თუ არის ჩვენს ფორუმზე ბალონის რეზერვარად გამოყენების პრაქტიკა და კლაპნის ნახაზები თუ როგორ რა უყენდება?
პრაკტიკა არის თუ არა არ ვიცი, მაგრამ გასაკეთენლად ტექნიკურად იოლია. ძნელი ბალონის 200 ბარამდე ჰაერით დატენვა იქნება. მაგ ბალონზე ქარხნულადვე აყენია ონკანი. საჭირო იქნება ონკანიდან ნასუსის შლანგზე გადამყვანი შტუცერი და წნევის დამგდები "ბოლტი", რომ წნევის გადატუმბვის და ონკანის დაკეტის შემდეგ შლანგში წნევა დააგდოთ. თუმცა cng-ს შემთხვევაში უმაგისოდაც იოლას გადიოდნენ და უბრალოდ შტუცერს ოდნავ დაუშვებდნენ ხოლნე. წნევა ეცემოდა ატმოსფერულამდე და მერე იღებდნენ ე.წ. ზაპრავოჩნის დასატუმბი პორტიდან.