დახმარება - ძებნა - წევრთა სია - კალენდარი
სრული ვერსია: ყველაფერი მაღალი წნევის ნასოსების შესახებ
Georgian Airgunners Portal > პნევმატური იარაღი > PCP - Pre Charged Pneumatics
გვერდი: 1, 2, 3, 4
geojorjika
zax ara
უნდა დაშალო, მაგრამ მაგდენი კონდესატი როგორ დააგროვა, ალბათ გეშლება არ იქნება წყლის ხმა ეგ, და თუ მართ;ა ეგრეა მაშIნ სასწრაფოდ დაშალო თორემ ეგ წყალი უკვე თოფის რეზერვუარში აღმოჩნდება მალე
zax ara
დავსშალე ეხლა . რაღაცა სითხეა წყალი არარი ერთი ჭიქა გადმოვიდა . რა ვქნა ისევ შიგ ჩავასხა თუ უმაგისოდ ავაწყო. ? ადვილად კი დაიშალა ხაცანის ნასოსს არა გავს.
geojorjika
zax ara
სურათები დადე , ერთ ჭიქა სითხეს ნასოსშI რა უნდა? smile.gif
ja_ja
zax ara
ციტატა(zax ara @ 4th February 2016 - 12:21 AM) *
დავსშალე ეხლა . რაღაცა სითხეა წყალი არარი ერთი ჭიქა გადმოვიდა


კოშმარენ smile.gif

ჯერ სურათი მოიტა რა ნასოსია, გარეგნულად რომ დადო უკვე გავიგებთ რა ნასოსიცაა.

ჩვენში დარჩეს არცერთ ნასოსში არ მეგულება რაიმე სითხის არსებობის საჭიროება, მითუეტეს ლამის ერთი ჭიქა სითხის საჭიროობა... რაიმე ზეთისა და წყლის ანარევი ხომ არაა??? საიდან ამდენი სითხე საერთოდ რა პირობებში ტენიდი ? ანუ ძალიან ნესტიანი ჰაერია ირგვლივ თუ რა ხდება????
zax ara
სურატები მინდოდა დამედო მარა ფოტოაპარატი გამოვიდა მწყობრიდან.
ჩინური ნასოსია არაფერი არ აწერია. მწარმოებლებისგან მე ის მიკვირს. დაწერე შე კაი ადამიანო რა არი, ჩინურ პასპორტს რო ატან რა გავიგგო. ერთი ორი სიტყვა ინგლისურიც გაურიე.
გავარკვიე ბოლოს. ნახევარი სიტხე რო დავაქციე მაშინ. თურმე გაგრილებისთვის ასხია მესამე და მეორე საფეხურის შუაში.
ყველაფერ უცნაურს მე უნდა გადავეკიდო გამათენებინა ღამე biggrin.gif
userman
zax ara
ციტატა(zax ara @ 4th February 2016 - 06:48 PM) *
თურმე გაგრილებისთვის ასხია მესამე და მეორე საფეხურის შუაში.


ანტიფრიზი იქნებოდა smile.gif
koknar
ვა, თხევადი გაგრილების ხელის ნასოსი არ გამიგია ჯერ sad.gif
Multi-Tool
ისე ჭკვიანურია ნასოსის გაგრილების სისტემა რომ ჰქონია, მაგრამ მაგ სითხე როგორ
გრილდება მერე მაგია საინტერესო. ალბათ სანამ სითხე იმ დონემდე გახურდება, რომ
რეზინებს პრობლემა შეუქმნას, რეზერვუარიც სავსეა.

ja_ja
zax ara
რაცხა მაგარი სტრანნი ნასოსი გაქვს დაჟე ინტრიგა გამოიწვია ხალხში და ჩემშიც smile.gif
zax ara
https://www.youtube.com/watch?v=b8sWe8Yfh-4
ვიდეო ვერ დავდე ესე მოვახერხე. რავი მე ვერც წარმოვიდგენდი ეგეთ რამეს . ვიფიქრე პრინციპში ვერაფერიც ვერ ვიფიქრე. რატო ჭყუმპალაობდა შიგ წყალი თუ რავია რაღაც სითხე.
მარა რაც ხაცანის ნასოსმა დღე მახწია დაშლაზე ვერ გაუბედე smile.gif მეგონა ამასაც დაუღუნავდი ტრუბებს.
ისე მაგრად კი მუშაობს , 200 სზე ძალდაუტანებლად აყავს .
koknar
zax ara
რაც ვიდეოშია თუ ეს ნასოსია, ამას არანაირი სითხე არა აქ, ჩვეულებრივი სილიკონით ისმასკება და რეზინებზეა ყველაფერი, შენც ნახაე ალბათ ჰაერია ყველა საფეხურში
ja_ja
smile.gif ისე ამ ტიპსაც ჩაუსვია მანქანის ზეთი, სულ მაგას ვამბობ მანქანის ზეთი ნასოსში არ შეიძლება მეთქი, ხან ჯადოსნური "ხადო" და ხან რავიცი რა ლეგენდები დადის ხოლმე, პროსტა ტემპერატურად და სიტუაციას გააჩნია როდის დაგემარტება დიზელის ეფექტი, რაც გამოიწვია ამ ტიპთან კი ცანს smile.gif

კაკ მინიმუმ შლანგი. რეზინები და მანომეტრი ნაგავშია გადასაგდები smile.gif

zax ara
დაშლის ნუ გეშინია ძლაიან იოლია არაფერი განსაკუთრებული შიგნით არაა, თან განსაკუთთრებით შენთვის smile.gif
lev
http://www.ebay.com/itm/AIR-GUN-HAND-PUMP-...;_qi=RTM2247626


რას იტყვით ამაზე?
pilotina
lev
ციტატა(lev @ 26th November 2016 - 02:20 PM) *
რას იტყვით ამაზე?


ხელის ტუმბო თუ გინდა გრეგორს შეეხმიანე

iaragi.ge
lev
ციტატა(pilotina @ Nov 26 2016, 03:02 PM) *
lev


ხელის ტუმბო თუ გინდა გრეგორს შეეხმიანე

iaragi.ge

თუ შეგიზლაი ის მითხარი რაც დავდე თუ ვარგა
pilotina
მე რაც მოგწერე ეგ გამოცდილია უკვე და კარგია.
და შენ რაც დადე ვერ გეტყვი, რდგან მისი შიგნეულობა არ ვიცი რას წარმოადგენს.
ja_ja
lev
ციტატა(lev @ 26th November 2016 - 02:20 PM) *
რას იტყვით ამაზე?

იმას რომ გარდა იქ დანახული ფასისა, უნდა დაამატო ჩამოტანის ფასი სადღაც 4-5 კილოსი (ნუ ეხლა შენ რა კომპანიით ჩამოგაქვს არ ვიცი, მაგრამ საშუალოდ 7-8$-ია კილოს ფასი)

შედეგად შენს 82$-ს მინიმუმ დაემატება 35$ და მიიღებ 117$-ს რაც დღევანდელი კურსით 290-300 ლარია....

