![]() |
![]() |
![]() |
გამარჯობა, სტუმარო ( შესვლა | რეგისტრაცია ) |
![]() |
![]() |
![]()
პოსტი
#1
|
||
![]() ზუსტი მსროლელი ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 1,736 რეგისტრ.: 10-January 11 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: თბილისი წევრი №: 628 ![]() |
რახან ატ-44 ის თემა არარის გახსნილი ამ განყოფილებაში გადავწყვიტე გადამედგა ეს ნაბიჯი. ის ვინც შეიძენს ამ თოფს და მერე გაუჩნდება ინტერესი თუ რა უნდა უქნას და რა სად მოუშვას თუ დაუჭიროს ნახავს აქ. ანუ აქ დავდებ იმ ელემენტარულ ინფორმაციას რაც უნდა გაითვალისწინოს ატ-44 ის მფლობელმა.პირველ რიგში თოფის დაშლა-აწყობა. მერე კი იმ პროცედურების ჩატარება რაც აუცილებელია თაროდან ჩამოღებული სტანდარტული ატ-44 ისთვის. 1)- თოფის დაშლა 2)- თოფის აწყობა შემდეგ სასხლეტის დარბილება. ითვალისწინებს ნაწიბურების (თუ ასეთები ექნება) მოხვეწას ანუ დაშლიფოვკებას და ასევე სასხლეტი მექანიზმის დეტალების პოლირებას მხოლოდ მხოლოდ ერთმანეთთან შეხების წერტილებში. სურათებზე ნაჩვენებია გასაგებად ეგ ადგილები. ![]() ![]() ასევე შეიძლება იმ ზამბარის საერთოდ გაუქმება რაც სურათზეა გადახაზული, რომ სასხლეტი უფრო სასიამოვნო იყოს (აუცილებელი არაა) მე პირადად გაუქმებული მაქვს. ![]() ასევე სასურველი იქნება თუ სასხლეტის ქარხნულ მარეგულირებელ ვინტს რეზინით გაჭედავთ როგორც სურათზეა. ასევე შეიძლება მცირე ზომის ზამბარაც მოარგოთ ![]() მერე უნდა მიხედვა ლულას, ტყვიის ვსტავკას,დამრტყმელს და რეზერვუარის კლაპნის საცობს. ლულას რაც შეეხება საჭიროა ტყვიის შესაცურებელი მხრიდან შიდა კედლის პოლირება რათა მიმწოდებლის რეზინამ უკეთ ისრიალოს მის ზედაპირზე. სურათებზე არის ნაჩვენები ეს მარტივი პროცედურაც. ჯერ მცირედი შლიფოვკა და მერე მქვანე ქვით (ზელიონკით) პოლირება. ![]() ![]() ![]() ![]() შემდეგი ნაბიჯია ლულის ფასკა. აქ კი უკვე სახლის პირობებში ხელის ხლება არ ღირს. ეს სტანოკზე კეთდება და მცოდნე ხელია საჭირო. მე ფასკა ჯაჯამ გამიკეთა. ხედავთ სურათებზე რომ იდეალური ნამუშევარია. ასეთი ფასკა აუცილებელია ყველა ლულაზე. ![]() ![]() ასევე მიმწოდებელს, ტყვიის ვსტავკას და დამრტყმელს უნდა მოხვეწა ცოტათი. ტყვიის ვსტავკის ღარს განსაკუთრებით,რადგან წრილებზე ნაწიბურები აქვს. ასევე დამრტყმელის წინა მხარეს რითაც კლაპანს ეჯახება,იქ უნდა გადაშლიფოვკება. ჩემსას იქ მუწუკივით ქონდა ცოტა. ![]() ![]() ![]() ![]() ბოლოს კლაპანი, მისი ზამბარა და საცობი. ქარხნულ ზამბარას შეცვლა უნდა უფრო ძლიერით რომ კლაპანზე თითის დაჭერით ადვილად არ ჩადიოდეს ნემსა. ასევე ქარხნულ პლასმასის საცობსაც უნდა შეცვლა ლატუნით ან ალუმინით. (ეს რატომ დატოვეს ეგრე მიკვირს რა) ეგ ლატუნის საცობიც რეზბაზე რომ არის ჯაჯას დამსახურებაა. (ზალატიე რუკი მოკლეთ ![]() ![]() ![]() ![]() აი ესარის და ეს. ესარის ის შესამზადებელი პროცედურები რაც ჭირდება ჰასტან ატ-44 ს. ამის იქეთ უკვე მოდის რედუქტორის დაყენება და ბულკა კონდახის დამზადება. მე ჯერ არც ერთი მაქვს და არც მეორე ![]()
| |
> |
|
|
![]() |
![]()
პოსტი
#2
|
||
![]() ვეტერანი ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin პოსტები: 17,351 რეგისტრ.: 9-February 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: პლანეტა Zorgi წევრი №: 13 ქალაქი:თბილისი ![]() |
