![]() |
![]() |
![]() |
გამარჯობა, სტუმარო ( შესვლა | რეგისტრაცია ) |
![]() |
![]() |
![]()
პოსტი
#1
|
||
![]() Search Pretty Womans from your town for night ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Airgun.ge Club პოსტები: 3,876 რეგისტრ.: 18-February 10 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: Usa წევრი №: 312 ქალაქი:mgDandyGD ![]() |
მოკლედ ესეთი სიტუაციაა, ეგებ ვინმე ერკვეოდეთ: მოსკოვში ვმოძრაობთ გრანდ ჩეროკით, ძველი მოდელია 94 წლიანი, ჰოდა ესეთი პრობლემა გვაქვს - წყალი არ ცხელდება, საერთოდ ისარი არ იძვრის რო მოძრაობ, მერე ადგილზე გავაჩერეთ და ოდნავ თავი წამოწია ისარმა და ვითომ თბილი ჰაერი წამოვიდა ფეჩიდან, მერე გადმოვედი, ავხადე კაპოდი და რას ვცედავ - ამ გაყინულ მატორზე, -14 ყინვაში ეს ვენტილატორი გამალებით ტრიალებს ![]() მე თავიდან ვფიქრობდი რო თერმოსტატი შევცვალოთთქო, მარა მერე რაც აღმოვაჩინე რო ვენტილატორიც მაგარს უებერავს გაყინულ ძრავზეც კი, აღარ ვიცი რა ვიფიქრო.... ![]() რა და როგორ შევამოწმო ვინმემ არ იცის? მინდა რო მანქანაში სითბო იყოს, რაც წყალი თუ არ გათბა შეუძლებელია....
| |
> |
|
|
![]() |
![]()
პოსტი
#2
|
||
![]() პროფესიონალი ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Airgun.ge Club პოსტები: 3,099 რეგისტრ.: 23-March 10 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: tbilisi წევრი №: 335 ![]() |
ყველა პოსტი წაკითხული მაქვს და ყველას აზრი მაინტერესებს, სწორედ იმიტომ დავრეკე ხელოსანთან ,რომ კიდევ ერთი აზრი დამეფიქსირებინა. თუ დამატებით კიდევ რამის გაგებას შევძლებ,მაგასაც ვიტყვი. მემგონი მეტი ინფორმაცია არავი არ აწყენს. მარა სხვისი აზრი შენ მაინც არ გაინტერესებს არ გინდა მცდარი დასკვნების გამოტანა.
| |
> |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 4th May 2025 - 12:46 AM |
Hosted by Pro-Service |