![]() |
![]() |
![]() |
გამარჯობა, სტუმარო ( შესვლა | რეგისტრაცია ) |
![]() |
![]() |
![]() ![]()
პოსტი
#1
|
||
![]() ვეტერანი ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin პოსტები: 17,351 რეგისტრ.: 9-February 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: პლანეტა Zorgi წევრი №: 13 ქალაქი:თბილისი ![]() |
როგორც ვხვდები ყველაზე მეტი მაღალი წნევის ნასოსი გვაქვს სწორედ Benjamin-ის კლასის, ერთი გვაქვს Jah-ის გერჰნერი (იმედია სახელი არ შემეშალა) და პრაქტიკულად Benjamin-ის ანალოგი Airforce-ს ნასოსი. ახლა რამ გადამაწყვეტინა დაშლა. რაცხა ამ ბოლოდროს ჩემი ნასოსი არ მომწინდა, ვერ ვიტყვი რომ ცუდად მუშაობდა ან არ ტენიდა, მარა რაცხა ბორძიკობები სჭირდა როდესაც ზემოთ ვწევდი ღერძს. პლიუს გიგაბაიტის დაზიანებული ნასოსი, პლიუს გუშინ გასული რომ ვიყავით მე და დავითუსი აშკარად დავითუსის ნასოს რაღაც სჭირდა. ანუ რომ ანასოსებდი და ცოტახნით გაჩერდებოდი კარგავდა შლანგში დაგროვილ წნევას და თან ნასოსი ავტოამტურად ზემოთ ამოდიოდა ხოლმე. გიგაბაიტისას როგორც გვახსოვს პირიქით სჭირდა, თუ დატენვისას გაჩერდებოდი ძირს ვეღაც ჩაწევდი და უკანაც ვერ ამოწევდი რომ მთელი ძალით დაწოლილიყავი ![]() ![]() მოკლედ პრევენციული ზომებისთვის, პლიუს დასაზეთი იყო ჩემი ნასოსი, პლიუს მაინტერესებდა რა როგრორ იყო მოწყობილი, ავდექი და დავშალე, გადავწყვიტე დანახული ინფო გაგიზიაროთ რომ შესაბამისი კორექტივები ტქვენს ნასოსებში შეიტანოთ თუ ჩათვლით საჭიროს. მაშ ასე დაშლა მარტივია თავიდან უნდა მოვუშვათ სახელური, დარწმუნებული იყავით აღარ დაგვჭირდება აწყობამდე ![]() მეორე ნაწილად ვხსნით ძირა ბლოკში ჩახრახნილი ბრინჯაოს ექვსკუთხედს. ამის მერე ხელში შეგვრჩება ცენტრალური ცილინდრი მესამე ნაბიჯი - ვნახულობთ სტოპ ვინტს როემლიც აქვს ძირა ნაწილში დარჩენილ შავ რგოლს, სტოპ ვინტის მოხშვებით ჰაერის ფილტრი და ეს შავი რგოლი მოძრაობას დაიწყებენ. მეოთხე ნაბიჯი - ვხსნით ძირა მხარეს არსებულ მეორე ექვსკუთხედს რომელიც გარე შავ ცილინდრშია ჩახრახნილი. ახლა შეიძლება ნასოსი ბოლომდე გაშალოთ, გარე შავი ცილინდრი შეგიძლიათ ბოლომდე გაქაჩოთ სანამ ზედა ნაწილში არ გამოჩნდება ბრინჯაოს კიდევ ერთი ექვსკუთხები. გაითვალისწინეთ შეიძLება პატარა ძალის დატანება დაგჭირდეთ რომ ეს ექვსკუთხედი დაინახოთ, პატარა შეფერხება შეიძლება გქონდეთ შავი გარე ცილინდრი ჩერდებასავით და არ გაძლევთ დაინახოთ ეს ექვსკუთხედი. მეხუთე ნაბიჯი - თუ ზედა ბრინჯაოს ექვსკუთხედი გამოჩნდა შავი გარე ცილინდრის შიგნიდან, ახლა დრო დადგა ზედა ნაწილში არსებული ალუმინის დეტალი მოუშვათ. ![]() ეს ის დეტალია რომელშიც სახელურის ვინტები მაგრდება. დაგჭირდებათ ეგრეთქოდებული კრანის კლუჩი (სანტექნიკები მაგას კიდევ პირველ ნომერ კლუჩს ეძახიან) ანუ ეს ის ინსტრუმენტია ვინტის მოშვება მოწერით რომ არეგულირებთ პირის გაღების შესაძლებლობას. ნაბიჯი მეექვსე - თუ ამ ალუმინის პრობკას ამოხრახნავთ დაინახავთ რომ იგი მესამე საფეხურის ღერძზეა რკინის შპილკით მიმაგრებული. პატარა ლურსმანი ან რაღაც