მგონი ჯობია გრიშას დაუკავშირდე და გაარკვიო ეგ რა ფასში გაძლევს,... დაჟე 10-20 ლარით მეტიც რომ იყოს მემგონი ღირს აქ აღება ვიდრე სირბილი და უცნობი რაღაცის ყიდვა...

რაც შეეხება მაგ კონკრეტულ მოდელს, ზუსტად ვერავინ ვერაფერს გეტყვის, იმიტომ რომ ადრე სულ რამდენიმე მწარმოებელი იყო ნასოსების, ახლა კი კიტაიოზებმა დააკოპირეს და აფსოლუტურად ერთი და იგივე შიგთავსის და მექანიზმის ნასოსებს უშვებენ მილიონტრისტა გარე ფორმით... ასე რომ სავარაუდოდ იგივე მექანიზმი იქნება მაგრამ აი შესრულების ხარისხი იგივე იქნება თუ არა მაგაზე თავს ვერავინ დადებს...

პლიუს უმეტესობა როგორც წესი გაკეთებულია ხოლმე ისეთი რკინისგან რომელიც დროთა განმავლობაში იჟანგება (კონდენსატი ყოველთვისაა ნასოსის შიგნით), აი გრიშას ჩამოტანილებს კი პლიუსი ის აქვს რომ უჟანგავი ფოლადისგანაა გაკეთებული..

დალშე შენ გადაწყვიტე...
name
აუუ დავიღალე ამ დედაფეთქებული ატ44 ნასოსთ, დავშალე რო დამესმასკა ყველაფერი რიგის მიხედვით ავწყე, დატენვის დროს საშინლად მაგრდება ნასოსის ამოწევაც და ჩაწევაც, 3-მე საფეხური იტოვებს ჰაერს მგონი, რეზინები კარგი აქვს, რა ჯანდაბა უნდა ვერ გავიგე, ერთი ის მაინტერესებს, მანომეტრის მხარეს ზამბარიანი კლაპანი რომ აქვს ნასოს ბოლოში, აი ლატონის კლაპანი დაბლა უნდა იყოს მოქცეული თუ ზამბარა?
userman
name


ციტატა(name @ 2nd March 2017 - 06:19 PM) *
მანომეტრის მხარეს ზამბარიანი კლაპანი რომ აქვს ნასოს ბოლოში, აი ლატონის კლაპანი დაბლა უნდა იყოს მოქცეული თუ ზამბარა?


ჯერ უნდა ჩასვა ლატუნის კლაპანი , რომელზედაც წამოცმული ექნება რეზინი . შემდეგ ზამბარა .

ეხლა რაც შეეხება შენს პრობლემას .
თუ ნასუს ამოწევა უჭირს ეგაა მესამე საფეხურის რეზინი სადღაც 4 თუ 5 მმ -ია ზუსტად არ მახსოვს . პირველ რიგში ეგაა მოსაგვარებელი . მაგის შემდეგ
თუ ჩაწევაც ანუ დაკაჩავაბაც უჭირს , მაშინ ერთ ერთი მიზეზი შეიძლება იყოს ზემოთ ნახსენები ზამბარა , რომელიც სავარაუდოთ ქარხნული დაკარგე smile.gif და ჩაუყენე უფრო მაგარი .
თუ ზამბარა ქარხნულია მაშინ მაგის ბრალი არ ყოფილა . თუ დაკარგე და სხვა გაქვს ჩაყენებული , მაშინ ცოტა სუსტი უნდა ჩააყენო . მაგალითად სარეცხის შპილკისაც მიდის.

პირველ რიგში მოაგვარე ამოწევის პრობლემა ...
name
userman

ნუ რავი გამოსწორდა ხელმეორედ დავშალე და ავწყე, რაც შეხება ზამბატრას და კლაპანს სწორედ მქონია ჩასმული, ვერ გავიგე მაინც რის ბრალი იყო, ყველაფერი სოწრად ავწყე, მარტო ზამბარა და ლატუნის კლქაპანი მეჭვებოდა სწორად ჩავსვი თუ არა, მაგრამ ეგეც გამოვრიცხერ მიზეზი მაინც ვერ გავიგე რეხინები კარგი აქვს
ja_ja
name
მესამე საფეხურის თავზე რომ ლატუნის შტუკაა რაზეც რეზინაა წამოცმული, მანდ არის წვრილი ხვრელები და სავარაუდოდ ეგენი იქნებოდა ამოსებული, შედეგად მესამე საფეხურიდან ფაერი არ გადიოდა ან ცოტა გადიოდა ვიდრე მეორე საფეხურიდან შედიოდა...

ნუ ეგეთი აზრი გამიჩნდა როდესაც თქვი რომ დავშალე ხელახლა და გასწორდაო, შეიძLება გამოიწმინდა ის ხვრელი... ნუ ეს იმ შემთხვევაში თუ მესამე საფეხურის რეზინა მთელია
userman
რაღაც აზრი მომივიდა და თქვენ რას იტყვით ?

ხშირი შემთხვევაა , როცა მესამე საფეხურში საპოხი საშუალება თავდება და ეს ხდება საწინდარი მესამე საფეხურის რეზინის გაფუჭების .

მოგეხსენებათ ნასოსი ცხელდება მუშაობაში და ამიტომაც ჩქარდება გათხელებული საპოხი საშუალების დაბლა ჩამოსვლა , რასაც ჩვენც ხელს უწყობთ და ნასუსს მოხმარების შემდეგ იმავე მდგომარეობაში ვტოვებთ. იმაზე აღარაფერს ვამბობ , რომ ეს საპოხი შეიძლება ნასოსის მანომეტრშიც აღმოჩნდეს და მისი მოქმედება დროებით შეაჩეროს .

ხომ არ აჯობებდა დატენვის შემდეგ ნასოსი დავაწვინოთ ? ან ფეხებით ჩამოვკიდოთ biggrin.gif ?
რომ უფრო დიდხანს შევინარჩუნოთ საპოხი საშუალება ნასოსში ...
მადლობთ ყურადღებისათვის.
ja_ja
1) მანომეტრს ახატია შიგნით ჰაერი შევა, წყალი, ზეთი თუ სხვა ქქი, წნევა წნევაა და მისთვის სულერთია ბორდუნის მილში რა იქნება გაზომვის დროს, ყველაფერი ერთნაირ წნევას განიცდის ასე რომ მანომეტრს ეგ ამბავი ახატია და შენც თამამად შეგიძლია დაივიწყო ეგ ამბავი...

