე ესე ნახევარი კილომეტრი და სახლში რომ მოვედი, დავაყენე მანქანა, ამოვწიე რუჩნოი და ჩავაგდე ნეიტრალში რათა შემდგომ პარკინგზე დამეყენებინა და ნეიტრალში ჩაგდებისას ჩაქრა მანქანა sad.gif

ხომ ვერ მეტყვით ეს ყველაფერი თანმიმდევრობით რას შეიძლება ნიშნავდეს?
ჩეკის ანთება, მერე ჩაქრობა და სანაცვლოდ მოცურების საწინააღმდეგოს ანთება.
აღმართზე დაგორება.
ნეიტრალში ჩაგდებისას ჩაქრობა?

ვითომ კომპრესია არ აქვს მანქანას და ამის ბრალია ეს ყველაფერი?

რა სჭირს ჩემს მანქანას? sad.gif
MonSoon
ხ.მ.ე.ლ.ო
სვეჩების გამო ჩეკს არ აგინთებს. ჩეკი არის ელექტრონული გაუმართაობის ნიშანი. ელემენტარულიდან დაწყებული პრობლემატურამდე შეიძლება აგინთოს.

აღმართს კიდე გააჩნია, თავქვე და მკვეთრი აღმართი არ უნდა იყოს, ოდნავ აღმართზე მოწმდება ისეტზე რო მანქანა იწყებდეს დაგორებას.

მაგ მოცურების საწინააღმდეგოს და ჩეკს გაიგებ დიაგნოსტიკაზე, დისტანიუტად ცოტა ძნელია. კარგია რო აგინთო ჩეკი, რო არ ანთებს ხოლმე მერეა ტვინის ღლა.
ხ.მ.ე.ლ.ო
ციტატა(MonSoon @ Oct 1 2018, 09:12 PM) *
ხ.მ.ე.ლ.ო
სვეჩების გამო ჩეკს არ აგინთებს. ჩეკი არის ელექტრონული გაუმართაობის ნიშანი. ელემენტარულიდან დაწყებული პრობლემატურამდე შეიძლება აგინთოს.

აღმართს კიდე გააჩნია, თავქვე და მკვეთრი აღმართი არ უნდა იყოს, ოდნავ აღმართზე მოწმდება ისეტზე რო მანქანა იწყებდეს დაგორებას.

მაგ მოცურების საწინააღმდეგოს და ჩეკს გაიგებ დიაგნოსტიკაზე, დისტანიუტად ცოტა ძნელია. კარგია რო აგინთო ჩეკი, რო არ ანთებს ხოლმე მერეა ტვინის ღლა.

კომპრესია არაფერს შუაში შეიძლება იყოს დაგორებასთან დაკავშირებით? ჩემი ახლობლის მანქანა მაზდა დემირო არ გორდება მაგ აღმართზე და ჩემი გორდება sad.gif ესე სადღაც 20 გრადუსიანი დახრილობის აღმართია sad.gif
MonSoon
ხ.მ.ე.ლ.ო
ავტომატზე არ ვიცი.
koba1973
ხ.მ.ე.ლ.ო
ციტატა(x.m.e.l.o @ 1st October 2018 - 09:47 PM) *
კომპრესია არაფერს შუაში შეიძლება იყოს დაგორებასთან დაკავშირებით? ჩემი ახლობლის მანქანა მაზდა დემირო არ გორდება მაგ აღმართზე და ჩემი გორდება ესე სადღაც 20 გრადუსიანი დახრილობის აღმართია

ჩემი აწ განსვენებული w210 არ გორდებოდა. აღმოჩნდა რომ s/w ღილაკი რომელიც სიჩქარის ბერკეტთანაა მექანიკურად იყო დაზიანებული და მანქანა სულ w რეჟიმით დადიოდა. შეკეთების შემდეგ როდესაც აღმართზე გავაჩერებდი და მუხრუჭს ავუშვებდი ფეხს, მანქანა უკან გორდებოდა, გადავრთავდი w პოზიციაში და ჩერდებოდა.