ეგეთია საჭირო და შპილკა გამოვარდება. ჩემს ნასოსზე საერთო ცალი მხრიდან მარტივარ სძვრება, მეორე მხრიდან კი ეჭედება. ახლა შეგიძლიათ თამამად გარე შავი ცილინდრი მოაძროთ. ნაბიჯი მეშვიდე - ახლა ხელში დაგრჩებოდათ გაპრიალებული ცილინდრი ზემოთ ქვემოთ ბრინჯაოს დეტალებით. ჯერ ზედა ნაწილში არსებული ექვსკუთხედი უნდა მოუშვათ, ოღონდ ფრთხილად, მანდ ერთი რეზინა ზემოდანაა, ხოლო მეორე რეზინა ამ ექვსკუთხედის ქვეშაა, არ აგერიოთ ეს რეზინები. შიდა ბუდეში თუ ჩასვავთ გარე რეზინას, დატენვა გახდენა, ძალიან იოლი, ნეკა თითით დატენით 300 ატმოსფეროს, მაგრამ იქ სადაც საჭირო იყო 20 ბუქნი საჭირო იქნება 120 ბუქნი ![]() ![]() ![]() ![]() თვითონ ამ ექვსკუთხედს კი ზემოდან აქვს რკინის ლაგამი (არ ვიცი რა ქვია ახლა ეგრე დავარქვი), რომელიც არ აძლევს საშუალებას ამოვარდეს პატარა ხვრელიდან მყარი რეზინის ბურთულას. ეს ბურთულა ამისამართებს ჰაერს მეორე სარქველიდან მესამეში. არ დაკარგოთ, და არ იფიქროთ აირსოფტის ბურთულაზე, აირსოფტის ბურთულა მკვრივია და ჰერმეტიულობას ისე არ მოგცემთ როგორც რეზინის ბურთულა. ნაბიჯი მერვე - გადავიდეთ ძირა ნაწილზე, თუ დააკვირდებით აქაც ერთი პატარა ექვსკუთხედია სულ ძირს. მის შიგნით არის ჩამალული უკუწნეის კლაპანი, ანუ რომ ჩაბერავთ და წნევა შლანგში იზრდება, უკან რომ არ გამოიპაროს წნევა ამ კლაპნის მეშვეობით ხდება მისი დაკეტვა. მოკლედ მექანიზმი საკმაოდ მარტივია, ერთი ზამბარა და პატარა წვეტიანი დეტალი, რომელზეც წამოცმულია რეზინა და სწორედ ეს რეზინა კეტავს ჰაერის უკან დაბრუნების შესაძლებლობას. ![]() ჩემთან ეს რეზინა საკმაოდ გაცვეთული იყო, პრაქტიკუალდ ნახევარი აქერცლილი იყო. იდეაში ბოლომდე დაშლა ვაცადე და ეგრევე ელიავაზე მოვკურცხლე, 50 თეთრად ვიყიდე 3-ცალი მაგდაგვარი, მართალია ეგეთივე პუტკუნა არ აღმოჩნდა, სადრაც მიკრონებშია განსხვავება, მაგრამ ნაყიდი რეზინა თავის საქმეს აკეტებს. ორიგინალი რეზინის ზომებია: გარე დიამეტრი 7.4მმ, შიდა დიამეტრი 3.9მმ, სისქე 1.8მმ ეს იმ შემთხვევისთვის თუ სადმე მოახერხებთ მის დათრევას. მე რაც ვიყიდე ელიავაზე კლიენტმა ამარჩევინა , ყველაზე პატარა რეზინა ამ ნაკრებში რაც იყო ეგაა ზუსტად. ![]() სურათზე მარცხნიდან მარჯვნივ. ორიგინალი გაქუცული რეზინა, მეორე და მესამე - ამაზონის ლინკი რომ მოვიყვანე იმ ნაკრებიდან რეზინები, ბოლო მეოთხე რეზინა, ვიღაც არტურასგან ნაყიდი რეზინაა, ფაქტია ეს ბოლო არ ზომებში ჯდება და არც ხარისხში. Davitus - შენს ნასოს ზუსტად ეს რეზინა აქვს დაზიანებული. მისი გამოცვლის მერე მშვენივრად გააგრძელებ დატენვას, თუ ამ რეძინას ვერ თრეულობ მითხარი და მოგაწვდო, მაინც 2 ცალი ზაპასად მაქვს ![]() Gigabyte13 - შენს ნასოსში გადაამოწმე ეს რეზინა ხომ არ ახირებს. წესით შენსას მესამე მუხლის რეზინა უხურებს, მაგას მოგვიანებით ავხსნი, მაგრამ ესეც გადაამოწმე. ნაბიჯი მეცხრე - ახლა იწყება არდავიწყება, ერთი ვინტის მოშვებით უნდა გავხსნათ ნასოსი საბოლოოდ და სამივე საფეხური უნდა ამოვიღოთ. ამისათვის ძირს დარჩენილ ბრინჯაოს დეტალს ექვსკუთხედში "რაზვადნოი" კლუჩს