![]() |
![]() |
![]() |
გამარჯობა, სტუმარო ( შესვლა | რეგისტრაცია ) |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
პოსტი
#161
|
||
![]() ვეტერანი ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin პოსტები: 17,351 რეგისტრ.: 9-February 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: პლანეტა Zorgi წევრი №: 13 ქალაქი:თბილისი ![]() |
zax ara გაძლევს ეგ ქაჯი სერვერი პირაპირ ბმულს ანუ აი ასეთს პირდაპირი ბმული ფაილზე დააკოპირე ეგეთი ლინკი და უკვე ეგ დინამიური აღარაა, არამედ პირდაპირ სურათზე გამავალი ლინკი რომელიც შეგიძლია შასვა. რაც შეეხება ბედინგს, პნევმატიკაში აქტუალური ნაკლებად არის, პრაქტიკულად ყველა თოფში კონდახს ლულა კი არა რეზერვუარი ეხება ასე რომ აზრი იკარგება ბედინგის. აი თვითონ ლულის თავისუფლად გადმოკიდებას კი აზრი აქვს
| |
> |
|
|
![]()
პოსტი
#162
|
||
![]() ცნობის მოყვარე ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 123 რეგისტრ.: 25-February 14 ნიკის ჩასმა ციტირება წევრი №: 1,904 ქალაქი:gori ![]() |
ავდექი დღეს და რაც ლულას იჭერს ის რვიანი მოვაგანივრე , რო ლულა თავისუფლად გადმოკიდებულიყო . ეგრევე შეეტყო ჯგუფზე . მარა სხვა რაღაცეები დაემართა . ორ ბოლტს უჭირავს ტოფი მხოლოდ უკანებს ერთი კონდახთან და ერთიც ოდნავ წინ . იმ წინა ბოლტს რო უჭერ სულ მცირედით დეფირმაციას განიცდის . რეზერვუარის შეერთების ადგილი და რეზერვუარი წვერში ლულასთან ზემოთ იწევს. არ მივაქცევდი ყურადღებას მარა ჯგუფზე აშკარად მოქმედებს. ალბათ რომელიღაცა მექანიზმს დაძაბულობაში ამყოფებს. არადა ერტ ბოლტზე კი ისვრის საკაიფოდ . მარა ერთზე მაღდად ვერ ვენდობი. იდეაში გავიჭედე რა . ბედინგს ვაპირებ რო მტელი კონსტრუქციის ქვედა ნაწილი ერტიანად დაიდოს და შეეხოს ყველგან ტანაბრად. მარა როგორ გავაკეტო . მარტო მექანიზმი დავსვა და რეზერვუარიც გადმოვკიდო. გაუძლებს კონსტრუქცია ამ ას ტუ ვერა ეგეც საკიტხავია . ან მეორე მტელ სიგრდზეზე გავაკეტო ბედინგი რო რეზერვუარიც ერტ სიბრტყეში იყვეს ?
| |
> |
|
|
![]()
პოსტი
#163
|
||
![]() მაძიებელი ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 201 რეგისტრ.: 21-September 10 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: saqartvelo. chaxoxbili წევრი №: 498 ![]() |
zax ara სანადირო თოფის ლულებს შორის რომაა გადაბმა ეგეთი სალასკა რომ დამზადდეს არ გამოვა? ანუ ორივე მხრიდან სალასკას რომ ნახევრ წრეები ქონდეს მთელი ლულის სიგრძეზე ერთი ლულის დიამეტრის ნახევარწრე და მეორე რეზერვუარის.
