დახმარება - ძებნა - წევრთა სია - კალენდარი
სრული ვერსია: Klar Puncher PCP
Georgian Airgunners Portal > პნევმატური იარაღი > PCP - Pre Charged Pneumatics
გვერდი: 1, 2, 3, 4, 5
sekurifa
name
ნასოსი რომელი გაქვს?
chicho
ციტატა(name @ Apr 4 2018, 11:13 AM) *
კრალი 210 ბარამდე რო დავტენო ცოტა ავაცილი ორას რამე აპასნია თუ ნასოს დაერხევა მხოლოდ, ?

რეზერვუარის დატენვის შემდეგ ნასოსიდან ჰაერს რო ვათავისუფლებ, თითებზე უხვად გამიტყორცნის წყლის წვეთებს


მე ვფიქრობ +-10 ბარი არაფერია,
წყლის წვეთები ალბათ კონდენსატია
ja_ja
name
უბრალოდ თოფი არაა გათვლილი 210 ბარზე მუშაობისთვის, თორემ 5-10 ბარიანი ცდომილება დიდ საფრთხეს არ წარმოადგენა, ეგეთ აცდენაზე თოფის გამძლეობა გათვლილია, მაგრამ აი დამრტყმელი და კლაპანი დიდი ალბათოდით არა... შედეგად 200 აბრზე ზემოთ რასაც დატენი დამრტყმელს გაუჭირდება კლაპნის ადეკვატურად გახსნა რადგან მეორე მხრიდან საჭიროზე მაღალი წნევა აწვება...

შედეგად ალბათ ჩატენე 210 იმის მოლოდინში რომ 5-7 გასროლით მეტს მიირებ, მაგრამ რეალში იმის გამო რომ კლაპანი ნორმალურად ვერ იხსენება მიირებ გაცილებით სუსტს გასროლას, ეგ კი ტავისმხრივ ნინსავს გათვლილ და დაყენებულ ოპტიკაში მიზანს ააცილებ სანამ კაკრაზ მაგ ზედმეტ 5-7 გასროლას გააკეთებ

ყველა ზემოთ თქმულიდან :

1) თოფს დამატებით 10 ბარზე არაფერი მოუვა (გაუძლებს გათვლილია ეგეთ აცდენაზე)

2) ნასოსს არაფერი მოუვა, უბრალოდ დაცლისას მეტი ჰაერი გამოდის, შედეგად მეტად ცივდება და გაციებით ეტი კონდენსატი გროვდება ნასოსში, შედეგად წყალი, ზეთის ემულსია და თუ ნასოსი რკინისაა მაშIნ დროთა განმავლობაში ჟანგების წარმოქმნა

3) ვითომ და ზედმეტი გასროლების რაოდენობა, მაგრამ რეალში ეგ პირველი გასროლები სუსტი იქნება სანამ სამუსაო წნევაზ ეგავა თოფი და ნორმალურად დაიწყებს სროლას

ამ ყველაფრის მერე შინაარსია გაუგებარი რატომ უნდა დატენო 210 ბარზე... თუ მაინც აცდენა გექნება, დიდს არაფერს გმატებს, მაგრამ არც არაფერს გაკლებს.... რავიცი მუღამი და შინაარსი ხომ უნდა ჰქონდეს, მოქმედებას?
name
sekurifa

Hatsan at44 ნასოსით


chicho

მეც ესე ვფიქრობ დაჟე 220 სრაფერია,

280 ნია რეზერვუარია
name
ja_ja

მაგის მოსაგვატებლად ასე გავაკეთე,

კლაპანს თავისი მაგარი ზამბარა , სუსტი ზამბარით შევცვალე, დამრტყმელის ზამბარა კი შედარებით ძლიერი ზამბარით, და ისვრის არადეფამიანური ხალით 13 გრანიანებს, რავიცი მემგონი გამომივოდა


პროსტა ის მაფიქრებს დამრტყმრლმა მექანიზმა სასხლეტის დამჭერი მალე არ გაცვითოს, როგორც ეს At44 შემთხვევაში მომივიდა
sekurifa
name
რაც შეეხება ჰაცანის ნასოსს ეგ უფრო მეტ პრობლემას ქმნის ვიდრე თოფი თუ დროულად არ ჩაუტარე პროფილაქტიკა. ეგაა თოფის სულის ჩამდგმელი))

როდის დაშალე ბოლოს? კოროზიაზე შეამოწმე?
name
sekurifa

9 თვის წინ, რეზინები შეუცვალე, კოროზიებზე რა გითხრა , „ლატონში მოგდებული ლურჯი ფერის ნადებისგან გავშმინდე დავასილიკონე, თან ხშირად არ ვისროდი დებისგან უფრო ერხეოდა ნასუსაც და At 44 ც , ეს ბოლო 3 თვეა გავაქტიურდი
vexam
ციტატა(name @ Apr 4 2018, 11:13 AM) *
კრალი 210 ბარამდე რო დავტენო ცოტა ავაცილი ორას რამე აპასნია თუ ნასოს დაერხევა მხოლოდ, ?

