![]() |
![]() |
![]() |
გამარჯობა, სტუმარო ( შესვლა | რეგისტრაცია ) |
![]() |
![]() |
![]()
პოსტი
#1
|
||
![]() მსროლელი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 707 რეგისტრ.: 27-December 10 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: tbilisi წევრი №: 589 ![]() |
მაქვს at44w-10-ი. შლანგზე რეზერვუართან საკონტაქტო რეზინები გაფუჭებული აქვს და ეგ რეზინები სადმე იყიდება? არ იბერება საერთოდ, აპარებს. რაგაცეები გადავახვიე მაგრამ მაინც. 100 ბარზე მქონდა დატენილი 3-4 დგის წინ და დღეს რომ ვნახე თითქმის 0-ზე იყო ჩამოსული... რატო?
| |
> |
|
|
![]() |
![]()
პოსტი
#2
|
||
![]() ზუსტი მსროლელი ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Airgun.ge Club პოსტები: 1,224 რეგისტრ.: 15-December 10 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: rustavi წევრი №: 577 ქალაქი:რუსთავი ![]() |
რა გაირკვა ბოლოსდა ბოლოს, რეზიკი აპარებს ჰაერს? ჩემი მოყიდულია ეგ ფიშტო და დამაინტერესა კაცო, არაფერი ჭირდა მასეთი ,,, ისე მე რაც დავაკვირდი მაგ რეზინს სხვანაირად ჭირდება მოვლა რომ არ გაფუჭდეს, არც ზეთი უნდა და არც არაფერი, ანუ როცა იშოვი მაგ რეზინებს დატენვის შემდეგ როდესაც ნასოსის ჰაერის დამცლელს მოუშვებ და ნასოსის შლანგში დაიცლება ჰაერი ეგრევე არ გამოაძრო შტუცერი რეზერვუარიდან, იმიტომ რომ შიგნით დაბერვის დროს შექმნილი წნევა მაგ რეზინს გარეთ ექაჩება და შესაბამისად მაგ მდგომარეობაში დარჩენილ რეზინას რომელის აკავებს რეზიკის და შტუცერის შორის ნაპრალს, პირდაპირი გამოძრობის დროს იხევა და მეორედ დატენვის დროს აუცილებლად გააპარებს, როცა დააპირებ რომ მოაძრო რეზიკიდან შტუცერი ასე გააკეთე, რომ ჯერ წინ ისევ შიგნით მიაწექი შტუცერს რეზიკისკენ,რომ ის რეზინი გადმოიცვას ზედ, თორე ის რეზინი ისეა გარეთ გამოვარდნილი თუ დააკვირდები რომ, ეგრევე რომ გამოაძრო მოწეწკვაბს მაგ რეზინს, თან უფრო ადვილადაც მოხსნი რეზიკიდან მასე შტუცერს, პირდაპირ რომ მოხსნა გამოძრობაც უჭირს, შესაბამისად მაგ რეზინის დაბერვის დროს შექმნილი მდგომარეობიდან გამომდინარე ,ანუ ხომ მიხვდი როგორც?
| |
> |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 3rd July 2025 - 04:43 AM |
Hosted by Pro-Service |