დახმარება - ძებნა - წევრთა სია - კალენდარი
სრული ვერსია: ნასოსების სამეული
Georgian Airgunners Portal > პნევმატური იარაღი > რემონტი, აპგრეიდი, ტიუნინგი...
გვერდი: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11
beqa
მეგობრებო დიდი ხანია არის იდია რომ გასვლებისთვის დაკეთდეს ელექტრო ნასოსი მაგრამ არა ერთი არამედ სამი ნასოსისაგან,

სამი იმიტომ რომ დაჩქარდეს დატენვა, ნაკლებად გადახურდეს როდესაც 2 ან 3 თოფი იქნება ზედიზედ დასატენი.

ექნება რეზერუარი რომელიც წყლისგან გაასუფთავებს ჰაერს, ნასოსებს 12 ვოლტიანი ძრავი მოიყვანს მოქმედებაში

ესეც ნახაზი, დეტალური არ არის უცბად გავაკეთე წარმოდგენა რომ შეგექმნათ



ნასოსები სავარაუოთ ხაჩიკა ან ბენჟიკასი

მაინტერესებს თქვენი მოსაზრებები ღირს თუ არა გაკეთება?

ja_ja
beqa
ნუ ამაზე უკვე მინიმუმ მე შენ და ილიკომ უკვე ვილაპარაკეთ. სამწუხაროდ რატომღაც ჩემთან სურათი არ ჩანს, ვერ გავიგე რატომ.

კაი ახლა რაც შეეხება ნასოსებს.

ხალხნო მიდით განვიხილოთ, რომელი რა როგორ... იქნებ პლიუს ვინმეს რაიმე სხვა იდეა მოგივიდეთ თავში.

მთავარი პრიორიტეტები, 12 ვოლტზე მუშაობა, ტრანსპორტირებისათვის იოლი უნდა იყოს (ბოლო-ბოლო საწყის მდგომარეობაში ყოფნისას), სასურველია იყოს შესაძლებლობა პატარა რეზერვარი ჰქონდეს მიერთებული რომელშიც ცოტაოდენ დაკაჩავებული ჰაერი იქნება შენახული. წინასწარ ვიანგარიშეთ ასევე 2-3 ან მეტი კონექტორის მიერთების შესაძლებლობა. ანუ არ გამოვრიცხავთ 2 და მეტი თოფის ერთდროულად დატენვას.


ჰო რაც მთავარია ფორმა, ჯერჯერობით ყველაზე ოპტიმალური რაც მოგვივიდა თავში არის 3 ნასოსი ერთად წრეზე (ერთად ადიან ერთად ჩადიან და ერთად ტანდემში წევენ წნევას). იყო თავიდან ილარიონას იდეა, მანქანის ვალი გამოგვეყენებინა და სიტყვაზე 2 ნასოსი ყოფილიყო დამოკლებული შეერთებული, მუშაობას იმედია ხვდებით ერთი ადის, მეორე ჩადის, ანუ ერთი ტენის მერე მეორე...

ცუდი ამ მექანიზმში ისაა რომ რომელიც დაიწყებს დატენვას ვეჩნა ის იმუშავებს დატენვაზე, მეორე ვეჩნა დაწევაზე იქნება და გამოდის რომ ტყუილა იარსებებს (მაქსიმუმ მოცულოაბს დააწევს, ყოველ მომდევნო ჩაკეცვაზე). თუ რაიმე სხვა იდეებიც გიტრიალებთ ველქომ.

მაგრამ მთავარი იქნება გადასაწყვეტი, სოლიდარობა, სურვილი რომ გაკეთდეს (კეთდება გასვლებისთვის და შეჯიბრებებისთვსი, ან ტირში წასვლისთვის, ნუ პრობლემას ვერ ვხედავ ვინმეს რომ მოუნდეს დატენვა და მეორეს გაუაროს და დატენვა სთხოვოს, უბრალოდ დროში პირველი და მოერე როგორ შეათანხმებენ ამ ყველაფერს...), მერე გადასაწყვეტია დონორად რა იქნება გამოსაყენებელი და ასევე გაქვთ თუ არა სურვილი მიიღოთ ასეთ პროექტში ფინანსურად (ეს პუნქტი ერთერთი მტკივნეულია და ალბათ ყველაზე არასასიამოვნო).

P.S. ასევე ვიხილავთ ვარიანტს რომ ნოლიდან ჩვენ გავაკეთოთ ნასოსები, მაგრამ კითხვის ნიშნის ქვეშაა რამდენად მომგებიანი იქნება დროში და ფინანსებში საკუთარი ძალებით მათი გაკეთება.
ja_ja
მდაა ეს თემა წკითხულია 26-ჯერ, აქედა ერთი მე, ერთი Beqa დანარჩენი 24 ადამიანი შემოვიდა გადახედა და დაიკიდა?

რაცხა მაინც დაწერეთ თუნდაც უარყოფითი.

მდაა ეს თემა წკითხულია 26-ჯერ, აქედა ერთი მე, ერთი Beqa დანარჩენი 24 ადამიანი შემოვიდა გადახედა და დაიკიდა?

რაცხა მაინც დაწერეთ თუნდაც უარყოფითი.
norica_dragon
ანუ სამი ნასოსი მუშაობს ერთდროულად რაღაც მექანიზმის დაწოლის შედეგად??? და ეს გადასაადგილებლად რამდენად მარტივი იქნება?? მექანიზმის ზომა???

ვიფიქრებ მეც იქნებ რამე იდეა გამიჩნდეს პარალელურად smile.gif
beqa
norica_dragon
ციტატა(Avto @ 13th October 2011 - 09:16 PM) *
მექანიზმის ზომა???


წინა ფოტოზე დამავიწყდა დეტალების მიწერა ეხლა შევცვალე, უცბად მიხვდები მექანიზმს

tengo
ციტატა(beqa @ 13th October 2011 - 07:33 PM) *
მაინტერესებს თქვენი მოსაზრებები ღირს თუ არა გაკეთება?

სურათი რაღაც ჩემთანაც არ იხსნება. ვფიქრობ რომ ძალიან მოუხერხებელი იქნება მაგის ტარება.
ilariona
ნორიკ, გადასაადგილებლად იგივეა რაც სამი ნასოსი ერთად აღებული.

რაც შეეხება იდეებს, ნუ იდეები შეიძლება მილიონი იყოს, მთავარია შესრულება როგორი იქნება. მე მგონია, რომ ამ სამი ნასოსის ერთ პორტზე დასმა მათი ერთდროული მუშაობა იდეალური იდეაა.

წარმოიდგინეთ, რომ ერთი ბუქნში სამი ბუქნია. მე ამ იდეაში ერთი რამის შისი მაქვს მხოლოდ!!! რამდენად გაქაჩავს ერთი ელექტრო ძრავი ამას ყველაფერს და რამდენ ვატიანი უნდა იყოს ეგ ძრავი. მანქანებს რომლებსაც უყენიათ ბორტ კომპიუტერი აქვს ერთი პრობლემა, როდესაც დამატებით დიდი სიმძლავრის რამეს აერთებ ბორტ კომპიუტერი ამას აღიქვამს როგორც მანქანის ნაწილს და მაგ მომენტში ვერ ხვდება თუ რატომ ჩაირთო კიდევ რაღაც აგრეგატი რომელსაც ვერ პოულობს საიდანაა ჩართული. ამან შეიძლება გამოიწვიოს ბორტ კომპიუტერის არევა ან და სულაც გადაწვა. ნუ ალბათ მიხვდით ამხელა თემა რატომ გამოვაცხვე smile.gif თუ ბუნებაში წავიღებთ ამ ნასოსს და შევაერთებთ მანქანაზე, რომელსაც უყენია ბორტ კომპიუტერი, არავინ არ ვიცით რითი დამთავრდება ეს ყველაფერი.