რეზერვუარის დატენვის შემდეგ ნასოსიდან ჰაერს რო ვათავისუფლებ, თითებზე უხვად გამიტყორცნის წყლის წვეთებს

ჯაჯამ გასაგებად ახსნა ყველაფერი. ერთს დავამატებ მხოლოდ. რეზერვუარებს (ბალონი იქნება თუ მილის ფორმის) გააჩნია ისეთი მახასიათებელი როგორიც არის - სამუშაო და სატესტო წნევა (WP, TP). სამუშაო წნევა ყოველთვის 70-80 ბარით მაინც დაბალია, ვიდრე სატესტო. რადგან ექსპლუატაციაში დატვირთვების მიმართ უნდა იყოს უსაფრთხო. როდესაც სამუშაო წნევა 200 ბარია, ესეიგი რეზერვუარი მინიმუმ 270-280 ბარზეა შემოწმებული და როგორც წესი, ეს აღნიშვნა არსებობს რეზერვუარებზე. მაგალითისთვის ლინკს ჩავაგდებ და მეორე სურათზე ბალონზე შეგიძლიათ მიაქციოთ ყურადღება ამ წარწერებს.
https://www.ebay.com/itm/New-diving-9L-300b...yEAAOSwdTJaX~NM

ამიტომ კონკრეტულ შემთხვევაში, ვთქვათ 220 ბარზეც რომ დატენო და მალევე მოახდინო გასროლები, საფრთხე არ იქნება. თუმცა დანარჩენი უარყოფითი მომენტები, რის გამოც ზედმეტად დატენვა აზრს კარგავს, აღნიშნა ჯაჯამ.
gregory
vexam
რამდენადაც ვიცი სამუშაო და სატესტო წნევებს შორის მინიმუმ 1,5 ია სხვაობა. ანუ ვთქვათ ბალონის სამუსაო წნევა თუ 300 ბარია, მაშინ სატესტო 450 ბარი უნდა იყოს. აი ჩემს ბალონებს სამუსაო 300 აქვთ, ხოლო დატესტილი 500 ზეა.

vexam
გეთანხმებით..წესით სატესტო წნევა არის სამუშაო წნევაზე მისი ნახევარი +. ანუ 1,5.
gela
ja_ja
ციტატა(ja_ja @ 4th April 2018 - 11:21 AM) *
შედეგად 200 აბრზე ზემოთ რასაც დატენი დამრტყმელს გაუჭირდება კლაპნის ადეკვატურად გახსნა რადგან მეორე მხრიდან საჭიროზე მაღალი წნევა აწვება...



რედუქტორიან ვერსიაში ეს მომენტი ხო გამორიცხულია ჯაჯა უფროსო?
ja_ja
gela
ციტატა(gela @ 4th April 2018 - 03:53 PM) *
რედუქტორიან ვერსიაში ეს მომენტი ხო გამორიცხულია ჯაჯა უფროსო?


თუ რედუქტორი გაქვს მაშინ კლაპნის ზონაში ყოველთვის ერთი და იგივე წნევაა შედეგად კლაპან ჩაქუჩი ერთნაირად მუშაობენ და +-10 ატმოსფეროს ცდომილებას არანაირ ცვლილებას არ იწვევს კლაპნის გახსნაში

vexam
ციტატა(vexam @ 4th April 2018 - 01:24 PM) *
სამუშაო წნევა ყოველთვის 70-80 ბარით მაინც დაბალია, ვიდრე სატესტო

ეგ სხვაობა ბარით და ატმოსფეროს პარამეტრით არ განისაზღვრება, ყოველთვის ერთი და იგივე ყველანაირი ტიპის რეზერვუართან მიმართებაში, ანუ სამუშაო წნევა გამრავლებული 1.5-ზე უდრის სატესტო წნევას, და დალშე უკვე რეზერვუარის სამუშაო წნევა შეიძლება იყოს, 130, ან 150 ატმოსფერო, ან 200-250 და ზოგჯერ 300-იც კი. ამიტომაც ყოველთვის 1.5-ზე ხდება გამრავლება და ყოველთვის სხვადასხვა მნიშვნელობა მიიღება ბარებში, და არა კონკრეტულად 70 ან 80 ბარის სხვაობა smile.gif

ციტატა(vexam @ 4th April 2018 - 01:24 PM) *
როდესაც სამუშაო წნევა 200 ბარია, ესეიგი რეზერვუარი მინიმუმ 270-280 ბარზეა შემოწმებული და როგორც წესი

თუ სამუშაო წნევა 200-ია მაშინ ვამრავლებთ 1.5-ზე და ვიღებთ 300 ატმოსფეროს და არა 270-280-ს....



userman
name
ციტატა(name @ 4th April 2018 - 11:41 AM) *
პროსტა ის მაფიქრებს დამრტყმრლმა მექანიზმა სასხლეტის დამჭერი მალე არ გაცვითოს, როგორც ეს At44 შემთხვევაში მომივიდა


ანუ დამრტყმელის ზამბარის ძლიერით შეცვლამ , გამოიწვია სასხლეტი მექანიზმის დაზიანება ?

