დახმარება - ძებნა - წევრთა სია - კალენდარი
სრული ვერსია: საჩვენო მანქანები
Georgian Airgunners Portal > საერთო > ფლეიმი
გვერდი: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
temo-777
SVD
ციტატა(SVD @ 5th July 2016 - 07:33 PM) *
ხო არ დავდგეთ?

სპორტული მოტო და ეს გასწრებაში?
მემგონი რაღაც არამართებულია მაგეების შედარება ერთმანეთთან
ბაიკერი
temo-777
აღარც დავწერე ეგ პასუხი smile.gif))))))
არ ვყვები ეგეთ რამეებს
nihontoman
gregory
შენს გოგოს 125 კუბიან ბაიკთან ერთად უყიდე აბსოლუტურად ყველა დამცავი აღჭურვლობა, კერძოდ - შლემი, კურტკა, სამუხლეები, იდაყვების დამცავი და ხელთათმანები, ყველა ვარიანტში დაეცემა, თან რამდენჯერმე - მაგის გარეშე არ არსებობს მოტოციკლი და ძალიან კარგი იქნება მაგ დროს თუ მაქსიმალურად დაცული იქნება.
gregory
nihontoman
რათქმაუნდა smile.gif

Lukiane123
ციტატა(ბაიკერი @ Jul 6 2016, 05:33 PM) *
temo-777
აღარც დავწერე ეგ პასუხი smile.gif))))))
არ ვყვები ეგეთ რამეებს

ვიხუმრე შეკაი ადამიანო რაიყო,დაგიწერე კიდეც მაღლა.

დამწყები ვარ ყიდვა მინდა 250კუბიანი მოტოსი 2კ ში იქნებ მირჩიო რამე.ჰონდა ცბრ 250რ მომწონს,რას იტყვი??
pilotina
ეხლა საღამოს მაგრა გადარჩა ჩემი ბავშვი. ვიდეო რო ვნახე კაი მაგარი გინება მომინდა იმ ლექსუსის მძღოლის, მარა მერე ბავშმა მომიყვა რომ ეგრე გადაკვეთა მთელი შემხვედრი ზოლი და ტროტუარზე ავარდა.
სავარაუდოდ ცუდად გახდა sad.gif
გოგომ მაგარი რეაქცია გამოავლინა, თან მარჯვენა სარკეში გახედვაც მოვასწარიო მანევრის დაწყებამდე.
მოკლედ, მინდოდა დამესაჯა, მარა გადავიფიქრე. biggrin.gif

mister_io
ყოჩარ რაა smile.gif
maqsimusa
pilotina
კარგია რომ შენი ბავშვი გადარჩა,
უკან რა მოხდა ნეტა დაეტაკა ვინმეს?
pilotina
maqsimusa
ციტატა(maqsimusa2 @ 13th July 2016 - 02:09 AM) *
უკან რა მოხდა ნეტა დაეტაკა ვინმეს?


არა, ტროტუარზე ავარდა და მგონი ბოძს შეეჯახაო
ja_ja
ბლიაძ.. ყველაზე ცუდია შენს წინ მიმავალი რომ გეფარება რა... გაიწევა და ფაქტის წინაშე რომ რჩები... მალადეც რეაქციაზე და კარგია რომ მარჯვნივ ადგილი იყო მანევრისთვის....
gela
სავარაუდოდ მართლა ცუდად გახდებოდა. ვააა გამცრა რომ ვუყურე, ერთი წამი ვიფიქრე რომ მე მეჯახებოდა : )))
gregory
ესეთი პრობლემა გამიჩნდა:
მანქანას რომ ვქოქავ, ძაან ძნელად იქოქება. ანუ სტარტერი ტრიალებს, მაგრამ შედეგი არაა. აკუმულიატორი თითქოს ნორმალურად ატრიალებს სტარტერს, მაგრამ რად გინდა. ისეთი შთაბეჭდილება მრჩება, თითქოს ან დენი ან საწვავი არ მიეწოდება ხოლმე. ასე რამდენჯერმე უნდა ვცადო ხოლმე და მერე უცებ უპრობლემოდ იქოქება..
მანქამა ტოიოტა 4 რანერი. ხო კიდე: გაზი აყენია და შეიძლება ეგ აპარატურა ურევდეს?
რას მირჩევთ, სად მივიყვანო და საიდან დავიწყო მიზეზის ძებნა?
მე პირადად კაპოტი საიდან იხსნება ისიც კი არ ვიცი smile.gif
ja_ja
gregory
და ბენზინზე გადამრთავი არ გაქვს? გადაერთე აბა და ნახე ბენზინზე რას იზამს....

რაიმე შეცდომის კოდს ხომ არ გაჩვენებს? ანუ Check Engine ანთია თუ ეგეთი Error შეტყობინებები არ ფიქსირდება მაგ დროს?

ასე ზეპირად კიდევ იმხელა შესაძლებელი პრობლემების სიის ჩამოწერა შეიძლება რომ ჩემს მტერს მაგ ყველაფრის შეცვლა smile.gif


P.S. ბენზინის მატორებს აქვს მხოლოდ 2 ძირითადი პრობლემა:

ა) არ არის ის რაც უნდა აალდეს
ბ) არ არის ის რამაც უნდა აანთოს აალებადი ნივთიერება

ანუ პირველ შემთხვევაში არ არის საწვავი, მეორე შემთხვევაში კი არ არის ნაპერწკალი, დანარჩენი პრობლემები გამომდინარეობს მაგ ორის სხვადასხვა ვარიაციებით, ნუ იქ ბენზონასოსი ატრაკებს, ვოზდუხამერი, სვეჩების კატუშკები, მავთულები და სხვა smile.gif მაგრამ მთავარია შემოწმდეს 2 რამ, საწვავის მიწოდება, და თუ ეს არსებობ,ს მერე შემოწმდეს ნაპერწკალის არსებობა, თუ ეს ორივე არის, ცუდათ თუ კარგად, მაგრამ მანქანა დაიქოქება.