დაგორება კომპრესიასთან კავშირში მექანიკურ კოლოფებშია. ჩამქრალზე ჩართული გადაბმულობით თუ დაგორდა მანქანა მაშინ ამბობენ კომპრესია არ უვარგაო.
ხ.მ.ე.ლ.ო
ციტატა(koba1973 @ Oct 2 2018, 08:40 AM) *
ხ.მ.ე.ლ.ო

ჩემი აწ განსვენებული w210 არ გორდებოდა. აღმოჩნდა რომ s/w ღილაკი რომელიც სიჩქარის ბერკეტთანაა მექანიკურად იყო დაზიანებული და მანქანა სულ w რეჟიმით დადიოდა. შეკეთების შემდეგ როდესაც აღმართზე გავაჩერებდი და მუხრუჭს ავუშვებდი ფეხს, მანქანა უკან გორდებოდა, გადავრთავდი w პოზიციაში და ჩერდებოდა.

დაგორება კომპრესიასთან კავშირში მექანიკურ კოლოფებშია. ჩამქრალზე ჩართული გადაბმულობით თუ დაგორდა მანქანა მაშინ ამბობენ კომპრესია არ უვარგაო.


რას ნიშნავს - " ჩართული გადაბმულობით?"

ანუ შეიძლება კომპრესიის ბრალი არ იყოს ეგ დაგორება და აუცილებლად რამის ბრალი სეიძლება იყოს? თუ უბრალოდ ზოგი მანქნა გორდება და ზოგი არა და ეს პრობლემას არ წარმოადგენს რადგანაც ისედაც ესეა?

koba1973
ხ.მ.ე.ლ.ო
ციტატა(x.m.e.l.o @ 2nd October 2018 - 11:59 PM) *
რას ნიშნავს - " ჩართული გადაბმულობით?"

"სიჩქარეში ჩაგდებული" და "ცეპლანიაზე" ფეხ აშვებული" მექანიკურ კოლოფზე.
ციტატა(x.m.e.l.o @ 2nd October 2018 - 11:59 PM) *
ანუ შეიძლება კომპრესიის ბრალი არ იყოს ეგ დაგორება და აუცილებლად რამის ბრალი სეიძლება იყოს? თუ უბრალოდ ზოგი მანქნა გორდება და ზოგი არა და ეს პრობლემას არ წარმოადგენს რადგანაც ისედაც ესეა?

შეიძლება არაფრის ბრალი არ იყოს. რადგან ერთი და იგივე მანქანა ზაფხულის რეჟიმზე გორდება და ზამთრისაზე არა.
ციტატა(x.m.e.l.o @ 2nd October 2018 - 11:59 PM) *
უბრალოდ ზოგი მანქნა გორდება და ზოგი არა და ეს პრობლემას არ წარმოადგენს რადგანაც ისედაც ესეა?

თუ ნახავ რომ შენნაირი მანქანა არ გორდება და შენი გორდება მაშინ უნდა დაინტერესდე, მანამდე შეშფოთებად არ ღირს.
ხ.მ.ე.ლ.ო
ეგ მექანიკაზე და ავტომატიკას ცეპლენია რომ არ აქვს მანდ როგორაა საქმე ნეტა? DD
კაი რავიცი იქნებ ვინმე ჩემნაირი მანქანიანი დავაყენო იგივე ამართზე და ვნახო :/
koba1973
ხ.მ.ე.ლ.ო
ციტატა(x.m.e.l.o @ 3rd October 2018 - 10:05 AM) *
ეგ მექანიკაზე და ავტომატიკას ცეპლენია რომ არ აქვს მანდ როგორაა საქმე ნეტა? DD

ავტომატზე პარკინგში თუ გაქვს ბერკეტი გადაცემათა კოლოფი ბლოკავს მეორად(ვტარიჩნი) ღერძს და მანქანა არ დაგორდება გინდა დაქოქილი და გინდა ჩამქრალი, თუმცა კოლოფზე ასე ვთქვათ დაკიდება რეკომენდირებული არაა. ანუ სადგომი მუხრუჭის(რუჩნოი) გარეშე მხოლოდ კოლოფის იმედზე პარკინგში დატოვება.
ხოლო თუ მანქანა დრაივშია, ჩამქრალი ძრავით დაგორდება რადგან გადაცემათა კოლოფის პირველადი ღერძი არ ბრუნავს და კოლოფში ზეთის წნევა არ იქმნება. დაქოქილი ძრავით უკვე არ ვიცი, ალბათ კოლოფის რეჟიმებზეა დამოკიდებული.
ხ.მ.ე.ლ.ო
ციტატა(koba1973 @ Oct 3 2018, 10:46 PM) *
ხ.მ.ე.ლ.ო