| |
> |
|
|
![]()
პოსტი
#164
|
||
![]() ვეტერანი ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin პოსტები: 17,351 რეგისტრ.: 9-February 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: პლანეტა Zorgi წევრი №: 13 ქალაქი:თბილისი ![]() |
zax ara ვერ ჩავწვდი იდეას რას აკეთებ??? პნევმატიკაში ბედინგს აზრი არა აქვს, ლულას კი არ ჩასვავ კონდახში არამედ ჩაამაგრებ რეზერვუარს, რომელსაც ნამდვილად არც სჭირდება და რომც იყოს არაფერს არ წყვიტავს ![]() ჯობია იფიქრო ლულის გამონთავისუფლებაზე, თუ მაგას გულისხმობდი - მაშინ არასწორ მოქმედებას აკეთებ, დაივიწყე რეზერვუარის ფიქსირება (მაინც მოხსნადია), კონდახისგან კავშირის გაწყვეტა, ან პირიქით მყარად დასმა, დაივიწყე ეგ ყველაფერი, ლულა არ ეხება კონდახს. ერთადერთი შენ რაც შეგიძლია არის, ლულის გამონთავისუფლება რომ რეზერვუარში წნევის ცვლილება, ან ჩახრახვნა არ იწვევდეს რვიანების მყარი კავშირის გადამკიდე ლულის გადაღუნ გადმოღუნვას მიკრო მილიმეტრებზე (ანუ ლულა მყარად ზის რვიანსში, რვიანები კონდახში ეჭირება, იმავე რვიანში გადის რეზერვუარი... კაროჩე ყველაფრის მიდებ მოდებამ შეიძება გამოიწვიოს ლულის გადახრა, შედეგად მუდმივი ძებნა მიზნის, მუდმივი წუწუნი რომ აი არც კასკა შველის, არც წიხლი და არც კარაქიანი პური). ამისათვის ლულის ბუდეები რვიანებში გააფართოვე ისე რომ ლულას ყველა მხრიდან ერთნაირი დაცილება ქონდეს, მაგალითად 1 მილიმეტრი. ამ შემთხვევაში ლულას არაფერი ეხება, მხოლოდ კოლოფის მდგომარეობასთანაა კავშირში, ოპტიკა კოლოფზეა და შედეგად მუდამ ერთნაირი პოზიცია აქვთ ერთმანეთთან მიმართებაში. შედეგად ლულაზე და სიზუსტეზე არ მოქმედება რეზერვუარის გაციება გაცხელება, წნევის ცვლილების გამო გამოწვეული მიკრო გაფართოვება ან შეკუმშვა და ასე შედმეგ. არ იფიქრო რომ მაშინ საერთოდ რვიანი რათ მინდაო ![]()
| |
> |
|
|
![]()
პოსტი
#165
|
||
![]() ცნობის მოყვარე ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 123 რეგისტრ.: 25-February 14 ნიკის ჩასმა ციტირება წევრი №: 1,904 ქალაქი:gori ![]() |
რა ხდებოდა რვიანი გავაგანივრე ცოტა რომ ლულას არ შეხებოდა , შედეგად ჯგუფზე აისახა დადებითად . მარა რა შევატყვე თოფს . ბოლტებს რო დაუჭერდი , წინ რეზერვუარი ცხვირს წევდა ოდნავ ზემოთ ლულისკენ, სადღაც ნახევარ ილიმეტრამდე. და ჯგუფსაც ურხევდა საგანგაშოდ არა მარა მაინც , საინტერესო ის არი რო ლულას არაფერი არ ეხებოდა. და ამ ბედინგით რეზერვუარის გაჩერება მოვიაზრე. ეხლა წმინდა ბედინგის მოვალეობებს ვერ შეასრულებს პნევმატიკის შემტხვევაში მაგას მივხვდი . ქვემოდან ერთიანი სიბრტყის შექმნა და თან ზუსტი ასლის რაც ზემოდან აწვება უფრო მაგისტვის რა. ავდექი და გავაკეთე დღეს , გააჩერა რა როგორც გინდა დაუჭირე ბოლტები აღარაფერი მოძრაობს , გამიკვირდა კია არ ვიყავი დარწმუნებული.
| |
> |
|
|
![]()
პოსტი
#166
|
||
![]() მსროლელი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Airgun.ge Club პოსტები: 562 რეგისტრ.: 11-February 12 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: თბილისი წევრი №: 1,523 ქალაქი:თბილისი ![]() |
მოკლედ რამოდენიმე დღეა ვაკვირდები ჩემი ხაჩიკას რეზიკს და აშკარად ჰაერს აპარებს საიდანღაც ..... მიშველეთ
| |
> |
|
|
![]()
პოსტი
#167
|
||
![]() ვეტერანი ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin პოსტები: 17,351 რეგისტრ.: 9-February 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: პლანეტა Zorgi წევრი №: 13 ქალაქი:თბილისი ![]() |
Dave ესეიგი ყიდულობ 5 ლიტრა რძეს 5%-იანი ცხიმიანობით. ათბობ 30 გრასუსამდე, მერე აშიშვლებ შენს ჰაჩიკას... - ახლა არ მკითხო მერეო ![]() - მერე მე მოვალ და დალშე მივხედავ ![]() ![]() ![]() ![]() მოკლედ სადრაც 40-50 გრადუსამდე განმთბარი წყალი გინდა, მაგრამ არა ადუღებული. მერე ჰაჩიკას ხსნი რეზიკს და ხან ცხვირით აყურყუმალავებ და ხან ტრაკით. თავიდან გათბობის პონტში შეიძLება 1-2 ბუშტულა დაინახო და არ ჩათვალო რომ მაინცა და მაინც ეგ ტოჩკაა რაც აპარებს. დააცადე ასე 15-20 წამი კაკ მინიმუმ, რომ თან ჩაყოლილი ჰაერი გათბეს და მოსძვრეს რეზიკის ზედაპირს, დალშე კი დაიწყებს იმ ჰაერის გამოშვებას რაც ეპარება. თU გაინტერესებს რისთვისაა საჭირო თბილი წყალი, ახლავე გეტყვი - რომ მორჩება ბანაობას და ამოიღებ რეზიკს, ხცელი წყალი საკმარისია შეამშრალო და დანარჩენი ნოტიო ზედაპირი რაც იქნება მომენტალურად აორთქლდება, ხოლო ცივ წყალში თუ აბანავებ რაც არ უნდა გააჭრო მიკრო წყლის წვეთები სადღაც დარჩება და ჟანგვას დააწყებინებ მაგ შენს ფოლადის რეზერვუარს ![]()
| |
> |
|
|
![]()
პოსტი
#168
|
||
![]() მსროლელი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Airgun.ge Club პოსტები: 562 რეგისტრ.: 11-February 12 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: თბილისი წევრი №: 1,523 ქალაქი:თბილისი ![]() |
ja_ja რეზიკი 200 ბარზე დავტენო ?
