![]() |
![]() |
![]() |
გამარჯობა, სტუმარო ( შესვლა | რეგისტრაცია ) |
![]() |
![]() |
![]()
პოსტი
#1
|
||
![]() ზუსტი მსროლელი ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 1,736 რეგისტრ.: 10-January 11 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: თბილისი წევრი №: 628 ![]() |
რახან ატ-44 ის თემა არარის გახსნილი ამ განყოფილებაში გადავწყვიტე გადამედგა ეს ნაბიჯი. ის ვინც შეიძენს ამ თოფს და მერე გაუჩნდება ინტერესი თუ რა უნდა უქნას და რა სად მოუშვას თუ დაუჭიროს ნახავს აქ. ანუ აქ დავდებ იმ ელემენტარულ ინფორმაციას რაც უნდა გაითვალისწინოს ატ-44 ის მფლობელმა.პირველ რიგში თოფის დაშლა-აწყობა. მერე კი იმ პროცედურების ჩატარება რაც აუცილებელია თაროდან ჩამოღებული სტანდარტული ატ-44 ისთვის. 1)- თოფის დაშლა 2)- თოფის აწყობა შემდეგ სასხლეტის დარბილება. ითვალისწინებს ნაწიბურების (თუ ასეთები ექნება) მოხვეწას ანუ დაშლიფოვკებას და ასევე სასხლეტი მექანიზმის დეტალების პოლირებას მხოლოდ მხოლოდ ერთმანეთთან შეხების წერტილებში. სურათებზე ნაჩვენებია გასაგებად ეგ ადგილები. ![]() ![]() ასევე შეიძლება იმ ზამბარის საერთოდ გაუქმება რაც სურათზეა გადახაზული, რომ სასხლეტი უფრო სასიამოვნო იყოს (აუცილებელი არაა) მე პირადად გაუქმებული მაქვს. ![]() ასევე სასურველი იქნება თუ სასხლეტის ქარხნულ მარეგულირებელ ვინტს რეზინით გაჭედავთ როგორც სურათზეა. ასევე შეიძლება მცირე ზომის ზამბარაც მოარგოთ ![]() მერე უნდა მიხედვა ლულას, ტყვიის ვსტავკას,დამრტყმელს და რეზერვუარის კლაპნის საცობს. ლულას რაც შეეხება საჭიროა ტყვიის შესაცურებელი მხრიდან შიდა კედლის პოლირება რათა მიმწოდებლის რეზინამ უკეთ ისრიალოს მის ზედაპირზე. სურათებზე არის ნაჩვენები ეს მარტივი პროცედურაც. ჯერ მცირედი შლიფოვკა და მერე მქვანე ქვით (ზელიონკით) პოლირება. ![]() ![]() ![]() ![]() შემდეგი ნაბიჯია ლულის ფასკა. აქ კი უკვე სახლის პირობებში ხელის ხლება არ ღირს. ეს სტანოკზე კეთდება და მცოდნე ხელია საჭირო. მე ფასკა ჯაჯამ გამიკეთა. ხედავთ სურათებზე რომ იდეალური ნამუშევარია. ასეთი ფასკა აუცილებელია ყველა ლულაზე. ![]() ![]() ასევე მიმწოდებელს, ტყვიის ვსტავკას და დამრტყმელს უნდა მოხვეწა ცოტათი. ტყვიის ვსტავკის ღარს განსაკუთრებით,რადგან წრილებზე ნაწიბურები აქვს. ასევე დამრტყმელის წინა მხარეს რითაც კლაპანს ეჯახება,იქ უნდა გადაშლიფოვკება. ჩემსას იქ მუწუკივით ქონდა ცოტა. ![]() ![]() ![]() ![]() ბოლოს კლაპანი, მისი ზამბარა და საცობი. ქარხნულ ზამბარას შეცვლა უნდა უფრო ძლიერით რომ კლაპანზე თითის დაჭერით ადვილად არ ჩადიოდეს ნემსა. ასევე ქარხნულ პლასმასის საცობსაც უნდა შეცვლა ლატუნით ან ალუმინით. (ეს რატომ დატოვეს ეგრე მიკვირს რა) ეგ ლატუნის საცობიც რეზბაზე რომ არის ჯაჯას დამსახურებაა. (ზალატიე რუკი მოკლეთ ![]() ![]() ![]() ![]() აი ესარის და ეს. ესარის ის შესამზადებელი პროცედურები რაც ჭირდება ჰასტან ატ-44 ს. ამის იქეთ უკვე მოდის რედუქტორის დაყენება და ბულკა კონდახის დამზადება. მე ჯერ არც ერთი მაქვს და არც მეორე ![]()
| |
> |
|
|
![]() |
![]()
პოსტი
#2
|
||
![]() ვეტერანი ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin პოსტები: 17,351 რეგისტრ.: 9-February 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: პლანეტა Zorgi წევრი №: 13 ქალაქი:თბილისი ![]() |
sekurifa მშენიერი თემაა, იმედია ყველა ტუნინგი ამ თოფზე აქ გადმოსახლდება, ცოტახანში დავუვლი ძველ თემას და რაც ტუნინგს შეეხება აქეთ გადმოვუყრი თავს. მანამდე ერთი დიდი თხოვნა მაქვს, აქ ახსენე სასხლეტ მექანიზმში ერთი ზამბარის ამოგდება, დიდი თხოვნა მაქვს, დაასაბუთო რატომ, უბრალოდ მე ცუდი გამოცდილება მაქვს, ერთერთ სასხლეტზე, ჩვენს ფორუმზე იყო გადაკეთებული მერე ჩემს ხელში მოხვდა და უბრალოდ თოფი რომ შევაჭანჭყარე ეგრევე სამასტრელი გაიჩითა, ისე იყო სასხლეტი მექანიზმი გადაკეთებული.... ნუ როგორც ხვდები ეგ ყოვლად მიუღებელია, იმის გამო რომ ხაჩიკას სასხლეტის შიდა კონსტრუქცია და მუშაობის პრინციპი არ ვიცი, მე ვერაფერს ვიტყვი, შეიძლება მართებულიცაა ეგ პონტი (მაგალიტად მარადიოტრშI ვიცი რომ შეიძლება 2 ზამბარიდან ერთერთის ამოგდება, ან ერთის ან მეორესი და ეს უმტკივნეულოა უსაფრთხოების მხრივ), კარგი იქნება თუ განიხილავ და დაასაბუთებ რა ფუნქცია აკისრია ზემოთნახსენებ ზამბარას და შესაბამისად მისი ამოგდებით რაიმე ხომ არ ირევა... დანარჩენში ნამდვილად მოხარული ვარ რომ ასეთი თემა გაიჩიტა... ცოტცოტა საინტერესო ინფოებს მეც დავყრი.. ამდენხნიანი შეხებისას მაგ თოფთან რაღაც ნახაზები დამიგროვდა და მოგაწვდით, ეგებ და ვინმეს გამოადგეს.
| |
> |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 18th July 2025 - 11:14 PM |
Hosted by Pro-Service |