koba1973 ციტატა(koba1973 @ 13th July 2016 - 11:48 PM)

კოლხოზნიკით" რომელშიც იყო ჟანგბადის ბალონები
ეგ პალონები სამუშაო წნევაზეა გათვლილი რომელიც არ აღემატება 150 ატმოსფეროს, ხოლო სატესტო წნევა (ანუ შემოწმება რომ უნდა ხდებოდეს 5 წელიწადში ერთხელ ისიც 5-10 წუთით), არ უნდა აღემატებოდეს 225 ატმოსფეროს

და 290-ზე დატენიმლი ნუ რავი

ეგენი თავის თავზე სანადიროდ დადიოდნენ თუ ბინლადენის მოგზავნილი სასტავი იყო

მერე უცებ გამოხტებიან ტელევიზორში და ვაი ვარ ეს რა მოხდა გაზგასამართ სადგულზე მანქან აფეთქდაო

- გაზი გინდა? ძლიან კარგი, მაშინ ჩააყენე კონკრეტულად მაგისთვის გათვლილი ბალონი,
- გაზ გასამართი სადგური ხარ? და მისი მუშაკი ხარ? მაშინ შეხედე ბალონს და გათვლილ წნევაზე (როგორც წესი მაქსიმუმ 200 ატმოსფეროიანია ყველა ბალონი)
- ზედამხედველი ორგანო ხარ? უზრუნველყავი კონტროლი და საჯარიმო სანქციები იმ შემთხვევაში თუ არამართებული ბალონი აყენია მანქანაში, არამართებულ მონტაჟს ახორციელებს ვინმე, ან დასაშვებ წნევაზე მეტს ტენის ვინმე
- სახელმწიფო ხარ? უზრუნველყავი შესაბამისი კანონები, ზედამხედველი ორგანოები და მათი მუშაობა, ბოლო-ბოლო შენი მოქალაქეების სიცოცხლეა მისახედი, რისთვისაც ხარ არჩეული
მაგრამ ამ 4 პირობიდან როგორც წესი არავინ არაფერს არ იცავს.
- სახელმწიფოს დღემდე რაიმე წესი ან მარეგულირებელი არ აქვს ჩამოყალიბებული, მარტო აფეთქების შემთხვევაშI იწყებენ ხოლმე 1-2 დღიან ვაი-ვუი ფუსფუსს და ყოველთვის ერთი განაჩენია - კუსტარულად დამონტაჟებული სისტემა.... და რომელიმე სამონტაჟოში შეგიხედავთ? 80% რით მუშაობს, როგორ აყენებს და რას აყენებს? რეალურად შენელებული მოქმედების ბომბებს ამონტაჟებენ მანქაებში, მომხმარებლები კიდევ გახარებულები არიან...
- ზედამხედველი ორგანოები ქაღალდზე არსებობს და მე არ გამიგია მათ მიერ შემოწმების შედეგად გამოვლენილი რაიმე ხარვეზი სანამ რაიმე არ აფეთქდება
- გაზ გასამართი სადგურებია და ფიქრობს მხოლოდ იმაზე რომ ბევრი გაყიდოს და სულ რომ წიხლით იყოს ბალონში წნევა ჩასატენი ჩატენის

თუმცა მომკალით და ვინც იქ დამტენად მუშოაბს იმას არ ვიცი რამდენად აქვს გააზრებული შესაბამისი საფრთხე როდესაც ასე უპრაკონოდ ტენის... ალბათ შესაბამისი ტრენინგი რომ ჩაუტარო, აუხსნა რა ხდება რა პროცესებია, ალბათ ამის მერე რომ მივა ვინმე მანქანით ეგრევე ეტყვია, მე შენი შარის ტავი არ მაქვს დაახვიე აქედანო

ეგ რომ არ უნდა გაზ გასამართი სადგურის მფლობელს ამიტომაც, ალბათ აყავთ საქმეში ჩაუხედავი ხალხი, რომელსაც აზრების გენერატორი გამორთული აქვს და ვერაფერს ვერ ტვინავს.... აი სახელმწუფო მანდ უნდა ჩაერთოს და ყველა მუსაკის ლიცენზირება უნდა მოითხოვოს, ლიცენზირებაIშ კი იგულისხმება შესაბამისი ტრენინგები და ახსნები, ლიცენზიის გარეშე მომუშავე ადამინის გამო კი გაზ გასამართი სადგურის მფლობელი უნდა ჯარიმდებოდეს და თან დიდი ტანხით რომ უბრალოდ გარისკვა არ უღირდეს, ერჩივნოს ფული დახარჯოს ტრენინგში ვიდრე ჯარიმებში ყაროს ფული
- მანქანის მფლობელების უმეტესობა ხომ საერთოდ ტყიდან გამოვარდნილია. ლიჟბი იაფი იყოს და კურტარული იქნება თუ რუსული ნაჯახით ნაკეტე3ბი არ აინტერესებს

არარაფერს ვამბობ გამოთქმაზე - აი აქ კარგ გაზს ასხავენ და ხოშიანად ბოლომდე ტენიანო

ნეტა თუ ხვდება რას ამბობ მაინცა

- გაზის დამმონტაჟებლებს უნდა აკიდო ლიცენზირება, უნდა აიკრძალოს ყოველ მეორეს მიერ გაზის აპარატურის დაყენება, უნდა იყოს შემოღებული საერთო რეგისტრაციის ბაზა, სადაც თავისი სახელით დაარეგისტრირებს ხელოსანი მანქანის VIN ნომერს, ახლანდელ მფლობელს და ასე შემდეგ, ანუ პასუხისმგებლობა უნდა აეკიდოს სისტემის დამონტაჟებისას რომ რამე რომ მოხდეს, შესაბამისი ორგანოები მას დაადგებიან... დამიჯერეთ ბევრი ეგრევე შეეშვება ამ სამეს, ან ზერელედ არარ გააკეთებს, ხოლო ზოგიერთის შესაბამისი პასუხის მოთხოვნის მერე სხვებიც დაფიქრდებიან
მოკლედ ამას უნდა სიმამაცე, და მარტივად სალაპარაკო ენით რომ ვთვქათ გადაწყვეტილების მიღები დიდი ტრაკი უნდა, ეს ტრაკი კი სახელმწიფოს, მთავრობას და პარლამენტს უნდა ჰქონდეს, რომ დაჯდნენ ჩამოყალიბდნენ გაიარონ კონსულტაციები შესაბამი დოკუმენტაციასთან და მცოდნე ხალხთან და არა ელიავას მუშებთან, და შემოიღონ შესაბამისი რეგულაციები...
ამის მერე აღარც მე მექნება პრეტენზია, არარ სხვას და არავის არ გვექნება შიში რომ ეხლა ტაქსში ჩაჯექი და ნეტაი დანიშნულების ადგილამდე მივიდეს ეს შობელძაღლი ისე რომ ცეცხლი არ წაეკიდოს