| |
> |
|
|
![]()
პოსტი
#169
|
||
![]() მსროლელი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Airgun.ge Club პოსტები: 562 რეგისტრ.: 11-February 12 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: თბილისი წევრი №: 1,523 ქალაქი:თბილისი ![]() |
ja_ja შევამოწმე და მანომეტრის მხრიდან აპარებს, უნდა მიშველო ჯაჯა ბიძია ![]()
| |
> |
|
|
![]()
პოსტი
#170
|
||
![]() ვეტერანი ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin პოსტები: 17,351 რეგისტრ.: 9-February 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: პლანეტა Zorgi წევრი №: 13 ქალაქი:თბილისი ![]() |
Dave უნდა იკისრო დეივ ბიძიააა ![]() ![]() ![]()
| |
> |
|
|
![]()
პოსტი
#171
|
||
![]() მსროლელი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Airgun.ge Club პოსტები: 562 რეგისტრ.: 11-February 12 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: თბილისი წევრი №: 1,523 ქალაქი:თბილისი ![]() |
ციტატა(ja_ja @ 11th April 2014 - 02:32 PM) უნდა იკისრო დეივ ბიძიააა ნუ მჩაგრავ თორე შენი ქრონი მძევლად მყავს ხომ იცი ![]() ![]() ![]() ![]()
| |
> |
|
|
![]()
პოსტი
#172
|
||
![]() მაძიებელი ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 201 რეგისტრ.: 21-September 10 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: saqartvelo. chaxoxbili წევრი №: 498 ![]() |
პაკლი არ წავა?
| |
> |
|
|
![]()
პოსტი
#173
|
||
![]() მსროლელი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Airgun.ge Club პოსტები: 562 რეგისტრ.: 11-February 12 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: თბილისი წევრი №: 1,523 ქალაქი:თბილისი ![]() |
ციტატა(o.cho @ 11th April 2014 - 05:25 PM) პაკლი არ წავა? 200 ატმოსფეროსთან ? ![]()
| |
> |
|
|
![]()
პოსტი
#174
|
||
![]() ვეტერანი ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin პოსტები: 17,351 რეგისტრ.: 9-February 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: პლანეტა Zorgi წევრი №: 13 ქალაქი:თბილისი ![]() |
Dave და მერე რა? ნასოსის გადამყვანი, მანომეტრი, დამტენი პორტი... ყველა ეგენი პაკლით მაგრდება, იღონდ ტეფლონის ლენტა რომაა ასევტქვათ სანტექნიკის აი მაგით და ჯობია კაკ მინიმუმ 0.2მმ იყოს სისქეში. ხოლო თუ პაკლში იგულისხმება დაფხრეწილი თოკი რომაა ნუ ეგ გარანტირებულად არა ![]() o.cho ნუ იმ კაცს ავუხსენი რომ 200 ატმოსფერო პრობლემა არაა, მაგრამ რეზერვუარში პაკლი არ გამოიყენება. ზემოთ ხსენებულ კვანძებში შეიძლება, მაგრამ რეზერვუართან მიმართებაში არა
| |
> |
|
|
![]()
პოსტი
#175
|
||
![]() მსროლელი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Airgun.ge Club პოსტები: 562 რეგისტრ.: 11-February 12 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: თბილისი წევრი №: 1,523 ქალაქი:თბილისი ![]() |
ციტატა(ja_ja @ 11th April 2014 - 08:06 PM) ზემოთ ხსენებულ კვანძებში შეიძლება, მაგრამ რეზერვუართან მიმართებაში არა იგივე ვიგულისხმე მეც ![]()