ამ მეთოდით კი მიღებ მაღალ სიჩქარეს, მაგრამ ეგ მაშინაა გამართლებული , თუ სიზუსტეს არ დაკარგავ .

აქედან გამომდინარე 220 ბარზე კი გექნება ნორმალორი სიჩქარით 7-8 გასროლა smile.gif ,

თუ ეგაა შენი სურვილი და მოწოდება დატოვე მასე და დაბერე თუნდაც 220-ზე . უბრალოდ დაიმახსოვრებ , რომ პირველი 8-10 გასროლა ერთი მილდოტით დაბლა წავა ( დაახლოებით ).

თუმცა აჯობებს დასაშვებ სტანდარტებში ჩაეტიო.

ja_ja
userman
ციტატა(userman @ 4th April 2018 - 09:05 PM) *
აქედან გამომდინარე 220 ბარზე კი გექნება ნორმალორი სიჩქარით 7-8 გასროლა

ვაი....

ციტატა(userman @ 4th April 2018 - 09:05 PM) *
თუ ეგაა შენი სურვილი და მოწოდება დატოვე მასე და დაბერე თუნდაც 220-ზე .


კიდევ ერთხელ ვაი!!!, ხალხნო დაუკვირდით იმას რომ ერთი შეხედვით და დიდი არაფერია რაცხა 20 ატმოსფეროზე საუბრობთ, მეორეს მხრივ კი მწარმოებლის მიერ მითიტებულ მნიშვნელობას სცდებით და ლამის მოწოდება მითითების დონეზეა საუბარი რომ კი კაცო რაღაც 210, ბარემ 220-ზე დატენე და გექნება 7-8 გასროლით მეტი....

არაა ეგ სწორი.... არავითარ შემთXვევაში არ შეიძლება მწარმოებლის მიერ მითითებულზე მეტის დატენვა... საკმარისია ის გარემოებაც რომ მანომეტრები არ არის იდეალურად ზუსტა და ეგეც ცდომილებას იძლევა, მაგი გათვალისწინებულია, მაგრამ ძალით და განზრახ კიდევ თეორიულად მანომეტრის აცდენას ძალით კიდევ 10 და 20 ატმოსფეროს აცდენა დავამატოთ იმენნა საფუძველშივე არასწორია....

მწარმოებელს უწერია რომ არავითარ შემთXვევაში არ ააცილოთ წნევა 200 ბარსო, იხსნის მწარმოებელი ყველანაირად პასუხისმგებლობას და ამაასობაში ერთი მომხმარებელი მეორეს ურჩევს მიდი კაცო ააცილე რა პრობლემააო..... კითხვა მიჩნდება და პასუხისმგებლობას ვინ იღებს??? ის 10 და 20 ბარი ზედმეტი არის, რეალში სიმტკიცის რესურსი, რომელსაც ხარჯავთ და შეიძლება 5 და 10 დატენვაში არ აისახოს არაფერზე, მაგრამ ოდესღაც რეზერვუარი იტყვის, "დავიღალეო" და მოყვება მაგას ბა-ბახი, გინდა დაარქვით ბიგ ბადაბუმი, მაგრამ შედეგი ერთია....

არ გყოფნით უვიცი გამყიდვლები და მანქანის გაზის აპარატურის დამმონტაჟებლები, ან დამტენი სადგურის პერსონალი რომელიც დღემდე ვერ გაერკვა რა ჭირია, სატესტო წნევა და რა ჭირია სამუშაო წნევა.... იკიდებენ ფეხებზე სამუშაო წნევის მაჩვენებელს და ყველა გაზ გასამართი სადგური იქნება თუ გამყიდველი აქცენტირებას აკეთებს თვალისთვის უფრო სასურველ მაღალ ციფრზე... როგორც წესი ყველა კომპოზიტურ ბალონს აქვს 200 ბარი სამუშოა და 300 სატესტო... ყველა ამ 300-ს უყურებს, და 4 გადამოწმების საფეხური როგორიცაა:

1) გამყიდველი
2) ტესტერი
3) მომხმარებელი
4) დამტენი

ყველა იმენნა თვალებში შესციცინებს 300 ატმოსფეროს, ამიტომაც, არაფერთხელ გამიგია მძღოლებისგან აი აქ კარგად ტენიანო... რაც გამოიხატბა იმაში რომ გაზს 200 ბარის მაგივრად 250-270 ბარზე ტენიან... ამ მომენტში კი უხარიათ 10-20 ან 100 კილომეტრით მეტი გაიარეს, მაგრამ რესურსი რომელიც გათვლილი იყო გამძლეობაზე იხარჯება და ბოლოს ბა-ბახს დაიძახებს და მერე ტელევიზორში ვისმენთ აფსოლუტურად არაკომპეტენტური კიკინებიანი იდიოტკა ქალის კომენტარს რომ თურმე მანქანაში გაზის აპარატურა იყო არასწორედ დამონტაჟებული.... არასწორად დამონტაჟებულის დროს ბალონი არ სკდება , შეიძლება მოხდეს წუილ ბზუილით შლანგიდან, მილიდან მატორიდან ან ბალონიდან აირის გამოსვლა, მაგრამ არა ბალონის გახეთქვა... ეგ ხდება არასწორი მოხმარების გამო...

თქვენც გინდათ ეს სტატისტიკა შეავსოთ იმის გამო რომ რაღაც ეფემერული 5-8 გასროლით მეტი მიიღეთ> თქვენი ან ირგვლივ მყოფების სიცოცხლე ღიირს ეგ 5 დამატებითი გასროლა?

P.S. ახლა ისე გამომივიდა თითქოს და userman-ს მივმართავ, არა და რეალში ეს ეხება ყველას და განსაკუთრებით თოფის პატრონს რომელსაც რუსული უყაირათობის პონტით "и так сойдет" მიუდგება საქმეს და ცოტაოდენ წინ არ იხედება რა შეიძLება ამ საქმეს მოჰყვეს....
name
userman

ხო ეს ადგილები გაცვითა რაც სურათზე ჩანს



ja_ja

მადლობა ჯაჯა რეკომენდაციას არ გადაუხვევ, აქ იმიტო ვიკითხე სწორედ რო რჩევები მიმეღო და შარი ავიროდი,

ათაში ერთხელ შეილება დავტენო, ისიც იმის გამო რო ნასუსის მანომეტრმა მომატყუა, რეზერვუარის მანომეტრი თურმე აცილებული იყო 200 ბარს
userman
ja_ja
ციტატა(ja_ja @ 4th April 2018 - 11:21 AM) *
უბრალოდ თოფი არაა გათვლილი 210 ბარზე მუშაობისთვის, თორემ 5-10 ბარიანი ცდომილება დიდ საფრთხეს არ წარმოადგენა, ეგეთ აცდენაზე თოფის გამძლეობა გათვლილია, მაგრამ აი დამრტყმელი და კლაპანი დიდი ალბათოდით არა... შედეგად 200 აბრზე ზემოთ რასაც დატენი დამრტყმელს გაუჭირდება კლაპნის ადეკვატურად გახსნა რადგან მეორე მხრიდან საჭიროზე მაღალი წნევა აწვება...

შედეგად ალბათ ჩატენე 210 იმის მოლოდინში რომ 5-7 გასროლით მეტს მიირებ, მაგრამ რეალში იმის გამო რომ კლაპანი ნორმალურად ვერ იხსენება მიირებ გაცილებით სუსტს გასროლას, ეგ კი ტავისმხრივ ნინსავს გათვლილ და დაყენებულ ოპტიკაში მიზანს ააცილებ სანამ კაკრაზ მაგ ზედმეტ 5-7 გასროლას გააკეთებ

ყველა ზემოთ თქმულიდან :

1) თოფს დამატებით 10 ბარზე არაფერი მოუვა (გაუძლებს გათვლილია ეგეთ აცდენაზე)

2) ნასოსს არაფერი მოუვა, უბრალოდ დაცლისას მეტი ჰაერი გამოდის, შედეგად მეტად ცივდება და გაციებით ეტი კონდენსატი გროვდება ნასოსში, შედეგად წყალი, ზეთის ემულსია და თუ ნასოსი რკინისაა მაშIნ დროთა განმავლობაში ჟანგების წარმოქმნა

3) ვითომ და ზედმეტი გასროლების რაოდენობა, მაგრამ რეალში ეგ პირველი გასროლები სუსტი იქნება სანამ სამუსაო წნევაზ ეგავა თოფი და ნორმალურად დაიწყებს სროლას

ამ ყველაფრის მერე შინაარსია გაუგებარი რატომ უნდა დატენო 210 ბარზე... თუ მაინც აცდენა გექნება, დიდს არაფერს გმატებს, მაგრამ არც არაფერს გაკლებს.... რავიცი მუღამი და შინაარსი ხომ უნდა ჰქონდეს, მოქმედებას?


ნუთუ მე ამაზე მეტი დავწერე ? smile.gif




ციტატა(userman @ 4th April 2018 - 09:05 PM) *
თუმცა აჯობებს დასაშვებ სტანდარტებში ჩაეტიო.