თუ რომელიმე არ არსებობს, უკვე იმ პრობლემას მიყვები, შენ კი რადგანაც გაზზე ხარ და ეჭვები გაზზე გაქვს ჯერ ეგ გამორიცხა, ანუ ბენზინზე გადაერთე და ნახე რა მოხდება თუ დაიქოქა, ესეიგი დენის პრობლემა არ გაქვს და გაზის აპარატურაშია საქმე საძებნი smile.gif
gregory
ციტატა(ja_ja @ 15th August 2016 - 11:35 AM) *
და ბენზინზე გადამრთავი არ გაქვს? გადაერთე აბა და ნახე ბენზინზე რას იზამს....

ja_ja
აქვს, მადრამ ელექრტონულია და ხზ თუ რთავს მაგ მომენტში. ისე წესით საერთოდ ბენზინზე უნდა ქოქავდეს და მერე გადაყავს გაზზე
არანაირ კოდს არ ანთებს.
რომ დაიქოქება მერე უპრობლემოდაა
ხოდა ეგ 2 პრბლემა კი ვიფიქრე მეც:
ციტატა(gregory @ 15th August 2016 - 10:13 AM) *
თითქოს ან დენი ან საწვავი არ მიეწოდება ხოლმე

აკუმულიატორი არ შერიძლება იყოს დამნაშავე?
ხოდა სად მივიყვანო, რომ ზედმეტი მდაააა ს გარეშე დასვან დიაგნოზი?
ალბათ ისევ გაზი ვინც დაამონტაჟა მმასთა ?
არადა ხანდახან უპრობლემოდ იქოქება და ვგრძნობ( კბილის ექიმის ამბის არ იყოს) სახელოსნოში იდეალურად დაიწყებს მუშაობას
NRG
ციტატა(gregory @ Aug 15 2016, 10:13 AM) *
ესეთი პრობლემა გამიჩნდა:
მანქანას რომ ვქოქავ, ძაან ძნელად იქოქება. ანუ სტარტერი ტრიალებს, მაგრამ შედეგი არაა. აკუმულიატორი თითქოს ნორმალურად ატრიალებს სტარტერს, მაგრამ რად გინდა. ისეთი შთაბეჭდილება მრჩება, თითქოს ან დენი ან საწვავი არ მიეწოდება ხოლმე. ასე რამდენჯერმე უნდა ვცადო ხოლმე და მერე უცებ უპრობლემოდ იქოქება..
მანქამა ტოიოტა 4 რანერი. ხო კიდე: გაზი აყენია და შეიძლება ეგ აპარატურა ურევდეს?
რას მირჩევთ, სად მივიყვანო და საიდან დავიწყო მიზეზის ძებნა?
მე პირადად კაპოტი საიდან იხსნება ისიც კი არ ვიცი smile.gif

ჩემი მანქანაც გაზზეა და ზუსტად მასეთი რაღაც ჭირს ხოლმე ხანდახან. ეგ არ არის არც სვეჩის არც გაზის ბრალი, ეგ არის ბენზინის უკუსარქველის ბრალი, ბენზინი იცლება მილებიდან და დაქოქვის დროს გარკვეული ტრიალი სჭირდება სტარტერს რომ ამოაკაჩაოს საწვავი, აი ასე ვეკეთებ ხოლმე მე : გადავწევ გასაღებს ერთხელ დატრიალდება ბენზინის ტუმბო ისევ გადმოვწევ რამოდენიმე წამში კიდევ გადავწევ ამოაკაჩავებს კიდევ გადმოვწევ (რამოდენიმეში იმიტომ, რომ იმწამსვე რო გავხსნი ტუმბო არ ირთვება და არ აკაჩავებს ბენზინს) ასე რამოდენიმეჯერ და მერე ვქოქავ და იქოქება სტარტერის გადატრიალებისთანავე. მე მყავს სუბარუ და ამას ასე ვქოქავ ხოლმე. შენც სცადე იქნებ იგივე მიზეზი ქონდეს შენს მანქანას
pilotina
gregory
ციტატა(gregory @ 15th August 2016 - 12:05 PM) *
აკუმულიატორი არ შერიძლება იყოს დამნაშავე?


თუ სტარტერი კარგად ატრიალებს, აკკუმულიატორი გამორიცხე.

ციტატა(gregory @ 15th August 2016 - 12:05 PM) *
ისე წესით საერთოდ ბენზინზე უნდა ქოქავდეს და მერე გადაყავს გაზზე


კი, ეგრეა. ჯერ ბენზინზე ქოქავს და მერე გადადის გაზზე, როცა გარკვეულ ტემპერატურამდე გაცხელდება ძრავი.


ჯა-ჯამ რაც დაგიწერა ეგაა ძირითადი მიზეზი. აქ ცუდი ისაა, რომ როგორც ამბობ ხანდახან უპრობლებოდ იქოქება. ჯობდა საერთოდ არ დაქოქილიყო, უფრო ადვილად მიაგნებდი მიზეზს.

ხელოსნებს რაც შეეხება, მე კი მყავდა ერთი პროფესორა მოტორისტი, მაგრამ ერთი ორი წელია მისი ასავალ-დასავალი არ ვიცი, ხან სად შეიცვალა ადგილი ხან სად. თუ მოვძებნე მისი კოორდინატები გეტყვი.
userman
gregory
ციტატა(gregory @ 15th August 2016 - 12:05 PM) *
ალბათ ისევ გაზი ვინც დაამონტაჟა მასთან ?