2) ტავდაყირა დაკიდება და ყოველ ჯერზე დაშლა ნამეტანია smile.gif მაგას ჯობია თუ გეხერხება დაშლა აწყობა და ზადეთვა, წესად შემოიღე რომ ყოველი 10-15 დატენვის შემდეგ პროფილაქტიკური დაშლა აწყობა გააკეთო ხოლმე... გარდა მაგისა როდესაც დატენვას მორჩები და ჰაერის დამგდებ ვინტს მოუშვებ, ნასოსი ადექი და 5-10-ჯერ მაინც აამოძრავე თითქოს და ტენი რეზერვუარსო, მაგ დროს ხდება შემდეგი

- დატენვისას გაცხელებული ნასოსი მომენტალურად ცივდება როდესაც წნევის დამგდებ ვინტს უშვებ (ნუ გარეთა კორპუსამდე ეგ სიცივე არ გამოდის, მაგრამ მესამე საფეხურში ეგრეა)
- შედეგად ჰაერში არსებული კონდენსატი რაც იყო, გაციებისას ეგრევე მესამე საფეხურის კედლებზე ჯდება
- დაცლის მერე ზედმეტი ხალასტოი მოძრაობებით ნაწილობრივ ახდენ კონდენსატის გარეთ გამოდევნას, შედეგად უფრო დიდხანს იმუშავებს ნასოსი smile.gif



დალშე კი ზამთარში ნესტი მეტია და დაშლა ჯობია ხშირად ქნა, ზაფხულშI კი თაკარება მზეში არ დააგდო ხოლმე ნასოსი ...
userman
ციტატა(ja_ja @ 20th March 2017 - 10:33 AM) *
1) მანომეტრს ახატია შიგნით ჰაერი შევა, წყალი, ზეთი თუ სხვა ქქი, წნევა წნევაა და მისთვის სულერთია ბორდუნის მილში რა იქნება გაზომვის დროს, ყველაფერი ერთნაირ წნევას განიცდის ასე რომ მანომეტრს ეგ ამბავი ახატია და შენც თამამად შეგიძლია დაივიწყო ეგ ამბავი...


მაგას რა დამავიწყებს smile.gif . არა ერთხელ მქონია მაგ პრობლემა . რის შემდეგაც მომიხსნია მანომეტრი , გამიწმენდია და შემდეგ ამუშავებულა.

მქონია ასეთივე შემთხვევა კრალის რეზერვუარზე არსებულ მანომეტრზე . როცა შიგნიდან სილიკონის სპრეი შევაფრქვიე მანომეტრის არსებობა მხედველობაში არ მიმიღია . რის შემდეგაც მანომეტრი აღარ მიჩვენებდა. ამიტომ მომიწია დაშლა და მანომეტრის გაქმენდა .

აი მანომეტრების გაწმენდა კი ცალკე თემაა biggrin.gif .

ციტატა(ja_ja @ 20th March 2017 - 10:33 AM) *
ტავდაყირა დაკიდება და ყოველ ჯერზე დაშლა ნამეტანია. მაგას ჯობია თუ გეხერხება დაშლა აწყობა და ზადეთვა, წესად შემოიღე რომ ყოველი 10-15 დატენვის შემდეგ პროფილაქტიკური დაშლა აწყობა გააკეთო ხოლმე...


მოხერხებით კი მეხერხება , მარა არც ისეთი სასიამოვნო პროცესია , მითუმეტეს ყოველ ჯერზე .
ეგ პროცესი , რომ არ მინდა იმიტომ ვთქვი დავაწვინოთ თქო ნასოსი . თუმცა შენი რჩევებიც მისაღებია.
temo-777
შემთხვევით ხომ არ იცით აი ეს ლურჯი რა არის.რითი განსხვავდება იმ მეორე ნასოსისგან რომელსაც ეს არა აქვს.








gregory
სავარაუდოდ ჰაერის ფილტრია
vexam
ციტატა(userman @ Mar 20 2017, 10:20 AM) *
რაღაც აზრი მომივიდა და თქვენ რას იტყვით ?

ხშირი შემთხვევაა , როცა მესამე საფეხურში საპოხი საშუალება თავდება და ეს ხდება საწინდარი მესამე საფეხურის რეზინის გაფუჭების .

მოგეხსენებათ ნასოსი ცხელდება მუშაობაში და ამიტომაც ჩქარდება გათხელებული საპოხი საშუალების დაბლა ჩამოსვლა , რასაც ჩვენც ხელს უწყობთ და ნასუსს მოხმარების შემდეგ იმავე მდგომარეობაში ვტოვებთ. იმაზე აღარაფერს ვამბობ , რომ ეს საპოხი შეიძლება ნასოსის მანომეტრშიც აღმოჩნდეს და მისი მოქმედება დროებით შეაჩეროს .

ხომ არ აჯობებდა დატენვის შემდეგ ნასოსი დავაწვინოთ ? ან ფეხებით ჩამოვკიდოთ biggrin.gif ?
რომ უფრო დიდხანს შევინარჩუნოთ საპოხი საშუალება ნასოსში ...
მადლობთ ყურადღებისათვის.

რამდენი დავწერე და რაღაცას დავაჭირე გაქრა smile.gif))

31.gif
vexam
უმრავლესობა, თავისუფალი დროის დეფიციტს განვიცდით და იშვიათად მიწევს გართობა (44-10 ლონგი, ვალტერი). შესაბამისად ტუმბო (ბული-გრეგორისგან), იშვიათად ერთვება საქმეში (თვეობით დგას კუთხეში და ელის თავის დროს. როგორც ილიამ თქვა "დგანან და ელიან" smile.gif - როდის მოვიცლი). 2-3 თვის წინ, მომეცა შესაძლებლობა ერთი დატენვის. დავტენე და ტუმბოდან ჰაერი რომ დავუშვი მილში ("შლანგში") ზეთი გამოვიდა დამშვებ ხრახნთან. საგრძნობი რაოდენობით, თითები დამისველა. მაშინ, არ მივაქციე ყურადღება და დამტენ პორტთან არ შემიმოწმებია რა მდგომარეობა იყო. არც გასროლისას დავკვირვებივარ, უბრალოდ, ახალი ოპტიკის (BSA Sweet 22 Hunting Rifle Scope 6-18 X 40mm) გასწორება მინდოდა, ფიქსირებული თოფით და თან ახლო მანძილზე 15 მ ვცდიდი 4,5 მმ-სთვის, მძიმე ჯსბ-ს. ერთი წერტილი ნამდვილად არ მიმიღია -
როგორც ყოველთვის (ფიქსირებულიც, ესე ახლო მანძილზეც - სად ისვრის და გაბნევებს რატომ მაძლევს ხოლმე არ ვიცი smile.gif). მოკლედ, რომ ვთქვა, იმ მომენტში- არ მიმიქცევია ყურადღება არც დამტენ პორტთან რა ხდებოდა არც თოფში რა ხდეებოდა. შემდეგ (ერთი კვირის შემდდეგ) რატომრაც გამახსენდა ეგ ფაქტი. გადავწყვიტე, რომ მიზეზი იქნებოდა, ტუმბოს ხანგრძლივად დგომისას, გრავიტაციის გამო საპოხი საშუალებების ქვევით ჩაცლა და შემდეგ (ერთი კვირის შემდეგ smile.gif))) ამოვწიე სახელური, ასე დავაწვინე და დაწოლილ მგომარეობაში დავტოვე. ასეა ახლაც, ალბათ biggrin.gif.
რას ფიქრობთ - საპოხი საშუალებები, რომ იყოს გადასული რეზერვუარში, რამეს დააზიანებს? მგონია, რომ არაფერს დააშავებს, რადგან ტუმბოშიც მარალი წნევაა და იქ თუ არ დეტონირდება ან აგრესიულ ზეგავლენას თუ არ ახდელს ტუმბოს მეტალზე, არც რეზერვუარში უნდა დააშავოს რამე.

