![]() |
![]() |
![]() |
გამარჯობა, სტუმარო ( შესვლა | რეგისტრაცია ) |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
პოსტი
#1
|
||
![]() მსროლელი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 654 რეგისტრ.: 11-February 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: tbilisi წევრი №: 14 ![]() |
One little problem ანუ პრობლემა მაქვს პრობლემააა, უფრო სწორედ მე კი არა hatsan_ის ნასოს აქვს პრობლემა რომელიც ლოგიკურად რო ვიმსჯელოთ ჩემი პრობლემაცაა, მოკლედ ადრე დავწერე რომ ჩემი თურქის დატენვის დროს იბუთქა ნასოსის შლანგმა და პატარაზე გაიხა , მაგის შემდეგ ჩვეულებრივად ვტენიდი მაგრამ 130-140 ბარის მერე წნევას ვეღარ იკავებდა და ტყუილად "ვაკაჩავებდი" , ასე ვწვალობ უკვე 2 კვირაა, მაგნუმში ვიყავი და შევუკვეთე ახალი შლანგი მაგრამ აგვისტომდე არ იქნება, მაგრამ ეს არ არის მთავარი. დღეს მამაჩემს გავატანე ეს შლანგი ვიღაც ნაცნობი ყავს რომელსაც მაღალი წნევის შლანგებთან რაღაც შეხება აქვს (ტრაქტორის ტორმუზები თუ რაგაც მაგდაგვრების ხელოსანია) გადაჭრა გახეთქილი შლანგი და თავიდან დასვა რეზბაზე, მოკლედ კარგად გაკეთა, მაგრამ რაშია პრობლემა შევაერთე შლანგი თოფზე და დავიწყე ბედნიერი სახით დატენვა ,აქვე მინდა ავღნიშნო რომ თოფი დატენილი იყო 130 ბარზე, 5-6 "ტალჩოკი"და ავიდა შლანგშიც 130 ბარი და დაიწყო წკაპა-წკუპი შლანგმა და გაიბერე დროზე მოვუშვი კლაპანი და დავცალე ჰაერი თორემ კიდევ გასკდებოდა. მოკლედ ვეღარ ვხვდები რისი ბრალო შეიძლება იყოს,ფაქტია რო შლანგიდან რეზერვუარში აღარ გადავიდა ჰაერი , მეეჭვება ვინმეს მსგავსი პრობლემის წინაშე როდესმე ყოფილიყო მაგრამ ველი თქვენ ვერსიებს და რჩევებს
| |
> |
|
|
![]()
პოსტი
#2
|
||
![]() გურუ ლამა ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderators პოსტები: 4,686 რეგისტრ.: 10-March 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: Tbilisi წევრი №: 50 ქალაქი:თბილისი ![]() |
ochopintre მაიცა, ან კლაპანს არ ხსნის, ან კიდე შლანგის ბოლოში რაღაც საკაიფოდაა გაჭედილი და ის არ უშვებს... საინტერესოა....