რა თქმა უნდა მასთან უნდა მიიყვანო . ეგაა ერთადერთი გამოსავალი .
gregory
NRG
ხო დაახოებით ეგრეა საქმე ჩემთანაც.
აუცილებლად ვცდი


bubusicha
ბიჭებო CDI მატორზე ზეთის შეცვლა მინდა და თბილისში სად მირჩევთ შეცვლას. ფასი ხარისხის შეფარდებით ოპიმალური ვარიანტი რო იყოს.

დაბალი ხარისხის არ მინდა და არც უაზროდ ძვირიანი.
ja_ja
მე რაღაც ვერ დავწვი... და CDI მატორებს რაიმე განსხვავებული მეთოდიკა აქვ შეცვლის? ჩემი გოიმური გადასახედიდან:

1) დასაცლელია სისტემა ძველი ზეთიდან (როგორც წესი კარტერში არსებული ბოლტის მოშვების მერე სისტემა იცლება, დააცდი გარკვეული დრო რომ მაქსიმალურად ჩამოიწუროს)

2) ცვლი ზეთის ძველ ფილტრს ახლით, ზორს მარტივად აქვს, ზოგს რთულად, ზოგს დახურული რკინის კონტეინერი აქვს და ზოგს ღია მუყაოს, ან ფლისის ფილტრიანი ღია ტიპის ფილტრი აქვს

3) მოუჭერ კარტერის ბოლტს, ინსტრუქციაში არსებული ძალის მიხედვით (ნიუტონ მეტრით), მაქსიმუმ ზოგიერთს ინსტრუქციოაში აქვს რომ ასევე უნდა შეიცვალოს მოსაჭერი ვინტის სპილენძის შაიბა უკეთესი ჰერმეტიზაციისთვის

4) მწარმოებლის მიერ რეკომენტირებული კონსისტენციის ზეთია ასაღები, საჭირო რაოდენობაზე 0.5 ლიტრით ნაკლები და ჩასასხმელია მატორში (ნუ ზოგს სქელი ხორთუმი აქვს, ზოგს ვიწრო და დიდხანს უნდები)

5) ელექტრონულად, ან შუპის მიხედვით ამოწმებ ზეთის რაოდენობას და საჭიროების შემთხვევაში ამატებ საჭირო დონემდე.

6) ყველაფერი მოჭერილია, ზეთი ჩასხმულია, კაპოტი დახურულია, მატორი დაქოქილია, აიდა სახლში smile.gif

მგონი უფრო უკეთესია დაწერო კონკრეტულად რომელი CDI მატორია და მოიძიო მწარმოებლის რეკომენდაცია, თუ რომელი ტიპის ზეთი უნდა მაგ მატორს, დანარჩენი ყველგან ერთი და იგივე პროცესია smile.gif ნუ ია ტაკ დუმაიუ, თუ ახალი მატორია, მაშინ გარანტირებულად სინთეთიკა უნდა, მაგ შემთხვევაში 5w-40-ზე ჩერდები მიუხედავად იმისა თუ რამდენი ათასი ან მილიონი კილომეტრი აქვს გავლილი მატორს და არ დაიჯერო ლეგენდის რომ დიდ გავლის მქონე მატორზე უფრო სქელი ნახევარსინთეთიკა ან საერთოდ მინერალი უნდა ჩაასხა.... საერთოდ დაბრიდავ მატორს

თუ სინთეთიკა უნდა შენს მატორს, ყველაზე კაია გადახვიდე A3B4 კლასის ზეთზე, ანუ მარტივი კლასიფიკაციით მაგალითად 0w-40. მაგრამ ეგეთი ზეთები გაცილებით ძვირია sad.gif

დაიმახსოვრე ლეგენდაა თუ ვინმემ გითხრა რომ 200 000-ის მერე მატორში უნდა ჩაასხა სქელი ზეთიო smile.gif თუ ზეთი საწვავ კამერაში გადადის მაგას სისქელით ვერ გააჩერებ, მაგისთბვის მატორის რემონტია საჭირო.

არ დაგავიწყდეს და არავინ მოგატყუოს, მაგალითად 15w-40, 10w-40 და 5w-40 არის სულ სხვადასხვა, პირველი არის პირობითად მინერალი, მეორე ნახევრად სინთეთიკა და მესამე სრული სინთეთიკაა.... ამასობაშ პირველი ციფრი, და ლათინური სიმბოლო W მიუთითებს იმას თუ ზამთარში მინიმალური სამუშაო ტემპერატურა რამდენია დაქოქვისთვის

ოღონდ პირდაპირი ციფრებით არ გაიგო რომ ვთქვათ 15W ნიშნავს მინუს 15-ს biggrin.gif

უბრალოდ:
- 15W-ს ვთვქთ 0 გრადუსზე ექნება უფრო დიდი სიბლანტე, ნუ ლამის თაფლივით იქნება
- 10W იგივე 0 გრადუსზე იქნება ბლანტე მაგრამ მოძრავი იქნება
- 5W იგივე 0 გრადუსზე მოწყალწყალო იქნება
- 0W იმენნა წყალივით იქნება

ბევრს სწორედ ეგ აბნევს და იძახიან რომ ბლანტეა და ძველ მატორს ეგეთი უნდაო smile.gif ამასობაში ეს არის მატორის დაქოქვისთვის რეკომენდირებული მინიმალური ტემპერატურების აღმნიშვნელი, რაც უფრო დბალი ციფრია მით უფრო ნაკლებ გრადუსზე დაიქოქება მატორი უპრობლემოდ. მაგალითად 10w-40 რომ გესხას მატორში და გარეთ რომ იყოს -15 გრადუსი, ზეთი იქნება თაფლივით და სანამ პირველი მოძრაობების დროს ზეთი ააღწევს დგუშებთან და ცილინდრებთან მატორი მშრალზე იმუშავებს რაღაც პერიოდი, რაც რა თქმა უნდა ხახუნს იწვევს და მატორს კაი დღეს არ აყენებს....

