მთლად ამ თემას და ტოპიკსტარტერის მიერ დადებულ კომპრესორს არ ეხება, მაგრამ სათაური იმას აღწერს რასაც ვაპირებთ და ცალკე თემის გახსნა არარ დავიწყე, პლიუს ამოვიდა ყელში ისეთ თემებში წერა კომპრესორებზე როგორიცაა
ნასოსი მაღალი წნევის ან
ნასოსების სამეული , იმ თემებს წესით თავისი დატვირთვა აქვთ.
კაი მოდი დავუბრუნდები ძირითად საკითხს....
ესეიგი გადაწყვეტილი გვაქვს ნუ ჩვენთვის იქნება თუ კლუბისთვის.... ნუ მოკლედ გვინდა კომპრესორის დათრევა, ან აწყობა.
მთლიანი კომპრესორი რა ტქმა უნდა უკეთესია, მარა ძვირი გამოდის, თავიდან უმიზნებდით coltrysub-ს, ისეთს რაც პეინტბოლისტებს აქვთ ნუ იდეაშI კი მუშოაბს, მარა მოგვიანებით
Tengo-მ ვიდეო დადო სადაც ერთერთი მაგ კომპრესორებში გამოცდილი ტიპი მთლად კეთილი სიტყვებით ვერ მოიხსენიებდა ამ ფირმის კომპრესორს, ნუ ტიპა იაფია ყველაზეო, მარა შესაბამისად ჩქარაც ფუჭდებაო. ნახსენები იყო მანდანე სხვა ფირმის კომპრესორი რომელიც უკეთესია, ნუ ტიპა Bauer-ი, Nardy-ი თუმცა ამათზეც დიდი ვერაფერი კაი იყო ნათქვამი. ტიპა Bauer-ი დროში გამოცდილია და კი მუშოაბს, ნაკლებად პრეტენზიულია, აი Nardy კი პრობლემური ყოფილა.
იქვე იყო ნახსენები ბერძნული კომპრესორი Mistral-ი, ნუბერვი ქება დიდება იყო და ტექნიკურად რაც შევადარე ამ 4 კომპრესორის პარამეტრები ბაზარი არაა ეგ მისტრალი ჯობია, მარა ფასი ვავა
კაი ეს უხეში მონახაზი გვაქვს. ახლა რას ვფიქრობდით, იდეაში ჩავიფიქრეთ მთლიანი კომპრესორის ყიდვას და მისი ტრანსპორტირების ხარჯებს ჯობია მხოლოდ კომპრესიორის თავაკი ვითრიოთო... დანარცენს მერე მატორი იქნება თუ სხვა აქვე მივაერთებდით (ნუ რამას ან ჩვენით გავაკეტებდით ან ელიავაზე ვიშოვიდით გამსადებული გენერატორების რამას, ელექტრო მატორი იქნებოდა თუ Honda-ს სტანდარტული ბენზო მატორი, მაგიც ელიავაზე ყრია).
ამ იდეის განსახორციელებლად ჯერ ჩავიფიქრეთ Coltrysub-თან კავშირი, იტალიაში
Beqa ცდილობს კონტაქტზე გავიდეს, მარა 2 თვეა ის შობელძაღლები ხმას არ იღებენ.
დავძებნე და ვნახე რომ ამ იტალიაშკებს რეალურად წარმოება აქვთ აზიაში, გაყიდვები კიდო ამერიკაშიც აქვთ, მივწერე ტაივანის ფილიალს და ამერიკულ ფილიალს რომ მეთქი მხოლდო თავაკი მინდა მატორი და რამა მახატია მეთქი.... მიუხედავად იმისა რომ იტალიურ საიტზე წერია რომ ცალკე თავაკს ყიდიან, აზიიდან აი ასეთი პასუხი მივიღე:
Dear Mr Giorgi,
Thank you for your recent enquiry
Please be advised that we usually do not sell block only unless it for warranty or replacement purposes.
კაი ჯანდაბას მაშინ მთლიანი კომპრესორის ფასი მაიტა და მისი გამოგზავნა საქართველოშI რა დაჯდება მეთქი, პასუხი ისევ ვავა მივიღე
Furthermore our office only service the Asia pacific region.
ამერიკული ფილიალი ჩუმათაა ხმას არ იღებს... კაროჩე რა
ჯანდაბას ასევე მივწერე Mistrali-ის სასტავს საბერძნეთში, მეთქი თავაკი მაიტათ თქვა... ამათმაც მაიწერეს:
Dear Mr. Giorgi,
Thank you for your email and interest in our company and products.
Please note that we do not supply compressor block without motor or frame.
რომ მივწერე მთლიანი კომპრესორი გამოუშვი მეთქი, მაშIნ მომწერეს:
Dear Mr. Giorgi,
I would recommend to buy the compressor from our distributor in Russia, Moscow.
I know he has Mistral compressors in stock.
კაროჩე რა
გაატრაკეს ყველამ საქმე
მოკლედ ამ მომენტისთვის მე კავშირზე არ გავსულვარ Bauer-თან და Nardy-სთან, მათალი გითხრათ ამ ნარდისთან არც მინდა დაკავშირება, რაცხა ნიტო კომპრესორები აქვთ.
ასე რომ თუ ყიდვაა რამე რომ იყოს, პირდაპირ მთლიან კომპრესორზე ხომ არ ვიფიქროთ? ან თუ ვინმეს ხელი მიგიწვდებათ იტალიაში, ეგებ და იყოს ვარიანტი იტალიაშივე Coltrysub-ის ფილიალთან კავშირზე გასვლა და ან ფასი თქვან, ან ეგებ და ეს იტალიელები ყიდიან ცალკე თავაკს ან ხრენ ივო ზნაიტ.....
P.S. ახლა ტოპიკ სტარტერს რაც აქვს დადებული ჩინური პადვალში გაკეტებული კომპრესორი მაგაზე არც კი გვინდა საუბარი რა, მაგისთანა 2-3 ამოტივტივდა ფორუმზე და ერთი მეორეზე უარესებია, იაფიანი ტექნიკა არაა მაგას ტავიდანვე მივეჩვიოთ, თუ ვყიდულობთ რაღაც დონეზეე გამოცდილი მაინც უნდა ვიყიდოთ და არა 600$-ად და რაღაც ისეთი რომელიც 2 კვირაში 100 000 ჩინელის ჩამოყვანას მოითხოვს და....
ამ მომენტისთვის ყველაზე იაფი, გამოცდილი და მუშა არის Coltrysub-ი, აგერ ბეინტბოლისტებმა 1 წელი ამუშავეს გაუჩერებლად და მერე დასჭირდა პირველი მომსახურება, ჩვენ მაგისთანა დატვირთვა არ გვაქვს და ალბათ ჩვენს ხელში 5-10 წელი არაფერი არ დასჭირდება მაგ კომპრესორს....
ნუ ველი იდეებს