თუ ელექტრო ძრავის სიმძლავრე არ აღემატება 500 ვატს (500 ვატიანი ძრავი კიდევ გაქაჩავს თუ არა ამხელა დატვირთვას საკითხავია) მაშინ პრობლემები არ უნდა იყოს.

ნუ მე ერთი იდაც მაქვს კიდევ დამატებით:
შეგვიძლია ამ ყველაფრის დაწყება ერთ ნასოსზე smile.gif და შემდეგ უკვე გამოჩნდება როგორ და რანაირად გაუძლებს ძრავი დატვირთვებს.

მე მზად ვარ ჩემი ნასოსი გამოვიყენო კაკ პადოპიტნი კროლიკი smile.gif ახლა მალე ორი თოფი მექნება და მაგათი ხელით ტენვას ნაღდად არ ვაპირებ biggrin.gif

ტაკ ჩტო აბა იდეები კიდევ.

ციტატა(tengo @ 13th October 2011 - 09:33 PM) *
სურათი რაღაც ჩემთანაც არ იხსნება. ვფიქრობ რომ ძალიან მოუხერხებელი იქნება მაგის ტარება.


აი აქ არავის არ დავეთანხმები. თითო გასვლაზე დაგვაქვს მინიმუმ 6 ნასოსი ხოლმე, ოღონდ ცალცალკე. აქ პირიქით მგონი უფრო გაადვილდება ერთი მექანიზმის ტარება.

beqa
ilariona
ციტატა(ilariona @ 13th October 2011 - 09:35 PM) *
თუ ელექტრო ძრავის სიმძლავრე არ აღემატება 500 ვატს


მანამდე მაგის ტესტირება უნდა ჩავატაროთ რა ძალას მოგვცემს მატორი, ან რა ძალის მატორი დასჭირდება

მაგას ხვალე ჩაუტარებ გამოცდას smile.gif
tengo
beqa
მეორე სურათი გაიხსნა და ვნახე მუშაობის პრინციპი. ამ კონსტრუქციით მოცულობა არ იქნება დიდი ,როგორც სურათიდან ჩანს, თუ ძალიან მძლავრი მოტორი არ დასჭირდა.
iorama
Yველაზე კარგი და სახალისო მანდ ყურება იქნება პროცესის biggrin.gif
giorgi-RW1k77X2
ნამდვილად კარგი იდეა არის და მისი რეალობაში მოყვანა სასურველი კი არა, მგონი ნელ-ნელა აუცილებელიც ხდება.

ადრე იყო თემა გახსნილი და იქ ბევრი კარგი იდეაც იყო მოწოდებული. მგონი ცუდი არ იქნებოდა, რომ იმ თემიდან აქეთ გადმოკოპირებულიყო ძირითადი და აზრიანი შემოთავაზებები, რომლებიც კიდევ ერთხელ გადამუშავდებოდა და რაღაც საბოლოო მეტ-ნაკლებად სრულყოფილ სურათამდე მივიდოდა.

იდეაში 3 ნასოსის ერთობლივად მუშაობა კარგია, ნაკლები დატვირთვა და ნაკლებად გადახურება... მაგრამ ძრავს დაადგება დიდი ძალა.
არის მოფიქრებული რომელი ძრავა უნდა იყოს გამოყენებული? თუ კი, ხო ძალიან კარგი, თუ არა და მე ვფიქრობ, რომ ცუდი არ იქნებოდა მანქანის ლებიოტკის ძრავა. ლებიოტკა საბურთალოს ქუჩაზე სპარკლის მაღაზიაში 300 ლარად იყო რამდენადაც მახსოვს (სიმძლავრე ნაღდად არ მახსოვს).

კიდევ რა მაინტერესებს, სამი ნასოსი რომ ერთად დაბერავს, შლანგში, რომელიც წვრილია და შესაბამისად მცირე მოცულობის, სანამ კლაპანი გაიხსნება დროის რაღაც მცირე მონაკვეთის განმავლობაში დიდი წნევა შეიქმნება. რამდენად საიმედო იქნება? გაუძლებს ეს ჩვენი შლანგები რომელიც ნასოსებს მოჰყვება ან ცალკე იყიდება მაგნუმში?

ვინაიდან ეგ ნასოსი იქნება ერთი, დიდი გასვლების დროს, მაინც დატვირთული იქნება. მიუხედავად იმისა, რომ სამი ცალი იმუშავებს ერთდროულად,, მგონია რომ "პირველი შეტევისას" მაინც გათბება (იმის იმედით, რომელექტრო ნასოსი იქნება, ყველას დაეზარება სახლში დაბერვა და ცარიელი თოფით წამოვა. შესაბამისად, ყველას ერთდროულად მოუნდება დაბერვა).

ნასოსების ნულიდან გაკეთება კი მგონია, რომ დიდ დროს წაიღებს და არანაკლებ ფინანსურ დანახარჯებთან იქნება დაკავშირებული. თან ფიზიკური და ნაწილობრივ გონებრივი შრომა სულ ძირითადად 2-3 კაცის კისერზე გადაივლის და ნამდვილად არ იქნება კარგი ფაქტი. ჩემი აზრით, უკეთესი იქნება ნასოსების ყიდვა. აირჩეს ოპტიმალური ვარიანტი ფასისა და ხარისხის გათვალისწინებით. რამდენადაც ვიცი, ჰაცანის ნასოსებს აქ არავინ ემდურება ხომ? არც ფასი აქვს კატასტროფული.

ფინანსები...
ჩვენი თავის პატრონები, რა თქმა უნდა, ისევ ჩვენვე ვიქნებით (ჩმა) . კლუბს არ დაადგა მგონი საშველი, მაგრამ წევრობას ვინც აპირებს ის მაინც არის 80% გარკვეული.
ნუ, სანამ მანდამდე მივა საქმე, ჯერ უნდა საბოლოო კონსტრუქციის მონახაზი შეიქმნას, სავარაუდი ხარჯთაღრიცხვა შედგეს. იმედია ფინანსური მონაწილეობის მიღების მსურველები საკმაოდ გამოჩნდებიან. მე არა მგონია, რომ რაღაც დიდი თანხა მოუწიოს თითო ადამიანს დასადებად.
მე პირადა, ასე ვიტყვი: სადაც სხვა, იქაც მე. უფრო კონკრეტულად კი ვიტყოდი, რომ იმედს ვიტოვებ, მსურველი ბევრი იქნება და ეს საქმეც ბოლომდე მივა.
ია ზა!
r-O-m-A
დავიწყებ იმით რომ ფინანსურად ცოტა არ იყოს გაჭედილში ვარ და ასეთ თემებში ჩემ აზრს არ ვაფიქსირებხოლმე, მაგრამ "მდაა ეს თემა წკითხულია 26-ჯერ, აქედა ერთი მე, ერთი Beqa დანარჩენი 24 ადამიანი შემოვიდა გადახედა და დაიკიდა?" ეს რო წავიკითხე შემრცხვა და ამიტომ ვიტყვი ჩემ აზრსაც ( არამგონია ვინმეს აინტერესებდეს მარა ხომ დაინახავენ რო მე არ მკიდია smile.gif )


ilariona
ამ ადამიანმა სწორად შენიშნა, ჯერ ერთ ტუმბოსაც საკმაოდ ძალა ჭირდება 120 ბარისდან 200 - მდე დასაკაჩავებლად, მართალია ბერკეტების საშვაებით 3-4 ჯერ გაადვილდება მიდი მოზრაობაში მოყვანა მაგრამ 3-ის ერთდროულად ამოქმედება მართლა ძალიან გაუჭირდება და რომც ავამოძრაოთ შეილება ძრავიც დაიწვას. ჯერ გესინჯათ ერთი , გამოვიდოდა? მერე მეორე დაგემატებინათ არა ვალის პრინციპით არამედ როგორც აქ ითქვა იმ პრინციპით.