ესეც ჩემი დაწერილია ცნობისათვის...

name
ესეგი ნელნელა უჯდები და ვეცნობი მინუსებს და პლიუსებს კრალში, ხოდა დგეს სიჩქარის მარეგულირებელი რომ არის + და -

გადავაფარე თხელი სალფეტკი, გასროლისას ორივე მხრიდან ძან არა მაგრამ ნუ შეიმჩნევა ჰაერის ნაკადის გამოსვლა ორივე მხრიდან, ეს დანაკარგი აისახება ძალაზე და სიზუსტეზე?

ვფიქრობ ეს სიჩქარის რეკულიროვკა რომ არ ქონოდა უკეთესი იქნებოდა, სურვილი მიჩნდება ამოღბას და გერმენტულად მჭიდროდ მინდა დავხურო რას მირჩევთ ? თუ არ ღირს რადგან მცირე დანაკარგს მაინც აკეთებს სალნიკები რაც არ უნდა ახალი სალნიკი დაუყენო
userman
name

ეგ იმდენად მცირე დანაკარგია , რომ შეგიძლია ყურადღება არც მიაქციო .

თუ სიჩქარის სარეგულიროს დახურვას მოიწადინებ , მაშინ დამრტყმელის ზამბარა ისეთ პოზიციაში მომართე , რომ მაქსიმუმზე გქონდეს სასურველი სიჩქარე .
name
userman

ეხლახანს გამოვიგე, და ერთი სალნიკი 3 ადგილას გაკვნეტინია, მეორ კარგია
gregory
name
თუ არ გინდა რომ თავისუფლად ტრიალებდეს მარეგულირებელი, მაშიმ ზევიდან აქვს მომჭერი და ეგ გადაუჭირე

userman
name

ციტატა(name @ 6th April 2018 - 08:53 PM) *
ეხლახანს გამოვიგე, და ერთი სალნიკი 3 ადგილას გაკვნეტინია, მეორ კარგია


ჩემის აზრით გამოღება , ჩადებაში ფუჭდება ეგ რეზინი .
ყველა ვარიანტში უნდა შეცვალო , თუმცა ზუსტად მაგ ზომის რეზინის ნახვა, არც ისე ადვილია.
Lukiane123
კრალს ეხება თემა და დავწერ რა,სიჩქარის მარეგულირებელი რა დონეზე უნდა დააყენო რომ საშუალოდ 0.67 იანი ჯსბ 270 80 ით ისროლოს?
giga2010
SVD
მე მაქსიმალურზე მეყენა ყოველთვის და სიჩქარე ჩემი აზრით ჯობია საბრძოლო ზამბარით დაარეგულირო. დამრტყმელით. სარეგულიროს კი დააკვირდი, მაქსიმუმზე რომ ვაყენებდი არ ემთხვეოდა ზუსტად ჰაერის გადამშვები ერთმანეთს, ოდნავ მინუსისკენ მქონდა დაყენებული და დაფიქსირებული.
gregory
SVD
ყველა ინდივიდუალურადაა მაგრამ სადღაც ნახევრიდან ერთი დანაყოფით მეტი
ja_ja
თემა მაქსიმალურად გაწმენდილია, აურზაურის გამომწვევი პოსტები ამოშლილია.
name
მოკლედ ჩემი კრალი ისვრის 100 მდე ტყვიას, ერთი დსტენვით თუ სვებიც ესეა? ჰაჰა სუფთა 95 ტყვიას ისვრის 200 ბარიდან 100 ბარამდე, არ გამიქრონია, არ მაქვს ქრონი, მაგრამ ვფიქრობ საკმარისზე მეტი ძალით ისვრის,

რადგან ძველი სავეცკი ემალის ჩაინიკს 30 მეტრში ერთ მხარეს ხვრიტავს, და მეორე მხარეზეც ატარებს ზოგი ნასროლი, ოგონდ არა ერთი დაიგივე ნასროლ ადგილში, არამედ სუფთა აცგილას ჯსბ 13 გრანიანით

ვფიქრობ რედუქტორს დირკა ჭკიდე ხო არ დავაწვრილო, უფრო მეტს გავისვრი, ასანთის ღერზე წვრილი დირკა დაუტოვო, მალე დაკეტავს კლაპანიც და კიდე უფრო დავზოგავ ჰაერს,
aleqsa
name

ციტატა(name @ 16th April 2018 - 09:26 PM) *
ასანთის ღერზე წვრილი დირკა დაუტოვო, მალე დაკეტავს კლაპანიც და კიდე უფრო დავზოგავ ჰაერს,


და მეტი რაღა უნდა დაზოგო? smile.gif ანუ რამდენი გასროლაათქო შენთვის დამაკმაყოფილებელი? და რეზერვუარი რა მოცულობის გიყენია?