ამ ისტორიიდან გამომდინარე, შემდეგ კითხვაზე ანუ რა არის ეს ლურჯი რაღაც მაღალი წნევის მილზე, ალბათ ფილტრია, რომელიც ასეთ საპოხ საშუალებებს აკავებს და არ უშვებს რეზერვუარში,. ეს რომ ტენის ფილტრი იყოს მანდ არ იდგებოდა და იენებოდა ტუმბოსთვის ჰაერის აღების ადგილას. ასე ვფიქრობ.
gregory
ციტატა(vexam @ 29th November 2017 - 12:49 PM) *
ამ ისტორიიდან გამომდინარე, შემდეგ კითხვაზე ანუ რა არის ეს ლურჯი რაღაც მაღალი წნევის მილზე, ალბათ ფილტრია, რომელიც ასეთ საპოხ საშუალებებს აკავებს და არ უშვებს რეზერვუარში,. ეს რომ ტენის ფილტრი იყოს მანდ არ იდგებოდა და იენებოდა ტუმბოსთვის ჰაერის აღების ადგილას. ასე ვფიქრობ.

ჰაერის ფილტრისთვის მართლაც პატარაა, მაგრამ მე რაც მაქვს ნასოსების ახალი მოდიფიკაცია, მაგათ სწორედ მაგ ადგილზე უყენიათ ჰაერის ფილტრი და იქ ცვლადი კომპონენტები გამოიყენება.
მესმის რომ შესასვლელში რომ იყოს ფილტრი მტვერს არ გაატარებს, მაგრამ აქ სხვა საკითხია. ტუმბოს მუშაობისას კონდენსატი გროვდება და ამას შესასვლელში დაყენებული ფილტრი ვერ უშველის. გამომავალზე დაყენებული კი იწოვს ამ ნესტს. ნუ მე ესე მგონია
ja_ja
vexam
ტიტუ რამდენი დაგიწერია მარტივ კითხვაზე smile.gif შენც კაი ჩემნაირი ყოფილხარ smile.gif

მოკლედ გაითვალისწინე შემდეგი გარემოებები:

1) ნასოსის აქტიურად მოხმარებისას ყოველთვის იქნება ძირა დამგდები ვინტის მოშვებისას რაღაც თხევადი მასის გამოსვლა, მაგრამ ეგ ზეთი და ტაოტი არაა, ეგ არის კონდენსატი და მასთან ერთად ხახუნით წარმოქმნილი საპოზი საშუალების ემულსია, (კვერცხის ცილასავით აქაფებული მასა რომელშიც ერთად არის ჭუჭყი, წყალი და ზეთის მინარევი). მაგას ვერაფერს უზამ თუ ხშირად ხმარობ ნასოსს, ეგ ყოველტვის იქნება.

2) იმისათვის რომ კონდენსატი ნაკლები დაგროვდეს საჭიროა ყოველი დატენვის მერე, როგორც კი ჩახსნი თოფს, "ხალასტოიზე" გააკეთე 5-10 ბუქნი რომ ნასოსში დაგროვილი კონდენსატი გარეთ გამოვიდეს და შიგნით მაქსიმალურად ცოტა კონდენსატი დარჩეს

3) კონდენსატი წარმოიქმნება ჰაერიდან, ან უნდა ცხოვრობრე დუბაიში რომ გამომშრალი ჰაერი იყოს ატმოსფეროში, ან არა და ნესტი ყველგანაა ჰაერში, მუშაობისას ნასოსი ხურდება და დაჭირხვნისას ჰაერში არსებული ნესტის უფრო მსხვილ ნაწილაკებად ერთდება, შედეგად წამოიქმნება წყლის ორთქლი. როგორც კი გაცხელებულ ნასოსსზე წნევას დააგდებ მუშაობს ფიზიკის კანონი, ანუ ცივდება ცხელი ობიექტი, მაგ დროს კი ჰაერში არსებული შედედებული ნესტის ორთქლი ცივდება და წყლის წვეთებად კონდენსირდება ნასოსი კედლებზე. რომელიც ნელნელა ძირს ჩამოდის და ბოლოს კაკრაზ ეგაა რომ ვინტის მოშვებისას გარეთ გამოდის

4) არანაირად არ სჭირდება ნასოსი ტავდაყირა დაყენება ან სხვა მოდიფიკაციები, ან პერიოდულად უნდა დაშალო და გამოწმინდო, მაგრამ ეგ ვეჩნი საქმეა, ან უნდა დაიკიდო როგორც ყველამ და ნაკლები ტავის ტკივილის წარმოქმნის მიზნით უნდა დააკაჩავო ხოლმე ნასოსი თოფიდან ჩახსნის მერე რომ გამოვიდეს გარეთ კონდენსატი და ჩაორთქლილი ჰაერი ახალი ნაკლებად ნესტიანი ჰაერით შეიცვაოს ნასოსის შიგნით.

5) ფილტრებს ნასოსში აზრი არ აქვს, არის ნავაროჩენი ფილტრები რომელიც შესვლაზე აყენია, მაგრამ ფიზიკურად ვერ გააკეთებს ეგეთი ფილტრი ჰაერიდან ნესტის 100%-ით გამოშიგვნას, პლიუს სილიკაგელი რომელიც მაგ საქმისთვის გამოიყენება გიგროსკოპიულია და პროსტა ჰაერზე დებისას ჰაერიდან ისრუტავს ნეტს ხოლო ნასოსის მუშოაბისას უკვე იმდენი ნესტი აქვს თვითონ შეწოვილი რომ ვეღარ ასწრებს ჰაერიდან ნესტის დამატებით გამოშიგვნას, შედეგად ატარებს ნასოსში

6) ნასოსის ბოლოს შლანგში დაყენებას რაღაც აზრი აქვს, მაგრამ ისევ გამოუდეგარია, ზომა მოცულობის გამო, იმდენი კონდენსატი გროვდება რომ აქტიური გამოყენებისას გაიჟღინთება ეგ ფილტრიც და მაინც გაატარებს ნესტს, ხოლო თუ ნამეტანი გაიჟჟინთება მაშინ წნევის ძალით პირიქით უკვე წყლის წვეთებს შეტენის თოფში შიგნით smile.gif რაც მემგონი უფრო უარესია