ამასობაშI ვთქვათ იგივე 5w-40 მინუს 20-მ,დე გაძლებს თხევადი მდგომარეობის შენარჩუნებას და მატორის დაქოქვისთანავე ზეთი ყველგან მიეწოდება


ხოლო ლეგენდა რომ სქელი ზეთი ძველ მატორებს სჭირდება საიდან წამოვიდა არ ვიცი, მაგრამ სრული იდიოტიზმია იმიტომ რომ მატორი გახურების მერე ერთ კონკრეტულ ზღვარზე მუშაობს და აი მაგ ზღვარის მიმანიშნებელი ციფრი არის ზეთის მარკირებაში ბოლო ციფრი, აქ განხილულ შემთხვვეაში 40

ანუ თუ გაქვს ინსტრუქციაში ჩაწერილი რომ შენს მატორს სჭირდება 5w-40 და ამასობაში ვიღაც ვაი მცოდნე გიმტკიცებს რომ ძველ მატორს სჭირდება 10W-40... გაახსენე ის გარემოება რომ სამუშაო ტემპერატურაზე გასვლის მერე ორივე ზეთი ერთი კონსისტენციის იქნება და არ იქნება ერთი მეორეზე ბლანტე smile.gif მაგას მიუნიშნებს ბოლო ციფრი 40 ორივე ზეთის მარკირებაში smile.gif შედეგად სქელი ზეთის ჩასხმისას მხოლოდ მატორს ბრიდავ ცივზე დაქოქვისას, ხოლო გახურების მერე გინდა სინთეთიკა ყოფილა და გინდა ნახევარსინთეტიკა ან მინერალი, ყველა ერთი სიბლანტისააა...

ამასობაში ნახევარსინთეთიკა და მინერალი საკაიფოდ კოქსირდება მატორში, ჩემი თვალით მაქვს ნანახი ჩემ და ჩემი დის მატორების დაშლისას, ჩემს დას ვიღაც ეგეთმა მცოდნემ თავის დროზე 10w-40 ჩაუსხა კაკრას მაგ რეზონით (არა და მწამროებლის ბიულეტენში წერია 5w-40, 0w-40, 0w-30, 5w-30), მე კი ჩემსაში ვეჩნა 5w-40-ს ვასხავდი (0w-40 ჯობია, მაგრამ, 1.5-ჯერ ძვირია sad.gif )... ორივეს კრიშკები რომ ავხადე, ჩემი კლაპნების თავები, ბუგელები და როკერები, იმენნა გაწკრიალებულია და ოდნავ ღია მოყვითალო ფერი დასდევს, მაშიი როდესაც ჩემი დის მატორის იგივე კრიშკის ახდის მერე კაი მოშნი ჩაშავებული დამხვდა ყველაფერი sad.gif თან ვერც მოაცილებ მაგ უბედურებას... ხოლო თუ მაგან დგუშთან მიაღწია მერე ჩაკოქსავს კალცოებს და აი მერე ნახე ზეთის ჭამა smile.gif მერე იწყება მატორის გამორეცხვები, უარესი ბოლვა, მატორის მწყობრიდან გამოსვლა და ან კაპიტალკა რემონტი, ან შეცვლა smile.gif


ასე რომ შენ ჯობია გაარკვიე რა მარკის ზეთია შენი მატორისთვის მწამორებლის მიერ რეკომენდირებული და დანარჩენი გამოცვლის პროცედურა ყველგან ერთი და იგივეა


gregory
გიო და ბოლო ციფრი, მაგალითად 30 ან 40 რას აღნიშნავს და რა კრიტიკული მნიშვნელობა აქვს ვთქვათ 5წ-30 ჩაასხი თუ 5 წ-40? მგონი აქ ძრავის კლმატურ ექსპლუატასიასთამაა იგივე საკითხი თუ ვცდები?

bubusicha
ja_ja

პირველად როცა მივედი ზეთის შესაცვლელად მანქანის მონაცემები ვუთხარი ( 2001-იანი E 220. გარბენი 180 000) და მითხრეს გარბენის მიხედვით 10 40 უნდაო და დივინოლს ვასხამდი.

ახლა კია ასული 250 000 კმ

დღეს მივედი ზეთის შესაცვლელად ბელიაშვილზე რაღაც ზეთების მაღაზია იყო და იქ მითხრეს რადგან ტურბინიანი მატორია აუცილებლად სინთეთიკა უნდაო 5 40.