ჩემს კრალზე 230 კუბიანზე 200 ბარიდან 95 ბარამდე ჩაქუჩის ზამბარაც რომ ბოლომდე მაქვს მოჭერილი და 0,69 გრამიან ბარაკუდას 280 მ.წმ. იდან 295 მ.წმ. მდე სიჩქარით ისვრის 6 მჭიდს ანუ 84 ტყვიას მასროლინებს და ეს სრულიად მაკმაყოფილებს, მემგონი მეტის მოთხოვნა უკვე ზედმეტია ჩემთვის.
name
aleqsa

280 ნია მეც ბოლომდე მაქ მოჭერილი დამრტყმელი ზამბარა,
ნუ უფრო მეტი გასროლა კარგი იქნება, არავის აწყენს ნაკლები კაჩობა მომიწევს,


თან რაღაც არ მესმის, ესეგი მქონდა At 44 10 ტყვიანი, ხოდა ის ბოლოს რო გავქრონე ჯსბ 13გრანს ისროდა 283 - 288მეტრი წამის დიაპაზონში, ხოდა ის ამ სიჩქარით, 10 მეტრაში ხვრეტდა, ისიც ერთ მხარეს,

ხოდა ესეც იმავე ემალის რკინის ჩაიდანს ხვრეტს 30მეტრში ისე რო უმეტესი ნასროლი მეორე მხარესაც ატარებს,

გამოდის რო კრალი 300 რაღაცით ისვრის, იგივე ჯსბ13 გრანიანს, 260 მ/წ რო მქონდეს საკმარისია სანადიროთ,

პ.ს უქრონპბამ ესე იცის;D
aleqsa
name

ციტატა(name @ 16th April 2018 - 10:10 PM) *
თან რაღაც არ მესმის, ესეგი მქონდა At 44 10 ტყვიანი, ხოდა ის ბოლოს რო გავქრონე ჯსბ 13გრანს ისროდა 283 - 288მეტრი წამის დიაპაზონში, ხოდა ის ამ სიჩქარით, 10 მეტრაში ხვრეტდა, ისიც ერთ მხარეს,

ხოდა ესეც იმავე ემალის რკინის ჩაიდანს ხვრეტს 30მეტრში ისე რო უმეტესი ნასროლი მეორე მხარესაც ატარებს,

გამოდის რო კრალი 300 რაღაცით ისვრის, იგივე ჯსბ13 გრანიანს, 260 მ/წ რო მქონდეს საკმარისია სანადიროთ,

პ.ს უქრონპბამ ესე იცის;D



ქრონის უქონლობა რაარის მეც ვიცი მეგობარო, მეც არმაქვს ქრონი და მეგობრების დახმარებით ვქრონი ჩემს თოფებს smile.gif

და ჩაინიკის მეშვებოთ სიჩქარის დადგენა მე არვიცი

მაგეების და ტაფების "სპეცი" userman -ია wink.gif და ალბათ ეგ უფრო კომპეტენტურ პასუხს გაგცემს biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif (ვინც იცის ბესოს ტაფის ამბავი მიხვდებით რასაც ვგულისხმობ biggrin.gif wink.gif wink.gif )
name
მოკლედ კრალმა გამაწვალა თუ ოპტიკამ ვერ გაუგე,

ესეგი გასწორებული მქონდა 12X, შევიცვალე აზრი მომინდა 18X გამესწორებინა, მანხილი 35 მეტი გაქბავებული მაგიდა პლიუს ტისკში დამაგრბიდან ვესროდი

გამაგიჯა ვერაფრის დიდებით ვერ გავასწორე, ხან გვერძე წაიღო ხან დაბლა მიქონდა, ჯვარს ზევით, ქვევით, მარცხნივ მარჯვნი მოკლედ ვერ გავასწორე, არადა,

გასაგებია რო სხვადასხვა წნევაზე სხვაგვარად ისვრის, მაგრამ ასე გაწვალდბით? არასდროს გავწვალებულვარ ასე
მაქსიმუმ 30 ტყვის მისროლით ვასწორებდი, და ეხლა თითქმის სულ დავცალე ჯსბ 13 ბრანიანები, უშედეგოთ, თან ეს ტყვიებიც აღარ აქვთ დავრჩი

რაჩი რა დაემართა, ცივი ჩაის თავსახური დავდე 35 მეტრში 10 ტყვიდან ერთი გავარტყი , ხან გამახარებდა სადც ვსვავდი ჯვარს 2 ტყვია ზუსტად ტოჭკაში ხვდებოდა ზედიზედ მისროლით, ოპტიკაზე ვერ ვიტყვი რო ჯვრები არ მოძრაობს, მშვენივრად მიდის მოდი