ვუმაგრებთ, ხოლო ზედა მხარეს არცებულ ბრინჯაოს დეტალში"კრანის კლუჩს" ვუჭეთ და ერთი მეორეს საწინააღმდეგოდ ვატრიალებთ. ![]() მოხსნას დაიწყებს ძირა ექვსკუთხედი, რომელიც მეორე საფეხურის მილზეა მიხრახნილი. მოშვების შედმეგ, ზემოთა მხრიდან ამოვიღებთ მეორე საფეხულს და მეორე საფეხურის ქვევიდან გამოვაძვრენთ მესამე საფეხურის ღერძს. მორჩა ნასოსი დაშლილია. მეტად დაშლა საჭირო როგორც ასეთი აღარაა, ყველა საჭირო დეტალს შეგიძლიათ პირდაპირ მიუდგეთ. მთავარი დეტალი აქ მაინც მესამე საფეხურის რეზინებია. ![]() უფროსწორედ ერთი რეზინაა და ერთი თუ არავცდები ფტოროპლასტის ნდანამატია. მოკელდ ეს რეზინაზომა ფორმით უკუწნევის სარქველში გამოყენებული რეზინის ანალოგია, ეგაა რომ აქ ბაზრობის რეზინა ალბათ არ წავა, არ მისინჯია, მაგრამ ეს რეზინა ცოტა უფრო პუტკუნა მეჩვენება. ![]() ჰო რაც შეეხება პირადად ჩემს ნაზოზს, კიდევ კარგი დავშალე, იმიტომ რომ შიგნით იყო აურახელი წყლის კონდენსატი, ჭუჭყიანი ზეთი და კაცმა არ იცის, რა. გამოწმენდის შემდეგ ყველაფერი პრიალებს, ეგაა რომ სილიკონის ზეთი არ მეყო, სასწრაფოს საშოვნია შესაბამისი კლასის ცოტა მეტი სილიკონის ზეთი. ახლა ყველაფერი დაზეთილი კი მაქვს, მაგრამ... მოკლედ იმედია ეს ინსტრუქცია რაიმეში გამოგადგებათ, თუ რაიმე სხვა რეზინებს აღმოაჩენთ ხომ კაი, მე კი ძალიან მინდა (ან ან ), ეგაა რომ ახლა მე ვერ დავუკვეთავ, 5 კვირის განმავლობაშI მაქვს განაწილებული საქონელი ჩვენი საბაჟოს 300 ლარიანი კანონის გამო. სექტემბრის შუა რიცხვბისთვის შეიძლება დავუკვეთო, მანამდე თუ ვინმეს თავში ჩაგიჯდებათ ეგებ ჩემთვისაც მიაყოლოთ ერთი კოლოფი და ფულს გადაგიხდით
| |
> |
|
|
![]() |
![]()
პოსტი
#161
|
||
![]() პროფესიონალი ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Administrators პოსტები: 4,677 რეგისტრ.: 26-December 10 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: Georgia, Tbilisi წევრი №: 587 ![]() |
bazuka ჰოოოოოო ნუ მაშინ უკრაინელთან შედარებით ცოტა მეტით დამიმუშავებია. ნუ ბევრად მეტით, ნუუუუუ ალბათ უფრო ბევრად მეტით ვიდრე შენ ახლა წარმოიდგინე ![]() რა უნდა მერე მაგას, დავშლი და გავწმინდავ ![]()
| |
> |
|
|
![]()
პოსტი
#162
|
||
![]() ვეტერანი ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin პოსტები: 17,351 რეგისტრ.: 9-February 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: პლანეტა Zorgi წევრი №: 13 ქალაქი:თბილისი ![]() |
ilariona ციტატა(ilariona @ 10th March 2011 - 07:47 PM) გამოდის ისევ უნდა დავშალო და ზედმეტი ტაოტი მოვაცალო ხო? კლაპანი ისევ გასაწმენდი იქნება ცვეტში. კლაპანი კი არა თოფში არ იყოს ახლა ეგ ყაყები შეტენილი ! ![]() ![]() ![]() თორემ მერე ნახე შენ მაგ თოფიც რომ გაიყიდება!!!! ახლავე დაგაშინებ რომ შემდეგში დაუფიქრდე, მოკლედ, ეგ ტაოტი გადავა რეზიკში, რეზიკიდან რედუქტორში, იქედან გადამშვებში იქედან ლულაში და ყველაფერი იტივტივებს მაგ ქაქში ![]() მერე ხან რედუქტორი აურევს, ხან გადამშვებში ჰაერის მაგივრად ტრომბისავით ქაქი გადავა და სიჩქარე არ გექნება, ხან გალუმპულ ლულაში ტყვიას ფეხი აუსრიალდება ![]() ![]() ![]()
