![]() |
![]() |
![]() |
გამარჯობა, სტუმარო ( შესვლა | რეგისტრაცია ) |
![]() |
![]() |
![]()
პოსტი
#1
|
||
![]() ზუსტი მსროლელი ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 1,736 რეგისტრ.: 10-January 11 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: თბილისი წევრი №: 628 ![]() |
რახან ატ-44 ის თემა არარის გახსნილი ამ განყოფილებაში გადავწყვიტე გადამედგა ეს ნაბიჯი. ის ვინც შეიძენს ამ თოფს და მერე გაუჩნდება ინტერესი თუ რა უნდა უქნას და რა სად მოუშვას თუ დაუჭიროს ნახავს აქ. ანუ აქ დავდებ იმ ელემენტარულ ინფორმაციას რაც უნდა გაითვალისწინოს ატ-44 ის მფლობელმა.პირველ რიგში თოფის დაშლა-აწყობა. მერე კი იმ პროცედურების ჩატარება რაც აუცილებელია თაროდან ჩამოღებული სტანდარტული ატ-44 ისთვის. 1)- თოფის დაშლა 2)- თოფის აწყობა შემდეგ სასხლეტის დარბილება. ითვალისწინებს ნაწიბურების (თუ ასეთები ექნება) მოხვეწას ანუ დაშლიფოვკებას და ასევე სასხლეტი მექანიზმის დეტალების პოლირებას მხოლოდ მხოლოდ ერთმანეთთან შეხების წერტილებში. სურათებზე ნაჩვენებია გასაგებად ეგ ადგილები. ![]() ![]() ასევე შეიძლება იმ ზამბარის საერთოდ გაუქმება რაც სურათზეა გადახაზული, რომ სასხლეტი უფრო სასიამოვნო იყოს (აუცილებელი არაა) მე პირადად გაუქმებული მაქვს. ![]() ასევე სასურველი იქნება თუ სასხლეტის ქარხნულ მარეგულირებელ ვინტს რეზინით გაჭედავთ როგორც სურათზეა. ასევე შეიძლება მცირე ზომის ზამბარაც მოარგოთ ![]() მერე უნდა მიხედვა ლულას, ტყვიის ვსტავკას,დამრტყმელს და რეზერვუარის კლაპნის საცობს. ლულას რაც შეეხება საჭიროა ტყვიის შესაცურებელი მხრიდან შიდა კედლის პოლირება რათა მიმწოდებლის რეზინამ უკეთ ისრიალოს მის ზედაპირზე. სურათებზე არის ნაჩვენები ეს მარტივი პროცედურაც. ჯერ მცირედი შლიფოვკა და მერე მქვანე ქვით (ზელიონკით) პოლირება. ![]() ![]() ![]() ![]() შემდეგი ნაბიჯია ლულის ფასკა. აქ კი უკვე სახლის პირობებში ხელის ხლება არ ღირს. ეს სტანოკზე კეთდება და მცოდნე ხელია საჭირო. მე ფასკა ჯაჯამ გამიკეთა. ხედავთ სურათებზე რომ იდეალური ნამუშევარია. ასეთი ფასკა აუცილებელია ყველა ლულაზე. ![]() ![]() ასევე მიმწოდებელს, ტყვიის ვსტავკას და დამრტყმელს უნდა მოხვეწა ცოტათი. ტყვიის ვსტავკის ღარს განსაკუთრებით,რადგან წრილებზე ნაწიბურები აქვს. ასევე დამრტყმელის წინა მხარეს რითაც კლაპანს ეჯახება,იქ უნდა გადაშლიფოვკება. ჩემსას იქ მუწუკივით ქონდა ცოტა. ![]() ![]() ![]() ![]() ბოლოს კლაპანი, მისი ზამბარა და საცობი. ქარხნულ ზამბარას შეცვლა უნდა უფრო ძლიერით რომ კლაპანზე თითის დაჭერით ადვილად არ ჩადიოდეს ნემსა. ასევე ქარხნულ პლასმასის საცობსაც უნდა შეცვლა ლატუნით ან ალუმინით. (ეს რატომ დატოვეს ეგრე მიკვირს რა) ეგ ლატუნის საცობიც რეზბაზე რომ არის ჯაჯას დამსახურებაა. (ზალატიე რუკი მოკლეთ ![]() ![]() ![]() ![]() აი ესარის და ეს. ესარის ის შესამზადებელი პროცედურები რაც ჭირდება ჰასტან ატ-44 ს. ამის იქეთ უკვე მოდის რედუქტორის დაყენება და ბულკა კონდახის დამზადება. მე ჯერ არც ერთი მაქვს და არც მეორე ![]()
| |
> |
|
|
![]() |
![]()
პოსტი
#2
|
||
![]() ზუსტი მსროლელი ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 1,736 რეგისტრ.: 10-January 11 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: თბილისი წევრი №: 628 ![]() |
ვცადე უშდეგოა მაინც. ჯობია შვეშვა ჯაჯს თქმისა არ იყოს რეზინებს ნამდვლად გავფუჭებ. ახლა უკვე ნამდვილად არ ღირს რომ შეეშვა რადგან უკვე იყო ლულის მოხსნის მცდელოდა და შეიძლება უკვე დაზიანდა კიდევაც რეზინკები. უნდა მოხსნა აუცილებლად და შეამოწმო. ეგ ქარხნულად სმაზკის გარეშე ზის ბუდეში და როცა ჩემსას მოვხსენი პირველად ლულა უკვე დაზიანებული იყო რეზინები.თუ შენ შემთხვევაში მარტო რეზინკები უშლის ხელს და მეტი არაფერი მაშინ ჯობია გამოგლიჯო და დაიფლითოს რეზინები და მერე ახლები დააყენო. სმაზკით კი სულ თავისუფლად მისრიალებს ლულა ბუდეში. წითლად აგნიშნული ადგილი მინდა რო მოვხსნა ის ორი დირკა რომ დატოვო მარტო რაც წითლადმონიშნულის გვერდებზეა უკეთესი არიქნება? მაქ რომ ჩახვრიტო მერე ორი გვერდითი დირკებიც გაერთიანდება.ის ორი დირკა დატოვე და დანარჩენი ამოავსე. მაქ დირკის დადებას ჯობია ახალი ბალვანკის გამოჩარხვა მარტო ერთი დირკით თუ მაინდამაინც ერთი დირკა გინდა ქონდეს.
| |
> |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 19th July 2025 - 12:05 PM |
Hosted by Pro-Service |