ხო კიდე 150 ბარით სროლისას, რამდდნიმე ტყვია ქაღალდზე, გვერდულად იყო მოხვედრილი,
giga2010
name
სცადე ლულის გაწმენდა და იქნებ ჯსბ-0,67 გამოგადგეს.
okela84
name
ოპტიკა თითქმის გამორიცხულია,

პირველ ეტაპზე ლულით მოაქციე ტისკში. რამე რეზინები ჩაუყოლე და შენთვითონ მიხვდები რამხელაზე გადაუჭირო და რამდენიმე ტყვია ასეთ პირობებში ასროლინე. ამან თუ უშველა დიდი ალბათობით ჰაერის სხვადასხვა პორციების ბრალი იქნება

sekurifa
okela84
მოდერი უყენია შენ ფიშტოს? და ტისკს მოეშვი არგინდა. თუ სტანოკიდან ისვრი პროსტა დადე სტანოკზე ოღონდ ხელებით და ბეჭით გაამაგრე ან ქვიშიან ბალუშზე ან მისდაგვარზე.
name
giga2010

ლულა არ გამიწმენდა, 0,670 ეს ვაფშე ზეცაში ხვდება

okela84
ლულითაც დავამაგრე, იგივე შედეგს ვღებულობ,



sekurifa

ალბათ 12X მუშაობს ნორმალურად, არადა At44 მუშაობდა ესეთი პრობლემა არ მქონია, შნაუდერის გარეშეც ვესროლე არაფერი მომცა ცვლილება, 35 მეტრზე 13,8ტყვია გვერდულად რატო უნდა მოხვდეს, At44 50 კოკაკოლის თავსაფარს ერთი მისროლით უპრობლემოდ ვარტყავდი ჩამოდებით

giga2010
name
სიჩქარე იქნება გასაზომი და ყველა შემთხვევაში ლულა გასაწმენდი. ფასკა ხომ არ დაუზიანე?
MonSoon
name
მოიცა და ჯგუფები გაგიზომია ?? რა ზომისაა.

ისეთი შთაბეჭდილება მრჩება გინდა რო ატრივები არ ჰქონდეს და ყველა ნასროლ ტყვიას ერთად აქუჩებდეს. სურათი და ჯგუფის ზომა იქნებოდა ყველაზე კარგი გამოსავალი პირველ ეტაპზე. ოღონდ მიახლოვებით არა, გადაზომილი სახაზავით.

თან 13 გრეინიანი ტყვია ვისროლეო და რა იცი რო მოსწონს ეგ ტყვია ლულას, ან იქნებ დაბალი სიჩქარით ისვრის, მძიმე ტყვიას დიდი სიჩქარეც უნდა.

ციტატა(name @ 25th April 2018 - 08:35 PM) *
ლულა არ გამიწმენდა, 0,670 ეს ვაფშე ზეცაში ხვდება

მოხვდეს ცაში მერე რა. დაჯგუფება როგორი აქვთ თორე .........
name
ფასკა არა ნორმალური აქვს, არ მაქვს ქრონი , მაგრამ დაუშვათ 315 მ/წ ისროდეს 13,83 გრანიანებს მაინც ასე არ უნდა გავეწვალებინე, Leaperi 6-24x50 ამ ოპტიკით ვესროდი At44 -აც, ურედიქტოროდ
name
MonSoon

ბოლომდე მაქვს აწეული სიჩქარე, ასევე დამრტყმელი ბოლომდე მომატებულით, მეტი რაღა? ხალა აქვს ცხოველივით, 0.670 ვაფშე ვერ დავიმორჩილე, 13,83გრანიანი კი შედარებით კი არა მკვეთრად სხვაობა მომცა, დავდებ მისროლილ ფურცელსაც, ჯგუფის გაზომვას აზრი არ ქონდა თვალითაც მიხვდი, არა პრობლემა მეტი თვალსაჩინოებისთვის მაგასაც დავდებ, კოშჭარულია შედეგი

ja_ja
name
ჯერ სიჩქარე გაზომე და ნახე ნამეტანი არეული სიჩქარეებით ხომ არ ისვრის, ნუ ტიპა პირველი გასროლა 200 მეტრწამით მეორე 300-ით და ასე შემდეგ


დალშე თუ შედარებით სტაბილურად ისვრის 5-10 მეტრის დერეფანში, მაშIნ დააკვირდი რა სიჩქარეზე ისვრი, თუ 280-ზე ზემოთ ხარ, პირველ ეტაპებზე სანამ მიზანს ასწორებ შეეცადე ჩამოხვიდე 270-280-ზე და მაგ სიჩქრეზე ნახო რა ხდება....