| |
> |
|
|
![]()
პოსტი
#163
|
||
![]() პროფესიონალი ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Super Moderator პოსტები: 4,125 რეგისტრ.: 10-August 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: თბილისი წევრი №: 158 ქალაქი:თბილისი ![]() |
ja_ja ეს რა სტრაშილკები მოუყევი ამ კაცს ტო ![]() ![]() ![]() ცოტათი მაინც შეიცოდე ![]()
| |
> |
|
|
![]()
პოსტი
#164
|
||
![]() ვეტერანი ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin პოსტები: 17,351 რეგისტრ.: 9-February 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: პლანეტა Zorgi წევრი №: 13 ქალაქი:თბილისი ![]() |
cz80 ციტატა(cz80 @ 10th March 2011 - 08:01 PM) ეს რა სტრაშილკები მოუყევი ამ კაცს ტო biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif ცოტათი მაინც შეიცოდე biggrin.gif დღეს უდარზე ვარ! იქეთ ნორიკას ვაშინებ, აქეთ ილარიონას ![]() ![]() ![]()
| |
> |
|
|
![]()
პოსტი
#165
|
||
![]() პროფესიონალი ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Administrators პოსტები: 4,677 რეგისტრ.: 26-December 10 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: Georgia, Tbilisi წევრი №: 587 ![]() |
აიუუუ რა არის ეგ რა დაწერე? ![]() ნუ პირველი მეც შემეშინდა და ეგრევე ეგ გავიფიქრე, რომ რეზიკში არ იყოს გადატანილი მეთქი, მაგრამ ნასოსს გადამყვანი რომ მოვხსენი იდეალურად სუფთა იყო და არსად არ ემჩვნევა ოდნავ ტაოტიც. ასე რომ გადავრჩი. ახლა უნდა დავშალო ნასოსი და გავასუფთავო ზედმეტი ტაოტისგან.
| |
> |
|
|
![]()
პოსტი
#166
|
||
![]() ვეტერანი ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin პოსტები: 17,351 რეგისტრ.: 9-February 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: პლანეტა Zorgi წევრი №: 13 ქალაქი:თბილისი ![]() |
ეხ ბლინ კაია ფორუმი მარა წავედი სახლში. თორემ ხვალ ისევსამსახურიიიიიიიიიი, ბლიაძძძძძ
| |
> |
|
|
![]()
პოსტი
#167
|
||
![]() ცნობის მოყვარე ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 72 რეგისტრ.: 2-June 11 ნიკის ჩასმა ციტირება წევრი №: 1,307 ![]() |
მოკლედ მოგეხსენებათ რომ ეხლახან შევიძინე დისკო და ბენჟამინის ნასოსი.. საქმე იმაშია რომ 1 ნიშნულიდან 2 ზე ასაყვანად სადღაც 70-80 ბუქნის გაკეთება მიწევს და მგონი ზედმეტია ხო? რისი ბრალი უნდა იყოს? ნასოსი არ ვარგა?
| |
> |
|
|
![]()
პოსტი
#168
|
||
![]() პროფესიონალი ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Airgun.ge Club პოსტები: 3,099 რეგისტრ.: 23-March 10 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: tbilisi წევრი №: 335 ![]() |
ციტატა(kodosi @ 22nd June 2011 - 12:07 AM) საქმე იმაშია რომ 1 ნიშნულიდან 2 ზე ასაყვანად სადღაც 70-80 ბუქნის გაკეთება მიწევს დაშალე ნასო და დასმასკე, ყურადღება მიაქციე მესამე საფეხურის რეზინას და თუ დაზიანებულია გამოცვალე (ეს რეზინა გრიგორის ექნება).