| |
> |
|
|
![]()
პოსტი
#176
|
||
![]() მაძიებელი ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 201 რეგისტრ.: 21-September 10 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: saqartvelo. chaxoxbili წევრი №: 498 ![]() |
ja_ja არა ის არც მიგულისხმია ვიგულისხმე თანამედროვე ჩვეულებრივი ტეფლონის პაკლი ![]() Dave ცოტა ზემოთ გეწერა რომ ჰაერს აპარებს მანომეტრის მხრიდანო ვიფირე მანომეტრის რეზბიდან აპარებსო. 200 ატმოსფეროზეც და მეტზეც მუშაობს ეგ პაკლი და სამსახურში ხშირად დაგვიხვევია ბალონზე როცა ოდნავ აპარებდა მანომეტრიდან და მშვენივრად დგას. კითხვა მიჩნდება ასეთი. რა არის ეს რეზერვუარი მაინდამაინც ასეთი განხვავებული და სასწაული რომ მანამდე ყველა კვანძში თუ გამოიყენება ეს პაკლი მანომეტრის რეზბაში რომ არ შეილებოდეს მისი გამოყენება? რა ხშირი მოშვება მოჭEრა უწევს უშუალოდ მანომეტრს თუ რა? ერთხელ დაუჭერ წნევას დაიჭერს და ეგაა იდგება სულ. აი რეზერვუარი რედუქტორთან ან კოლოფთან სულ სხვა საკითხია მარა მანომეტრი იმინა არაფერია რა. ერთი უბრალო ყრუ გადაბმაა და მეტი არაფერი
| |
> |
|
|
![]()
პოსტი
#177
|
||
![]() ვეტერანი ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin პოსტები: 17,351 რეგისტრ.: 9-February 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: პლანეტა Zorgi წევრი №: 13 ქალაქი:თბილისი ![]() |
o.cho ნებისმეირი დეტალი რომელი რეზერვუარშია უნდა იყოს მოძრავი და აუცილებლად უნდა ხდებოდეს ობტურაცია რეზინებით და არა პაკლით. პაკლი გულისხმოვს რეზბებს შორის ჩაყოლებას და ჩაჭედვას, ეგ კი ტავის მხრივ ნიშNავს საცობის თუ სხვა დეტალის სასიკვდილოდ ჩახრახვნას, პლიუს ზოგიერთ რეზერვუარს აქვს დამცავი ხვრელი - სიტყვაზე დაიძრა პორტი და როგორც კი რეზინა მაგ ხვრელს გადაკვეთავს ეგრევე ჰაერის გამოშვებას იწყებს რომ პრობკა არ გამოფრინდეს ყუმბარასავით ... გარდა ამისა გაითვალისწინე ფართობი და ზეწოლა, თუ სიტყვაზე მანომეტრს აწვება იგივე 200 ატმოსფერო, მაგრამ ფართობი არის 10 მილიმეტრი ანუ 0.7875 კვადრატული სანტიმეტრი, მაშინ წინააღმდეგობა რომელის პაკლმა უნდა შეაჩეროს იქნება 157.5 კილოგრამი, ხოლო როდესაც უკვე საცობზეა საუბარი რომლის დიამეტრიც უკვე ლავირებს 28 მილიმეტრიდან 35 მილიმეტრამდე უკვე გამოდის 6.1544 ან 9.61625 კვადრატული სანტიემტრი, 200 ატმოსფეროზე კი ეგ ნიშნავს 1230.88 და შესაბამისად 1923.25 კილოგრამ წინააღმდეგობას... კაი ჯიპის წონას ებრძვის პრობკა და მანდ უკვე პაკლი ცოტა არ იყოს.... გარდა ამისა ჩაჭედვით თუ ჩახრახნი შეიძლება პრობკა ბოლომდე ვერ ჩაიყვანო, ეგ კი ნიNშავს ხსენებულ ხვრელს შეიძლება ვერ გადასცდე (მენოამეტრის შემთXვევა კიდევ გაიხსენე, გახატია რამდენად იქნება ბოლომდე ჩასული, ხშირად რეზბა ჩანს ზევით ამოსული... ), ან უარესი ძალით ჩატენვისას დეფორმაცია მისცე რეზერვუარს, რომელიც ბალონივით სქელი კედლებით არ გამოირჩევა, პლიუს ძალის გამოყენებისას ხდება რეზბების აქტიური ცვეთა. იდეალში რეზერვუარში ხუფები (იგივე პრობკები), საერთოდ ხელით უნდა იხრახნებოდეს... რომ ზედმეტი წინააღმდეგობები არ იყოს ხოლო ჰაერის გაჩერებაზე მუშაობდეს მხოლოდ რეზინის რგოლი რომელიც წნევის მოქმედებით ისე იბერება და ერწყმება კედლებს რომ პრაქტიკულად ყველა ხვრელს ავსებს (ოღონდ ახლა აქ ნუ ჩათვლის ვინმე ისე რომ აი Ja_Jaმ თქვა მხოლოდ რეზინა აკავებს გავერვის ხარჯზე პრობკასო, პრობკა ჩერდება რეზბების ხარჯზე, პატარა შემსუბუქება შეიძLება მისცეს რეზინამ, იმის გამო რომ რეზერვუარის კედლებს ერწყმის და ხახუნის კოეფიციენტის კატასტროფული ზრდის გამო ეწინააღმდეგება დაძვრას, მაგრამ რეზინის უპირველესი საქმეა აჰერი არ გამოაპაროს, პრობკის ადგილზე გაჩერებაზე კი უკვე რეზბა მუშაობს.). თუ რაიმე ჟანგის ამობერილს არ აქვს ადგილი ან ნამეტანი უხეშ ნაჩხაპნს.... იგივე ყველაფერი გადავიტანოთ სანტექნიკაზე, პაკლს იტენებენ ეგრეთწოდებულ პოლდიუმაზე ტრიჩეტვერტზე, ან მაქსიმუმ დუიმზე... მაგის ზემოთ ტრუბა მაჩვენე სადაც იყენებენ პაკლს ![]() ![]() ![]() საერთოდ 40 მილიმეტრის ზემოთ დაჟე რეზბების გაკეთებაა არარეკომენდირებული მილებზე, ყოველთვის რეკომენდაციაა უკვე შედუღებას ჰქონდეს ადგილი და ეს საუბარია მილზე რომელშიც ალბათ 10 ატმოსდფეროზე მეტი არ გაივლის ცხოვრებაში... აბა ახლა გადაიტანე ეს ყველაფერი 200 ატმოსფეროზე....
| |
> |
|
|
![]()
პოსტი
#178
|
||
![]() მაძიებელი ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 201 რეგისტრ.: 21-September 10 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: saqartvelo. chaxoxbili წევრი №: 498 ![]() |
ja_ja კი გასაგებია ძალიან დაწვრილებით ახსენი რაშიცაა საქმე მე პაკლის გამოყენება ვთქვი მხოლოდ და მხოლოდ იმ შემთხვევაში თუ მანომეტრის რეზბიდან გადის ანუ მანომეტრის რეზბაზე დახვევა მხოლოდ და მხოლოდ და არა საცობებზე და სხვა დეტალებზე ![]() ![]()
| |
> |
|
|
![]()
პოსტი
#179
|
||
![]() პროფესიონალი ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Airgun.ge Club პოსტები: 4,801 რეგისტრ.: 2-November 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: Tbilisi წევრი №: 237 ქალაქი:თბილისი ![]() |
ციტატა(Saint Dave @ 11th April 2014 - 03:07 PM) ნუ მჩაგრავ თორე შენი ქრონი მძევლად მყავს ხომ იცი Dave ხოდა ნებიტ გაანთავისუფლე დროზე ![]() პატიოსანი ხალხი ელოდება მაგას ![]()
| |
> |
|
|
![]()
პოსტი
#180
|
||
![]() ცნობის მოყვარე ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 123 რეგისტრ.: 25-February 14 ნიკის ჩასმა ციტირება წევრი №: 1,904 ქალაქი:gori ![]() |
მგონი სწორ ადგილას დავწერე რაღაცეები ვითომ გავასწორე და ესეთი რაღაც მივიღე . გავჩერდე თუ კიდე აქვს აზრი თოფის და ჩემ წვალებას ? 200 ბარი 1. 275 274 274 269 272 275 279 276 276 277 180ბარი 274 278 276 273 264 273 278 272 264 273 160 ბარი 1 275 279 271 279 275 276 276 275 272 270 180 ბარი 278 278 278 276 277 279 274 273 273 275 130 ბარი 271 276 273 273 269 270 ამის მერე დაეცა სიჩქარე
| |
> |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 20th July 2025 - 01:58 AM |
Hosted by Pro-Service |