რაც შეეხება კვებას 3 ნასოს თუ ყიდულობთ 280 ლარიანებს მაშინ ბარე 1 კვ -იანი დვიჯკოიც გეყიდათ და ამოიFხვრებოდა გადამყვანების და ყველაფის პრობლემა. მაგრამ ისიც გაითვალისწინეთ რომ ზრავი გაშვების დროს თუ სწორად მახსოვს 7 ჯერ მეტ წატს მოითხოვს თუ არ ვცდები. ( გადაამოწმეთ მაინც ყოველი შემთხვევისთვის)

გეყიდათთქო როვ ვწერ გვეყიდასმაგივრად ამისთვის დიდ ბოდიშს ვიხდი რადგან თავშიც მოგახსენეთ ფინანსურად ცოტა გაჭედილში ვარ.

არ უნდა დამეწერა აქ ჩემი აზრით მარა ჯა-ჯა-მ იცოდეს რო იმ 24 კაციდან 1 უეჯველი არ კიდია ეს ამბავი smile.gif
giorgi-RW1k77X2
---უი smile.gif
იმდენი ხანი ვწერე, იმდენჯერ დამიძახეს სახლში და მომწყვიტეს კომპუტერს, რომ სანამ მე წერას მოვრჩი, გავსებულა აქაურობა პოსტებით smile.gif smile.gif
kaka8079
ისე ძრავის მერე პტარა რედუქტორი რომ ცადგეს მგონი არ იქნება ცუდი ძრავისათვის.
ilariona შენი ნასოსი მე მათხოვე და ჩემი გამოვიყენოტ კროლილიკის პონტში ასე თუ ისე პირველი სხვა ექსპერიმენტი სწორედ მაგაზე ცატარდა ბედნიერად დასრულდა გამოდის რომ შასტლივჩიკია,ახლა არ დაიწყოთ აუ ამან ისევ ჩაუმეგრელაო biggrin.gif
ჩუქებას ხომ არ ვითხოვ.
giorgi-RW1k77X2
ციტატა(gioxashuri @ 13th October 2011 - 10:07 PM) *
ლებიოტკა საბურთალოს ქუჩაზე სპარკლის მაღაზიაში 300 ლარად იყო რამდენადაც მახსოვს (სიმძლავრე ნაღდად არ მახსოვს).


ხო, ეს რომ დავწერე, ისიც უნდა მიმეწერა, რომ მაშინ მითხრეს, კარგა დიდ ჯიპზე რომ დააყენო, ხოშიანად იმუშავებსო...
რაც არ უნდა იყოს, ნასოსებმა მაინც ნელა უნდა იმუსავონ რომ არ გაფუჭდნენ და ძრავიდან ყველა ვარიანტში რედუქტორით გადმოვა ბრუნვები.

ციტატა(gioxashuri @ 13th October 2011 - 10:07 PM) *
"პირველი შეტევისას" მაინც გათბება

ეს რომ დავწერე ზემოთ, დამავიწყდა მიმეწერა, რომ რამ გაგრილების მარტივი სისტემაც იქნება მოსაფიქრებელი. მაგალიტად უბრალო ვენტილატორი, რომელიც ნასოსებზე იქნება მიმართული.

(მოკლედ, ეხლა კიდევ რომ გადავხედე ჩემს წინა პოსტს, დავაფიქსირე, რამდენჯერ შემაწყვეტინეს და დამაკარგვინეს აზრი დაძახება-დარეკვებით... არა რა, სანამ ვინმეს ღვიძავს სახლში, კაცი კომპუტერთან არ უნდა დაჯდე და მითუმეტეს, საქმის კეთებაც არ უნდა დაიწყო არანაირის !!! shout.gif )

ციტატა(kaka8079 @ 13th October 2011 - 10:11 PM) *
ისე ძრავის მერე პტარა რედუქტორი რომ ცადგეს მგონი არ იქნება ცუდი ძრავისათვის.

ა! დაუწერია კაცს უკვე სანამ მე დავპოსტე !!! smile.gif
100% ხარ MR. kaka8079
ilariona
ციტატა(gioxashuri @ 13th October 2011 - 10:07 PM) *
ცუდი არ იქნებოდა მანქანის ლებიოტკის ძრავა


სიმძლავრეში გეთანხმები, მაგრამ აი ბრუნვების რაოდენობაში არა. ლიბიოტკას მოგეხსენებათ, რომ მძლავრი ბრუნვები აქვს, მაგრამ არა სწრაფი.

ციტატა(kaka8079 @ 13th October 2011 - 10:11 PM) *
ისე ძრავის მერე პტარა რედუქტორი რომ ცადგეს მგონი არ იქნება ცუდი ძრავისათვის.


ეს ისედაც გათვალისწინებულია, მაგრამ ბექას დაავიწყდა მიეხატა, ან და არ დაეტია პატარა ნახაზში. რედუქტორი აუცილებელია.
beqa
giorgi-RW1k77X2
ციტატა(gioxashuri @ 13th October 2011 - 10:07 PM) *
გაუძლებს ეს ჩვენი შლანგები რომელიც ნასოსებს მოჰყვება ან ცალკე იყიდება მაგნუმში?


ნასოსები ერთმანეთს სპილენძის მილით დაულავშირდება, შლაბგი იქნება მარტო თოფის დასატენათ იმასაც სხვას ვყიდულობთ

ციტატა(gioxashuri @ 13th October 2011 - 10:07 PM) *
იმის იმედით, რომელექტრო ნასოსი იქნება, ყველას დაეზარება სახლში დაბერვა


smile.gif smile.gif smile.gif

r-O-m-A
ციტატა(romamanjavidze @ 13th October 2011 - 10:07 PM) *
მართლა ძალიან გაუჭირდება და რომც ავამოძრაოთ შეილება ძრავიც დაიწვას



სანამ ნასოსებს ვიყიდით მანამდე რამოდენიმე ცდა გარდაუვალია რა მატორი დაჭირდება როგორი.


ერთ ხაჩიკას ნასოს მაქსიმუმ 50 კგ დაწოლა უნდოდეს 200 ბარზე მეტი ხომ არ უნდა?
giorgi-RW1k77X2
ციტატა(ilariona @ 13th October 2011 - 09:37 PM) *
მანქანებს რომლებსაც უყენიათ ბორტ კომპიუტერი აქვს ერთი პრობლემა, როდესაც დამატებით დიდი სიმძლავრის რამეს აერთებ ბორტ კომპიუტერი ამას აღიქვამს როგორც მანქანის ნაწილს და მაგ მომენტში ვერ ხვდება თუ რატომ ჩაირთო კიდევ რაღაც აგრეგატი რომელსაც ვერ პოულობს საიდანაა ჩართული. ამან შეიძლება გამოიწვიოს ბორტ კომპიუტერის არევა ან და სულაც გადაწვა. ნუ ალბათ მიხვდით ამხელა თემა რატომ გამოვაცხვე თუ ბუნებაში წავიღებთ ამ ნასოსს და შევაერთებთ მანქანაზე, რომელსაც უყენია ბორტ კომპიუტერი, არავინ არ ვიცით რითი დამთავრდება ეს ყველაფერი.