| |
> |
|
|
![]()
პოსტი
#169
|
||
![]() პროფესიონალი ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Administrators პოსტები: 4,677 რეგისტრ.: 26-December 10 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: Georgia, Tbilisi წევრი №: 587 ![]() |
![]() სურათზე დავწერე თუ რა იქნება გადასაჭერი. მე რომ მქონდა ეგ ნასოსი რამოდენიმეჯერ მოიშვა მაგ ბოლტმა. რაც შეეხება დასმასკვას და რეზინების შეცვლას, მე უკვე გავუკეთე ეგ პროცედურა მაგ ნასოს და არა მგონია, რომ ასე მალე დაჭირდეს ხელმეორედ. არ დაგავიწყდეს, რომ ამ ნასოს სპეციალური ტაოტი უნდა საერთოდ თუ გადაწყვეტ შენით დაშალო ისე 70 ბუქნიც არაა მთლად ბევრი, აი 80 კი ბევრია. მე რომ მქონდა ეგ ნასოსი, 120 ატმოსფეროდან 200 ატმოსფეროზე 175 კუბიკი ამყავდა 90 ბუქნში. ჯაჯა, გთხოვ ეს პოსტები გადააბრძანო შესაბამის თემაში. kodosi შემდეგში შესაბამის თემებში წერე ხოლმე ![]()
| |
> |
|
|
![]()
პოსტი
#170
|
||
![]() ცნობის მოყვარე ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 72 რეგისტრ.: 2-June 11 ნიკის ჩასმა ციტირება წევრი №: 1,307 ![]() |
ilariona ოკ, გავითვალისწინებ.. ჯერ კიდე ვერ დავამუღამე მთლად კარგად რა სად არი.. გმადლობ დახმარებისთვის, ვნახოთ თუ უშველის ეგ
| |
> |
|
|
![]()
პოსტი
#171
|
||
![]() ვეტერანი ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin პოსტები: 17,351 რეგისტრ.: 9-February 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: პლანეტა Zorgi წევრი №: 13 ქალაქი:თბილისი ![]() |
ilariona ციტატა(ilariona @ 22nd June 2011 - 10:24 AM) ჯაჯა, გთხოვ ეს პოსტები გადააბრძანო შესაბამის თემაში. და შენ რა რელიგია ნე პოზვოლაიტ ![]()
| |
> |
|
|
![]()
პოსტი
#172
|
||
![]() პროფესიონალი ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Administrators პოსტები: 4,677 რეგისტრ.: 26-December 10 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: Georgia, Tbilisi წევრი №: 587 ![]() |
ja_ja ჰმ, ვინ მომცა მე ამ პოსტებში ჭრა-კერვის უფლებამოსილება ![]() ![]()
| |
> |
|
|
![]()
პოსტი
#173
|
||
![]() პროფესიონალი ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Administrators პოსტები: 4,677 რეგისტრ.: 26-December 10 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: Georgia, Tbilisi წევრი №: 587 ![]() |
ხო კაკრას ერთი წითლიანი დაგვაკლდა და ...... ![]() ![]()
| |
> |
|
|
![]()
პოსტი
#174
|
||
![]() პროფესიონალი ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Airgun.ge Club პოსტები: 4,801 რეგისტრ.: 2-November 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: Tbilisi წევრი №: 237 ქალაქი:თბილისი ![]() |
ისევ ძველს ვუბრუნდები: ნასოსის დაზეთვის პრობლემას! კიდევ ერთხელ მივწერე და ისევ ეგ მიპასუხეს: არანაირი პარკერი და რაიმე ტაოტიო! უბრალო ავრომობილის ძრავის ზეთი(სინთეტიკა ჯიბოაო) ![]() ნუ რავიცი, რავიცი... არავის გიცდიათ?
