მდაა ჯერ იყო და არავინ პოსტავდა და ახლა რომ შემოვიხედე გულს გაუხარდა... კაია რომ უკვე რაცხა დაიძრა

მოკლედ:
1) ხალხნო ნუ გეშინიათ რედუქტორი გათვალისწინებულია და ავტომატურად ეგ საკმაოდ დატვირთვას მოხსნის ძრავას
2) თავიდან ვფიქრობთ მანქანის რომელიმე ელექტრო მატორი იყოს გამოყენებული (მინის საწმენდის, სტარტერის, მინების ამწევის.. ან სხვა ასეთი), მოკლედ ისეთი რაც მანქანაში ისედაც არის და მანქანა ერევა. რაიმე 5 და 10 კილოვატიან საბჭოთა მატორზე არაა საუბარი

3) სიმძიმე, ნუ 3 ნასოს გამოვა +/-, თუ გავითვალისწინებთ რომ ეგეთ გადასატან კონსტრუქციაში ქარხნულ ნასოსებს რაღაც დეტალები უნდა მოსძვრეთ (მაგალითად სახელურები, იგივე ჰაჩიკაში კი სახელურს ისეთი წონა აქვს რომ... 3 სახელური მგონი 1 ნასოს წონაა

), გაბარიტებით გამოვა დაკეცილი ნასოსი რაც არის იმოდენა. თავიდან გვქონდა საუბარი იმაზე რომ ნახევარი ნასოსები იყოს, ანუ გადავჭრათ და რამე, მაგრამ წარმადობას ტყუილა ვკარგავთ, გადაადგილებისთვის მანიც მანქანაში ვაგდებთ... ნუ რა პრობლემაა....
4) გადახურება და დაზარება - ნუ ეს ისეთი თემაა აუცილებლად წავაწყდებით... აქ პირველადი გამოსავალი იქნება ის რომ ყველა ნასოსზე ფტოროპლასტის მესამე საფეხურს დავაყენებ პირადად მე. მაგრამ გარდა ამისა გვქონდა საუბარი იმაზე რომ რამენაირად მოვახერხოთ და დანარჩენი ძირითადი რეზინებიც ფტოროპლასტზე გადავიყვანოთ. თუ ეგ გამოვიდა, გადახურება იმენნა გვახატია, თან მწარედ.
ჯერ მარტო მესამე საფეხური რომ შევცვალოთ უკვე გალურჯებამდე შეგვიძლია ნასოსი ვამუშაოდ, ფაქტი აგერ KAKA-ს ნასოსია, მეორე შეჯიბრისას ძალით დასდევდა ხალხს და თავისი ნასოსიდან აკაჩავებინებდა შეუსვენებლივ, რომ გამოეცადა ფტოროპლასტის ეფექტი, შედეგი გვაქვს უსარ-მაზააარი
ახლა რაც შეეხება მექანიზმს და მუშაობის პრინციპსამ ეტაპზე რაც გვაქვს მოფიქრებული - ესე იგი ვთქვათ სიტყვაზე ვიღებთ ჰაჩიკას 3 ნასოსს.
1) ვდგავთ სამაიას პოზაში,
2) ვხსნით სახელურებს, ტყუილა არც გვჭირდება და წონაცაა.
3) ძირს სადაც ჩამკეტი რგოლია (ან მერე ცალკე დეტალს გავაკეთებთ) - ამ დეტალში ვსვავთ ერთ საერთო დეტალს რომელიც სამივე ნასოსს დააკავშირებს
4) სამივე ნასოსის შუაში იქნება განთავსებული ღერძი, ეგრეთ წოდებული ჭია, მის გვერდზე ან ქვევით კი მატორი
5) ჭია ანუ მისი ძირა ნაწილი ასევე იქნება მიმაგრებული იმ დეტალზე რომელიც სამივე ნასოსს აერთიანებს
6) მატორის ჩართვისას, ჭია იწყებს ბრუნვას და მასზე დამაგრებული ნასოსების გამაერთიანებელი დეტალი იწყებს ზემოთ ასვლას
7) ავიდნენ ნასოსები ზემოთ, დაეჯახებიან დაჩიკს, მატორი უკუღმა იწყებს ტრიალს (დვორნიკევის პრინციპით რა, თუ დაჩიკი არა შნეკი ან რაიმეს დააყენებთ)
8) ჩამოდიან ნასოსები და პირველ პორცია ჰაერს მესამე საფეხურიდან გადასცემენ ერთ საერთო პატარა რეზიკში (გამოვჩარხავთ იდეები უკვე იმდენი ტრიალებს რომ ერთერთს გამოვიყენებთ)
9) პახოდუ ძირს ჩამოსვლისას მეორე დაჩიკი გადართავს მატორს წაღმა და ისევ წავიდა ნასოსები ზემოთ
10) ამ მინი რეზერვუარს, ნასოსები დაუკავშირდება სპილენძილს კაპილატებით, თითო ცალ-ცალკე, ან თუნდაც პატარა ზომის ჩვეულებრივ მაღალი წნევის შლანგებს გამოვიყენებთ, გასკდომა და რამე შეუძლებელია, იმიტომ რომ ერთი ნასოსის წნევა, მეორეს და მესამეს კი არ ემატება რომ 200 ბარის მაგივრად 600 გარი მივიღოთ, არამედ უბრალოდ მოცულობას ვიგებთ, ანუ სიტყვაზე თუ ერთი ნასოსი ერთ ასვლა ჩამოსვლაში 10 კუბიკ ჰაერს ჭირხნახს 200 ბარზე, 3 ერთდროულად უბრალოს, 30 კუბიკს დაჭირხნავს იგივე წნევაზე.
11) მინი რეზერვუარზე ასევე იქნება ცალკე მანომეტრი, ნორმალური და არა ის კუკუობა რაც ნასოსზე აყენია, ნასოსის მანომეტრებს მოვხსნით და "ზაგლუშკებს" ვაყენებთ რომ ტყუილი გულის გადატრიალება და სისულეები არ გამოიწვიოს იმ ფაქტმა რომ ერთი აჩვენებს 180-ს, მეორე 200, მესამე ამასობაში 10-ს

