![]() |
![]() |
![]() |
გამარჯობა, სტუმარო ( შესვლა | რეგისტრაცია ) |
![]() |
![]() |
![]()
პოსტი
#1
|
||
![]() Search Pretty Womans from your town for night ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Airgun.ge Club პოსტები: 3,876 რეგისტრ.: 18-February 10 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: Usa წევრი №: 312 ქალაქი:mgDandyGD ![]() |
მოკლედ ჩვენზე მეტი გამომგონებლები არცერთ ფორუმზე არ არიან და ამასთან დაკავშირებით ვინმეს რამე ინფო აქვს/??? ![]() მოკლედ ესეთ რამეებს მიაქვს იუტუბი და ინტერნეტი. ტიპებს ჩადგმული აქვთ თავიანთ მანქანებში ე.წ. წყალბადის გენერატორები და ირწმუნებიან რომ 40%-50% და ზოგან 80% -ით უფრო ნაკლებს წვავს ჩემი მანქანაო. ანუ გააჩნია რა მანქანაზე დააყენებ. წარმოიდგინეთ სატვირთო მანქანებშიც კი აქვთ ჩადგმული და ჩვეულებრივ დიზელის ძრავიან მანქანებშიც. ბევრი რო აღარ ვილაპარაკო რამდენიმე ასეული ვიდეოს ნახვის შემდეგ როგორც მივხვდი ეს მოყწობილობა არის უმარტივესი დასამზადებლად და ნებისმიერს შეუძლია გააკეთოს სახლის პირობებში. ესე იგი შუშის ან რაიმე სხვა მასალის კონტეინერში ისხმება სოდა ან მარილგარეული ჩვეულებრივი კრანის წყალი(ელექტროლილიტი ქვია მგონი). შიგნით იდგმება რამოდენიმე უჟანგავი ფოლადის ფირფიტა ან სპირალი, რომელიც მიერთებულია აკუმულატორზე. და როგორც კი "ზაჟიგანიეს" რთავენ ეგრევე იწყება წყალბადის გამოყოფა. ეს წყალბადი, რეზინის მილის მეშვეობით შეერთებული აქვთ პირდაპირ ძრავის ჰაერის კოლექტორში და ჰაერთან ერთად ხვდება ცილინდრში, რაც პრინციპში იწვევს ბენზინის ეკონომიას. ყოველ შემთხვევაში ესე ირწმუნება ძალიან ბევრი. სახლში ვცადე პატარა ექსპერიმენტი და სოდიან წყალში ჩვეულებრივი 12 ვოლტიანი ადაპტორის კონტაქტები ჩავყავი და მართლა დაიწყო წყალბადის გამოყოფაsmile.gif). დავიჯერო ყველა ტყუის და ეს უბრალოდ ხუმრობისთვის მოიგონეს? შეიძლება ესეც ყოფილიყო მაგრამ უკვე აშკარად ძალიან ბევრი მანქანა არის ნაჩენები ამ ვიდეოებში და სულ სხვადასხვა წყაროებია. მოკლედ დიდი ხანია თავს ვიმტვრევ დავამონტაჟო თუ არა ეგეთი რამე მეც ჩემს მანქანაზე მაგრამ ჩემი სამუშაო გრაფიკიდან და ხელების სიმრუდიდან გამომდინარე ნამდვილად ვერ შევძლებ ეგეთი რამის გაკეთებას. მაგრამ ვინმე თუ გააკეთებს რაიმე სერვისს სადაც ეგეთ რამეებს დაამონტაჟებენ პირველი მე ვიქნები თორე გავიყიდე ამ ბენზინში smile.gif) ჩემი თხოვნაა თქვენც გადახედეთ ამ ვიდეოებს და თუკი რომელიმე დააყენებთ თქვენს მანქანაზე დაწერეთ მართლა მუშაობს თუ არა. უსაფრთხოების მხრივ ძალიან უსაფრთხოა იმიტომ რომ ის წყალბადი რაც გამოიყოფა ძრავს მიაქვს სრულად რომ იმუშაოს და დაგროვილი არსად არ არი რო აფეთქდეს. და ძრავის ჩაქრობისთანავე რეაქცია წყდება და წყალბადი აღარ გამოიყოფა ხო მართლა სულ დამავიწყდა: აგრეთვე იმას ირწმუნებიან რომ ძრავს სიმძლავრეც ემატება ყველაფერთან ერთად და რაც არანაკლებმნიშვნელოვანია ჩვენს ბოლიან ქალაქში წვის შედეგად ჩვეულებრივი ორთქლი გამოიყოფა, რაც ეკოლოგიისთვის მისწრებაა. ეჰჰ ნეტა მართალი აღმოჩნდეს ეს ყველაფერი * * * http://www.youtube.com/watch?v=b4yABG1jn9Q http://www.youtube.com/user/Viecofuel#p/a/u/0/lVQn4DKrn_w
| |
> |
|
|
![]() |
![]()
პოსტი
#2
|
||
![]() ვეტერანი ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin პოსტები: 17,351 რეგისტრ.: 9-February 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: პლანეტა Zorgi წევრი №: 13 ქალაქი:თბილისი ![]() |
