![]() |
![]() |
![]() |
გამარჯობა, სტუმარო ( შესვლა | რეგისტრაცია ) |
![]() |
![]() |
![]()
პოსტი
#1
|
||
![]() Search Pretty Womans from your town for night ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Airgun.ge Club პოსტები: 3,876 რეგისტრ.: 18-February 10 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: Usa წევრი №: 312 ქალაქი:mgDandyGD ![]() |
მოკლედ ესეთი სიტუაციაა, ეგებ ვინმე ერკვეოდეთ: მოსკოვში ვმოძრაობთ გრანდ ჩეროკით, ძველი მოდელია 94 წლიანი, ჰოდა ესეთი პრობლემა გვაქვს - წყალი არ ცხელდება, საერთოდ ისარი არ იძვრის რო მოძრაობ, მერე ადგილზე გავაჩერეთ და ოდნავ თავი წამოწია ისარმა და ვითომ თბილი ჰაერი წამოვიდა ფეჩიდან, მერე გადმოვედი, ავხადე კაპოდი და რას ვცედავ - ამ გაყინულ მატორზე, -14 ყინვაში ეს ვენტილატორი გამალებით ტრიალებს ![]() მე თავიდან ვფიქრობდი რო თერმოსტატი შევცვალოთთქო, მარა მერე რაც აღმოვაჩინე რო ვენტილატორიც მაგარს უებერავს გაყინულ ძრავზეც კი, აღარ ვიცი რა ვიფიქრო.... ![]() რა და როგორ შევამოწმო ვინმემ არ იცის? მინდა რო მანქანაში სითბო იყოს, რაც წყალი თუ არ გათბა შეუძლებელია....
| |
> |
|
|
![]() |
![]()
პოსტი
#2
|
||
![]() ზუსტი მსროლელი ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Airgun.ge Club პოსტები: 1,141 რეგისტრ.: 11-January 10 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: Tbilisi წევრი №: 286 ![]() |
თუ ჰიდრო მუფტაზე არის არაფერი ეშველება გამოცვლის მეტი, კარდონი ააფარე რადიატორს და ცოტა შვებას იგრძნობ. თუ ელექტრო ვინტილატორი უყენია მაშინ უნდა მონახო "დაჩიკი" რომელიც რთავს და თიშავს მაგ ვენტილატორს, სადმე შლანგზე ეყენება და ზედ შტეკერი ექნება შეერთებული 2 ცალი სადენით, აი ეგ შტეკერი უნდა ამოაძრო და ნახო თუ ითიშება ვენტილატორი. საერთოდ კი მაგი მაინც თერმოსტატის ბრალი უნდა იყოს, მაინც კარდონის კომბინაცია მოსინჯე, ან თერმოსტატის გამოცვლა
| |
> |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 19th July 2025 - 04:32 AM |
Hosted by Pro-Service |