![]() |
![]() |
![]() |
გამარჯობა, სტუმარო ( შესვლა | რეგისტრაცია ) |
![]() |
![]() |
![]()
პოსტი
#1
|
||
![]() მაძიებელი ![]() ![]() ჯგუფი: საჯარიმო და წასულები პოსტები: 222 რეგისტრ.: 7-July 11 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: zestafoni წევრი №: 1,335 ![]() |
როგოც იქნა მოვათავე ჩემი სახელოსნოს გაწყობა. მართალია გზა და გზა კიდევ ბევრი ხელსაწყოებისა და დანადგარების დამატება დაჭირდება, მაგრამ ჩემი საქმიანობის დასაწყებად ესეც საკმარისია. ![]() ![]() ![]() სამუშაო მაგიდა და საფრეზი ჩარხი ![]() სალესი, სახარატო და საბურღი ჩარხები ![]() შესადუღი MIG/MAG-ი აპარატი (კემპი) ![]() ჟანგბადისა და პროპანის ნაერთით შესადუღი აპარატი ![]() სარემონტო ორმოს გახსნის პროცესი (1) ![]() სარემონტო ორმოს გახსნის პროცესი (2) ![]() სარემონტო ორმოს გახსნის პროცესი (3) ![]() სარემონტო ორმო მოწყობილია ე.წ. ''რაზვალ-სხაჟდენიის'' გასასწორებლად. დანადგარი СКО-1М (ბელორუსია) ![]() სარემონტო ორმოში მარჯვენა ჩასასვლელი ![]() სარემონტო ორმო გახსნილ მდგომარეობაში. სარემონტო იძლევა საშუალებას დავიწყო ჰაერის (გაზის) ზამბარების დამზადება და არამარტო გაზის ზამბარების, არამედ სხვაგვარი სამუშაოების განხორციელებაც. პოსტის უკანასკნელი ჩამსწორებელია ilariona: Jun 23 2012, 11:49 AM
| |
> |
|
|
![]() |
![]()
პოსტი
#2
|
||
![]() ვეტერანი ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin პოსტები: 17,351 რეგისტრ.: 9-February 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: პლანეტა Zorgi წევრი №: 13 ქალაქი:თბილისი ![]() |
უპს, უპს, უპს... ახლა სულ სხვა არღაც გამახსენდა... თუ მაგ შლანგის PCP-ს ვარანტში გამოყენებაზე ასაუბარი ახლავე დავივიწყოთ ჯობია. მიზეზები შედმეგია: ჯერესერთი შლანგი 450-საც და 600-საც უძლებს, მაგრამ ეგ არის, ასევთქვათ არაგამეორებადი გაძლება, ანუ ყოველი ეგეთი სტრესული გამოყენების შემდეგ შემდეგ ჯერზე მაგ შლანგების გამძლეობა ეცემა. შემდეგი ეგ შლანგები გათვლილია სითხეზე და თან ბრანტი სითხის გამოყენებაზე. სტრუქტურა უხეში წარმოდგენისთვის შეგვიძლია დავყოთ 3 დონედ, შუდა გამძლე შრე, შუა გამტარი ხვრელების მქონე შრე, და გარე დამცავი შრე, ოღონდ არა წნევის დამჭერი, არამედ გარე ფაქტორებისგან დამცავი... ეგ შლანგები ისეა გათვლილი რომ თუ პირველმა შიდა შრემ გამოაპარა რაიმე, მეორე შრემ უნდა გაატაროს, ნელა, მაგრამ უნდა გაატაროს, გარე რეზინის შრე კი ისეთია რომ ხშირი მოღუნვისას მიკრობზარებს იჩენს, შედეგად სითხეს შეუძლია მინი გამოსასვლელები მოძებნოს და ნელნელა გამოვიდეს. ნუ ეგ რომ ჭირს, ყველა ტორმუზის შლანგს და ადრე თუ გვინა ეგ ემართება ყველამ ვიცით. ცუდი ისაა რომ ჰაერის მიმართ ეგ პონტი არ ამართლებს, ჰაერი უფრო წვრილი ნაწილაკებისგან შედგება და პირველმა შიდა შრემ თუ დაიწყო გაპარებს... მანდ უკვე სითხესავით კი არ დაგის, აეეე, ისე ერეკება რომ ჩემს მტერს, პლიუს გარე რეზინის შრეს ბაბონივით ბერავს და.... კაროჩე იქ სადაც სითხის შემთხვეაში ნელნელა აპარებს და საშიშI არაფერი ხდება, ჰაერის შემთXვევაში, ან კაი ხმაზე დაიბრახუნებს, რაც ყველაზე უმტკივნეულოა, ან ისეთს შემოულაჭუნებს პატრონს რომ ჩემს მტერს... :0 მეკლედ ჯობია მაგ შლანგებს მოვერიდოთ, მითუმეტეს არც ეგენია ნამეტანი ძვირი და არც პნევმატიკის შლანგებია მანეტანი ძვირიანი, ასე რომ ....
| |
> |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 24th June 2025 - 10:01 AM |
Hosted by Pro-Service |