ავტომატზე პარკინგში თუ გაქვს ბერკეტი გადაცემათა კოლოფი ბლოკავს მეორად(ვტარიჩნი) ღერძს და მანქანა არ დაგორდება გინდა დაქოქილი და გინდა ჩამქრალი, თუმცა კოლოფზე ასე ვთქვათ დაკიდება რეკომენდირებული არაა. ანუ სადგომი მუხრუჭის(რუჩნოი) გარეშე მხოლოდ კოლოფის იმედზე პარკინგში დატოვება.
ხოლო თუ მანქანა დრაივშია, ჩამქრალი ძრავით დაგორდება რადგან გადაცემათა კოლოფის პირველადი ღერძი არ ბრუნავს და კოლოფში ზეთის წნევა არ იქმნება. დაქოქილი ძრავით უკვე არ ვიცი, ალბათ კოლოფის რეჟიმებზეა დამოკიდებული.

აჰა. გასაგებია. მადლობა კობა smile.gif
ხ.მ.ე.ლ.ო
ადრე სვეჩებს სანამ შევცვლიდი ვიფიქრე ხელოსანს ვაჩვენო თქო, მან კი მითხრა სვეჩები დასაცვლელია და პლიუს ამას ზეთი აქვს შეტანილი სვეჩებშიო. მეთქი ეგ როგორ?

მერე სვეჩები შევცვალე. ცოტა ხნის წინ შევნიშნე რომ მანქანა ზეთს იკლრბდა. დღეს დამაინტერესა და ერთი სვეჩი მოვხსენი და აი რა სურათი დამხვდა:




მგონი მართლა სვეჩში შეაქვს ზეთი. გქონიათ ასეთი შემთხვევა? კოლიცოების ბრალია თუ რა სჭირს მანქანას? sad.gif
ja_ja
მოიცა კაცო და რას ხედავ ამ სვეჩზე განსაკუთრებულს ამიხსენი? შენ ეტყობა ზეთიანი სვეჩი არ გინახია რაფრა გამოიყურება....

ციტატა(x.m.e.l.o @ 28th November 2018 - 04:04 PM) *
მგონი მართლა სვეჩში შეაქვს ზეთი

ვერ მივხვდი რას გულისხმობ აქ, იმას რომ ცილინდრიდან ზეთი შვეჩაში შედის, თუ პირიქით სვეჩის რეზბის გავლით ზეთი გარედან ცილინდრში ხვდება?

თუ გარედან რეზბის გავლით ზეთი ჩადის ცილინდრში, ეგ იმას ნიშნავს რომ სავარაუდოდ კლაპნების ხუფის რეზინები აპარებს ზეთს, მერე კორპუსზე ჩამოდის, მიდის სვეჩამდე და მერე სვეჩას გარედან ასველებს და რეზბის გავლით ზეთი ჩადის ცილინდრში, ამ დროს მოხსნილ სვეჩას რომ უყუდებ აი ამოთხვრილია ზეთში მთლიანი რეზბა და ის ადგილი სადაც სვეჩაზე რეზბა იწყება საერთოდ ზეთიანია.... ამ სურათის მიხედვით მაგას ვერ ვიტყვი

თუ ცილინდრში რაიმე მიზეზით ბევრი ზეთია და დგუში ზემოთ ქვემოთ სიარულისას ზეთს უშხაპუნებს სვეჩას, მაშინ სვეჩა არის კაი ბეწვიანი დათვივით, პლიუს გადამურულია, გაშავებული და რავიცი, მოკლედ მთელი უბედურებაა... ამასობაში შენს სურათზე ჩანს რომ კრიალა კორპუსი აქვს სვეჩას და ელექტროდის შუაგულიც ქათქათა თეთრია აშკარად არაფერი მიუთითებს იმაზე რომ ცილინდრში ზეთი ტყაპუნობს და სვეჩას ასველებს ის კი თავის მხრივ წვის დროს იმურება და .....

რაც შენს სურათზე ჩანს ეს არის ის რომ რეზბის დაბოლოებას აქვს ფერი შეცვლილი, მაგრამ ეგ ნორმალურია ეგ ადგილი იმენნა აალების ზონაშია და ყველაზე მეტად ხურდება შუა ღერძის კონტაქტში კი ჩანს რომ ბოლო წვეთი სავი არაა თეთრია, ეგ კი ნიშნავს რომ კაკრაზ მაგ ადგილზე ხდება ნაპერწკლის გადმოხტომა...და მაგიტომაც თეთრია ეგ ადგილი, ბუნებრივად იწმინდება ნადებისგან...

