![]() |
![]() |
![]() |
გამარჯობა, სტუმარო ( შესვლა | რეგისტრაცია ) |
![]() |
![]() |
![]()
პოსტი
#1
|
||
![]() Search Pretty Womans from your town for night ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Airgun.ge Club პოსტები: 3,876 რეგისტრ.: 18-February 10 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: Usa წევრი №: 312 ქალაქი:mgDandyGD ![]() |
მოკლედ ესეთი სიტუაციაა, ეგებ ვინმე ერკვეოდეთ: მოსკოვში ვმოძრაობთ გრანდ ჩეროკით, ძველი მოდელია 94 წლიანი, ჰოდა ესეთი პრობლემა გვაქვს - წყალი არ ცხელდება, საერთოდ ისარი არ იძვრის რო მოძრაობ, მერე ადგილზე გავაჩერეთ და ოდნავ თავი წამოწია ისარმა და ვითომ თბილი ჰაერი წამოვიდა ფეჩიდან, მერე გადმოვედი, ავხადე კაპოდი და რას ვცედავ - ამ გაყინულ მატორზე, -14 ყინვაში ეს ვენტილატორი გამალებით ტრიალებს ![]() მე თავიდან ვფიქრობდი რო თერმოსტატი შევცვალოთთქო, მარა მერე რაც აღმოვაჩინე რო ვენტილატორიც მაგარს უებერავს გაყინულ ძრავზეც კი, აღარ ვიცი რა ვიფიქრო.... ![]() რა და როგორ შევამოწმო ვინმემ არ იცის? მინდა რო მანქანაში სითბო იყოს, რაც წყალი თუ არ გათბა შეუძლებელია....
| |
> |
|
|
![]() |
![]()
პოსტი
#2
|
||
![]() გურუ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Administrators პოსტები: 5,577 რეგისტრ.: 19-February 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: თბილისი წევრი №: 22 ![]() |
ეუფ რამდენი პრაფესორობა წავიკითხე ![]() თუ ჰიდრომუფტაზეა ვენტილიატორი, ესეიგი მაგას არანაირი ელექტროჩამრთველგამომრთველი არ ექნება (94 წელში ეგეთი არ არსებობდა არაფერი) ნორიკ ეგ პროპელერი, რადიატორზეა მიმაგრებული, და ელექტრო ძრავით ხდება აძვრა, თუ მატორიდან ერთერთ შკივზე გამომავალ ღერძზეა თუ მატორიდან გამომავალ ჭერძზე დგას, ესეიგი ჰიდრომუფტაზეა, და როდესაც დაზიანდა გადაიტანეს პროამოიზე, დილით როცა დაქოქავ, პროპელერი საერთოდ არუნდა ტრიალებდეს, ანკიდევ სულ ოდნავ, ერთი თითით უნდა აჩერებდე. თუ ტრიალებს ზნაჩიტ შესაცვლელია. ეს 1 მეორე, სისტემაში წყალი თუ არის საერთოდ??? მესამე თერმოსტატი. ეხლა დავგუგლე და 94-იან გრანდს აქვს კლასიკური ჰიდრო მუფთა, მაგის პრინციპია შემდეგშია, რადიატორიდან გამოსული ცხელი ჰაერის მეშვეობით მასში არსებული სითხე ფართოვდება და ტემპერატურის მატებასთან ერთად ხდება სითხის გაფართოვება და ტრიალის ინტენსივობა, როგორც კი სისტემაში წყლის ტემპერატურა ქვემოთ დაიწევს, ანალოგიურად ხდება სითხის გაგრილება და ვინტილიატორის გაჩერება, ანუ სუფთა მექანიკური პროცესია და ნუ ეძებ ნურანაირ შნურს. ![]()
| |
> |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 4th May 2025 - 12:38 AM |
Hosted by Pro-Service |