ja_ja რაც შეეხება ვიტცს მეუღეს ყავს ეგ მანქანა და მე მწევს ხოლმე ხშირად მაგ მანქანით სიარული, თბილისში მისწრებაა , პარკინგი წვა გაძვრომა გამოძვრომა, ისეთ დროს რომ უხეშად არავის არ ჩაუჭრა, ერთხელ გვერდიდან დამეჯახა სუზუკი ვიტარა, უკანა კრილოსთან და ბამპერთან, ძირითად დარტყმა ბამპერმა მიიღო, საღებავი დაიფხაჭნა რა თამა უნდა და ბამპერი იმ მხარეს ჩამოაგდო, ერთი შპილკა იყო გატეხილი და ის მოვარგე და ეგ იყო, თითქოს არაფერი ეტყოოდა მანქანას, თუ არ ჩავთვლით დაფხაჭნილ საღებავს კრილოსა და ბამპერზე, არა და მანქანა კარგად შეატორტმანა,ერთხელ ზოოპარკთან უკნიდან დამეჯახა მანქანა და კარგად მიმახოხა წინ, მოკლედ ამ მანქანას კაი უდარები აქვს მიღებული

მაშინაც პატარა ნაჩხაპნები და ბამპერი ისევ თავის ადგილას იდგა და მესამედ,შუქნიშანზე ოპელ ასტრამ შემაქანა და მაშინაც გადარჩა ასე ვთქვათ, რა ვიცი,, ახლა მერსედესივით გამძლე არ იქნება მაგრა თავის კლასში საკმაოდ იტანს რახუნს

ძრავში 5/30 ვასხავ ზეთს და შეცვლიდან შეცვლამდე არ იკლებს, კაროპკაც მუშაობს, მაგრამ ამორტიზატორები სუსტები გამოადგა, ოთხივე მაქვს შეცვლილი, ისიც ცხვარიჭამიაში უგზოობაში მთელი სამი წელი იქ ვაჯანჯღარე ყოველდღე შვებულების დროს, და იმან დაურხია თორე ქალაქის პირობაზე არც მაგას დაერხეოდა დარწმუნებული ვარ, არაა ხრეშიან გზაზე სასიარულო ეგ მანქანა, ტრასაზე კი დაცურავს თავისთვის ჩუმად და რა ვიცი, 1.3 ძრავი, გაწევაც ნორმალური, რაც მაგ მანქანას მოეთხოვება, კაროპკაც ძალიან მუშაა,
საერთოდ სადღაც ამოვიკითხე, ვერცერთი მანქანის ავტომატურ კაროპკას ცხოვრებაში ვერ გააფუჭებ თუ სწორად გაუწევ ექსპლუატაციას,
ძირითადად ავტომატურ კოლოფებს აფუჭებს მისი არასწორი ექსპლუატაცია, უაზროდ გონკაობა, რაც მანქანას არ მოეთხოვება და იმას მოთხოვ, გაკვრით დაძვრა და მსგავსი სპორული მოთხოვნები მანქანას არ უნდა წაუყენო, ეგ ხომ მაგისთვის არაა შექმნილი და რატომ, ატარე ნორმალურად და კაროპკას რა გააფუჭებს? და კიდევ ერთი ნიუანსი რაც ავტომატურ კოლოფთან მიმართებაში ჭირდება დაკვირვება, როდესაც მანქანას გააჩერებ, აუცილებლად უნდა გადაიტანო ნეიტრალში და ხელის მუხრუჭით დააფიქსირო მანქანა, შემდეგ ტორმუზიდან აიღებ ფეხს და შეამოწმებ მანქანა რუჩნოის რამდენად ყავს დაფიქსირებული და მხოლოდ მაგის შემდეგ გადაგაქვს პარკინგში და თიშავ ძრავს, ამ მეთოდით კაროპკა თავისუფალია ძარის ზეწოლისგან და ტრანსმისია თავისუფალია,
შეიძლება ვცდები მაგრამ სწორად ექსპუატაცია მე ასე მიმაჩნია