ამასობაში ამავე სურათზე მემგონი ჩანს რომ სვეჩა ზედმეტად იყო გადაჭერილი, ამის იდეას მაწვდის დაბრტყელებული კალცო რეზბის დასაწყისში, აი მაგან შეიძლება გამოიწვიოს სვეჩის სტრუქტურის დაზიანება და შედეგად ნაპერწკლის გადახტომა, კორპუსის გარეთ, მარტივად რომ ვთქვათ ნაპერწკლის გამაზვა შეიძლება მოხდეს, მაგრამ ეგეც თუ ძალიან ხშირია, მაშინ სვეჩის შიდა ნაწილი ისევ და ისევ გამურულ გაშავებული იქნებოდა, არადა კრიალა თეთრი გული ჩანს....

მოკლედ მისტიკაა რააა smile.gif
gela
ხ.მ.ე.ლ.ო

ჯაჯა მართალია, ნამდვილად არაფერი ჭირს ამ სვეჩს
ხ.მ.ე.ლ.ო
ja_ja
gela
ხო, რავიცი ასე მითხრა სვეჩების შეცვლამდე იმ ხელოსანმა, სვეჩებში ზეთი აქვს შეტანილიო და შეცვლის შემდეგ რო ვნახე იგივე მდგომარეობა-შემეშინდა მართლა ხო არ შეაქვს თქო, პლიუს ამას ცოტა ზეთს ჭამს მანქანა და მეთქი რო შეაქვს მანდ იკრგება და მაგიტომ იკლებს თქო. ანუ აალების ბრალია ეგ ფერი რო აქვს მიღებული და არა ზეთის მოხვედრის. მადლობა smile.gif
ჯაჯა, კარგად ამიხსენი. გაიხარე smile.gif
aleqsa
ხ.მ.ე.ლ.ო

ზეთს როცა ჭამს მანქანა სვეჩებსი კიარ ინახავს რამე ცალკე შემნახველი კამერასავით, საწვავთან ერთად წვავს ზეთსაც და გამონაბოლქვში გამოაქვს ნამწვი, თუ საკმაო რაოდენობით წვავს თეთრი ბოლი იცის "გლუშიწელიდან"
შავი უხარისხო საწვავი, ან მეტი რაოდენობის საწვავის მიწოდებისას იცის, თეთრი გამონაბოლქვი ზეთისაა (ზამთარში ორთქლს არ ვგულისხმობ)
ხ.მ.ე.ლ.ო
კი ვიცი ჭამის დროს რომ იწვის ბენზინთან ერთად. თეგეტაში შევამოწმე გამონაოლქვზე და ც.ო. 5.1 მაჩვენებელი ჰქონდა 2.5 აბაროტზე. მითხრეს ნორმააო. smile.gif
ხ.მ.ე.ლ.ო
პროსპექტზე მანქანა ავაწევინე გუშინ და კარტერი სველი იყო ზეთით. როგორც ასეთი არ წვეთავდა მაგრამ მთლიანი ძირი კარტერისა სველი იყო. შეიძლება მაგის ბრალიც არის რო იკლებს.
მატორისტს აჩვენეო ეგრე მითხრა იმ კაცმა.
aleqsa
კარტერი თუა გარედან დასვრილი ეტყობა რომელიმე სალნიკი გავიდა გაღმა მარილზე??... smile.gif
ხ.მ.ე.ლ.ო
ციტატა(aleqsa @ Dec 8 2018, 02:23 PM) *
კარტერი თუა გარედან დასვრილი ეტყობა რომელიმე სალნიკი გავიდა გაღმა მარილზე??... smile.gif

ჰო, იმ კაცმაც ეგ ივარაუდა. და მაგ სალნიკის გამოცვლა თავის ტკივილია, ანუ ზრვაი უნდა დაიშალოს ნაწილობრივ მაინც თუ მთლიანად არა და ისე შეიცვალოს, თუ უბრალოდ მარტივად გამოცვლიან მაგ სალნიკს და ეგ იქნება და არანაირი დასლა არ დასჭირდება?
ეს არის ფორუმის "მსუბუქი" (lo-fi) ვერსია. თუ გსურთ იხილოთ სრულად, სურათებით, გაფორმებით და მეტი ინფორმაციით, დააწკაპუნეთ აქ.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.