დაშლის ტექნოლოგიავისროლე 1 კვირა, ვითამაშე, და გადავწყვიტე ვნახო რა არის შიგნით

ყოფილი პატრონისგან, შემრჩა დაზგა, ზამბარის დაშლისთვის, ასე რომ დიდი პრობლემა არ იყო.
დააწკაპუნეთ მიმაგრებული ფაილის სანახავადვხსნით კონდახის ვინტებს, ის 4-ია, ჯვარისებულ სახრახნისზე. ვხსნით დამტენი ტიაგადან პლასტიკის როლიკს. ვხსნით "ტილნიკს" თავის მიმმართველით სპეციალური გასაღებით...
დააწკაპუნეთ მიმაგრებული ფაილის სანახავადდააწკაპუნეთ მიმაგრებული ფაილის სანახავად... არაფერი არ გამოვარდება და ზამბარა არ გამოფრინდება იმიტომ რომ მას იჭერს სამაგრი შაიბა, რომელიც მაგრდება კომპრესორის გავლით სპეციფიური ბოლტით, ის დგას გამშვები მექანიზმის უკან. შაშხანა მივაყუდოდ სადმე ზამბარის სამაგრი შაიბით, და ვხსნით ბოლტს, უკეთესია პირველად ვინმე მოიხმაროთ რომ დაიჭიროს შაშხანა თქვენთან ერთად. ზამბარა საკმაოდ ძლიერია (მე არ მომიწია იმიტომ რომ მქონდა დაზგა...)
შაიბა გამოვიდა, დამამძიმებელიც გამოვიდა. შემდეგ ყურადღებით შევხედოთ გამშვებ მექანიზმს, ის შეერთებულია ზამბარით და შტიფტით მიმმართველის სტოპორთან.
დააწკაპუნეთ მიმაგრებული ფაილის სანახავადგავაცალკევოთ მიმმართველი და ლულის ტიაგა. ჩვენი მიზანი დგუშია, ის ჯერ არ გამოდის... უნდა მოვკეცოთ ტიაგა (ის ორ ნაწილიანია) დაახლოებით 100-120' კუთხით და გამოვიღოთ იგი, დიდი ხვრელიდან. ახლა კი შეიძლება გამოვიღოთ დგუში.
გადავხედეთ, გავამშრალეთ, დავსმაზკეთ. სპეციალისტები გვირჩევენ სინთეტიკურ ავტოზეთს, მეც ამის მომხრე ვარ, ან შეიძლება ნეიტრალური სილიკონი.
მთავარია არ დავსმაზკოთ "მანჟეტის" ზედაპირი, დიზელის ასაცილებლად, მხოლოდ მაგის კიდეები და თხლათ კომპრესორის კიდეები, მანჟეტის უკან. ანუ ისე რომ მოძრაობისას ზეთი რჩებოდეს ყოველთვის მანჟეტის უკან.
აწყობის ტექნიკადაშლის საპირისპირო პროცესია. ასე რომ აღვწერ მოკლედ. ჩავდეთ დგუში, ჩავდეთ ტიაგა ხვრელში, მიუერთეთ ტიაგა მიმმართველს, შეუერთეთ ტიაგა გამშვებ მექანიზმს, და ჩავდეთ გამშვები მექანიზმი. ყურადღება! გამშვები მექანიზმის "შეპტალო" მივჭიმოთ რომ არ ქანაობდეს კომპრესორში, და წინა მხარით იყო კომპრესორის გარეთ. "შეპტალოს" მიჭიმვა და გამშვები მექანიზმის დაყენება, მოგიწევთ ერთდროულად. ჩავდეთ დამამძიმებელი, ჩავდეთ ზამბარა, ჩავდეთ დამჭერი შაიბა და ვიწყებთ ზამბარის მიჭიმვას. მივჭიმეთ ხელით ან დაზგით, გავასწოროთ საიბის და კომპრესორის ნახვრეტი და დაუჭიროთ ბოლტი. დაუჭიროთ უკანა საცობი, მიმმართველით. დავაყენოთ როლიკი, გადასატენ ტიაგაზე. დაუჭიროთ "რკინა" ხესთან.
შიგთავსის მთავარი ზომებიქვემოთ დავდებ რამოდენიმე ნაწილის ზომებს (მმ).
დგუშის სიგრძე-162;
დგუშის სიგრძე მანჟეტით-169;
დგუშის დიამეტრი-28.7;
დგუშის შიდა დიამეტრი-25;
დგუშის სვლის სიგრძე-119;
მანძილი დგუშის ძირის და უკანა საცობს შორის, მიმმართველის გარეშე-317.5;
მანძილი დგუშის ძირის და დამჭერ შაიბას შორის-300.
ზამბარა-41 ხვეული;
ზამბარას მავთულის დიამეტრი-3.5;
ზამბარას გარე დიამეტრი-21.9;
ზამბარას შიდა დიამეტრი-14.9;
სხვადასხვა ტყვიებით გასროლაTS გაფრინდა დაახლებით 270მ/წ. ახლა კი ცოტა ტყვიებზე. ვიყიდე "შმელი" - 0.68. აქამდე იგივე ტყვიები გავისროლე მთელი კოლოფი, და ვიყავი ძალიან უყმაყოფილო. ესენი კი გავრეცხე სპირტით და ფეირით, და ზალიან გამიკვირდა... ყველა მიდიოდა ლულაში პატარა ხახუნით, მაგრამ ყველა ერთნაირად. მაგრამ უფრო მეტად გამიკვირდა, როდესაც ყველა ცალცალკე ავწონე, და ყველა იწონიდა 0.68-ზე მეტი... მაგრამ ყველაზე სასიამოვნო იყო ის რომ წონა მერყეობდა 3 მეათასედის ფარგლებში

.
დააწკაპუნეთ მიმაგრებული ფაილის სანახავადჩამომივიდა ქრონოგრაფი, აი რეზულტატები, შეგახსენებთ ზამბარამ იმუშავა 500-700 გასროლა, მანჟეტი სადღაც 3000, დამამძიმებელი 125გრ. - CP-10.5 = 300მ/წ; "შმელი" 0.68 = 281მ/წ; "ტორნადო მაგნუმი" = 270მ/წ; გამო TS = 298მ/წ;