![]() |
![]() |
![]() |
გამარჯობა, სტუმარო ( შესვლა | რეგისტრაცია ) |
![]() |
![]() |
![]()
პოსტი
#1
|
||
![]() მსროლელი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 707 რეგისტრ.: 27-December 10 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: tbilisi წევრი №: 589 ![]() |
მაქვს at44w-10-ი. შლანგზე რეზერვუართან საკონტაქტო რეზინები გაფუჭებული აქვს და ეგ რეზინები სადმე იყიდება? არ იბერება საერთოდ, აპარებს. რაგაცეები გადავახვიე მაგრამ მაინც. 100 ბარზე მქონდა დატენილი 3-4 დგის წინ და დღეს რომ ვნახე თითქმის 0-ზე იყო ჩამოსული... რატო?
| |
> |
|
|
![]() |
![]()
პოსტი
#2
|
||
![]() ვეტერანი ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin პოსტები: 17,351 რეგისტრ.: 9-February 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: პლანეტა Zorgi წევრი №: 13 ქალაქი:თბილისი ![]() |
kodosi მოკლედ შენს პოსტში რამდენიმე კითხვაა, შემდეგში ჯობია ნომრებად ჩამოწერო ხოლმეთორემმე კი ვხედავ ნაწილი გამოტოვა ხალხმა, მარა ზოგი ვერც ხედავ რა გამოტოვეს და შედეგად დაგრჩაუპასუხოდ. პლიუს შენი თემა ნაწილ კითხვებს და შემოთავაზებებს ჩითავს: 1) შენ გესმის რაღაც ხმარეზიკიდან რომელიც ალბათ იჩითება 3-დან 6 დატუმბვის შემდეგ,ანუ შლანგი მიაერთე დაიწყე დატუმბვა და ტკაპ ხმა გესმის. ეგ ხმა განიშნებს იმას რომ რეზერვუარსა და შლანგს შორის წნევები გათანაბრდა შემდეგ შლანგშI მეტად გაიზარდა წნევს, ჰაერი მიაწვა კპალანს და გახსნა იმისათვის რომ ახალი პორცია ჰაერი შეუშვას რეზერვუარში. როგორც ზემოთ უკვე მოგწერეს ეგ ნორმალურია ეგრეც უნდა იყოს. 2) რაც შეეხება წნევის შენარჩუნებას - ნუ იდეაში შენ სავარაუდოდ ნელა უშვებ წნევის დასაგდებ ვინტს, მაგ დროს კლაპანი ვერ ასწრებს რეზკად წინ წამოსვლას და ჰაერის გადაკეტვას, ამიტომაც ნელნელა იპარება ჰაერი და რეზიკიდან შლანგში გადადის ნაწილი ჰაერი. გაითვალისწინე დატენვის მერე წნევის დასაგდები ვინტი რეზკად უნდა მოუშვა, რომ შლანგში დარჩენილი ჰაერი უცებ დაიცალოს, ამ დროს რეზერვუარში არსებული კლაპანი შეეცდება გამოძვრეს შლანგის მეშვეობით, მაგრამჰაერის გამოსვლის მცდელობისას კლაპნის წინ ვარდება წნავა და მის უკან არსებული ჰაერი როგორც გამოძრომას ცდილობს, ასევე უნებლიედ აწვება კლაპანსაც უკნიდან და თავის თავს კეტავს რეზიკში. თუ წნევას ჩქარა არ აგდებ კლაპანი ვერ ასწრებს დაკეტვას და ამიტომაც 2-ზე ვერ ჩერდება შენი რეზიკი. ჰო პლიუს აქვე დავწენ ნასოსში წნავის დასაგდები ვინტი არ გადაუჭირო ძალიან, საკმარისია ოდნავ დაიხუროს და ცოოტათი ძალა მიაყოლო, ნუ შეეცდები მთელი ძალამიაყოლო, მაგ დროს შიგნით არსებული პლასტიკატი გაიჭყლიტება და მერე ჰაერის გამოშვებაზე პრობლემა გექნება, ძაან თუ მიჭყლიტავ, მერე ჰაერის დაჭერაზეც პრობლემა შეექმნება ნასოს. 