name შეეშვი მაგ იდეებს ეხლავე გეუბნები ინანებ. საქმე იმაშია რომ ერთი ნიუანსი უკვე გითხრა სეკურიფამ, სწორეა, ყველა ეგეთი ტიპის თოფში გადამშვების მერე იწყება ხრახნები და არა პირდაპირ ლულის კვეთიდან მეორეცესერთი სანამ ლულას გააფუჭებ, უბრალოდ რაიმე პლასტმასი აიღე 4.5-იანი სვერლოში ხვრელი გაუკეთე რომ ტრუბა გამოგივიდეს, ანუ ლულის იმიტაცია და მერე, გვერდიდან ერთერთ მხარეს ასე ნაპირიდან 10 მილიმეტრში გაუკეთე 5 მილიმეტრიანი სვერლოთი ხვრელი, ნუ ტიპა გადამშვების იმიტაცია (რეალური ჰაჩიკას ლულას, გადამშვების ცენტრი აქვს, 11.5 მილიმეტრში უკანა მხრიდან) ამის მერე ჩატენე ტყვია და მიაწექი რაიმეთი, ნუ ტიპა ავტოკალამის გული, კბილის საჩიჩქნი, ან რაიმე ლურსმანი გამოიყენე.... დაინახავ რომ საკმაოდ ხშირად ტყვიის ტავი ხვრელში ჩაყვინთავს, იმიტომ რომ ტყვიის ტავის დიამეტრი არის 4.5მმ და უწევს უფრო დიდ ხვრელზე გადაფრენა... ნუ ეგ იგივეა რომ ამტკიცო დიდ იამაზე მანქანით ჩქარა გადავლა იქნება უფრო მარტივი თუ ნელა გადავლა... აზრი არ აქვს, იამაში მაინც ჩავარდები ![]() ნუ მოკელდ შეგიძლაი არ დამიჯერო, ყველანი თავისუფალი ვართ არჩევანში, მაგრამ დაფიქრდი აბა შენამდე არცერთ მწარმოებელს და კერძო ოსტატს ეგეთი რამ არ გაუკეთებია... იმიტომ ხომ არა რომ რისკები დიდია და მოგება კი მინიმალური.... საიდუმლოს გაგიმხელ, 6.35 მილიმეტრიან მარადიორს, ქარხნულად 3.5 მილიმეტრიანი გადამშვები აქვს, და ხოშიანად ურახუნებს იმხელა ტყვიებს, 4.5 და 5.5 კალიბრს კი 3.15 მილიმეტრიანი ხვრელი აქვს და 300-320 მეტრს უპრობლემოდ აღწევს... ყველაზე ექსტრემალი ხელოსნებიც კი 4.5 კალიბრში 4 მილიმეტრზე ზემოთ არ ადიან, ხოლო 5.5 კალიბრში 4.5 მილიმეტრზე ზემოთ.... შენ კი ყველანაირ .... ნუ მოკლედ ყველანაირ საზღვარს ცდოლობ გადაახტე... ![]() რაც შეეხება გადამშვების გარედან გახვრეტისა და შიგნით აპრეხილ ნაწიბურებს.... ნუ ეგ ყველაზე ნაკლები პრობლემაა თუ რა ტქმა უნდა შენ დრელით ჩალიჩი არ გაქვს დაგეგმილი.... პირველი გახვრეტა რა თქმა უნდა ნებისმიერ შემთხვევაში გარედან მოხდება, აბა შიგნიდან, მხოლოდ მაგიური შელოცვებით თუ გამოხვრიტავ... გაფართოების მერე რა ტქმა უნდა მართებულად გეშინია იმისა რომ ნაწიბურები შიგნით აიწევა, მაგრამ ეგეც გიგი პრობლემა არაა, უბრალოდ მერე ლულის შესასვლელი კარგად უნდა დაამუშავო წვრილი ზუმფარის ქაღალდით და პოლირებით, ამ საქმეში ნუუუუ გაჭირვებით დრელიც წავა, მაგრამ უმჯობესია ბორმანქანა... P.S. ისე თავისი რადნოი გადამშვებით ჰაჩიკა 320-330 მეტრ წამს იძლევა, მეტი რა უნდა მიიღო არ ვიცი, პლიუს უაზრობას აქვს, საქმე ვთქვათ და კაი ყველაფერმა კარგად ჩაიარა გარგად გაფართოვდა ხვრელი, კარგად ჩაჯდება ტყვია და არაფერი არ ჩაიკვნიტება, გასროლაც ხოშიანად დაიწყება და რეზერვუარიდან გამოსული ჰაერი ბედნიერად გაეშურება გადამშვებისკენ და ბედნიერად გადალახავს... მერე.... მერე რა ხდება? ამდენი ნაჩალიჩები და გაფართოებული ხვრელი 5 მილიემტრამდე ხვდება ლულის ხვრელში რომლის დიამეტრიც გინდა არ გინდა 4.5 მილიმეტრია ![]() ![]() კაროჩე ისე არ მოხდეს რომ მერე მაგი ლულა სამკურნალო აბაზანების მისაღებად ჩემთან მოხვდეს, თორემ მერე ხომ იცი სამკურნალო ტალახების ვანები ძვირი ჯდება ![]()
| |
> |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 19th July 2025 - 12:57 AM |
Hosted by Pro-Service |