| |
> |
|
|
![]()
პოსტი
#3
|
||
![]() ვეტერანი ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Administrators პოსტები: 11,796 რეგისტრ.: 7-February 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: თბილისი წევრი №: 8 ქალაქი:Tbilisi ![]() |
ციტატა(ochopintre @ Jul 14 2010, 12:18 AM) One little problem ანუ პრობლემა მაქვს პრობლემააა, უფრო სწორედ მე კი არა hatsan_ის ნასოს აქვს პრობლემა რომელიც ლოგიკურად რო ვიმსჯელოთ ჩემი პრობლემაცაა, მოკლედ ადრე დავწერე რომ ჩემი თურქის დატენვის დროს იბუთქა ნასოსის შლანგმა და პატარაზე გაიხა , მაგის შემდეგ ჩვეულებრივად ვტენიდი მაგრამ 130-140 ბარის მერე წნევას ვეღარ იკავებდა და ტყუილად "ვაკაჩავებდი" , ასე ვწვალობ უკვე 2 კვირაა, მაგნუმში ვიყავი და შევუკვეთე ახალი შლანგი მაგრამ აგვისტომდე არ იქნება, მაგრამ ეს არ არის მთავარი. დღეს მამაჩემს გავატანე ეს შლანგი ვიღაც ნაცნობი ყავს რომელსაც მაღალი წნევის შლანგებთან რაღაც შეხება აქვს (ტრაქტორის ტორმუზები თუ რაგაც მაგდაგვრების ხელოსანია) გადაჭრა გახეთქილი შლანგი და თავიდან დასვა რეზბაზე, მოკლედ კარგად გაკეთა, მაგრამ რაშია პრობლემა შევაერთე შლანგი თოფზე და დავიწყე ბედნიერი სახით დატენვა ,აქვე მინდა ავღნიშნო რომ თოფი დატენილი იყო 130 ბარზე, 5-6 "ტალჩოკი"და ავიდა შლანგშიც 130 ბარი და დაიწყო წკაპა-წკუპი შლანგმა და გაიბერე დროზე მოვუშვი კლაპანი და დავცალე ჰაერი თორემ კიდევ გასკდებოდა. მოკლედ ვეღარ ვხვდები რისი ბრალო შეიძლება იყოს,ფაქტია რო შლანგიდან რეზერვუარში აღარ გადავიდა ჰაერი , მეეჭვება ვინმეს მსგავსი პრობლემის წინაშე როდესმე ყოფილიყო მაგრამ ველი თქვენ ვერსიებს და რჩევებს 2 ვერსიაა 1. შლანგი ვერუძლებს 130ბარზე მეტს ან 2. კლაპანი იკეტება 130 ბარზე რაღაც პრობლემის გამო და ჰაერი აღარ შედის რეზიკში. ციტატა(nihontoman @ Jul 14 2010, 12:37 AM) ochopintre მაიცა, ან კლაპანს არ ხსნის, ან კიდე შლანგის ბოლოში რაღაც საკაიფოდაა გაჭედილი და ის არ უშვებს... საინტერესოა.... სურათი დადე ბიჭო ![]() ![]()
| |
> |
|
|
![]()
პოსტი
#4
|
||
![]() პროფესიონალი ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Airgun.ge Club პოსტები: 3,099 რეგისტრ.: 23-March 10 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: tbilisi წევრი №: 335 ![]() |
ჩემი აზრით ,უბრალოდ შლანგია სლაბი და ვერ უძლებს დაჯე 130 ბარს. მე ასე ვიცი,რომ რუსები ხასანის ნასოსის ყიდვისთანავე ცვლიან შლანგს. ვარკეთილის ავტო ბაზრობაზე ვნახე მაღალი წნევის შლანგები.დაახლოებით იქნებოდა 30სმ. სიგრძის ,450 ბარი ეწერა.შეიძლება ორის ერთმანეთზე გადაბმა. თუ გინდა ზუსტი დიაგნოზი შეგიძლია შენი რეზიკის კლაპანი ჩემს ნასოსზე გავსინჯოთ.
