![]() |
![]() |
![]() |
გამარჯობა, სტუმარო ( შესვლა | რეგისტრაცია ) |
![]() |
![]() |
![]()
პოსტი
#1
|
||
![]() Search Pretty Womans from your town for night ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Airgun.ge Club პოსტები: 3,876 რეგისტრ.: 18-February 10 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: Usa წევრი №: 312 ქალაქი:mgDandyGD ![]() |
მოკლედ ესეთი სიტუაციაა, ეგებ ვინმე ერკვეოდეთ: მოსკოვში ვმოძრაობთ გრანდ ჩეროკით, ძველი მოდელია 94 წლიანი, ჰოდა ესეთი პრობლემა გვაქვს - წყალი არ ცხელდება, საერთოდ ისარი არ იძვრის რო მოძრაობ, მერე ადგილზე გავაჩერეთ და ოდნავ თავი წამოწია ისარმა და ვითომ თბილი ჰაერი წამოვიდა ფეჩიდან, მერე გადმოვედი, ავხადე კაპოდი და რას ვცედავ - ამ გაყინულ მატორზე, -14 ყინვაში ეს ვენტილატორი გამალებით ტრიალებს ![]() მე თავიდან ვფიქრობდი რო თერმოსტატი შევცვალოთთქო, მარა მერე რაც აღმოვაჩინე რო ვენტილატორიც მაგარს უებერავს გაყინულ ძრავზეც კი, აღარ ვიცი რა ვიფიქრო.... ![]() რა და როგორ შევამოწმო ვინმემ არ იცის? მინდა რო მანქანაში სითბო იყოს, რაც წყალი თუ არ გათბა შეუძლებელია....
| |
> |
|
|
![]() |
![]()
პოსტი
#2
|
||
![]() ვეტერანი ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin პოსტები: 17,350 რეგისტრ.: 9-February 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: პლანეტა Zorgi წევრი №: 13 ქალაქი:თბილისი ![]() |
tengo მანდ საუბარი მასკვიჩის მატორის დაშლაზე კი არაა. საქმე სხვა წევრების პოსტების წაკითხვაზეა! წინა გვერდზე გადადი და ბაზუკას ყველაფერი აღწერილი აქვს ხელოსნის კითხვის გარეშე თან მუშაობის ტექნოპროცესის აღწერით. წაიკითხე ხოლმე სხვისი დაწერილი ნუ ხარ ვეჩნა გადახტომაზე. კსტატე კვებაზე შენ აკეთებდი თავიდან აქცენტირებას, მაგ შეცდომაზე ნორიკამაც მიგითითა სადა აქვს კვებაო, ბაზუკამ კი მთლიანად აღწერა რაფერ მუშაობს ჰოდრო მუფტა. მარა სხვისი აზრი შენ მაინც არ გაინტერესებს ![]()
| |
> |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 4th May 2025 - 12:36 AM |
Hosted by Pro-Service |