ეგ მეც ეგრე ვიცი.
ეგ დატვირთვა, ყველაზე დიდი არის აძვრის მომენტში. მაგის თავიდან ასაცილებლად, ჩემი აზრით, შეგვიძლია გამოვიყენოთ დიდი ტევადობის კონდესატორები. ეს იდეა მომივიდა იქიდან, რომ ერთი ჩემი ძმაკაცი მანქანაში აუდიო ტექნიკის უზომოდ ჩაყენებაზე ჩალიჩობს ხოლმე პასტაიანად. აკუმულატორი რომ არ დაიბრიდოს და კომპუტერმა რომ არ აურიოს, უყენებენ ხოლმე კონდესატორებს, რომელიც არასწორხაზოვანი, უფრო სწორად რომ ვთქვათ, პიკური დატვირთვების დროს თავის საქმეს 5-იანზე ასრულებს თურმე. ხო და რატომ არ შეგვიძლია ჩვენც იგივე მეთოდი გამოვიყენოთ? მგონი არ უნდა იყოს ურიგო.
giorgi-RW1k77X2
აი მაგალითად:
http://www.amazon.com/Boss-CAP10-10-Farad-...0594&sr=8-3

http://www.amazon.com/Audio-Cap20-Farad-Ca...0594&sr=8-6

მე რისი ლინკებიც დავდე, არ დავკვირვებივარ რამდენ ვოლტზეა, მაგრამ დარწმუნებული ვარ, რომ 12-ზე ნაკლები მაინც არ იქნება, მეტი თუ იქნება ხელს არ შეგვიშლის smile.gif
მანქანებში, მე რამდენადაც ვიცი, აუდიო მოწყობილობის სიმძლავრიდან გამომდინარე 1-5 ფარადამდე ხმარობენ.
ilariona
giorgi-RW1k77X2

ციტატა(gioxashuri @ 13th October 2011 - 10:28 PM) *
პიკური დატვირთვების დროს თავის საქმეს 5-იანზე ასრულებს თურმე.


ხოდა მაგიტომ არის ეს თემაც გახსნილი, რომ ყველა ეს იდეა დაიწეროს და დაიხვეწოს საბოლოო იდეა რომელზეც მერე ვიმუშავებთ.

ციტატა(beqa @ 13th October 2011 - 10:26 PM) *
ერთ ხაჩიკას ნასოს მაქსიმუმ 50 კგ დაწოლა უნდოდეს 200 ბარზე მეტი ხომ არ უნდა?


მგონი, რომ მაგდენსაც არა, თორე ჯაჯას ნამეტანი გაუჭირდებოდა დატენვა biggrin.gif ჩემი აზრით სადღაც 25-დან 30-კგ-მდე. ბოლო 40 ბუქნს ვაკეთებ უპრობლემოდ და 50 კგ-ს 40-ჯერ უპრობლემოდ ნაღდად ვერ ავწევ.
beqa
kaka8079
ციტატა(kaka8079 @ 13th October 2011 - 10:11 PM) *
ისე ძრავის მერე პტარა რედუქტორი რომ ცადგეს მგონი არ იქნება ცუდი ძრავისათვის.


რედუქტორი ექნება (აღარ მივახატე) ურედუქტოროდ რომ მეუშვა მატორი ისეთი ბრუნი ექნება ნასოსების აწევ დაწევას ვერ დაინახავს კაცი

მანდ ნელი სვალა გვინდა ამასობაში ერთ ღერ ს მოწევ დაილაპარაკებ და თოფიც დაიტენება smile.gif
ja_ja

მდაა ჯერ იყო და არავინ პოსტავდა და ახლა რომ შემოვიხედე გულს გაუხარდა... კაია რომ უკვე რაცხა დაიძრა smile.gif

მოკლედ:

1) ხალხნო ნუ გეშინიათ რედუქტორი გათვალისწინებულია და ავტომატურად ეგ საკმაოდ დატვირთვას მოხსნის ძრავას

2) თავიდან ვფიქრობთ მანქანის რომელიმე ელექტრო მატორი იყოს გამოყენებული (მინის საწმენდის, სტარტერის, მინების ამწევის.. ან სხვა ასეთი), მოკლედ ისეთი რაც მანქანაში ისედაც არის და მანქანა ერევა. რაიმე 5 და 10 კილოვატიან საბჭოთა მატორზე არაა საუბარი smile.gif

3) სიმძიმე, ნუ 3 ნასოს გამოვა +/-, თუ გავითვალისწინებთ რომ ეგეთ გადასატან კონსტრუქციაში ქარხნულ ნასოსებს რაღაც დეტალები უნდა მოსძვრეთ (მაგალითად სახელურები, იგივე ჰაჩიკაში კი სახელურს ისეთი წონა აქვს რომ... 3 სახელური მგონი 1 ნასოს წონაა smile.gif ), გაბარიტებით გამოვა დაკეცილი ნასოსი რაც არის იმოდენა. თავიდან გვქონდა საუბარი იმაზე რომ ნახევარი ნასოსები იყოს, ანუ გადავჭრათ და რამე, მაგრამ წარმადობას ტყუილა ვკარგავთ, გადაადგილებისთვის მანიც მანქანაში ვაგდებთ... ნუ რა პრობლემაა....

4) გადახურება და დაზარება - ნუ ეს ისეთი თემაა აუცილებლად წავაწყდებით... აქ პირველადი გამოსავალი იქნება ის რომ ყველა ნასოსზე ფტოროპლასტის მესამე საფეხურს დავაყენებ პირადად მე. მაგრამ გარდა ამისა გვქონდა საუბარი იმაზე რომ რამენაირად მოვახერხოთ და დანარჩენი ძირითადი რეზინებიც ფტოროპლასტზე გადავიყვანოთ. თუ ეგ გამოვიდა, გადახურება იმენნა გვახატია, თან მწარედ.
ჯერ მარტო მესამე საფეხური რომ შევცვალოთ უკვე გალურჯებამდე შეგვიძლია ნასოსი ვამუშაოდ, ფაქტი აგერ KAKA-ს ნასოსია, მეორე შეჯიბრისას ძალით დასდევდა ხალხს და თავისი ნასოსიდან აკაჩავებინებდა შეუსვენებლივ, რომ გამოეცადა ფტოროპლასტის ეფექტი, შედეგი გვაქვს უსარ-მაზააარი biggrin.gif biggrin.gif


ახლა რაც შეეხება მექანიზმს და მუშაობის პრინციპს

ამ ეტაპზე რაც გვაქვს მოფიქრებული - ესე იგი ვთქვათ სიტყვაზე ვიღებთ ჰაჩიკას 3 ნასოსს.
1) ვდგავთ სამაიას პოზაში,

2) ვხსნით სახელურებს, ტყუილა არც გვჭირდება და წონაცაა.

3) ძირს სადაც ჩამკეტი რგოლია (ან მერე ცალკე დეტალს გავაკეთებთ) - ამ დეტალში ვსვავთ ერთ საერთო დეტალს რომელიც სამივე ნასოსს დააკავშირებს

4) სამივე ნასოსის შუაში იქნება განთავსებული ღერძი, ეგრეთ წოდებული ჭია, მის გვერდზე ან ქვევით კი მატორი

5) ჭია ანუ მისი ძირა ნაწილი ასევე იქნება მიმაგრებული იმ დეტალზე რომელიც სამივე ნასოსს აერთიანებს

6) მატორის ჩართვისას, ჭია იწყებს ბრუნვას და მასზე დამაგრებული ნასოსების გამაერთიანებელი დეტალი იწყებს ზემოთ ასვლას

7) ავიდნენ ნასოსები ზემოთ, დაეჯახებიან დაჩიკს, მატორი უკუღმა იწყებს ტრიალს (დვორნიკევის პრინციპით რა, თუ დაჩიკი არა შნეკი ან რაიმეს დააყენებთ)

8) ჩამოდიან ნასოსები და პირველ პორცია ჰაერს მესამე საფეხურიდან გადასცემენ ერთ საერთო პატარა რეზიკში (გამოვჩარხავთ იდეები უკვე იმდენი ტრიალებს რომ ერთერთს გამოვიყენებთ)

9) პახოდუ ძირს ჩამოსვლისას მეორე დაჩიკი გადართავს მატორს წაღმა და ისევ წავიდა ნასოსები ზემოთ

10) ამ მინი რეზერვუარს, ნასოსები დაუკავშირდება სპილენძილს კაპილატებით, თითო ცალ-ცალკე, ან თუნდაც პატარა ზომის ჩვეულებრივ მაღალი წნევის შლანგებს გამოვიყენებთ, გასკდომა და რამე შეუძლებელია, იმიტომ რომ ერთი ნასოსის წნევა, მეორეს და მესამეს კი არ ემატება რომ 200 ბარის მაგივრად 600 გარი მივიღოთ, არამედ უბრალოდ მოცულობას ვიგებთ, ანუ სიტყვაზე თუ ერთი ნასოსი ერთ ასვლა ჩამოსვლაში 10 კუბიკ ჰაერს ჭირხნახს 200 ბარზე, 3 ერთდროულად უბრალოს, 30 კუბიკს დაჭირხნავს იგივე წნევაზე.