| |
> |
|
|
![]()
პოსტი
#175
|
||
![]() პროფესიონალი ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Airgun.ge Club პოსტები: 3,099 რეგისტრ.: 23-March 10 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: tbilisi წევრი №: 335 ![]() |
მე კი ვსინჯე მანქანის სინტეტიკური ზეთი " მობილი", მაგრამ დროთა განმავლობაში რეზინები დაბერა , ნზნაჩიტ არ იყო სუფთა ზეთი . ისე მუშაობით იყო ძალიან მსუბუქი და ეფექტური, მაგრამ მერე რეზინებს დაერხა. უკრაინელები ხადოს სინტეტიკას აძლევენ რეკომენდაციას, ხოლო რუსები სილიკონს ფტოროპლასტით ხმარობენ და ამბობენ რომ თითქმჯის არ შრებაო. პარკერის ტაოტი რომ ნიტოა ეტყობა მოხმარებისას, ვნახოთ ჰილის ნასოსის ტაოტი როგორი იქნება.
| |
> |
|
|
![]()
პოსტი
#176
|
||
![]() ზუსტი მსროლელი ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Airgun.ge Club პოსტები: 2,315 რეგისტრ.: 4-March 10 ნიკის ჩასმა ციტირება წევრი №: 321 ![]() |
tengo გრაფიტის ტაოტი არ მიდის, რაღაც კარგათ ედება მთელ ზედაპირს და თუ რეზინები არ შეჭამა ხახუნს შეამცირებს
| |
> |
|
|
![]()
პოსტი
#177
|
||
![]() პროფესიონალი ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Airgun.ge Club პოსტები: 4,801 რეგისტრ.: 2-November 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: Tbilisi წევრი №: 237 ქალაქი:თბილისი ![]() |
ციტატა(tengo @ 31st August 2011 - 03:39 PM) ვნახოთ ჰილის ნასოსის ტაოტი როგორი იქნება. მეც მანდ ვარ ![]() პარკერზე ადრეც მომწერეს. რომ Regular motor oil works better than parker O ring lube. synthetic works good. have used the Parker O ring lube and it does not protect good for moisture and tends to collect dirt around the O ring making a gritty substance that tears the O ring up. ანუ არ ივრგებსო: ნესტს და ჭუჭყს იგროვებსო... რის შედეგადაც რეზინებს ენძერ*აო
| |
> |
|
|
![]()
პოსტი
#178
|
||
![]() პროფესიონალი ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Airgun.ge Club პოსტები: 3,099 რეგისტრ.: 23-March 10 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: tbilisi წევრი №: 335 ![]() |
ციტატა(gregory @ 31st August 2011 - 05:06 PM) ანუ არ ივრგებსო: ნესტს და ჭუჭყს იგროვებსო... რის შედეგადაც რეზინებს ენძერ*აო ტყვილა არაა რომ მაგნუმი ვაზილინს ყიდის ![]() ![]() ![]()
| |
> |
|
|
![]()
პოსტი
#179
|
||
![]() ვეტერანი ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin პოსტები: 17,351 რეგისტრ.: 9-February 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: პლანეტა Zorgi წევრი №: 13 ქალაქი:თბილისი ![]() |
koknar ციტატა(koka @ 31st August 2011 - 04:28 PM) გრაფიტის ტაოტი არ მიდის, რაღაც კარგათ ედება მთელ ზედაპირს და თუ რეზინები არ შეჭამა ხახუნს შეამცირებს ნუ გახადეთ გრაფიტი უნივერსალური, ეგ მუშოაბს ლითონი ლითონის ზედაპირზე და არა ლითონი რეზინის ზედაპირზე. tengo ციტატა(tengo @ 31st August 2011 - 05:26 PM) ტყვილა არაა რომ მაგნუმი ვაზილინს ყიდის ჩაგეთვალა ![]() ![]() ![]()
| |
> |
|
|
![]()
პოსტი
#180
|
||
![]() გურუ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Administrators პოსტები: 5,577 რეგისტრ.: 19-February 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: თბილისი წევრი №: 22 ![]() |
tengo ციტატა(tengo @ 31st August 2011 - 03:39 PM) მე კი ვსინჯე მანქანის სინტეტიკური ზეთი " მობილი", მაგრამ დროთა განმავლობაში რეზინები დაბერა , ნზნაჩიტ არ იყო სუფთა ზეთი . ისე მუშაობით იყო ძალიან მსუბუქი და ეფექტური, მაგრამ მერე რეზინებს დაერხა. ავტომობილის ზეთი და მითუმეტეს სინთეტიკა არ ივარგებს (თუ რათქმაუნდა წარამარა არ დაზეთავ) რადგანაც არის თხელი და წავა ქვემოთ ავტოებს ძრავში აქვს ზეთის ნასოსი და ის აბრუნებს უკან, ჩვენ გვინდა რამე სქელი.
| |
> |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 15th August 2025 - 07:43 AM |
Hosted by Pro-Service |