![]() |
![]() |
![]() |
გამარჯობა, სტუმარო ( შესვლა | რეგისტრაცია ) |
![]() |
![]() |
![]()
პოსტი
#1
|
||
![]() Rastafari ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 3,795 რეგისტრ.: 3-February 09 ნიკის ჩასმა ციტირება წევრი №: 1 ![]() |
Gamo Hunter 1250 - ის განხილვა. ისევ და ისევ ჩვენი რუსი კოლეგების ფორუმიდან თარგმანი... ![]() ვეცდები ცემებურად შევხედო, ყველაზე უცნაურ ზამბარ-დგუშიან შაშხანაზე, რომლის გარშემო ისედაც ძალიან ბევრია ნათქვამი. ვეცდები ობიექტურად მოგითხროთ ყველა დადებით და უარყოფით თვისებაზე. ესეიგი GAMOИтaк - Gamo Hunter 1250 ჩემი თვალებით. ![]() ![]() ![]()
| |
> |
|
|
![]() |
![]()
პოსტი
#2
|
||
![]() Rastafari ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 3,795 რეგისტრ.: 3-February 09 ნიკის ჩასმა ციტირება წევრი №: 1 ![]() |
დაშლის ტექნოლოგია ვისროლე 1 კვირა, ვითამაშე, და გადავწყვიტე ვნახო რა არის შიგნით ![]() ![]() ვხსნით კონდახის ვინტებს, ის 4-ია, ჯვარისებულ სახრახნისზე. ვხსნით დამტენი ტიაგადან პლასტიკის როლიკს. ვხსნით "ტილნიკს" თავის მიმმართველით სპეციალური გასაღებით... ![]() ![]() ... არაფერი არ გამოვარდება და ზამბარა არ გამოფრინდება იმიტომ რომ მას იჭერს სამაგრი შაიბა, რომელიც მაგრდება კომპრესორის გავლით სპეციფიური ბოლტით, ის დგას გამშვები მექანიზმის უკან. შაშხანა მივაყუდოდ სადმე ზამბარის სამაგრი შაიბით, და ვხსნით ბოლტს, უკეთესია პირველად ვინმე მოიხმაროთ რომ დაიჭიროს შაშხანა თქვენთან ერთად. ზამბარა საკმაოდ ძლიერია (მე არ მომიწია იმიტომ რომ მქონდა დაზგა...) შაიბა გამოვიდა, დამამძიმებელიც გამოვიდა. შემდეგ ყურადღებით შევხედოთ გამშვებ მექანიზმს, ის შეერთებულია ზამბარით და შტიფტით მიმმართველის სტოპორთან. ![]() გავაცალკევოთ მიმმართველი და ლულის ტიაგა. ჩვენი მიზანი დგუშია, ის ჯერ არ გამოდის... უნდა მოვკეცოთ ტიაგა (ის ორ ნაწილიანია) დაახლოებით 100-120' კუთხით და გამოვიღოთ იგი, დიდი ხვრელიდან. ახლა კი შეიძლება გამოვიღოთ დგუში. გადავხედეთ, გავამშრალეთ, დავსმაზკეთ. სპეციალისტები გვირჩევენ სინთეტიკურ ავტოზეთს, მეც ამის მომხრე ვარ, ან შეიძლება ნეიტრალური სილიკონი. მთავარია არ დავსმაზკოთ "მანჟეტის" ზედაპირი, დიზელის ასაცილებლად, მხოლოდ მაგის კიდეები და თხლათ კომპრესორის კიდეები, მანჟეტის უკან. ანუ ისე რომ მოძრაობისას ზეთი რჩებოდეს ყოველთვის მანჟეტის უკან. აწყობის ტექნიკა დაშლის საპირისპირო პროცესია. ასე რომ აღვწერ მოკლედ. ჩავდეთ დგუში, ჩავდეთ ტიაგა ხვრელში, მიუერთეთ ტიაგა მიმმართველს, შეუერთეთ ტიაგა გამშვებ მექანიზმს, და ჩავდეთ გამშვები მექანიზმი. ყურადღება! გამშვები მექანიზმის "შეპტალო" მივჭიმოთ რომ არ ქანაობდეს კომპრესორში, და წინა მხარით იყო კომპრესორის გარეთ. "შეპტალოს" მიჭიმვა და გამშვები მექანიზმის დაყენება, მოგიწევთ ერთდროულად. ჩავდეთ დამამძიმებელი, ჩავდეთ ზამბარა, ჩავდეთ დამჭერი შაიბა და ვიწყებთ ზამბარის მიჭიმვას. მივჭიმეთ ხელით ან დაზგით, გავასწოროთ საიბის და კომპრესორის ნახვრეტი და დაუჭიროთ ბოლტი. დაუჭიროთ უკანა საცობი, მიმმართველით. დავაყენოთ როლიკი, გადასატენ ტიაგაზე. დაუჭიროთ "რკინა" ხესთან. შიგთავსის მთავარი ზომები ქვემოთ დავდებ რამოდენიმე ნაწილის ზომებს (მმ). დგუშის სიგრძე-162; დგუშის სიგრძე მანჟეტით-169; დგუშის დიამეტრი-28.7; დგუშის შიდა დიამეტრი-25; დგუშის სვლის სიგრძე-119; მანძილი დგუშის ძირის და უკანა საცობს შორის, მიმმართველის გარეშე-317.5; მანძილი დგუშის ძირის და დამჭერ შაიბას შორის-300. ზამბარა-41 ხვეული; ზამბარას მავთულის დიამეტრი-3.5; ზამბარას გარე დიამეტრი-21.9; ზამბარას შიდა დიამეტრი-14.9; სხვადასხვა ტყვიებით გასროლა TS გაფრინდა დაახლებით 270მ/წ. ახლა კი ცოტა ტყვიებზე. ვიყიდე "შმელი" - 0.68. აქამდე იგივე ტყვიები გავისროლე მთელი კოლოფი, და ვიყავი ძალიან უყმაყოფილო. ესენი კი გავრეცხე სპირტით და ფეირით, და ზალიან გამიკვირდა... ყველა მიდიოდა ლულაში პატარა ხახუნით, მაგრამ ყველა ერთნაირად. მაგრამ უფრო მეტად გამიკვირდა, როდესაც ყველა ცალცალკე ავწონე, და ყველა იწონიდა 0.68-ზე მეტი... მაგრამ ყველაზე სასიამოვნო იყო ის რომ წონა მერყეობდა 3 მეათასედის ფარგლებში ![]() ![]() ჩამომივიდა ქრონოგრაფი, აი რეზულტატები, შეგახსენებთ ზამბარამ იმუშავა 500-700 გასროლა, მანჟეტი სადღაც 3000, დამამძიმებელი 125გრ. - CP-10.5 = 300მ/წ; "შმელი" 0.68 = 281მ/წ; "ტორნადო მაგნუმი" = 270მ/წ; გამო TS = 298მ/წ;
| |
> |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 17th June 2025 - 08:19 PM |
Hosted by Pro-Service |