| |
> |
|
|
![]()
პოსტი
#5
|
||
![]() ვეტერანი ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin პოსტები: 17,350 რეგისტრ.: 9-February 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: პლანეტა Zorgi წევრი №: 13 ქალაქი:თბილისი ![]() |
ochopintre ნუ პირველი... შლანგი თუ გასკდა ან გაიხა გადასაგდებია, მაგას ვერაფერს უშველი, ნუ კი შეიძLება ფაამოკლო და რამე, მაგრამ შიდა სტრუქტურული დარღვევა სადამდეა კაცმა არ იცის. ანუ არმირებული დაწნული ნაჭერი როემლზეც რეზინაა ჩამოსხმული მთელია თუ დედა აქვს ნატირები ვერ გაიგებ. მეორე... თუ რეზიკშI იყო 130 ბარი, მაშინ ნასოსმა მინიმუმ 131-ი უნდა დატენოს რომ რეზიკში კლაპანი გაიხსნას, მანამდე წნევა იზრდება ნასოსის ძირში და შლანგში, თუ მანდ არ გაიზარდა ისე ვერ გაუტოლდება რეზიკის წნევას და კლაპანი არ გაიხსნება. მესამე ტრაქტორის და სხვა ეგეთი ტორმუზების შლანგები გაცილებით ნაკლებ წნევაზეა გათვლილი თუ არავცდები 30 თუ 40 ბარზე, ასე რომ შენთვითონ ხვდები... tengo ციტატა(tengo @ 14th July 2010 - 08:41 AM) მე ასე ვიცი,რომ რუსები ხასანის ნასოსის ყიდვისთანავე ცვლიან შლანგს. ვარკეთილის ავტო ბაზრობაზე ვნახე მაღალი წნევის შლანგები.დაახლოებით იქნებოდა 30სმ. სიგრძის ,450 ბარი ეწერა.შეიძლება ორის ერთმანეთზე გადაბმა. ტორმუზის შლანგი 450 ბარიანი მეეჭვება, საერთოდ თუ იმ რუსებზე საუბრობ რომლებიც შლანგებს ცვლიან ისიც ნახე რომ მანქანის შლანგებზე არ ცხვიან და სხვებსაც არ ურჩევენ ჩემის მიერ მოყვანილი არგუმენტის გამო. მეორე კი ის არის რომ ჩვენ იმ შემთხვევასთან გვაქვს საქმე სადაც - გრძელი, არ ნიშნავს კარგს! რაც უფრო დიდია შლანგი მით უფრო მეტია პარაზიტული მოცულობა, ანუ ტყუილა აკაჩავებ იმ მოცულობას! ochopintre მოკლედ მგონი გაქვს 2 გზა სანამ შენი მაგნუმის დაკვეთა ჩამოვა... 1) იყიდე ამაზონზე ნასოსის შლანგი, როგორც წესი პირამიდი ყიდის ეგეთ შლანგებს, აგრე , აგერ , ორივე მაღალ წნევებზეა გათვლილი, მართალია უკეთესი იქნება ბენჯამინის ნასოსის შლანგი რადგან მას გარედან ლითონის ბადის არმირება აქვს, მაგრამ ჯერ არ ვიცით როგორ დავითრიოთ. მეორე თუ გადაკეთება შენთვის პრობლემა არაა, თრეულობ იგივე ამაზონზე პეინტბოლის შლანგს, , ან , მარა ამას დახვეული სტრუქტურა აქვს, თუმცა არის იგივე დახვეული სტრუქტურით მარა გრძელი , ან აგერ დაიადე და კონექტორები წამოაცვი. თუმცა აგერ ვნახე მგონი გადასარევი ვარიანტი ![]() ![]()
| |
> |
|
|
![]()
პოსტი
#6
|
||
![]() პროფესიონალი ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Airgun.ge Club პოსტები: 3,099 რეგისტრ.: 23-March 10 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: tbilisi წევრი №: 335 ![]() |
ja_ja ციტატა(ja_ja @ 14th July 2010 - 09:03 AM) ტორმუზის შლანგი 450 ბარიანი მეეჭვება, საერთოდ თუ იმ რუსებზე საუბრობ რომლებიც შლანგებს ცვლიან ისიც ნახე რომ მანქანის შლანგებზე არ ცხვიან და სხვებსაც არ ურჩევენ ჩემის მიერ მოყვანილი არგუმენტის გამო. მეორე კი ის არის რომ ჩვენ იმ შემთხვევასთან გვაქვს საქმე სადაც - გრძელი, არ ნიშნავს კარგს! რაც უფრო დიდია შლანგი მით უფრო მეტია პარაზიტული მოცულობა, ანუ ტყუილა აკაჩავებ იმ მოცულობას! შლანგი არ ვიცი რა ტექნიკის იყო,კი ვკითხე მაგრამ არ მახსოვს,რადგანაც აღფრთოვანებული დავრჩი რომ 450 ბარი ვნახე წარწერა,არ ველოდი. ყურადღება კი იმიტომ გავამახვილე შლანგზე,რომ ერთი პერიოდი ვიფიქრე დისკოს შლანგის დაგრძელებაზე ,ხომ იცი რომ მოკლეა და მოუხერხებელი. მაგრამ მერე გადავიფიქრე,იმ თვალსაზრისით რომ რაც უფრო გრძელია მით უფრო საშიია და საფრთხილოა. მაგაშიც გეთანხმები,რომ ერტი ორი ბუქნი თავიდან ზედმეტი მოგიწევს ,სანამ შლანგის მოცულობა შეივსება, მერე კი არააქვს მნიშვნელობა. შლანგიც არაა გრძელი მაქს 30სმ. ფასი მე მგონი 8ლარი მითხრა. ეს იყო 2-3 ტვის უკან.