gigi30 ძველი ინფორმაცია გაქვს, შეცვლილია ტექნოლოგია და მშვენივრად მუშოაბს წყალბადზე მანქანები, მგონი ჰონდას აქვს გამოშვებული რომელიღაც მოდელი, ტოპ გეარშიც კი იყო, ჩვეულებრივად მუშაობს, ცუდი ისაა რომ მხოლოდ კალიფორნიაშია შესაძლებელი ეგეთი მანქანით სიარული, რადგან შვარცნეგერის გუბერნატორობის დროს იყო დანერგილი ყველანაირი ეგეთი ჰაი ტეკ ტექნოლოგია და შესაბამისი საწვავ გასამართი სადგურები. ძირითადად დღეს პლანეტაზე არ არის წყალბადის მანქანები იმის გამო რომ გასამართი სადგურები არ არსებობს, არ არსებობს, წყალბადის მოპოვების მასიური მეთოდები. თანხა და ენერგია კი იხარჯება მის მოპოვებაზე, მაგრამ მიუხედავად ხარჯებისა და მომსახურების საკომისიოს ნამატისა მაინც იაფი გამოდის, ნუ პლიუს ეკოლოგია და რამე. უბრალოდ ვერ ჩამოყალიბდა ჯერ მაგის ინფრასტრუქტურა. norica_dragon შენ კი შეეშვი ნახევარ ლიტრიანი მაწვნის ბოთლების ყურებას და გაგიჟებას. იდიოტიზმია ეგ ყველაფერი. რაც არ უნდა მაგარი ბუშტულები ამოდიოდეს, მაგ ბანკაში ეგ მანქანას ერთ შესრუტვაზე არ ეყოფა. მეორეცესერთი როდესაც საუბარია ეკონომია მოხდა და 50% მოგება აქვს და ასე შედმეგ.... ნორიკ როდესაც არსებულს რაღაცას ამატებ და არაფერს ძველში არ ცვლი მიჩნდება ერთი კლასიკური კითხვა: - კიმაგრამ გინდ დიზელი გინდ ბენზინის ძრავი იყოს, საწვავი ცილინდრშI იგივე მიეწოდება, პლიუს ეს მაგიური წყალბადი... უკაცრავად და თუ იგივე რაოდენობა ბენზინი მაინც მიეწოდება, საიდანღა ხდება ეკონომია? თუ მატორი თვითონ ხვდება, რომ არიქა წყალბადი მოვიდა და ამიტომაც მოდი ბენზინს ნაკლებს ამოვსრუტავ ბაკიდანო? სადმე წერია რომ ბენზონასოსის ან ელექტრო ვსპრისკის ან კარბიურატორის შეცვლაც მოხდა? შემდეგი კი რჩევა იქნება, მესმის რომ ქრონიკულად დრო არ გაქვს, მაგრამ ხანდხან დისკოვერის რომ უყურო ხოლმე და განსაკუთრებით მით ბასტერებს, მაგარი მომგებიანი იქნება განვითარებისთვის. კაკრაზ მაგ წყალბადის დანამატებზე ჰქონდათ გადაცემა, თან მგონი კაი 1.5-2 წლის წინ. იუტუბზე ნახეს ეგეთივე კუკუობები, ზოგი გამზადებული რაღაცეები გამოიწერეს, რა არ გააკეთეს... კაროჩე ტუფტაა, 1 ცხენის ძალა არა მომატებია მანქანას და 1 გრამის ეკონომია არ მომხდარა, დაჟე რამდენიმეზე უკუ ეფექტი მიიღეს, საწვავი ბევრი დაიწვა ზოგზე, ზოგზე კი ძალა დაეცა. ბოლოს გამოთვალეს, და ის რაც მაგისთანა ბანკაში გამოიყობა, მართლაც წყალბადია, მაგრამ ერთი სარქველის მეათედ მოცუობას ვერ ყოფნის ხალასტოი ხოდის დროს, გაზზე და ჩქარ ბრუნვებზე საუბარიც არაა. იქვე მეორე ექსპერიმენტი ჩაატარეს, აიღეს კარბიორატორიანი მანქანა ჟიგულის ვარიანტზე, მოაგორეს, წყანბადიანი ბალონი და შნალგი თხარეს კარბიორატორში, ბევძინი კი საერთოდ გადაკეტეს.... მატორმა იმუშავა ხოშიანად, ანუ წყალბადზე მატორი ეგრევე მუშოაბს დამატებითი გადაკეთების გარეშე, მაგრამ მაგ ქიმიური რეაქციის დროს გამოყოფილი რაოდენობა პროსტა იმდენაც ცოტაა რომ მხოლოდ ვიზუალური სიამოვნების მისაღებად ვარგა. ახლა კისაბოლოო რჩევა - თუ მანქანა ბენზისნს წვავს და მაყუთი არ გყოფნის, მაქნანა გაყიდე და ავტობუსით იარე, სიჩქარე ნაკლებია, მაგრამ საქმესაც ნაკლებს გააკეთებ ![]() ან მეორე რადიკალიზმს მიმართავ, თრეულობ ძვირად ელექტრო მანქანას, ვთქვათ სმარტს, აკუმულატორზე გადის მგონი 160 კილომეტრს, 2-3 დრეშI ერთხელ ფარეხში შეაყენებ ღამე შტეფსელში შეაერთებ და დილით დატენილი იქნება, ან გადახვალ კალიფორნიაში საცხოვრებლად და .....
| |
> |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 19th July 2025 - 04:43 AM |
Hosted by Pro-Service |