11) მინი რეზერვუარზე ასევე იქნება ცალკე მანომეტრი, ნორმალური და არა ის კუკუობა რაც ნასოსზე აყენია, ნასოსის მანომეტრებს მოვხსნით და "ზაგლუშკებს" ვაყენებთ რომ ტყუილი გულის გადატრიალება და სისულეები არ გამოიწვიოს იმ ფაქტმა რომ ერთი აჩვენებს 180-ს, მეორე 200, მესამე ამასობაში 10-ს smile.gif, შეუძლებელია სხვადასხვა წნევა ჰქონდეთ რადგანაც ერთ საერთო რეზიკში გადასცემენ ჰაერს. ამიტომაც დიშოვკა ნასოსის მანომეტრების სისულეები რომ გამოვრიცხოთ ნორმალურ მანომეტრს დავაყენებთ

12) მინი რეზიკიდან იქნება გადმოგდებული შლანგი თოფების დასატენად, სტანდარტული 1/8, დალშე გადამყვანებს მე დავჩარხავ (ნუ ყველა ჩვენთან არსებული თოფების პონტები რაც იქნება რომ ყველას შეეძლოს სარგებლობა). დაჟე შეიძლება იმ მინი რეზიკზე 2-3 გამომავალი პორტი გავაკეთოთ და დავლუქოთ ერთის გარდა დანარჩენი, მერე თუ საჭიროება იქნება მეორეზეც მივაერთებთ შლანგ, მესამეზე და... ნუ ახლა ბოდიში 30 შლანგს ვერ მივაერთებთ თორემ საახალწლო ნაძვის ხე გამოვა smile.gif

13) ნუ საჭირო იქნება კიდევ ონკანი, რომ თოფის ჩახსნის მერე მინი რეზერვუარში არსებული ჰაერი არ დაიკარგოს...

14) მოკლედ ამ საქმეზე კიდევ ვფიქრობთ, მაგრამ ყველაფერი ეს არის მინი დეტალები და ყველაფერი გაკეთებადია, მაქსიმუმ რაღაც მინი უსიამოვნება ამოხტეს, და დროში დაგვწიოს უკან თორემ გაკეთდება უპრობლემოდ ყველაფერი.

ამჯერად უფრო გვაინტერესებს იდეები თუ რაიმე ვინმეს გაქვთ უკეთესი (იმედია მოყვანილი აღწერა გიხსნით რა როგორ მუშაობს და ახალი ან რაიმე გამორჩენილი თუ დაინახეთ დიდი სიამოვნებით მოვისმენთ, თუნდაც უკვე არსებულის კრიტიკას...), არის თუ არა სურვილი, რამდენი კაცია პროექტში შემომსვლელი... საორიენტაციო თანხა ჯერ უცნობია, გააჩნია ნასოსები რა დაჯდება, ნუ სიტყვაზე თუ დავითრიეთ 200 ლარად (სადაა მარა მაინც) მაშინ 600 ლარი გამოდის, პლიუს სხვა დეტალების ხარჯები, თუ არ გამოვიდა და მოგვიწია 250-280-ად მაშინ ფასი იზრდება... დანარჩენი გააჩნია ვინ რამდენი აკირიბება.

უხეშად ნასოსების თანხას შეიძლება მაქსიმუმ (ხაზს ვუსვავ მაქსიმუმ) დაემატოს 200-300 ლარი, ნუ ეს მასალები და დეტალები რაც საყიდელი იქნება, ხელობას მინიმუმ 3 კაცი ვჩალიჩობთ და არცერთი მოგება ანაზღაურებას არ დებს, ეს საერთო საქმეა. მოკლედ ყველაზე ცუდ შემთხვევაში ეს იდეა 1100-1200 ლარზე იქაჩება, უკეთეს შემთხვევაში სადღაც 700-800 ლარი.



ilariona
ციტატა(ilariona @ 13th October 2011 - 10:36 PM) *
მგონი, რომ მაგდენსაც არა, თორე ჯაჯას ნამეტანი გაუჭირდებოდა დატენვა

ციც მე ბოლო მონაცემებით 60 კილოსთან ვარ ახლოს, ნუ ცოტა მაკლია biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

ციტატა(ilariona @ 13th October 2011 - 10:36 PM) *
ჩემი აზრით სადღაც 25-დან 30-კგ-მდე. ბოლო 40 ბუქნს ვაკეთებ უპრობლემოდ და 50 კგ-ს 40-ჯერ უპრობლემოდ ნაღდად ვერ ავწევ.

აწევა შეიძლება ვერა, მაგრამ ნუ გავიწყდება დაწევაზე მუშაობს რეალში

giorgi-RW1k77X2
შენი შემოთავაზებები უკვე მომწონს კაია. დაინახე უკვე ხარვეზი და იდეაც გაგიჩნდა გამოსავლის
kaka8079
ისეა დროა უკვე ამ პროექტის დამფინანსებლების სია ჩამოიწეროს თუ ჯერ მხოლოდ იდეებს განვიხილავთ?
giorgi-RW1k77X2
ციტატა(ja_ja @ 13th October 2011 - 11:03 PM) *
(მინის საწმენდის, სტარტერის, მინების ამწევის.. ან სხვა ასეთი)

მინის საწმენდს ძალიან დაბალი სიმძლავრე აქვს , არა მგონია გამოდგეს (რედუქტორის გამოყენებისას, მშესაბამისი სიმძლავრე რომ მივიღოთ, მგონია რომ სიჩქარე დავარდება საგრძნობლად). სტარტერს კი დიდხანს ვერ ვამუშავებთ, არ შეიძლება, ვერ გაუძლებს. ჩვეულებრივ მსუბუქ მანქანაში ან ცოტა მოზრდილებშიც კი, არ მეგულება რამე მძლავრი მოტორი, რომელიც თან იმას გაუძლებს რომ დიდხანს იტრიალოს გადაბმულად და თან მძლავრიც იყოს.

გაგრილება... რავი, საწყისი ეტაპისათვის რაიმე რადიატორის ნაირი რომ გამოითალოს, რომლებიც ნასოსებს მიემაგრება და ზედ ერთი-ორი პატარა ქულერი დამაგრდეს... (და საბოლოო ჯამში გახდება 8 ტონიანი და 16 სართულიანი კორპუსის ზომის biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif)


მინი რეზერვუარის დაყენება ნამდვილად კარგი იდეაა.