| |
> |
|
|
![]()
პოსტი
#7
|
||
![]() მსროლელი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 508 რეგისტრ.: 9-November 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: T.N. წევრი №: 247 ![]() |
მემგონი ყველას აჯობებს მატარებლის ტორმუზის შლანგებზე მომუშავეებთან წაიღო და რამე გამოვა ალბათ ![]() P.S რომელი ჰატსანი გაქ?
| |
> |
|
|
![]()
პოსტი
#8
|
||
![]() მსროლელი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 654 რეგისტრ.: 11-February 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: tbilisi წევრი №: 14 ![]() |
მე მაიც მგონია რო კლაპანი არ იხსნება და რეზიკში არ გადადის წნევა და მაგიტომ გაბერა შლანგი, ja-ja დავუკვეთე ამაზონიდან შენ მიერ მითითებული შლანგი ,მაგნუმი კი ჩამოიტანს მაგრამ ეგდოს მაინც , დასჭირდება ვინმეს რა შეიძლება იყოს მიზეზი იმისა რომ კლაპანი არ გახსნას? ხვალ ვაპირებ დავცალო რეზიკი 50-60 ბარამდე და თავიდან დავტენო ისე ვიმემ ხო არ იცის როგორ გამოვუშვა ჰაერი რეზიკიდან გასროლის გარეშე? ციტატა(Allstar @ 14th July 2010 - 12:09 PM) P.S რომელი ჰატსანი გაქ? Hatsan AT 44 -10
| |
> |
|
|
![]()
პოსტი
#9
|
||
![]() პროფესიონალი ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderators პოსტები: 3,394 რეგისტრ.: 17-April 09 ნიკის ჩასმა ციტირება წევრი №: 68 ![]() |
ochopintre მუშა მდგომარეობაში რომ იყოს შენი ნასოსი, დატენიდი თოფს და მერე ნასოსზე რომაა წნევის გამოსაშვები ვინტი, იმას ნელა გახსნიდი ![]() შენს შემთხვევაში კი გასროლები მოგიწევს, თუ რა თქმა უნდა AT-44-ს დეგაზაციის კლაპანი არ აქვს (დისკოს და მარადიორს რეზიკის უკან აქვს ეგ კლაპანი, სპეც. ვინტით აწვები და იცლება რეზერვუარი). ციტატა(koba @ 14th July 2010 - 10:37 PM) მე მაიც მგონია რო კლაპანი არ იხსნება და რეზიკში არ გადადის წნევა და მაგიტომ გაბერა შლანგი, მაგის შემოწმება ადვილია, სხვისი მუშა ნასოსით დატენე ფიშტო ![]()
| |
> |
|
|
![]()
პოსტი
#10
|
||
![]() ვეტერანი ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin პოსტები: 17,350 რეგისტრ.: 9-February 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: პლანეტა Zorgi წევრი №: 13 ქალაქი:თბილისი ![]() |
ochopintre ციტატა(koba @ 14th July 2010 - 10:37 PM) ja-ja დავუკვეთე ამაზონიდან შენ მიერ მითითებული შლანგი ,მაგნუმი კი ჩამოიტანს მაგრამ ეგდოს მაინც , დასჭირდება ვინმეს შეკაცო მენა ზაპჩასტების მაღაზია კი არ მაქვს ![]() ამაზონიდან ჯერჯერობით მე არაფრის დაკვეთას არ ვგეგმავ, ნიხტ ნუჟნო, ასე რომ საკუთარი ძალებით მოგიწევს ჩალიჩი თუ დაგაინტერესა მაგ შლანგებმა. ციტატა(koba @ 14th July 2010 - 10:37 PM) რა შეიძლება იყოს მიზეზი იმისა რომ კლაპანი არ გახსნას? და რა იცი რომ კლაპანი არ იხსნება?? ეგეთი დასკვნა შეიძლება კაცს გაგიჩნდეს მხოლოდ იმის მერე როდესაც რეზერვუარში არის სიყვაზე 130 ბარი და ნასოსზე უკვე ახვედი 140-150-ზე მარა რეზერვუარში არ იცვლება წნევა. მარა შენი აღწერიდან მე დავასკვენი რომ რეზერვუარში 130-ია და ნასოსითაც ახვედი ჯერჯერობით 130-მდე. შესაბამისად ჯერ გაწონასწორებაზეა საუბარი და რადროის კლაპნის გახსნაა???? ნასოსში მეტი წნევა უნდა იყოს რომ რეზერვუარის კლაპანი გახსნას. ციტატა(koba @ 14th July 2010 - 10:37 PM) ისე ვიმემ ხო არ იცის როგორ გამოვუშვა ჰაერი რეზიკიდან გასროლის გარეშე? იდეაში რამდენადაც ვიცი ჰაჩიკას მოყვება რეზერვუარის დამცავი ხუფი... ჰოდა ეგ გამოიყენე დასაცლელად, ანუ მოხსენი თოფს რეზიკი, რეზიკს მოხსენი რეზინები, შემდეგ მაგ ხუფში ჩააგდე რაიმე შარიკი ან რკინა და დაიწყე რეზერვუარის ჩახრახვნა ხუფში. როდესაც კლაპანი გაიხსნება ნუღა მოუჭერ და ჰაერი ნელნელა რეზბას გამოყვება და დაიწლება რეზერვუარი.
| |
> |
|
|
![]()
პოსტი
#11
|
||
![]() მსროლელი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 654 რეგისტრ.: 11-February 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: tbilisi წევრი №: 14 ![]() |
ციტატა(ja_ja @ 14th July 2010 - 11:43 PM) ochopintre ციტატა(koba @ 14th July 2010 - 10:37 PM) ja-ja დავუკვეთე ამაზონიდან შენ მიერ მითითებული შლანგი ,მაგნუმი კი ჩამოიტანს მაგრამ ეგდოს მაინც , დასჭირდება ვინმეს შეკაცო მენა ზაპჩასტების მაღაზია კი არ მაქვს ამაზონიდან ჯერჯერობით მე არაფრის დაკვეთას არ ვგეგმავ, ნიხტ ნუჟნო, ასე რომ საკუთარი ძალებით მოგიწევს ჩალიჩი თუ დაგაინტერესა მაგ შლანგებმა. შენ კაცო ქართველი არ ხარ? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
| |
> |
|
|
![]()
პოსტი
#12
|
||
![]() ვეტერანი ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin პოსტები: 17,350 რეგისტრ.: 9-February 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: პლანეტა Zorgi წევრი №: 13 ქალაქი:თბილისი ![]() |
ochopintre ციტატა(koba @ 14th July 2010 - 11:50 PM) ანუ მე ვიყიდე . მე , ჰოოოოოოოოოოოოო ![]()
| |
> |
|
|
![]()
პოსტი
#13
|
||
![]() ზეზუსტი მსროლელი ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderators პოსტები: 2,912 რეგისტრ.: 22-October 09 ნიკის ჩასმა ციტირება წევრი №: 226 ![]() |
საინტერესოა უკვე მეორე ფორუმელს ააქვს ეგ თოფი და რეპორტი არგვაღირსა არც ერთმა. ალბათ ძალიან ცუდი თოფია და გიტყდე ბათ წერა თუ პატივისცემა არგინდათ ძვირფასი ხალხის?!