ციტატა(ja_ja @ 15th August 2016 - 09:07 PM) *
ასე რომ შენ ჯობია გაარკვიე რა მარკის ზეთია შენი მატორისთვის მწამორებლის მიერ რეკომენდირებული და დანარჩენი გამოცვლის პროცედურა ყველგან ერთი და იგივეა


ახლა მოვძებნი ინტერნეტში იქნებ რამე გავარკვიო.
ja_ja
bubusicha
ციტატა(bubusicha @ 15th August 2016 - 10:21 PM) *
და მითხრეს გარბენის მიხედვით 10 40 უნდაო და დივინოლს ვასხამდი

კლასიკური სისულელეებია smile.gif როგორც ჩანს შენც გადააწყდი მაგ სიტუაციას smile.gif

gregory
ციტატა(gregory @ 15th August 2016 - 09:23 PM) *
გიო და ბოლო ციფრი, მაგალითად 30 ან 40 რას აღნიშნავს და რა კრიტიკული მნიშვნელობა აქვს

ბოლო ციფრი აღნიშნავს მატორის სამუშაო ტემპერატურაზე სიბლანტეს.... რაც უფრო დაბალია მით უფრო დაბალ ტემპერატურაზე მუშაობას ნიშნავს. ოღონდ კონკრეტული ციფრები არ ვიცი არ მკითხოთ smile.gif ანუ ვთქვათ გათვლილია რომ ზეთმა სამუშო სიბლანტეს უნდა მიაღწიოს 250 გრადუსზე, რომლის აღმნიშვნელიც პირობითად არის ზეთის მარკირებაში 40... მაშინ თუ ეგეთი მარკის ზეთს ყიდულობ იასნია შენი მატორის მიერ გამომუშავებულ ტემპერატურაზეა გათვლილი და ოპტიმალურად საჭირო თხევადი მდგომარეობა ექნება...

ხოლო თუ იყიდი ვთვქათ ზეტს ბოლო ციფრით 30-ს ნუ ეგ პირობითად ვთქვათ არის გათვლილი 230 გრადუსზე და საერთო ჯამში საჭირო სიბლანტე კი ექნება მატორის დასაზეთად, მაგრამ ამასობაში ზედმეტად გადახურებული იქნება და მეტი შანსი აქვს ფრაქციებად დაიშალოს გაცილებით ადრე. ან ვთქვათ გაგანია რუსეთში ხარ დეკემბერ იანვარში, სადღაც საყინულეში და მატორი ნამეტანი ჩქარა გრილდება მუშაობისას ანუ იმდენად ჩქარა გრილდება რომ გადაციებაზე მიდის მატორი, მაშინ იასნია ჯობია 30-იანი მარკა გქონდეს ჩასხმული ვიდრე 40-იანი მაგრამ ასაე ზეპირად მაინც არ შეიძლება თქმა მაინც უნდა დაეკითხო მწამორებლის სპეციფიკაციებს.

მაგალიტად ჩემი მატორისთვის (ბენზინის მატორია 5.0, 1 თაობის წინანდელი Mercedes M113 ), თავსებადია მერსედესის ბიულეტინ ლისტი 229.3 ან 229.5, რეკომენდირებულია 229.5-ის ლისტინგი, რომელსაც ვხედავთ აი ამ ჩამონათვალში , როგორც დაინახავთ არის თავსებადი მხოლოდ 4 ტიპი, 0w-30, 0w-40, 5w-30, 5w-40 და დალშე მიდის ჩამონათვალი რომელი მწამოებლის მიერ არის გამოშვებული ესა თუ ის ტიპი.... საერთო ჯამში ახალი მატორებისთვის (ანუ ბოლო და მის წინა მოდელი თაობისთვის) რეკომენდირებულია რომ სპეციფიკაციებში ასევე ეწეროს A3/B4 ტიპის ზეთი.

მე მაგალითად ვიყენებ ჩემს მანქანაში Mobil Super 3000 Formula M 5W-40, ჯდება 229.3 სპეციფიკაციაში და ასევე ჯდება 229.5-ის სპეციფიკაციებში, მაგრამ A3/B4 თავსებადობა კი აქვს მაგრამ სრული არ აქვს, უფრო არის A3/B3, მაგრამ ამ ზეთს ვშოულობ ლიტრს 18 ლარად ფასდაკლების ბარათით, მაშინ როდესაც საყვარელ და სანატრელ 0W-40-ს 30 ლარზე ნაკლებად ლიტრს ვერ ვშოულობ, ისიც 30 ლარი მაშინ როდესაც 4 ლიტრიან ბოთლშია, ხოლო თუ გავითვალისწინებთ რომ მე სადღაც 8.5 ლიტრი მინდა გამოცვლისას და ჩემს საყვარელ ვირ მატორს ქარხნული სპეციფიკაციებითვე აქვს ჩაწერილი რომ 600-დან 800 გრამამდე ხვლიპავს ყოველ 1000 კილომენტრზე (ნუ რა ვქნა მუშაა მაგრამ ზეთის მოყვარული მატორია smile.gif ) როგორც წესი ვყიდულობ ხოლმე 10 ლიტრ ზეთს, ანუ 2 ცალი 4 ლიტრიანი და 2 ცალი 2 ლიტრიანი, აი ლიტრიანები უკვე 33 ლარი დამიჯდება sad.gif პლიუს ლამის ყოველ 1200-1500 კილომეტრში 1 ლიტრი უნდა ვამატო.... ნუ აქ უკვე კომპრომისები მუშაობს, მაგრამ მთავარი ისაა რომ ქარხნის მიერ ჩამოწერილ დაშვებებში ვზივარ და არანაირ ლეგენდებს არ ვუსმენ რომ არიქა იქ მატორმა 200 000 კაიარა და ახლა იმენნა 30W-40 უნდა ჩადოო smile.gif ანუ ეგ აღარ ჩაისხმება მატორში ალბათ კარაქივით უნდა ჩადო დაჭრილი biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif თუმცა მატორის სამუშოა ტემპერატურაზე გასვლის მერე ბულკი გახდება და იგივე თვისებები ექნება რაც 0W-40-ს smile.gif