ციტატა(ja_ja @ 13th October 2011 - 11:03 PM) *
11) მინი რეზერვუარზე ასევე იქნება ცალკე მანომეტრი, ნორმალური და არა ის კუკუობა რაც ნასოსზე აყენია, ნასოსის მანომეტრებს მოვხსნით და "ზაგლუშკებს" ვაყენებთ რომ ტყუილი გულის გადატრიალება და სისულეები არ გამოიწვიას იმ ჰაქტმა რომ ერთი აჩვენებს 180-ს, მეორე 200, მესამე ამასობაში 10-ს , შეუძლებელია სხვადასხვა წნევა ჰქონდეთ რადგანაც ერთ საერთო რეზიკში გადასცემენ ჰაერს. ამიტომაც დიშოვკა ნასოსის მანომეტრების სისულეები რომ გამოვრიცხოთ ნორმალურ მანომეტრს დავაყენებთ


რამდენზე დაიტენება ეს რეზერვუარი? უფრო სწორად, რამდენი იქნება მისი სამუშაო წნევა? დიდად გადამეტებული იქნება ჩვენი ფიშტოების რეზიკების სამუშაო წნევაზე, მაშინ ვფიქრობ, რომ რეზიკიდან გამოსასვლელში წნევასაც დაჭირდება დარეგულირება. იმიტომ რომ მგონია, რომ 100-ში ერთხელ, მაგრამ მაინც შესაძლებელია, განსაკუთრებით ხალხმრავლობისას, რომ ლაპარაკში გაერთოს კაცი და ფიშტო ზედმეტად გადატენოს და მერე გადატენვც არის და გადატენვაც... რამე შარი არ მოყვეს...

beqa
giorgi-RW1k77X2
ციტატა(gioxashuri @ 13th October 2011 - 11:24 PM) *
რომ ლაპარაკში გაერთოს კაცი და ფიშტო ზედმეტად გადატენოს


კი ეს ნამდვილად გასათვალისწინებელია, რაღაც დაცვა მართლაც მოსაფიქრებელია
ja_ja
giorgi-RW1k77X2
ციტატა(gioxashuri @ 13th October 2011 - 11:24 PM) *
რამდენზე დაიტენება ეს რეზერვუარი? უფრო სწორად, რამდენი იქნება მისი სამუშაო წნევა? დიდად გადამეტებული იქნება ჩვენი ფიშტოების რეზიკების სამუშაო წნევაზე, მაშინ ვფიქრობ, რომ რეზიკიდან გამოსასვლელში წნევასაც დაჭირდება დარეგულირება. იმიტომ რომ მგონია, რომ 100-ში ერთხელ, მაგრამ მაინც შესაძლებელია, განსაკუთრებით ხალხმრავლობისას, რომ ლაპარაკში გაერთოს კაცი და ფიშტო ზედმეტად გადატენოს და მერე გადატენვც არის და გადატენვაც... რამე შარი არ მოყვეს...

არა გიო ისევ არასწორედ იგებ smile.gif

იგივე 200 ბარი იქნება იმ მინი რეზიკლშიც, ახლა ნასოსებს თუ მივაკლავთ შეიძლება ქეც ავწიოთ 250-ზე მაგრამ მაგის იქეთ ნასოსმა მეეჭვება გაქაჩოს. ასე რომ ექსტრემს ვეშვებით და იმ მინი რეზიკში იქნება ჩვეულებრივი 200 ბარი.

მაგ მინი რეზიკის დანიშნულება ის კი არაა რომ ჰაერი დააგროვოს 2-3 თოფისთვის, ეგ არ გამოგვივა, მაშინ მოცულობაც უნდა ჰქონდეს და მეტ წნევაზეც უნდა იყოს დატენილი. მოკელდ მაგ მინი რეზიკში მაქსიმუმ იქნება 50 კუბის მოცულობა, ისიც შეიძLება არ იყოს, მთავარი დანიშნულება კი ისაა რომ წყლის კონდენსატი მანდ დაგროვდეს და თოფებში არ გადავიდეს.. მაგ შტუკას ქვემოდან ექნება მოსახსნელი ვინტი რომ დროთაგანმავლობაშI დაგროვილი წყალი გამოვუშვათ. შუაში იქნება შემავალი შლანგი რომლიდანაც ნასოსები მაგ მინი რეზიკში ჰაერს შეუშვებენ და ზემოდან მაგ რეზიკს ექნება თოფთან მისაერთებელი შლანგის პორტი (მი მის წინ ფილტრები). ვსიო, დანუიშნულება ეგაა, უბრალოდ ახლა ის 50 კუბიკი იქნება თუ რაცხა თოფის დატენვის მერე შლანგს რომ მოხსნი, რომ არ დაიცალოს, ამიტომაც თოფთან მისამეღტებელი შლანგის წინ უნდა იყოს ონკანი. ჩაკეტე ონკანი, მერე იქნება ჰაერის დამგდები რომ შლანგში არსებული ჰაერი გამოვიდე, და ვსიო ჩახსნი თოფს.

დატენი ასე სიტყვაზე 10-20-ჯერ თოფებს მერე მთლიანად დააგდებ მინი რეზიკშიც წნევსა და ძირს არსებულ სარქველს გახსნი რომ წყალი გადმოაფურთხოს მექანიკურმა კომპრესორმა და ვსიო....
giorgi-RW1k77X2
ციტატა(ja_ja @ 13th October 2011 - 11:45 PM) *
ასე რომ ექსტრემს ვეშვებით და იმ მინი რეზიკში იქნება ჩვეულებრივი 200 ბარი.

ციტატა(ja_ja @ 13th October 2011 - 11:45 PM) *
მაგ მინი რეზიკის დანიშნულება ის კი არაა რომ ჰაერი დააგროვოს 2-3 თოფისთვის


გასაგებიაა....
ზნაჩიტ 'ის" ჯერ ისედაც არარსებული პრობლემაც აორთქლდა smile.gif
r-O-m-A
ნახაზებს რა პროგრამიაში ხაზავთ? იქნებ საინსტალაციო მომიძებნოთ რა ან ამიტვირთოთ
ilariona
r-O-m-A

რომა, წყენის გარეშე, მაგრამ ერთ კითხვას მოყვება ხოლმე 20 პასუხი, მერე თემა ირევა და ფლუდით ივსება.

შემდეგში გთხოვ გაითვალისწინო, რომ თუ რაიმე კითხვა გაგიჩნდება, დაწერო ან ღამის მიზანში, ან დილის მიზანში ან და თუ რამე მნიშვნელოვან კითხვა გექნება გახსნა ცალკე თემა.

თუ კიდე არსებული თემა უკვე არსებობს იქ დაწერო ხოლმე.

მიაქციე ყურადღება რომ თემის შესაბამისად დაწერო ხოლმე.
gregory
ციტატა(ja_ja @ 13th October 2011 - 11:45 PM) *
მინი რეზიკში მაქსიმუმ იქნება 50 კუბის მოცულობა

მაშინ ხოო...
თორემ ვიფიქრე ჩემს დისკოს როგორ მივაერთებ მეთქი 200 ბარზე( დისკოს რეზიკი რამხელაა 150 ხომ სადღაც?)!
დისკოს მაქს 140-150 ბარი უნდა და ამ ვარიანტში როგორ იქნება?

