![]() |
![]() |
![]() |
გამარჯობა, სტუმარო ( შესვლა | რეგისტრაცია ) |
![]() |
![]() |
![]()
პოსტი
#1
|
||
![]() Search Pretty Womans from your town for night ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Airgun.ge Club პოსტები: 3,876 რეგისტრ.: 18-February 10 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: Usa წევრი №: 312 ქალაქი:mgDandyGD ![]() |
მოკლედ ესეთი სიტუაციაა, ეგებ ვინმე ერკვეოდეთ: მოსკოვში ვმოძრაობთ გრანდ ჩეროკით, ძველი მოდელია 94 წლიანი, ჰოდა ესეთი პრობლემა გვაქვს - წყალი არ ცხელდება, საერთოდ ისარი არ იძვრის რო მოძრაობ, მერე ადგილზე გავაჩერეთ და ოდნავ თავი წამოწია ისარმა და ვითომ თბილი ჰაერი წამოვიდა ფეჩიდან, მერე გადმოვედი, ავხადე კაპოდი და რას ვცედავ - ამ გაყინულ მატორზე, -14 ყინვაში ეს ვენტილატორი გამალებით ტრიალებს ![]() მე თავიდან ვფიქრობდი რო თერმოსტატი შევცვალოთთქო, მარა მერე რაც აღმოვაჩინე რო ვენტილატორიც მაგარს უებერავს გაყინულ ძრავზეც კი, აღარ ვიცი რა ვიფიქრო.... ![]() რა და როგორ შევამოწმო ვინმემ არ იცის? მინდა რო მანქანაში სითბო იყოს, რაც წყალი თუ არ გათბა შეუძლებელია....
| |
> |
|
|
![]() |
![]()
პოსტი
#2
|
||
![]() პროფესიონალი ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderators პოსტები: 3,394 რეგისტრ.: 17-April 09 ნიკის ჩასმა ციტირება წევრი №: 68 ![]() |
აირბეგი წესით ფრონტალური დარტყმისას უნდა იხსნებოდეს მხოლოდ. სულ რომ ჭაში ჩაარტყა ბორბალი, არიბეგი არ უნდა გაიხსნას. თU იხსნება, ე.ი. უსაფრთხოების სისტემა ვერ მუშაობს კარგად. თუ გვერდებშიც აქვს მანქანას აირბეგები, იქ გვერდიდან დარტმის სენსორებიც არის.
| |
> |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 18th July 2025 - 06:28 AM |
Hosted by Pro-Service |