7) თუ მშრალი ჰაერი გინდა ნესტის გარეშე ან ძლაიან დიდი ფილტრები უნდა დააყენო გამომავალ ადგილზე (ნასოსის 2-3 ან მეტი მოცულობის ზომის), თან 2 ცალი, ისე რომ ერთი მძიმე წყლის წვეთებს გრავიტაციით ძირს უბრალოდ აგროვებდეს და მერე ცალკე კლაპნით გამოშვება შეიძლებოდეს, ხოლო მეორეში კი უნდა იყოს მთელი ბუტერბროდი, ქვიშის, სილიკაგელის, ბამგის, ქეჩების და ნახშირისგან რომ ყველანაირ ნეტს და მტვერს აკავებდეს, ფიზიკურად გამოუდეგარი ხდება მაგხელა მოწყობილობის მერე ნასოსი smile.gif ლამის 2-3 დამატებითი ნასოსის მოცულობა უნდა ათრიო თან

8) ამიტომაც თუ სუფტა და მშრალი ჰაერი გინდა, უნდა ითრიო ბალონი და უნდა დაატენონი კომპრესორით რომელსაც აქვს ეგ ჰაერის გამწმებდების ცა გამომშრობლებიც .... თუმცა ბალონის ფასი ნასოსთან შედარებით იკბინება, პლიუს ნასოსისგან განსხვავებით ბალონს მთლად ეგრე იოლად ზურგზე ვერ მოიგდებ....


ასე რომ კარგად აწონ დაწონე რა როგორაა, ჩემის აზრით მაგ ფილტრები ცარიელი მარკეტინგია და რეკლამა, ნუ იშვიათად გამოყენებისას გაამართლებს, მაგრამ აქტიური მუსოაბისას აზრი არ აქვს.... მაქსიმუმ შეიძLება დაავალო მტვრის ნაწილეკების მოცილება, ნესტი და კონდენსატი კი ისეთი ოხერია რომ....
temo-777
გუშინწინ კრახი განიცადა ჩემმა ადაპტერმა sad.gif
150 ატმოსფეროს ზევით გასდიოდა ადაპტერიდან რომ ვტენიდი,არადა სულ მეორედ დავტენე მგონი,(ალბათ პირველადაც გასდიოდა,უბრალოდ გამოუცდელობის გამო ყურადღება აღარ მიმიქცევია,მეგონა ნორმალური იყო დატენვის დროს)
ხოდა პატარაზე ხელს რომ მიაშვერდი ადაპტერს,ოდნავი დაწოლით ჩერდებოდა,აღარ უშვებდა.
და მაგ დროს იბუთქა,ჩატეხა და გაისროლა ადაპტერის მეორე ნაწილი,ვერც კი მოვნახე სად წავიდა.
თავიდან ვერც გავაცნობიერე რა მოხდა.მერე რომ დავხედე რეზერვუარში აღარ იყო ის ადაპტერი
და მეორე ნახევარი რაც სურათზე კიდე ნასოსში იყო ჩარჩენილი,
სავარაუდოდ სადღაცას გაისროლა პირველი ნაწილი.
კიდევ კარგი არავის არ მოხვდა sad.gif
არადა დიდი არაფერი ძალა არ დამიტანებია.
რატომ უნდა მოსვლოდა ესეთი რამე?
ამ ესეთ ახალ ნაწილებზე ესე უცბად დაჯდა რეზინა კაცო რომ უკვე გასდიოდა?
ან ესეთი უხარისხოა ეს ადაპტერი რომ ოდნავი დაწოლით ესეთი რაღაც მოუვიდეს?




აი ესაა
https://www.pyramydair.com/s/a/Diana_Stormr...Fill_Probe/8046

17$ კი ჯდება გამოწერა თავის დისკაუნტ კოდით + წონა.
პირამიდს მივწერე და მიშიპავენ ახალს.

მაგანაც ესე თუ გაუშვა,რავიცი...
sekurifa
ციტატა(temo-777 @ 13th March 2018 - 08:26 PM) *
17$ კი ჯდება გამოწერა თავის დისკაუნტ კოდით + წონა.


და რატო იწერ მაგ დეტალს როცა აქ ადგილზე უფრო იაფი ჯდება მაგის დამზადება?
temo-777
ციტატა(sekurifa @ 13th March 2018 - 08:53 PM) *
და რატო იწერ მაგ დეტალს როცა აქ ადგილზე უფრო იაფი ჯდება მაგის დამზადება?

ციტატა(temo-777 @ 13th March 2018 - 08:26 PM) *
პირამიდს მივწერე და მიშიპავენ ახალს.


არ ვიწერ.
როგორც დავწერე მივწერე პირამიდს და უფასოდ მიგზავნიან.

და აქ რა ჯდება მაგის დამზადება?
ან კუსტარულად მზადდება თუ როგორაა საქმე?
bubusicha
temo-777

ჯაჯა აკეთებს ეგეთ რაღაცეებს იდეალურად
temo-777
bubusicha
გასაგებია მადლობა.

ეს ახალი რომ ჩამოვა იმედია ის აღარ გაუშვებს ჰაერს.


ისე კიდევ რა მაინტერესებდა წნევის რეგულატორის დაყენება ღიირს ენთრი ლეველ თოფზე?
https://www.huma-air.com/Diana-Stormrider-pressure-regulator

ან ეს რაღაც კიდე ვითომ უფრო მეტად გააჩუმებს?
https://www.ebay.com/itm/airmax-diana-storm...3oAAOSw4A5Ytxt-
ეს ხო საუნდ მოდერატორია?
bubusicha
ციტატა(temo-777 @ 13th March 2018 - 10:00 PM) *
ან ეს რაღაც კიდე ვითომ უფრო მეტად გააჩუმებს?


მოდერსაც ადგილზე უფრო იაფად გააკეთებ ვიდრე გამოწერით დაგიჯდება.
ja_ja
temo-777
ციტატა(temo-777 @ 13th March 2018 - 08:26 PM) *
ან ესეთი უხარისხოა ეს ადაპტერი რომ ოდნავი დაწოლით ესეთი რაღაც მოუვიდეს?

ეხლა ვნახე შენი პოსტი....

პირველი კითხვა მიჩნდება ეს ქარხნული ადაპტერია? თუ ქარხნულია ვერაა მაი კაი საქმე, პლიუს სურათს ვუყურებ ეხლა შენ რაც დადე:



ჩვენში დარჩეს და რომ ვუყურებ ნამეტანი დიდი ხვრელია მანდანე, ნუზემოდან დიდი ხვრელი ეგ არაფერია, მანდ თუ გინდა უფრო დიდი გააკეთე, მაგრამ ეგ იმას ნინშავს რომ შუაგულში გამავალი ხვრელიც დიდია, შედეგად რეზინები სადაც ზის იქ კედლის სისქე ნამეტანი თხელია მარტო რეზინა რას დაიჭერს თუ ლითონი გაიხა შუაზე?