რაც შეეხება ნასოსებს: ჯორჯიკა მივავლინოთ მაგნუმში და ეგაა. ვნახოთ რა ფასს მოიტანს smile.gif
არცერთი საავტომობილო მძლავრი ელექტროძრავი არაა გათვლილი ხანგრძლივ მუშაობაზე. ასე რომ სხვა რამეა მოსაძებნი ჩმა.
koknar
ბალგარკის მატორი არ წავა, ან ეგეთი რამის, 12 ვოლტზეა ყველა smile.gif
ilariona
ციტატა(gregory @ 14th October 2011 - 12:06 PM) *
რაც შეეხება ნასოსებს: ჯორჯიკა მივავლინოთ მაგნუმში და ეგაა. ვნახოთ რა ფასს მოიტანს


მაგაზე მე დღეს გამახსენდა, რომ სტამბულში მივფრინავ 22 ოქტომბერს და იქ შევიძენ იაფად biggrin.gif


ციტატა(koka @ 14th October 2011 - 12:53 PM) *
ბალგარკის მატორი არ წავა


ბარგალკის მატორი არის იდეალური იდეა biggrin.gif ოღონდ მე რამდენადაც ვიცი ეგენი 220 ვოლტზე მუშაობენ, ეგეც არაა პრობლემა, მე მაქვს 12-ვოლტიდან 220-ზე გადამყვანი და ავტომატურად ბუნებაშიც
koknar
ეგ ხო მარა დიდ დრელებს და ბალგარკებს აკუმულატორებიც უმაგრდებათ და მაგიტო ვიფიქრე რო 12 ვოლტზე იქნება, გადამყვანი 500 ვატიანი მაინც უნდა იყოს ალბათ, ისე 3 ნასოსი ნამეტანი მძიმე ხო არ იქნება, ჯერ 2 ზე ჯობია ექპერიმენტების ჩატარება
ilariona
ციტატა(koka @ 14th October 2011 - 01:07 PM) *
ისე 3 ნასოსი ნამეტანი მძიმე ხო არ იქნება, ჯერ 2 ზე ჯობია ექპერიმენტების ჩატარება


ბარგალკის ძრავი 100%-ით გაქაჩავს. 500 ვატიანი გადამყვანი პრობლემა არ არის, მე მანქანაში მუდმივად მიგდია 350 ვატიანი და ჩემს სიძეს (მონადირეს, დიად ჩემპიონს, მძლავრი თავსი პატრონს) 800 ვატიანი აქვს საკმაოდ კომპაქტური ისიც.

ასე რომ იდეა მიღებულია და საჭიროვებს დამუშავებას.
koknar
აი რევერსი არა აქ მატორებს, უკან როგორ ამოვა რამე უნდა მექნიკური პონტი მგონი
norica_dragon
მეგობრებო ეს რკინის ხრახნი რო გორგოლაჭებით და ტროსებით ჩავანაცვლოთ მემგონი უფრო მჩატე აგრეგატს მივიღებთ...

მატორის ენერგიასაც უფრო კარგად გავაკონტროლებთ...

ეხლა მეთვითონ დავფიქრდი და არ გამოდის.. biggrin.gif
giorgi-RW1k77X2
ციტატა(koka @ 14th October 2011 - 01:34 PM) *
აი რევერსი არა აქ მატორებს, უკან როგორ ამოვა რამე უნდა მექნიკური პონტი მგონი


დრელებს ხომ აქვს რევერსი? -აქვს smile.gif
norica_dragon
ხალხნო 1 ან 2 მატორი რო გამოვიყენოთ მანქანის ფანჯრის??? აბრატნი სვლაც აქვს და ელექტროობასთან ერთად ყიდვაც შეიძლება იაფად ელიავაზე, ისე ეგ რამდენ ვატიანია?
koknar
norica_dragon
სამი ნასოსის დაწნევას ეხუმრები, არამგონია შუშის მატორმა გაქაჩოს, იმხელა რედუქტორი დაჭირდება ალბათ დილას რო ჩართავ საღამოს დაგიტენის smile.gif
ja_ja
ბალგარკებს მგონი ნამეტანი დიდი ბრუნი აქვს. აი ტრელები უფრო წავა სიმძლავრით, მაგრამ დღელებიც არაა გათვლილი დიდიხნით მუშოაბაზე.

ბალგარკა ამგ ვარიანტშI კაია, პროსტა ძალა აქვს გაცილებით დიდი და ბრუნები აქვს მაღალი.


norica_dragon
ციტატა(Avto @ 14th October 2011 - 02:15 PM) *
მეგობრებო ეს რკინის ხრახნი რო გორგოლაჭებით და ტროსებით ჩავანაცვლოთ მემგონი უფრო მჩატე აგრეგატს მივიღებთ...

შენ რომ რაიმე ფანტასტიკური არ მოიგონო არ შაიძლება smile.gif

რამდენო გორგოლაჭი იქნება საჭირო!!! ზომა კოშმარი, მერე ტროსებს ახასიათებთ ცუდი ენერგიის გადაცემა, გაჭიმვა მოსუსტება, გაწყვეტა....
ilariona
სამი დრელი მიგდია სამსახურში და სამივეს დაბრედილი აქვს კბილანები, ძრავები სამივესი იდეალურ მდგომარეობაშია. ასე რომ ჩდები შეგვიძლია ჩავატაროთ უკვე smile.gif
koknar
საპროექტო სამუშაოებია ჩასატარებელი
Davitus
გადავიკითხე პოსტები, მე მაინც რატომღაც მგონია, რომ 3 ნასოსის მუშაობას ცოტა ალმაცერად უყურებთ თქვენ, ჭია ხრახნი რათმქაუნდა ძალას იგებს ბრუნვისას, მაგრამ დატვირთვა მაინც აქვს, ანუ ძრავი გვჭირდება როგორც სიმძლავრის მქონე, ასევე მაღალი ბრუნვების მქონე, ჩვენ რადგანაც 12 ვოლტიანი ლიმიტი გვაქვს იდეაში, ორივე კომპონენტის არსებობა ძნელდება, ან სიმძლავრე უნდა დათმო ან სისწრაფე... + ემატება დროის ფაქტორიც, ანუ მუშაობის ხანგრძლივობა... რომ ავაწყოთ და ხშირად ფუცებადი აგრეგატი გამოვიდეს, ეგეც არ გვაწყობს

მოსაფიქრებელია აგრეთვე, ისეთი კონსტრუქცია, რომელიც მოგვცემს სხვადასხვა ძრავების მიერთების საშუალებას, ანუ გადაკეთების გარეშე რომ წავიდეს სხვადასხვა ძრავი (მოსინჯვისა და ოპტიმალური ვარიანტის შერჩევისთვის)

თავი ვიმტვრიე მე ეგეთი ძრავი არ მეგულება, სპეც ძრავების გარდა, (ანუ სამივე კომპონენტის მქკ რომ მაქსიმუმზე იყოს) სპეც ძრავის შეკვეთა ძვირი დაჯდება ნამეტანი


ამიტომ ძრავების ექსპერიმენტისთვის, სპეციალური პლატფორმა უნდა შემუსავდეს, მოხსნა ძველი - მიუყენა ახალი, არ ივარგა- მოხსნა -მიუყენა მომდევნო და ა.შ.





ციტატა(ilariona @ 14th October 2011 - 03:09 PM) *
სამი დრელი მიგდია სამსახურში და სამივეს დაბრედილი აქვს კბილანები, ძრავები სამივესი იდეალურ მდგომარეობაშია. ასე რომ ჩდები შეგვიძლია ჩავატაროთ უკვე


შენს გახარებას. ერთი დრელი გადამინახე რა, კაი ხანია ვეძებ მაგის ძრავს, ლამის ახლის ყიდვას და დაშლას ვაპირებდი, მაგრამ ძიშოვიც არ მინდოდა, ბრენდზე კი ფულის გადახდა და მერე დაშლა მენანებოდა... ეს კაი ინფო გავიგე პახოდუ biggrin.gif ეგეთი რაღაცეები არ დამალო ხოლმე, გამოუშვი biggrin.gif
ilariona
ციტატა(Davitus @ 14th October 2011 - 03:33 PM) *
ვენ რადგანაც 12 ვოლტიანი ლიმიტი გვაქვს იდეაში


კიდევ ერთხელ დავადასტურებ, რომ ეგ ლიმიტი არ არსებობს. მაქვს ეს 12-220 ვოლტზე გადამყვანი და თანაც საკმაოდ მძლავრი (ანუ 800 ვატიანი) ასე რომ იფიქრეთ ნებისმიერ ძრავზე.