ასევე ყურადღება მიაქციე ლულას, გასაწმენდი არ იყოს.... წნევებსაც დააკვირდი რა წნევებს შორის ისვრი და მიაქცია ასევე ყურადღება სასხლეტს, ანუ პლავნად მუშოავს თუ ბორჯიკით, ეგეც შეიძLება მიზეზი იყოს არეული სამიზნის....
name
ხო ეგღა დამრჩა გავზომო სოჩქარე, სასხლეტი ცოტა უხეშიკია

პ.ს. ვინმეს შეუძლია ქრონის თხოვება? სამგორში ვცხოვრობ
name
დამრტყყმელი ზამბარის ყიდვა მინდა რამდენიმეცალი კრალისთვის, ვინმემ იცის მსაგავსი ზამბარები სად იყიდება მგონი ელიავაზე თუ იქნება ხო?
ja_ja
და გრისას არ აქვს?
name
ja_ja

ანუ ჩვენ გრეგორი, არ ვიცი, ეგრევე ელიავაზე გადავერთერ, მე თან რამდენიმე სხვადასხვა ზამბარა მინდა, მაგარი , და სუსტი, ეხლა გავიგე ტრიცეტპერვში ახვევენ სამბარებს როგორიც გინდაო ,
userman
name

ნიმუშის სახით ამოიღე ეგ ზამბარა და თან იქონიე . ელიავაზე დაშლილებში მაგის მეტი რა არის .
თუნდაც ვასმოიში ...

ერთი რამ გაითვალისწინე ზამბარის ხვიები არ უნდა იყოს ერთმანეთთან ახლოს .

ხო მართლა ვაზის მაკრატლის ზამბარაც გამოგადგება...
name
userman

ნიმუში ეგ თავისთავად,

აი ეს კი კაი გმახსენე სოფელში მაქვს კაკრას სუსტი არის კრალის ზამბარაზე, ეხლა მინდა კრალკის ზამბარაზე მაგარი ზამბარა და ეგა.

ხო კიდე რა გავაკეთე, რამდენად სწორი ნუ ყოველშემთხვევაში ჩემი აზრით სწორია,



ხო კიდე ხვრელი გავაფართოვე მაქსიმალურად რაც სურათზე ჩანს ეგ, ისე რო მხოლოდ ზამბარა დგებოდეს, რადგან კლაპანს უფრო მეტი ჰაერი მიწვება , და ნეკლებად ჩაიწევა კლაპანი დამრტყმელის დროს, და მალე დაიკეტება ჰაერის ნაკლები ხარჯვაც ექნება, რას იტყვით? თუ რაც უფრო მცირე დირკა მით უკეთესია?
userman
name

ციტატა(name @ 3rd May 2018 - 09:38 PM) *
რაც უფრო მცირე დირკა მით უკეთესია?


ვერაფერს გეტყვი . მაგაზე არც მიფიქრია .
ერთი კი ვიცი კრალს რედუქტორი თითქმის არ სჭირდება . ჩემსას მაგალითად 200 დან 100 ბარამდე 280-290 მ/წმ-ით ისვრის. ანუ + - 5 მ/წმ-ია სხვაობა და ესეც დასაწყისში და ბოლოში .
მოკლედ იმის თქმა მინდოდა , რომ მაგ დირკის გაფართოებით უარესობისკენ არ წახვიდე, ანუ განმეორადობა სიჩქარეების არ დაირღვეს.

თუ გინდა , რომ კლაპანი მალე დაიკეტოს და გასროლების რაოდენობამაც მოიმატოს , მაშინ დამრტყმელში მაგარი ზამბარა ჩასვი .
lev
კრალის შტუცერის რეზინები სად ვიყიდო? მალე აფუჭებს ძალიან
giga2010
lev
ჯერ გრეგორს კითხეთ, შეიძლება მას ქონდეს. თუ არ აქვს მაშინ ელიავაზე უნდა ეძებოთ
დამტენ პორტში სადაც აერთებთ შტუცერს, შესასვლელი ხვრელი ზუმფარით მსუბუქად გაქლიბეთ და სილიკონის ზეთი დაახმარეთ ხოლმე შტუცერს


lev
ციტატა(giga2010 @ Jul 8 2018, 01:59 PM) *
lev
ჯერ გრეგორს კითხეთ, შეიძლება მას ქონდეს. თუ არ აქვს მაშინ ელიავაზე უნდა ეძებოთ
დამტენ პორტში სადაც აერთებთ შტუცერს, შესასვლელი ხვრელი ზუმფარით მსუბუქად გაქლიბეთ და სილიკონის ზეთი დაახმარეთ ხოლმე შტუცერს

სილიკონის ზეთი როგორია არ ვიცი, ნასოსს რაც მოჰყვა ეგ შეიძლება? კი გრეგორის მივწერე და ექნება ალბათ ;
giga2010
lev
ეგეც გრეგორს უნდა ქონდეს
ეს არის ფორუმის "მსუბუქი" (lo-fi) ვერსია. თუ გსურთ იხილოთ სრულად, სურათებით, გაფორმებით და მეტი ინფორმაციით, დააწკაპუნეთ აქ.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.