norica_dragon ციტატა(Avto @ 22nd March 2012 - 01:15 PM)

მაინც დამახატინეთ რა
პიკასო ხარ რა!

ნახატია ისეთი რომ ამოვბეჭდავ ფერად პრინტერზე და "ჩორნი კვადრატ მალევიჩა"-ს მაგივრად გავაკრავ და მივაწერ - "ჩორნი ნასოს ნორიკა"

ე ბიჭო ამდენ თავის წვალებს და პაინტის წინ და უკან ამოტრიალებას, წაგეკითხა ის რაც მე დავწერე....
ციტატა(ja_ja @ 19th March 2012 - 06:27 PM)

ნუ მოკლედ ჯერჯერობით ამ ორ ნასოსიან შემთხვევაში არის, ასეთი იდეა. ამოიქოლოს აბრატნი კლაპანი, და ნასოსების მესამე საფეხური გაერთიანდეს, ვტქვათ მიკრო კაპილარით ან რაიმე ეგეთით. შედეგად ვიღებთ შემდეგ ეფექტს. ისევ ორივე ნასოსი მოდის, ძირს, ერთი ვთქვათ ატრაკებს და ვერ აწევს, მაგრამ მეორე მეტ წნევას წევს. რაც არ უნდა იყოს, იმის გამო რომ ორივე ნასოს მესამე საფეხურის მოცულობა ერთი ექნებათ მოუწევთ ორივე ნასოს ერთნაირი წნევის დაჭირხვნა, შედეგად საქანელას პრინციპი ქრება და ორივე ნასოსი ერთად დადის.
რამე სხვა მიწერია?

რატომ გიყვართ გადახტომა უკვე დაწერილის და ხელახლა ხლაფორთი? მითუმეტეს რომ შენს მიერ წარმოდგენილი ორივე ნახატი უაზრობაა, პრობლემა აბრატნი კლაპნამდე უნდა აღმოიფხვრას, შენს მიერ რეალიზებულ სქემაში კი მესამე საფეხურიც გაქვს, აბრატნი კლაპანი, და მის მერე ორი გაერთიანებული შლაგდი და ბოლოს არის საერთო რეზერვუარი!.....
კაკრაზ უკვე შლანგები რომაა გაერთიანებული პრობლემა წარმოიქმნება, თუ ამ დროს უბრალოდ აბრატნი კლაპანს ამოაძრობ ნასოსს, პრობლემა ის იქნება რომ ნასოსის და რეზერვუარის მოცულობა რეალურად წარმოადგენენ პარაზიტულ მოცულობას, ანუ მოცულობას როემლსაც ავსებს ავსებს და ვერ ავსებს ნასოსი, პლიუს იმის გამო რომ აბრატნი კპლაპანი არ არსებობს, ეს წნევა როგორც გადავიდა, შლანგში და რეზერვუარში, ისე აბრატნა მიაწვება ნასოს

თუ შენს სქემაში დატოვებ აბრატნი კპლაპნებს და ისევ ღერძის გადახრას მიირებ იმის გამო რომ ერთი ნასოსი შექმნის წნევას და გახსნის აბრატნი კლაპანს, მაგრამ იმის გამო რომ მერე საერთო რეზერვუარია ორივე ნასოსისთვის, მეორე ნასოსის აბრატნი კლაპანს მეტი წნევა მიაწვება უკნიდან და იმის გამო რომ ამ მეორე დაბრედილ ნასოსს ჯერ წნევა არ აუწევია, იმდენი რომ გახსნას ეგ კლაპანი, ეგრევე იქნება თავისთვის და მხოლოდ ვეჩნა დაწევის როლში იქნება, ნუ ერთი 50 ბუქნის მერე შეიძლება დაეწიოს პირველ ნასოსს და სრული დატვირთვით ვერა მაგრამ რაცხას წაეხმარება პირველ ნასოსს, მაგრამ მანამდე საქანელას ეფექტი წარმოიქმნება, ღერში იხრება და მთელი კონსტრუქცია ეჭედება, თუ მატორს, მისცემ ძალას, ბოლოს დედას უტირებს ნასოსსაც და ღერძსაც, გადმოხრის და გადმოამტვრებს ერთერთი მხარეს.
იმიტომაც დავწერე
ციტატა(ja_ja @ 19th March 2012 - 06:27 PM)

ამოიქოლოს აბრატნი კლაპანი, და ნასოსების მესამე საფეხური გაერთიანდეს, ვტქვათ მიკრო კაპილარით ან რაიმე ეგეთით.
მიკრო კაპილარით იმიტომ რომ პარაზიტული აბიომი გაქრეს, პლიუს მთლიან რეზერვუარში შესვლის წინ ერთი საერთო აბრატნი კლაპანი უნდა იყოს!
მოკლედ ნორიკ ნუ გვაჭერ მაზოლზე ფეხს, მინიმუმ 3 კაცი ტვინს ვიგრიხავდით თეორიებშიც და პრაქტიკაზეც, და ახლა პაინტით ნუ გვაშინებ