მთავარია გავითვალისწინოთ ზემოთ აღნიშნული ორი კომპონენტი (ბრუნვების რაოდენობა და სიმძლავრე) ვსო.

ციტატა(Davitus @ 14th October 2011 - 03:33 PM) *
შენს გახარებას. ერთი დრელი გადამინახე რა, კაი ხანია ვეძებ მაგის ძრავს, ლამის ახლის ყიდვას და დაშლას ვაპირებდი, მაგრამ ძიშოვიც არ მინდოდა, ბრენდზე კი ფულის გადახდა და მერე დაშლა მენანებოდა... ეს კაი ინფო გავიგე პახოდუ biggrin.gif ეგეთი რაღაცეები არ დამალო ხოლმე, გამოუშვი


ოფისში ვარ გამოდი და გაგატან smile.gif
tengo
გადავხედე რა პოსტებს, ვფიქრობ რომ მძლავრი და დიდი მოტორი იქნება საჭირო სამი ნასოსის ასამუშავებლად. მუშაობის პერიოდში სამი ნასოსიდან ერთ-ერთი თუ გაიჭედება ,სამივე ნასოსი გაჩერდება.
ჩემი აზრით ჯობია რომ ერთ ნასოსზე გაკეთდეს ესქპერიმენტი და თუ არ გამოვა, ისევ თავის პირვანდელ მდგომარეობას დაუბრუნდება, თუ გამოვა და იქნება პატარა ,კომპაქტური მოტორით, მაშინ ბევრი ჩვენთაგანი გააკეთებს და გვექნება გასვლაზეც და სახლშიც.
norica_dragon
700 ვატი 1 ცხენის ძალაა biggrin.gif, მემგონი უნდა ეყოს, უბრალოდ რედუქტორი ქინება საჭირო და ეგაა.. smile.gif

მე ექსპერიმენტში მიგულეთ, საღამოს თუ რამე იგეგმება მზად ვარ დაგეხმაროთ biggrin.gif
gregory
ციტატა(ilariona @ 14th October 2011 - 03:45 PM) *
მთავარია გავითვალისწინოთ ზემოთ აღნიშნული ორი კომპონენტი (ბრუნვების რაოდენობა და სიმძლავრე) ვსო.

+ გადახურების გარეშე მუშაობის ხანგრძლიობა
foxi
ერთ ტუმბოზე ცდის მომხრე ვარ. მერე გამოჩნდება ყველაფერი.
ja_ja
gregory
ციტატა(gregory @ 14th October 2011 - 07:46 PM) *
+ გადახურების გარეშე მუშაობის ხანგრძლიობა

მოდით ერთ თოფის დატენვაზე ეგ გამოვრიცხოთ. ანუ ერთი თოფი ერთი ნასოსით რომ დაიტენოს სადღაც საჭიროა 150-200 ბუქნი, სამი ნასოსი მაგას გააკეთებს 50-დან 70 ბუქნში, აქ სასტავი ვიცი 100 ბუქნს აკეთებს ხოლმე ერთ ჯერზე, ან საერთოდ არ ჩერდება სანამ ნასოსს სულს არ ამოხდის, ხოლმე და მაგისთანა შემთXვევაშიც ყველაზე ხშირი პრობლემა არის მესამე საფეხურის რეზინის დაბრედვა, რომელსაც წინასწარ ვცვლით და ვიკიდებთ.

ახლა თუ ამ საცოდავს ექნება 5 და მეტი თოფი ერთ დატენვაზე დასატენი ნუ მაშინ ვაი, თორემ 2 და 3-ს რომ უძლებენ ეგ ვიცი, ვიცი რუსების ფორუმიდან იმათ ერთ ნასოსიანი ვერსია აქვთ აწყობილი და 2-3 კაცია ხოლმე გასვლაზე და სამივე ტენის ხოლმე თოფს.


tengo
ციტატა(tengo @ 14th October 2011 - 04:28 PM) *
გადავხედე რა პოსტებს, ვფიქრობ რომ მძლავრი და დიდი მოტორი იქნება საჭირო სამი ნასოსის ასამუშავებლად

გააჩნია რას გულისხმობ მძლავრშI, მე მაგალითად დაზგაში მაქვს 350 ვატიანი მატორი და დედას იფეთქებს ისე მუშოაბს პირდაპირი გადაცემით (ქამარი და ერთი კბილანა). დაბალ სიჩქარეზე თუ ვრთავ და რედუქტორის ძალას ვიყენებ ვაი დედა! biggrin.gif

დღეს პაწა ექსპერიმენტები ჩაატარა ბექამ და ჩვეულებრივი მინის საწმენდმა ძრავმა გაუძლო რაღაც არაადეკვატურ დატვირთვას, არც კი შეემჩნა ხმაზე ან რაიმეზე, ასე რომ შიშები ნუ გვექნება.

ციტატა(tengo @ 14th October 2011 - 04:28 PM) *
მუშაობის პერიოდში სამი ნასოსიდან ერთ-ერთი თუ გაიჭედება ,სამივე ნასოსი გაჩერდება.

საერო ჯამში მართალი ხარ. უბრალოდ მე რასაც დავკვირვებივარ მაგ დროს ისევ და ისევ ეს ავად სახდსენებელი მესამე საფეხური იბრიდება, მაგას კი წინასწარ ვცვლით და პლიუს სხვა რეზინების შეცვლაც გვაქვს გეგმაში, ნუ შესაბამისად რა ჭირმა უნდა გაჭედოს?

რა თქმა უნდა არ გამოვრიცხავ, მაგრამ ნუ... ნუ ჯანდაბას მაგ დროს შეიძLება ჩაემატოს წრედში გადატვირთვისგან დამცავი, რომელიც რაღაც დატვირთვაზე ზემოთ უბრალოდ ძრავას კვებას შეუწყვიტავს. ეგ პატარა დეტალია ასანთის კოლოფის მესამედია, ასე რომ მისაღები იდეაა, მაგრამ იდეას ვიტოვებ რომ არ გვექნება ეგ კურიოზი smile.gif

ციტატა(tengo @ 14th October 2011 - 04:28 PM) *
ჩემი აზრით ჯობია რომ ერთ ნასოსზე გაკეთდეს ესქპერიმენტი და თუ არ გამოვა, ისევ თავის პირვანდელ მდგომარეობას დაუბრუნდება, თუ გამოვა და იქნება პატარა ,კომპაქტური მოტორით, მაშინ ბევრი ჩვენთაგანი გააკეთებს და გვექნება გასვლაზეც და სახლშიც.

ნუ ექსპერიმენტებს კაკრაზ თავიდან ალბათ ერთზე გაბაკეთებთ, მაგრამ სამივეს გათვლით, რომ მერე არ იყოს თავსატეხი ახლა ერთზე მუშოაბს და სამზე რაფერ ავამუშაოთო, მაგრამ აი პერსონალიზაცია ამ თემაში არ განიხილება. დაიწყება ისევ დაქსაქსვა, ყოველი მეორე წაიკნავლებს, ეგრე ხომ მეც გავაკეტებ ჩემთვის, რეალში არავინ გააკეთებს და იქნება ისევ სიცარიელე. ამიტომაც ამ თემაში მხოლოდ საერთო საქმე განიხილება.
beqa
ვნახე 24 ვოლტიანი მატორი 400 ვატი სიმძლავრის , 12 ვოლტზე 200 ვატი აქნება სიმძლავრე.

ხვალ მინდა ექსპერიმენტი ჩავატაო რა სიმძიმეს აწევს

100 კილო დაწოლა არ უნდა ეყოს 3 ცალ ნასოს?
ეს არის ფორუმის "მსუბუქი" (lo-fi) ვერსია. თუ გსურთ იხილოთ სრულად, სურათებით, გაფორმებით და მეტი ინფორმაციით, დააწკაპუნეთ აქ.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.