| |
> |
|
|
![]()
პოსტი
#14
|
||
![]() ვეტერანი ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin პოსტები: 17,350 რეგისტრ.: 9-February 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: პლანეტა Zorgi წევრი №: 13 ქალაქი:თბილისი ![]() |
foxi ციტატა(kakha @ 15th July 2010 - 10:49 AM) საინტერესოა უკვე მეორე ფორუმელს ააქვს ეგ თოფი და რეპორტი არგვაღირსა არც ერთმა. ალბათ ძალიან ცუდი თოფია და გიტყდე ბათ წერა თუ პატივისცემა არგინდათ ძვირფასი ხალხის?! ნუ ვაბშეტა შემომთავაზა მოდი ვნახოთ და დაწერე რეპორტიო, მეც მაგრა მაინტერესებს, მაგრამ რაცხა ვერ ავეწყვეთ და ვერ შევხვდით ერთმანეთს.
| |
> |
|
|
![]()
პოსტი
#15
|
||
![]() ზეზუსტი მსროლელი ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderators პოსტები: 2,912 რეგისტრ.: 22-October 09 ნიკის ჩასმა ციტირება წევრი №: 226 ![]() |
ციტატა(ja_ja @ 15th July 2010 - 11:19 AM) ნუ ვაბშეტა შემომთავაზა მოდი ვნახოთ და დაწერე რეპორტიო, მეც მაგრა მაინტერესებს, მაგრამ რაცხა ვერ ავეწყვეთ და ვერ შევხვდით ერთმანეთს. თვითონ ენა არ უჭრის თუ კალამი ვერ იშოვა? ![]() ![]()
| |
> |
|
|
![]()
პოსტი
#16
|
||
![]() მსროლელი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 654 რეგისტრ.: 11-February 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: tbilisi წევრი №: 14 ![]() |
მოკლედ, წეღან დავცალე რეზიკი სადღაც 40-50 ატომსფერომდე და თავიდან დავიწყე დატენვა და ურობლემოდ ავიდა 160 ატმომდე, მეტი აღარ მისინჯია შემეშინდა კიდევ არ გაბეროს შლანგი, მოკლედ სანამ ახალი შლანგი არ ჩამოვა ესე დატენვით დავკმაყოფილდები. ხვალ შვებულებაში გავდივარ და წავათრევ ამ თოფსაც და ცოტ ცოტას გავერთობი. ისე 160 100 მდე სადღაც 30 გასროლამდე აკეთებს და მე კი მეყოფა, იქ აქტიურ ვარჯიშს არ ვაპირებ. ისე ვინმემ თუ იცის რამე გადამწყვეტი მნიშვნელობა აქვს შტუცერს რომელი მხრიდან ჩავსვავ რეზიკში , რეზიკს ხო "სკვაზნოი" დირკა აქვს ციტატა(kakha @ 15th July 2010 - 12:57 PM) ციტატა(ja_ja @ 15th July 2010 - 11:19 AM) ნუ ვაბშეტა შემომთავაზა მოდი ვნახოთ და დაწერე რეპორტიო, მეც მაგრა მაინტერესებს, მაგრამ რაცხა ვერ ავეწყვეთ და ვერ შევხვდით ერთმანეთს. თვითონ ენა არ უჭრის თუ კალამი ვერ იშოვა? მაგრა მაინტერესებს არა მარტო მე იმედია,ჰოდა თუ მოახერო ochopintre იქნებ რამოდენიმე აზრი გაგვიზიარო მაგ თოფზე? ვეცდები შვებულების დროს მოვახერხო რამე რეპორტის მაგვარის დაწერა, თორე ჩემი სამსახურის გადამკიდე 70-80 ტყვია მექნება სულ გასროლილი და აბა მაქედან რა დასკვნა უნდა გამოვიტანო ან რა რეპორტი უნდა დავდო
| |
> |
|
|
![]()
პოსტი
#17
|
||
![]() Rastafari ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 3,795 რეგისტრ.: 3-February 09 ნიკის ჩასმა ციტირება წევრი №: 1 ![]() |
ციტატა(koba @ 15th July 2010 - 10:19 PM) რამე გადამწყვეტი მნიშვნელობა აქვს შტუცერს რომელი მხრიდან ჩავსვავ რეზიკში არანაირი...