ასე რომ დააკვირდით ყველაფერს, დაჟე შეისწავლეთ ხოლმე ძველი სპეციფიკაციები და ახალი სპეციფიკაციები, მაგალიტად ტოიოტას აქვს ერთი მიქარვა გაკეთებული, ადრე ერთერთ მატორზე რეკომენდაცია ჰქონდა რომ ამა და ამ ტიპის ზეთი უნდა ჩაასხათო რომელიც მგონი A3B4 შეესაბამებოდა, მაგრამ მერე და ახალ მოდელებზე რომელშიც იგივე მატორს დებდა უკვე წერდა რომ სულ სხვა ზეთი იყო საჭირო... მთელი სასტავი გადარეული იყო როდესაც ყველას 100 000-ში მატორს რაღაც ემართებოდა, ამასობაში იგივე მატორით ძველი მანქანები ვირივით მუშაობდნენ... ნუ დღემდე დაუდასტურებელი ინფოა, მაგრამ შეთქმულების თეორიების მოყვარულებს გაუსწორდებათ smile.gif მთელი ინტერნეტი აჭრელებულია კაკრაზ მაგ მომენტით რომ სპეციალურად არის ახალი რეკომენდაცია გამოსული რომ მატორი სწორ დროს გამოვიდეს მწყობრიდან და ან მანქანა შეცვალოს პატრონმა ან მატორის რემონტშI გადახტეს, დაჟე სასტავს ექსპერიმენტი ჰქონდა ჩატარებული ვიღაცამ იყიდა მანქანა და ახალი სპეციფიკაციების მაგოვრად ძველი სპეციფიკაციების ზეთს ასხავდა... მატორმა 150-ზე მეტი გაიარა და არაფერი სჭირდა, მაშIნ როდესაც მისი თაობის მატორებს უკვე რაცხაები დასაცვლელი ჰოქნდათ...

ასე რომ ბრმად არ შეიძლება მიდგომა, ლამის მთელი ისტორიაა საჭირო რომ შეისწავლო, რამდენიმე წყარო, მცოდნე ხალხი, მცოდნე ფორიუმები და არა ელიავას დონის ჭორიკანა სასტავი ხელოსნები, მაწონი რომ მიუტანო იმასაც რომ ცაგისხავენ smile.gif smile.gif


მოკლედ თუ ტოიოტასნაირ შარში არ გაეხვიეთ, და მგონი იცის მხოლოდ ერთ მატორზეა საუბარი (რაღაც სუსტ მატორზე იყო 2.0 იყო ბენზინი მგონი ზუსტად არ მახსოვს) დანარჩენ შემთXვევაში დაეკითხეთ მწარმოებლის სპეციფიკაციებს, პირდაპირ ცენტრსაც არ დაუჯეროთ. თუ შანსი გაქვთ და ხელები სწორი ადგილიდან გეზრდებათ დაიადეთ მწარმოებლის სარემონტო პროგრამა, ინტერნეტში და ტორენტებზე როგორც წესი ყველაფერი ყრია. ჩემს mercedes აქვს თავისი WIS/ASRA პაკეტი სადაც გაწერილი როგორც ამა თუ იმ დეტალის შეცვლის ინსტრუქცია ასევე ყველა საჭირო ინფო იქნება ეს ვინტის მოჭერის ძალა თუ საჭირო სითხე (სამუხრუჭე, გასაგრილებელი, ზეთი და სხვა) იქ ნახულობთ თუ რომელი დაშვების სითხეებია თქვენი მანქანისთვის გაწერილი და იმას ეძებთ უკვე

მაგალითად ვასხავ ზემოთხსენებულ Mobil-ს და უკანა მხარეს დაინახავთ რომ აწერია აი ასეთი რამ:



ანუ წყნარად ხარ და იცი რომ 229.5-საც შეესაბამება და A3/B4 სპეციფიკაციებსაც აკმაყოფილებს

თუ ვინმე ასევე მობილის ზეთებს იყენებთ შეგიძლიათ ისარგებლოთ აი ამ საძიებო სისტემით რომელიც შეგირცევთ თქვენი ძრავისთვის საჭირო ზეთს, რომელიც საჭირო პარამეტრების შემდეგ დაგიწერთ თუ რომელი მობილის ზეთი აკმაყოფილებს თქვენი მატორის სპეციფიკაციებს და ასევე დაგიწერთ მწარმოებლის ბიულეტენის ნომერს რომელსაც შეესაბამება ეს ზეთი, მაგალიტად ჩემთვის მიდის აი ეს კაკრაზ წერია რომ 299.5-ის ბიულეტებს შეესაბამება, მიდის 4 ზეთი და აღმოჩნდა კიდევ 5W-50. მაგრამ ეს იმ შემთხვევაში თუ სულ პერეგაზოვკით დარბიხარ და მატორი სუპერ გახურებული გაქვს, ხოლო ნორმალურ შემთხვევაში ჩამოწერილია 0W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40 ხოლო რეკომენდაციას უწევენ 0W-40-ს, რომელიც ისედაც ვიცი რომ კაია პროსტა ძვირია smile.gif
geojorjika
ჩემ მანქანასაც ქონდა ეგეთი.პრობლემა , მართალია ჩემი ბენზინზეა,მაგრამ აღმოჩნდა ე.წ. კალენვალის სენსორი , რომელიც 10 $ ღირდა იბეიზე, აქ 170 ლარი თეგეტაში. ჰოდაა ესე დამთავრდა

smile.gif
gregory
ციტატა(nrg123 @ 15th August 2016 - 12:23 PM) *
ჩემი მანქანაც გაზზეა და ზუსტად მასეთი რაღაც ჭირს ხოლმე ხანდახან. ეგ არ არის არც სვეჩის არც გაზის ბრალი, ეგ არის ბენზინის უკუსარქველის ბრალი, ბენზინი იცლება მილებიდან და დაქოქვის დროს გარკვეული ტრიალი სჭირდება სტარტერს რომ ამოაკაჩაოს საწვავი, აი ასე ვეკეთებ ხოლმე მე : გადავწევ გასაღებს ერთხელ დატრიალდება ბენზინის ტუმბო ისევ გადმოვწევ რამოდენიმე წამში კიდევ გადავწევ ამოაკაჩავებს კიდევ გადმოვწევ (რამოდენიმეში იმიტომ, რომ იმწამსვე რო გავხსნი ტუმბო არ ირთვება და არ აკაჩავებს ბენზინს) ასე რამოდენიმეჯერ და მერე ვქოქავ და იქოქება სტარტერის გადატრიალებისთანავე. მე მყავს სუბარუ და ამას ასე ვქოქავ ხოლმე. შენც სცადე იქნებ იგივე მიზეზი ქონდეს შენს მანქანას