, შეუძლებელია სხვადასხვა წნევა ჰქონდეთ რადგანაც ერთ საერთო რეზიკში გადასცემენ ჰაერს. ამიტომაც დიშოვკა ნასოსის მანომეტრების სისულეები რომ გამოვრიცხოთ ნორმალურ მანომეტრს დავაყენებთ
12) მინი რეზიკიდან იქნება გადმოგდებული შლანგი თოფების დასატენად, სტანდარტული 1/8, დალშე გადამყვანებს მე დავჩარხავ (ნუ ყველა ჩვენთან არსებული თოფების პონტები რაც იქნება რომ ყველას შეეძლოს სარგებლობა). დაჟე შეიძლება იმ მინი რეზიკზე 2-3 გამომავალი პორტი გავაკეთოთ და დავლუქოთ ერთის გარდა დანარჩენი, მერე თუ საჭიროება იქნება მეორეზეც მივაერთებთ შლანგ, მესამეზე და... ნუ ახლა ბოდიში 30 შლანგს ვერ მივაერთებთ თორემ საახალწლო ნაძვის ხე გამოვა

13) ნუ საჭირო იქნება კიდევ ონკანი, რომ თოფის ჩახსნის მერე მინი რეზერვუარში არსებული ჰაერი არ დაიკარგოს...
14) მოკლედ ამ საქმეზე კიდევ ვფიქრობთ, მაგრამ ყველაფერი ეს არის მინი დეტალები და ყველაფერი გაკეთებადია, მაქსიმუმ რაღაც მინი უსიამოვნება ამოხტეს, და დროში დაგვწიოს უკან თორემ გაკეთდება უპრობლემოდ ყველაფერი.
ამჯერად უფრო გვაინტერესებს იდეები თუ რაიმე ვინმეს გაქვთ უკეთესი (იმედია მოყვანილი აღწერა გიხსნით რა როგორ მუშაობს და ახალი ან რაიმე გამორჩენილი თუ დაინახეთ დიდი სიამოვნებით მოვისმენთ, თუნდაც უკვე არსებულის კრიტიკას...), არის თუ არა სურვილი, რამდენი კაცია პროექტში შემომსვლელი... საორიენტაციო თანხა ჯერ უცნობია, გააჩნია ნასოსები რა დაჯდება, ნუ სიტყვაზე თუ დავითრიეთ 200 ლარად (სადაა მარა მაინც) მაშინ 600 ლარი გამოდის, პლიუს სხვა დეტალების ხარჯები, თუ არ გამოვიდა და მოგვიწია 250-280-ად მაშინ ფასი იზრდება... დანარჩენი გააჩნია ვინ რამდენი აკირიბება.
უხეშად ნასოსების თანხას შეიძლება მაქსიმუმ (ხაზს ვუსვავ
მაქსიმუმ) დაემატოს 200-300 ლარი, ნუ ეს მასალები და დეტალები რაც საყიდელი იქნება, ხელობას მინიმუმ 3 კაცი ვჩალიჩობთ და არცერთი მოგება ანაზღაურებას არ დებს, ეს საერთო საქმეა. მოკლედ ყველაზე ცუდ შემთხვევაში ეს იდეა 1100-1200 ლარზე იქაჩება, უკეთეს შემთხვევაში სადღაც 700-800 ლარი.
ilariona ციტატა(ilariona @ 13th October 2011 - 10:36 PM)

მგონი, რომ მაგდენსაც არა, თორე ჯაჯას ნამეტანი გაუჭირდებოდა დატენვა
ციც მე ბოლო მონაცემებით 60 კილოსთან ვარ ახლოს, ნუ ცოტა მაკლია

ციტატა(ilariona @ 13th October 2011 - 10:36 PM)

ჩემი აზრით სადღაც 25-დან 30-კგ-მდე. ბოლო 40 ბუქნს ვაკეთებ უპრობლემოდ და 50 კგ-ს 40-ჯერ უპრობლემოდ ნაღდად ვერ ავწევ.
აწევა შეიძლება ვერა, მაგრამ ნუ გავიწყდება დაწევაზე მუშაობს რეალში
giorgi-RW1k77X2 შენი შემოთავაზებები უკვე მომწონს კაია. დაინახე უკვე ხარვეზი და იდეაც გაგიჩნდა გამოსავლის