გადაუღე აბა მაგ შენს დეტალს ზედხედის პონტში სადაც გადატეხილია, ან თუ შესძლებ გაზომე და ყველა დავინახავთ რომ რაცხა ვერაა ზომებში

დაჟე ეხლავე შეიძლება საორიენტაციო ზომების თქმა გარედან რაცაა აი შიდა ხვრელს ვერ ვიტყვი ზუსტად მაგრამ მიახლოებით აზრს გამოვთქვავ

1) ქვექ დისკონექტი გადანტირებულად ვიცი რომ 8 მილიმეტრიანია, იმიტომ რომ სტანდარტია ეგეთი, თუ გავითვალისწინებთ იმას რომ პირდაპირ 8 მილიემტრი ვერ იქნება იმიტომ რომ მერე ნასოსის კონექტორში გაეჭედება, ამიტომაც, როგორც ყველბან ზომა იქნება 7.9 ან 7.8 მილიმეტრი... ეს კაი ამოსავალი ზომაა დანარცენის ანგარიშისთვის

2) ქვიქ კონექტორის შემდეგ მოდის დაუმუშავებელი ზედაპირი, მაგას დავარქვათ შუაწელი, და მაგ შუაწელის მერე იწყება თვითონ ადაპტერი (შტუცერის ტანი), მაგას კი თუ დავაკვირდებით აშკარად იმ ქვიქ დისკონექტის სხეულზე უფრო წვრილია, ანუ 8 მილიმეტრი არ არის, ზუსტად რამდენია ვერ ვიტყვი, მაგრამ იმედია რომ 7 მილიმეტრი მაინც არის, 6-ი იმედია არ არის... კი შეიძLება 6-იანიც, მაგრამ მაშIნ რეზინები ძალიან, ძალიან თხელი უნდა იყოს აქ კიდევ....

3) უხეშად ჩავთვალოთ რომ შტუცერის სისქე არის 7 მილიმეტრი (თუმცა სურათს გრაფიკულ რედაქტორშI რომ ვზომავ მიახლოებით 6.5 მილმეტრს უფრო შეესაბამება), და ასევე ვხედავთ რომ რეზინებია მანდ წამუცმული, რომელიც არ თუ ისე თხელია, გარანტირებულად 1 მილიმეტრზე უფრო სქელია, იმედია 1.5-ზე მეტი არაა (ნუ გრაფიკულ რედაქტტორშI ზუსტად 1.5 მილმეტრზე ჯდება და იმედია ეგაა)

4) აბა ახლა დაუკვირდი ასეთ ამოცანას რეზინა არის მრგვალი და კედლის სისქე აქვს 1.5 მილიმეტრი, გარედან თუ არის პირობითად 7 მილიმეტრი, გამოდის რომ რეზინას ერთი მხრიდნა აქვს 1.5 მილიმეტრი და მეორე მხრიდანაც 1.5 მილიმეტრი, ანუ სულ 3 მილმეტრი. ახლა საერთო გარე დიამეტრს გამოვაკლოთ ეგ სამი მილიმეტრი, ანუ 7-3=4 მილიმეტრი დაგვრჩა რეზინის ქვეშ შტუცერის ტანი

5) ხსენებულ 4 მილიმეტრში კიდევ შუაში უნდა გაიაროს ხვრელმა რომელიც ჰაერს გაატარებს, სტანდარტად მიღებულია 0.8 ან მაქსიმუმ 1 მილიმეტირს ხვრელი ეგეთ შემთხვევებში ანუ 4 მილმეტრს გამოვაკლოთ 1 მილიმეტრი და მივიღეთ 3 მილიმეტრი, რომელიც ცალ მხარეს გვაძლებს 1.5 მილიმეტრს კედლის სისქეს. ასეთი ადაპტერი მუშოაბს როგორც წესი ხუათიანზე, მიუხედავად კურიოზულობისა, რომ სულ რაღაც 1.5 მილიმეტრი დარჩა კედლის სისქე სიმანდვილეში შუა ხვრელი იმდენად ვიწროა რომ კაპილარის მეთოდი მუშოაბს და პატარა ხვრელის გამო ძალიან პატარა ფართობი წარმოიქმნება, შედეგად წნევას ძალიან პატარა ზეწოლა აქვს კედლებზე რასაც ადაპტერის კედლები ბედნიერად უძლებენ


აი თუ ხვრელი 1 მილიემტრზე მეტი იქნება (ზოგი ქარავს და 1.5 ან საერთოდ 2 მილიმეტრიან ხვრელს აკეთებს ხოლმე ), მაშინ უკვე კედელიც თხელდება და ზეწოლაც კედლებზე იზრდება ფართობის ზრდასთან ერთად, შედეგად ხდება ის რაც შენთან მოხდა...

რა თქმა უნდა არ შეიძლება იმის გამორიცხვაც რომ ეს დეტალი ყველა წესებით იყო დაცული, მაგრამ ნუ ხდება ხოლმე რა ... იქ დამუშავება იყო არასწორედ, დავარდნილი იყო, ან მაინცა და მაინც იმ ადგილში მოუწია ჩამოსხმულ დეტალში რაღაც პატარა ნაწიბურმა და შედეგად დაზიანებული ან ბრაკი დეტალი იყო, მაგრამ რავიცი, შტუცერის გატყდომა მემგონი შენგან პირველად გავიგე, დაჟე რუსებს რომ უყვართ ხოლმე ექსტრიმი და 6 მილიმეტრიანი შტუცეტების კეტება, იქ არ გამიგია გახეთქილი შტუცერი smile.gif

ჩემის აზრით ყველაზე კაი შტუცერებია 8-9 მილიმეტრიანები, იგივე წვრილი შუა ხვრელის დროს მეტი ხორცი რჩება შტუცერზე და ასეთი შემთხვევის ალბათობა სულ უფრო და უფრო ნაკლებია..... ისე კი მაგ შტუცერის მეორე მხარეს რომ არავინ იყო მაგარი გაგიმართლა, თუ გარეთ იყავი ბუნებაში, მაგ ნაწილის პოვნის შანსი მინიმალურია, რადგან ტყვიასავით გაფრინდებოდა და წინ რომ ვინმე ყოფილიყო, ან რაღაც უსოამოვნო მოხდებოდა ან მაგარს გამოილანძღებოდა ის კაცი ვინც წინ დავხვდებოდა მაგ შტუცერის ნაწილს