NRG
რამდენჯერმე ვცადე და უპრობლემოდ დაიქოქა smile.gif
ამ პროცედურის გარეშე ჯერ არ მიცდია...

NRG
ციტატა(gregory @ Aug 23 2016, 06:26 PM) *
NRG
რამდენჯერმე ვცადე და უპრობლემოდ დაიქოქა smile.gif
ამ პროცედურის გარეშე ჯერ არ მიცდია...

ანუ უკუსარქველი აქვს შენს მაშოსაც გაფუჭებული?
ხ.მ.ე.ლ.ო
სალამი ხალხო biggrin.gif
მანქანების თემაა და აქ დავსვამ ჩემს კითხვას...
ჩემმა თანამშრომელმა მითხრა ძმაკაცისთვის მანქანას ვყიდულობდითო და სულ ახალივით კაი მანქანა გავაძრეთ და მერე ხო იცი სპეციალური საიტი როა ნომერს და მოდელს რომ ჩაწერ და რომ გიჩვენებს ყვრლაფერს თუ რამ დამართია მანქანასო, მანდ ჩავწერეთ და ფაქტიურად ახლიდან ყოფილა ეგ მანქანა აწყობილი, ნაავარიები ყოფილაო დააა... ისმის კითხვა... რა საიტია ეგ ხომ არ იცით შემთხვევით?
Multi-Tool
ციტატა(x.m.e.l.o @ 28th August 2016 - 12:16 PM) *
მერე ხო იცი სპეციალური საიტი როა ნომერს და მოდელს რომ ჩაწერ და რომ გიჩვენებს ყვრლაფერს თუ რამ დამართია მანქანასო, მანდ ჩავწერეთ და ფაქტიურად ახლიდან ყოფილა ეგ მანქანა აწყობილი, ნაავარიები ყოფილაო დააა... ისმის კითხვა... რა საიტია ეგ ხომ არ იცით შემთხვევით?

ღადაობ ხო biggrin.gif biggrin.gif
userman
ხ.მ.ე.ლ.ო
ციტატა(x.m.e.l.o @ 28th August 2016 - 12:16 PM) *
სალამი ხალხო
მანქანების თემაა და აქ დავსვამ ჩემს კითხვას...
ჩემმა თანამშრომელმა მითხრა ძმაკაცისთვის მანქანას ვყიდულობდითო და სულ ახალივით კაი მანქანა გავაძრეთ და მერე ხო იცი სპეციალური საიტი როა ნომერს და მოდელს რომ ჩაწერ და რომ გიჩვენებს ყვრლაფერს თუ რამ დამართია მანქანასო, მანდ ჩავწერეთ და ფაქტიურად ახლიდან ყოფილა ეგ მანქანა აწყობილი, ნაავარიები ყოფილაო დააა... ისმის კითხვა... რა საიტია ეგ ხომ არ იცით შემთხვევით?


ეს თემა თუ შენი ახლობლიდან მოვიდა , მაშინ ეგ კითხვა ისევ შენს ახლობელს დაუსვი იმას უფრო ეცოდინება .

ისე მეც მგონია , რომ სერიოზულად გაგაღადავეს biggrin.gif .
ხ.მ.ე.ლ.ო
ციტატა
Multi-Tool
ნწუ smile.gif


ციტატა
userman
ჩემი ახლობელი არა, ჩემი თანამშრომელი ვახენე. ვუთხარი უკვე მეორედ და ცდილობს არ მითხრას.


არა რატო გაიკვირვეთ, არ მესმის.
არაფერი გსმენიათ აიფონის მობილური ტელეფონების სპეციალური საიტის შესახებ, რომელიც მსგავს ინფორმაციას გაწვდის? ნუ ალბად არა, ძალიან იშვიათმა კი იცის...
დაახლოებით ასეთი ვარიანტი იქნება მანქანასთან დაკავშირებით და სრულიად შესაძლებელია ასეთი საიტის არსებობა. კაი მოკლედ თუ არავინ იცის რა გაეწყობა და თუ ვინმემ იცის დაწერს ალბად... smile.gif ანნ არ დაწერს და დამალავს biggrin.gif
pilotina
არის ეგეთი საიტები, VIN კოდის მიხედვით ამოგიგდებს ავტოს მთელ ისტორიას. ფასიანია, მგონი 5$ ღირს ინფორმაცია. დ მხოლოდ ამერიკულ მანქანებზე
mister_io
http://vininfo.ge/ ეს ერთი
http://car.ge/Vin ეს კიდე უფასოა მოკლე მონაცემებს გაწვდის
ხ.მ.ე.ლ.ო
ციტატა(pilotina @ Aug 28 2016, 03:26 PM) *
არის ეგეთი საიტები, VIN კოდის მიხედვით ამოგიგდებს ავტოს მთელ ისტორიას. ფასიანია, მგონი 5$ ღირს ინფორმაცია. დ მხოლოდ ამერიკულ მანქანებზე

