![]() |
![]() |
![]() |
გამარჯობა, სტუმარო ( შესვლა | რეგისტრაცია ) |
![]() |
![]() |
![]()
პოსტი
#1
|
||
![]() ზუსტი მსროლელი ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 1,736 რეგისტრ.: 10-January 11 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: თბილისი წევრი №: 628 ![]() |
რახან ატ-44 ის თემა არარის გახსნილი ამ განყოფილებაში გადავწყვიტე გადამედგა ეს ნაბიჯი. ის ვინც შეიძენს ამ თოფს და მერე გაუჩნდება ინტერესი თუ რა უნდა უქნას და რა სად მოუშვას თუ დაუჭიროს ნახავს აქ. ანუ აქ დავდებ იმ ელემენტარულ ინფორმაციას რაც უნდა გაითვალისწინოს ატ-44 ის მფლობელმა.პირველ რიგში თოფის დაშლა-აწყობა. მერე კი იმ პროცედურების ჩატარება რაც აუცილებელია თაროდან ჩამოღებული სტანდარტული ატ-44 ისთვის. 1)- თოფის დაშლა 2)- თოფის აწყობა შემდეგ სასხლეტის დარბილება. ითვალისწინებს ნაწიბურების (თუ ასეთები ექნება) მოხვეწას ანუ დაშლიფოვკებას და ასევე სასხლეტი მექანიზმის დეტალების პოლირებას მხოლოდ მხოლოდ ერთმანეთთან შეხების წერტილებში. სურათებზე ნაჩვენებია გასაგებად ეგ ადგილები. ![]() ![]() ასევე შეიძლება იმ ზამბარის საერთოდ გაუქმება რაც სურათზეა გადახაზული, რომ სასხლეტი უფრო სასიამოვნო იყოს (აუცილებელი არაა) მე პირადად გაუქმებული მაქვს. ![]() ასევე სასურველი იქნება თუ სასხლეტის ქარხნულ მარეგულირებელ ვინტს რეზინით გაჭედავთ როგორც სურათზეა. ასევე შეიძლება მცირე ზომის ზამბარაც მოარგოთ ![]() მერე უნდა მიხედვა ლულას, ტყვიის ვსტავკას,დამრტყმელს და რეზერვუარის კლაპნის საცობს. ლულას რაც შეეხება საჭიროა ტყვიის შესაცურებელი მხრიდან შიდა კედლის პოლირება რათა მიმწოდებლის რეზინამ უკეთ ისრიალოს მის ზედაპირზე. სურათებზე არის ნაჩვენები ეს მარტივი პროცედურაც. ჯერ მცირედი შლიფოვკა და მერე მქვანე ქვით (ზელიონკით) პოლირება. ![]() ![]() ![]() ![]() შემდეგი ნაბიჯია ლულის ფასკა. აქ კი უკვე სახლის პირობებში ხელის ხლება არ ღირს. ეს სტანოკზე კეთდება და მცოდნე ხელია საჭირო. მე ფასკა ჯაჯამ გამიკეთა. ხედავთ სურათებზე რომ იდეალური ნამუშევარია. ასეთი ფასკა აუცილებელია ყველა ლულაზე. ![]() ![]() ასევე მიმწოდებელს, ტყვიის ვსტავკას და დამრტყმელს უნდა მოხვეწა ცოტათი. ტყვიის ვსტავკის ღარს განსაკუთრებით,რადგან წრილებზე ნაწიბურები აქვს. ასევე დამრტყმელის წინა მხარეს რითაც კლაპანს ეჯახება,იქ უნდა გადაშლიფოვკება. ჩემსას იქ მუწუკივით ქონდა ცოტა. ![]() ![]() ![]() ![]() ბოლოს კლაპანი, მისი ზამბარა და საცობი. ქარხნულ ზამბარას შეცვლა უნდა უფრო ძლიერით რომ კლაპანზე თითის დაჭერით ადვილად არ ჩადიოდეს ნემსა. ასევე ქარხნულ პლასმასის საცობსაც უნდა შეცვლა ლატუნით ან ალუმინით. (ეს რატომ დატოვეს ეგრე მიკვირს რა) ეგ ლატუნის საცობიც რეზბაზე რომ არის ჯაჯას დამსახურებაა. (ზალატიე რუკი მოკლეთ ![]() ![]() ![]() ![]() აი ესარის და ეს. ესარის ის შესამზადებელი პროცედურები რაც ჭირდება ჰასტან ატ-44 ს. ამის იქეთ უკვე მოდის რედუქტორის დაყენება და ბულკა კონდახის დამზადება. მე ჯერ არც ერთი მაქვს და არც მეორე ![]()
| |
> |
|
|
![]() |
![]()
პოსტი
#2
|
||
![]() ზუსტი მსროლელი ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 1,736 რეგისტრ.: 10-January 11 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: თბილისი წევრი №: 628 ![]() |
დიდი თხოვნა მაქვს, დაასაბუთო რატომ აი სასხლეტიც. თვითონ კუროკი გარდან არ დააჯდა. ანუ მე იმის თქმა მინდა რომ ისრით რომარის მეორე სურათზე მინიშნებული ზამბარა, ეგ აკავებს გამშვებ კაკვს და საკმარისად ძლიერია იმისთვის რომ თოფმა მისით არ გაისროლოს. რაც მე თოფი ვაჯანჯღალე ხელში და მუშტები ურტყი კომდახზე რავიცი აბა. შანსი არაა რომ გაისროლოს ისეთი სისტემაა. ის ამოღებული ზამბარაც რომ მივახატე მარტო სასხლეტის სირბილისთვისაა. მის ქვევით ვინტი რომელიც არეგულირებს მის შეკუმშვას. ანუ მოუშვებ და თითქოს რბილდება სასხლეტის მოწევა ხოლო მოუჭერ და მაგარი ხდება. რაცარუნდა გექნა ის მაინც არაფერ განსხვავებას არ იძლეოდა. დაჟე ახლა როგორც მაქვს იმას კიდე დარბილება არ აწყენდა. ანუ მიხვდით ალბათ რომ შუაში რომ დეტალია ეგაა გამშვები რა რომელიც იკავებს წინა კაკვს.ხოლო ის გაუქმებული ზამბარა საერთოდ არაა შეხებაში მასთან. ![]() ![]()
| |
> |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 19th July 2025 - 12:04 PM |
Hosted by Pro-Service |