3) ჰაერის შემობერვა - ნუ ამ საკითხს ლამის 3 პუნქტად დავშლიდი და ასე ზედაპირულად ვერ გირჩევდი: პუნქტი 1. - ჯერესერთი შესამოწმებელი იმ ადგილიდან გიბერავს ჰაერს სადაც დაწერე თუ რეზერვუარსა და კოლოფს შორის არსებული ადგილიდან. ახლა რატომ გამიჩნდა ეს ეჭვი, იმიტომ რომ თუ დაწერე რომ რეზინა ჩამოაცვი, სავარაუდოდ ეგ კოლოფი თოფს ერთხელ მაინც უკვე მოხსენი, ეგ კი ნიშნავს იმას რომ მაგ კოლოფს რა მამაძაღლი ვინტიც იჭერს ის ვინტი მინიმუმ ერთხელ მაინც მოუშვი, ვიცი რა უჯიშო თავიც აქვს მაგ ვინტს, შედეგად მიჩნდება კითხვა ხომ არ გააფუჭე ვინტის თავი და შედეგად მოჭერისას ბოლომდე ვერ მოუჭირე, ამ დროს აბტურაცია გადამშვებში არ ხდება ნორმალურად და ჰაერი იპარება მინი დაცილებაშI რეზერვუარსა და კოლოფს შორის, იქ სადაცგადამშვების მილია (ვირტუალურად წარმოიდგინე სად ჩერდება მიმწოდებლის, ანუ ჩახმახის ცხვირი და აი მანდ არის გადამშვები). შესამოწმებლად გვერდზე დააწვინე თოფი დაადე რაიმე თხელი ქაღალდი და გაისროლე, თუ აფართხალდა ან გადავარდა ქაღალდი ესეიგი მიზეზი იცი თუ არა და საიდანაც ამბობ იქედან გასდის. პუნქტი 2. - რეზინას რაც შეეხება, ნუ თუ ზემოდან აპარებს, მაშინ რეზინა გამოსაცვლელია, მიდი გრიშასთან თუ არ აქვს მაქვს და მოგაწვდი, ძნელია ჩემი გამოჩერა, მაგრამ რა ვქნათ რაღაცნაირად უნდა მოვახერხოთ (ფული მაგაში არ მინდა უფასოდ ჩაგახუტებ,მთავარია მაგისმა გამოცვლამ გამაოსწოროს ყველაფერი). პუნქტი 3.- სანთებლის რეზინა.... მე შენს სურათს რასაც ვუყურებ შენ გამოყენებული გაქვს დიდი რეზინა, 20 თეთრიანი სანთებლიდან 2 რეზინა ამოდის, დიდი და პატარა. მანდ პატარა უნდა ჩაგესვა, შენ კი მგონი დიდი გაქვს ჩასმული (სურათზე ისე ჩანს რომ თითქმის ორივე ერთი სისქისაა), შედეგად ძირითადი რეზინა ნამეტანი გასიებულია და შეიძლება დაზიანდეს, თუმცა წესით უკეთესად უნდა ჩაკეტოს. მოკლედ გადაიკითხე აბა ეს თემა, უბრალოდ მანდ თავიდან უკუღმა ჩავსვი რეზინა და მეგონა რომეგ უფრო სწორე იყო, ანუ წინიდან ჩავამატე რეზინა, მგონი უფრო მართებულია უკნიდან იყოს სანთებელასრეზინა. P.S. ჰო მართლა კოლოფზე ჟანგის კვალი ემჩნევა თოფს, მიხედე სანამ სულ დაიჟანგა და თან გაითვალისიწნე ჟანგის ბრალი შეილება იყოს ის მოვლენა რომ დამტენ პორტში კლაპანი დროზე ვერ იკეტება, შედეგად 2-ზე დაბლა ჩამოგდის ხოლმე წნევა დატენვის მერე.
| |
> |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 3rd July 2025 - 10:27 PM |
Hosted by Pro-Service |