ჰომ, ეხლა მაინც დაიჯერებენ biggrin.gif

ციტატა(mister_io @ Aug 28 2016, 04:11 PM) *
http://vininfo.ge/ ეს ერთი
http://car.ge/Vin ეს კიდე უფასოა მოკლე მონაცემებს გაწვდის

მადლობა, გაიხარე smile.gif
ბაიკერი
ჩEმი კუკლა


bubusicha
მართლაც კუკლაა good.gif
geojorjika
იყიდე?
Multi-Tool
მოკლედ გადავწყვიტე მანქა ვიყიდო, კონკრეტულად რამიანი ჯიპი მინდა, kia sportage ს პირველ
მოდიფიკაციაზე ვფიქრობ და პიპიებში გამოცდილიხალხის აზრი მაინტერესებს.
ჯერ suzuki grand vitara ზე ვფიქრობდი, მაგტამ ინტრენეტში ქექვის შემდეგ კიკუ დამევასა.
ბაიკერი
geojorjika
ეგ მე მკითხე?

ეს მოტო მყავს კი.
pilotina
Multi-Tool

რომელ წლიანს უმიზნებ და ბიუჯეტი რა გაქვს გათვლილი?
Multi-Tool
ციტატა(pilotina @ 22nd September 2016 - 12:13 PM) *
რომელ წლიანს უმიზნებ და ბიუჯეტი რა გაქვს გათვლილი?

რამაზე როგორც ვიცი მხოლოდ პირველი სერიაა. თუ არ ვცდები 2003 მდე გამოდიოდა.
ხო და რაც უფრო სვეჟი იქნება რა.
ბიუჯეტი 3000.


pilotina
რავი, რაზეც შეიძლება ყურადღების შეჩერება, ესენი ვნახე

http://www.myauto.ge/ka/details//21942996

http://www.myauto.ge/ka/details//21791193

Multi-Tool
pilotina

მადლობა, პირველი რომაა მაგასაც გადავხედავ, მეორეს ველაპარაკე და ბაიბურში არაა რა აქვს შეცვლილი
და როდის.
სხვა ვარიანტიც მაქვს, დიდი საბარგულიანი ვარიანტი, ზაპასკა რომ შიგა აქ.
რამეს რომ დავითრევ მერე ნახე ბუმბულის ფრიალი მინდორ ველად biggrin.gif
pilotina
Multi-Tool
ციტატა(gabrichidzegocha @ 22nd September 2016 - 02:08 PM) *
რამეს რომ დავითრევ მერე ნახე ბუმბულის ფრიალი მინდორ ველად


ერთად ვაფრიალოთ მერე... biggrin.gif
Multi-Tool
pilotina
აბა რა biggrin.gif
userman
მოკლედ დღეს ამერიკის საელჩოსთან ვნახე ელექტრო ველოსიპედი და ჩემს გაოცებას საზღვარი არ ჰქონდა 32.gif ისე დავიბენი სურათის გადაღებაც ვერ მოვახერხე . შემდეგ ინტერნეტში დავძებნე და აი ასეთი იყო

https://www.aliexpress.com/item-img/14-Inch...00017.1.UZDx4f#

ახალი მიღებული ჰქონდათ , ფასი ჯერ არ იცოდნენ , მარა ამაზე ნაკლები მაინც ეღირება .
მაგაზე დიდიც ჰქონდათ , რომელიც 800 ლარი ღირდა , წინამორბედისგან განსხვავებით სულ ახალი არ იყო .
pilotina
userman

რავი, ჩემი აზრით ელექტროველოსიპედი უკვე ველოსიპედი აღარ არის.
ველოსიპედის მთელი აზრი იმაშია, რომ ერთდროულად ორ კურდღელს იჭერ:
1. გადაადგილდები A პუნქტიდან B პუნქტში
2. ფიზიკურად ვარჯიშობ, რაც კარგია ჯანმრთელობისთვის.

თუ ელექტროძრავმა მაკატავა, მაშინ მე-2 პუნქტი გამოირიცხება, ან საგრძნობლად შემცირდება. ასეთ შემთხვევაში მოტო არ ჯობია? unknw.gif
userman
pilotina

დაიცა კაცოო biggrin.gif , აქ სხვა რამეშია საქმე , ეგ რასაც შენ ამბობ მისაღებია 3 წლიდან 30 წლამდე ასაკიანებისთვის

ჩვენთვის კი იმენნა მისწრებაა yess.gif შენ თუ გინდა ატრიალე პედლები ვინ გიშლის , მარა როცა დაიღლები გადართე დენზე და ჰერ-ჰერი . ჰიბრიდია რა biggrin.gif .
userman
ეს კი მართლა სერიოზული რამე ჩანს


pilotina
userman
ციტატა(userman @ 30th September 2016 - 10:58 PM) *
შენ თუ გინდა ატრიალე პედლები ვინ გიშლის , მარა როცა დაიღლები გადართე დენზე და ჰერ-ჰერი


ჰოოო, მაშინ ჰოო, მაშინ ჰოოო... biggrin.gif
gregory
ხალხნი იქნებ ვინმესწ გაქვთ ავტონაწილების გამოწერის პრაქტიკა?!
მოკლედ მინდა ჩემი Hilux Surf (4runner) 2005 year -თვის საბარგულის "დუგები" თუ რა ჯანდაბაცაა. ნუ აი ეს :

ხომ არ იცით საიდან ჯობს გამოწერა?
ეს არის ფორუმის "მსუბუქი" (lo-fi) ვერსია. თუ გსურთ იხილოთ სრულად, სურათებით, გაფორმებით და მეტი ინფორმაციით, დააწკაპუნეთ აქ.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.