P.S. ნუ აქ გაიჟღერა ja_ja უფრო იაფად აკეთებსო, და ახლა რაღაც ნივიჟუს პონტი რომ არ გამომივიდეს, აქვე დავწერ, გააჩნია დაბოლოება როგორი ექნება, ქვექ დისკონექტზე 20 ლარი, ხოლო რეზვაზე 15 ლარი. მოდერები გააჩნია მილის დიამეტრს 30 მილიმეტრიანი 100 ლარი, 25-იანი 75 და 20-იანი მილით 50 ლარი. 30 და 25-იანები ქეჩებზე ხოლო 20-22-იანები მხოლოდ ჭიქებზე.
name
ესეგი მაქვს At44 ნასოსი, ხოდა Mymarktze ეხლახანს ვნახე ეს ნასოსი,

https://m.mymarket.ge/ka/product/11586905

კონკრეტულად ამ ნასოსე ვგულისმობ, ვისაც შეუძლია გამარკვიოს, ამ ნასოსა და At44 ნასოს შორის რომელი უკეთესად მუშაობს, მფლობელს უწერია, გაგრილების სისტემა აქვსო ,რაც გადახურებისგან იცავსო
ja_ja
თუ გაქვს უკვე ნასოსი, ახალში ფულის გადატრის აზრს ვერ ვხედავ.....

სუფთა ჩემი სუბიექტური შეგრძნებით და ძალის დატანების კუთხით Hatsan-ის ნასოსი ერთ-ერთი ყველაზე მძიმე ნასოსია (ვგულისხმობ არა წონას არამედ დატენვის ძალას), ეგ მაიმარკეტის ნასოსი კი ჩინურია და დიდი ალბათობით 7 მილიმეტრის მაგივრად 6 მილიმეტრიანი მესამე საფეხური აქვს, რაც უფრო იოლ დატუმბვას ნიშნავს, ხოლო წყლის გაგრილებაზე რა გითხრა, კი არის, ეგეთი ჩინური ნასოსები, მაგრამ ჯერ სანახავია ეგ სითხე კიდევ შიგნითაა თუ არა


მეორე საკითხი, წყალი გადასარევად აკეთებს სითბოს აბსორბირებას, შედეგად როდესაც ნასოსი წივია და წყალიც ცივია კი წაართმევს ნასოსს სითბოს და ნაკლებად გაათბობ,ს, მაგრამ როცა გათბება წყალი, აი მერე მისი გაციებაც კაი დროს მოითხოვს, მითუმეტეს ლამის თერმოსის პონტში 2 მილში მოქცეული smile.gif განსაკუთრებით ეგ აქტუალური იქნება ზაფხულში როდესაც ისედაც გარემო 40-45 გრადუსზეა გახურებული და წყალით გამთბარია, დაიწყებ დატუმბვას და ..... მოკლედ იავიცი, იავიცი mda.gif
pilotina
“შედეგად რეზინები სადაც ზის იქ კედლის სისქე ნამეტანი თხელია მარტო რეზინა რას დაიჭერს თუ ლითონი გაიხა შუაზე?”

პირველი ეგ მომივიდა თავში, როცა გადატეხვის ადგილს შევხედე ფოტოზე. sad.gif

pilotina
——————
temo-777
ja_ja
ციტატა(ja_ja @ 14th March 2018 - 10:53 AM) *
პირველი კითხვა მიჩნდება ეს ქარხნული ადაპტერია?

კი კი ჯაჯა ქარხნულია.
ვიდეოებშიც რომ ვნახულობ,ანბოქსინგშიც ყველგან ეგა დევს sad.gif

ციტატა(ja_ja @ 14th March 2018 - 10:53 AM) *
გადაუღე აბა მაგ შენს დეტალს ზედხედის პონტში სადაც გადატეხილია, ან თუ შესძლებ გაზომე და ყველა დავინახავთ რომ რაცხა ვერაა ზომებში

2 მმ-ია თუ სწორად ვზომავ.
სურათსაც ჩავსვავ.
და გამოსავალი რა არის?
სხვა ადაპტერი გამოვიყენო,მასეთი შემთხვევა რომ არ განმეორდეს?
ციტატა(ja_ja @ 14th March 2018 - 10:53 AM) *
აი თუ ხვრელი 1 მილიემტრზე მეტი იქნება (ზოგი ქარავს და 1.5 ან საერთოდ 2 მილიმეტრიან ხვრელს აკეთებს ხოლმე ), მაშინ უკვე კედელიც თხელდება და ზეწოლაც კედლებზე იზრდება ფართობის ზრდასთან ერთად, შედეგად ხდება ის რაც შენთან მოხდა...

აბა ერთი ვნახავ რას გამოაგზავნიან.
პირამიდმა კი მომწერა რომ ესეთი შემთხვევა არავის ქონიაო და რავი.
Temo; We are sending you a free frill probe as a courtesy. This is a one time deal. Plenty of people have used the Stormrider without destroying the probe. Thank You,Mark.










temo-777
ციტატა(ja_ja @ 14th March 2018 - 10:53 AM) *
გააჩნია დაბოლოება როგორი ექნება, ქვექ დისკონექტზე 20 ლარი, ხოლო რეზვაზე 15 ლარი. მოდერები გააჩნია მილის დიამეტრს 30 მილიმეტრიანი 100 ლარი, 25-იანი 75 და 20-იანი მილით 50 ლარი. 30 და 25-იანები ქეჩებზე ხოლო 20-22-იანები მხოლოდ ჭიქებზე.

პცპ-ებში ნავიჩოკი ვარ.
ბევრ ტერმინებს ჯერჯერობით ვერ ვიგებ..
ჩემზე ეს ვარიანტი გამოდგება?
ციტატა(ja_ja @ 14th March 2018 - 10:53 AM) *
ქვექ დისკონექტზე 20 ლარი



ან აქ რა განსხვავებებია 30,25, და 20 მილიმეტრიანებში.
ჩემსაზე რომელი მიდის>?
და ეს ქეჩა და ჩიქა რას ნიშნავს?
gregory
ციტატა(name @ 14th March 2018 - 12:09 PM) *
https://m.mymarket.ge/ka/product/11586905

კონკრეტულად ამ ნასოსე ვგულისმობ, ვისაც შეუძლია გამარკვიოს, ამ ნასოსა და At44 ნასოს შორის რომელი უკეთესად მუშაობს, მფლობელს უწერია, გაგრილების სისტემა აქვსო ,რაც გადახურებისგან იცავსო

name
ეს ჩინელები ვიზუალურად კი გავს ერთმანეთს, მაგრამ ძაან დიდი სხვაობებია. ერთად რომ დადებ ეგრევე თვალშიცაცემია. იაფიანებს ბევრად უფრო თხელი კედლები და მილების მცირე დიამეტრები აქვს. შესაბამისად წონებშიც დიდი სხვაობაა. ბულის ტუმბო 4.2 კგ-ა, იაფიანები კი 2,5-2.8 კგ

ja_ja
temo-777
ციტატა(temo-777 @ 15th March 2018 - 09:14 AM) *
ჩემზე ეს ვარიანტი გამოდგება?