| |
> |
|
|
![]()
პოსტი
#18
|
||
![]() პროფესიონალი ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Airgun.ge Club პოსტები: 3,099 რეგისტრ.: 23-March 10 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: tbilisi წევრი №: 335 ![]() |
ochopintre ციტატა(koba @ 15th July 2010 - 11:19 PM) ისე ვინმემ თუ იცის რამე გადამწყვეტი მნიშვნელობა აქვს შტუცერს რომელი მხრიდან ჩავსვავ რეზიკში , რეზიკს ხო "სკვაზნოი" დირკა აქვს მემგონი აქვს მნიშვნელობა,რეზიკს კი აქვს სკვაზნოი დირკა ,მაგრამ იმ მხარეს სადაც ნასისის მისაერთებელი კლაპანი აყენია ,რეზიკზე გაკეთებულია პატარა ნახვრეტი ,რომელსაც გარკვეული დანიშნულება აქვს.
| |
> |
|
|
![]()
პოსტი
#19
|
||
![]() Rastafari ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 3,795 რეგისტრ.: 3-February 09 ნიკის ჩასმა ციტირება წევრი №: 1 ![]() |
ციტატა(tengo @ 16th July 2010 - 07:55 AM) მემგონი აქვს მნიშვნელობა,რეზიკს კი აქვს სკვაზნოი დირკა ,მაგრამ იმ მხარეს სადაც ნასისის მისაერთებელი კლაპანი აყენია ,რეზიკზე გაკეთებულია პატარა ნახვრეტი ,რომელსაც გარკვეული დანიშნულება აქვს. და როგორ ფიქრობ, რატომ გაუკეთებიათ თურქებს, და არა მარტო თურქებს... მსგავსი სატუმბი პორტები გამავალი ნახვრეტით? ![]() ხო შეეძლოთ დაემოკლებინათ შტუცერი, და მომხმარებელი რომ აარიდონ შეცდომისგან, მხოლოდ ერთი მხრიდან გაეკეთებინათ პორტი...
| |
> |
|
|
![]()
პოსტი
#20
|
||
![]() პროფესიონალი ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Airgun.ge Club პოსტები: 3,099 რეგისტრ.: 23-March 10 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: tbilisi წევრი №: 335 ![]() |
Jah ციტატა(Jah @ 16th July 2010 - 09:48 AM) და როგორ ფიქრობ, რატომ გაუკეთებიათ თურქებს, და არა მარტო თურქებს... მსგავსი სატუმბი პორტები გამავალი ნახვრეტით? ხო შეეძლოთ დაემოკლებინათ შტუცერი, და მომხმარებელი რომ აარიდონ შეცდომისგან, მხოლოდ ერთი მხრიდან გაეკეთებინათ პორტი... ხასანის რეზიკი კი მაქვს ,მაგრამ არ დამიშლია ჯერ ,ისე კი ვაპირებ. ხასანის რეზიკზე ორი მხრიდან იმიტომაა,რომ ერთ მხარეს არის მანომეტრის პორტი. ნახვრეტი იმიტომაა გაკეთებული რომ კლაპანის მექანიზმმა წინაამღდეგობის გარეშე იმუშაოს და მემგონი თითქმის ყველა რედუქტორები და საბრძოლო კლაპნები ასეთი პრინციპით არის გაკეთებული გამონაკლისების გარდა. (შეიძლება სწორად ვერ გავიგე შენი კითხვა და სხვა რამეს ვპასუხობ). ისიც არაა გამორიცხული,რომ მაგ ნახვრეტს ქონდეს სხვა დანიშნულება ,მაგალითად რეზინის დასლაბების კონტროლის მექანიზმი . როცა დავშლი ზუსტად მეცოდინება, მაგრამ ქარხნულად რეზიკზე ნახვრეტის მხარეს არის დასატენი პორტი.
| |
> |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 3rd May 2025 - 02:01 AM |
Hosted by Pro-Service |