შენი ქვიქ დისკონექტიანია და სწორედ მიხვდი,,, რეზბიანი გამოიყურება ასე (სტანდარტული პნევმო სამყაროს რეზბით G1/8 თუმცა დამკვეთის მოთხოვნით შეიძLლება ნებისმიერ რეზბაზე დამზადება)



რაც შეეხება

ციტატა(temo-777 @ 15th March 2018 - 09:14 AM) *
რა განსხვავებებია 30,25, და 20 მილიმეტრიანებში.


ნუ პირდაპირ წერია არის ტრუბა რომელიც გარედან არის 30 მილიმეტრიანი სისქის, არის 25-იანი სისქი და არის 20 ან 22-იანი სისქის. შიდა მოცულობის გამო ხდება სხვადასხვა შიგნეულობის გამოყენება ჰაერის ნაკადის წასაძრობად და ხმაზე სხვადასხვა გავლნა აქვს... მაგალითად დისკოზე რაც არ უნდა სქელი ტრუბით დააყენო მაინც ხმა აქვს, მაშIნ როდესაც 22 მილიმეტრიანი მილით და პლასტმასის ჭიქებით ლაის იდეალურად ჩუმდება, იგივე პრინციპი არ ამართლებს დიდი ძლიერ PCP-ზე, რომლებსაც როგორც წესი სჭირდება 30 მილიემტრიანი მილი და დიდი მოცულობა...

მაგალიტად ჩემს ახალ Airforce Talon-ს საერთოდ 40 მილიმეტრიანი მილი დასჭირდა, იმიტომ რომ პატარის მოცულობა არ ყოფნის

რაც შეეხება რა არის ჭიქა და ქეჩა, ნუ ეს არის სხვადასხვა მასალა რომელიც შიგთავსში გამოიყენება. ამოცანის და მიხედვით
temo-777
ja_ja
მადლობა,მექნება მხედველობაში.
ჯერ ჩამოვიდეს ერთი ის კონექტორი.

2 დღეა მაინერსაც გადავყევი და ვერ მოვიცალე ვერაფრისთვის.
chicho
ციტატა(gregory @ Mar 15 2018, 11:05 AM) *
name
ეს ჩინელები ვიზუალურად კი გავს ერთმანეთს, მაგრამ ძაან დიდი სხვაობებია. ერთად რომ დადებ ეგრევე თვალშიცაცემია. იაფიანებს ბევრად უფრო თხელი კედლები და მილების მცირე დიამეტრები აქვს. შესაბამისად წონებშიც დიდი სხვაობაა. ბულის ტუმბო 4.2 კგ-ა, იაფიანები კი 2,5-2.8 კგ


გამარჯობა ყველას, ასეთი პრობლემა მაქვს
გრიგორ დაახლოებით 3 თვის წინ ბულის ფილტრიანი ნასოსი ვიყიდე თქვენთან ( რამდენიმე დღის წინ პუნჩერის აბოიმა smile.gif ). ხოდა ეს ნასოსი სულ გამოვიყენე ორჯერ . პირველად რომ ვიყიდე მაშინ სახლში დავტენე თოფი და მეორედ გუშინ. ხოდა ესეგი მაშინაც და ახლაც პორტის(მგონი ასე ქვია რაც რეზერვუარში ერთდება) პირველი რეზინა ითლება რაღაცნაირად და 150 ატმოსფეროს რომ ავცდები ჰაერს აპარებს, გუშინ სანამ დატენვას დავიწყებდი გახეხილი რეზინა მოვხსენი და ახალი დავაყენე შემდეგ წავუსვი სილიკონის ზეთი კარგად. აქ მეორე პრობლემა გაიჩითა ეს პორტი ცოტა ძნელად შედის რეზერვუარში , დავიწყე დატენვა და 150 ატმოსფეროს რომ ადაცდა დაიწყო ჰაერის გაპარება , დატენვას აზრი აღარ ქონდა და დავაპირე გამოძრობა, ჯერ ნასოსიდან გავანთავისუფლე შლანგში ჰაერი და გამოძრობის დროსაც ძალიან ძნელად გამოვიდა , და მგონი ამის შერჭობა გამოძრობის დროს ფუჭდება ეგ რეზინა და როგორ მოვიქცე ? ყოველ შერჭობა გამოძრობაზე ფუჭდება ესეგი პირველი რეზინა და რომ გამოვაძრე მერე შევიხედე რეზიკის კლაპანთან და ამ რეზინის ნაწილები ეყარა შიგნით sad.gif იქნებ მიშველოთ..
ნასოს რაც შეეხება ძალიან მალე ტენის და მომწონს
gregory
chicho
სალამი,
პირველ რიგში დამტენი პორტიდან მოხსენი რეხინა და ეგ "პაზი" "დააშლიფოვკე" რომ კუთხეები ცოტა მომრგვალდეს.
მოხსენი შენს იარაღს დამცავი( ის ნაწილი რომელიც ბრუნავს და ხან აჩენს და ხან კეტავს დამტენ პორტს). მანდაც ცოტა მოუგლუვე წიბოები.
სულ ესაა
chicho
ციტატა(gregory @ Mar 18 2018, 12:24 PM) *
chicho
სალამი,
პირველ რიგში დამტენი პორტიდან მოხსენი რეხინა და ეგ "პაზი" "დააშლიფოვკე" რომ კუთხეები ცოტა მომრგვალდეს.
მოხსენი შენს იარაღს დამცავი( ის ნაწილი რომელიც ბრუნავს და ხან აჩენს და ხან კეტავს დამტენ პორტს). მანდაც ცოტა მოუგლუვე წიბოები.
სულ ესაა


ახლავე დავიწყებ მაგის გაკეთებას , და რამაინტერესებს რეზინები რაც მოყვა მწვანე და შავი , შავი ერთიცალი იყო რომელიც უკვე გავუკეთე და აღარ ვარგა და მგონი მწვანეებშიცაა ეგ ზომა და დავუყენო ? ფერებში რამე სხვაობაა ?

ციტატა(gregory @ Mar 18 2018, 12:24 PM) *
chicho
სალამი,
პირველ რიგში დამტენი პორტიდან მოხსენი რეხინა და ეგ "პაზი" "დააშლიფოვკე" რომ კუთხეები ცოტა მომრგვალდეს.
მოხსენი შენს იარაღს დამცავი( ის ნაწილი რომელიც ბრუნავს და ხან აჩენს და ხან კეტავს დამტენ პორტს). მანდაც ცოტა მოუგლუვე წიბოები.
სულ ესაა


მეორე პაზიც გავაშლიფოვკო ?

შკურკით გავხეხო თU რითი ?
chicho
თუ ნათვილით ?
ეს არის ფორუმის "მსუბუქი" (lo-fi) ვერსია. თუ გსურთ იხილოთ სრულად, სურათებით, გაფორმებით და მეტი ინფორმაციით, დააწკაპუნეთ აქ.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.