![]() |
![]() |
![]() |
გამარჯობა, სტუმარო ( შესვლა | რეგისტრაცია ) |
![]() |
![]() |
![]()
პოსტი
#1
|
||
![]() ვეტერანი ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin პოსტები: 17,350 რეგისტრ.: 9-February 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: პლანეტა Zorgi წევრი №: 13 ქალაქი:თბილისი ![]() |
შეძენილ იქნა LW ლულა და მერე დაიწყო მისი მიყენება დისკოზე ![]() მოგეხსენებათ ვიყიდე ვალტერ-ლოთარის ახალი ლულა და პატივცემულ თენგოსთან ერთად დღეს დავაყენეთ.... რა თქმა უნდა ეგრევე დავტესტედ 50 მეტრზე..... რაღაც მაინცდამაინც კარგი შედეგები ვერ მივიღეთ ![]() ![]() ![]() ხოდა მივედი სახლში და ჩავუჯექი ჩემ 12 მეტრს... აი შედეგები ახალი ლულის 10 ტყვია (ზედა სამი ტყვია სხვა ჯგუფისაა და არ ითვლება ![]() ![]() ეს კი ძველი ლულით ნასროლი 10 ტყვია ![]() ეს ვიზიტკის მეორე მხარეს დახატული სამიზნე... ისევ 10 ტყვია თითო სამიზნეში ![]() ახალი ჯგუფები 10-12მმ ისე რომ იცოდეთ რა ყანყალა კონსტრუქციიდან ვისვრი.... სირცხვილი ჩემ თავს, მაგრამ ნორმალური მაგიდა არ მაქვს ამისთვის... ძაან მალე მომიწევს ახალი ფიცრის ძებნა ![]() ![]() ე ბიჭო რაცხას გადამრევთ თქვენ, რავა არცერთი ლულა თქვენს ხელში არ ისვრის?????
| |
> |
|
|
![]() |
![]()
პოსტი
#2
|
||
![]() პროფესიონალი ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Airgun.ge Club პოსტები: 3,099 რეგისტრ.: 23-March 10 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: tbilisi წევრი №: 335 ![]() |
ჯაჯა, ვნახე შენი ნახაზები და გაპრიალებული ლულა.ნამუშევარი მართლაც სუფთადა გაკეთებული, მაგრამ არის ეს საკმარისი იმისთვის,რომ იდეალურად იმუშაოს,მემგონი არა. ტბილისში არავარ(დაკრძალვაზე ვარ რაიონში ჩამოსული), და ამიტომ ფოტოებს და ნახაზებს ვერ დავდებ,თორემ ნახაზებით გამყარებულ პასუხს დავდებდი. ეხლა მომიწევს სიტყვებით ახსნა. პირველ ნახაზზე სადაც წერია ,მეიდ ინ ტენგო ,სწორია და მე იმ ნაწილს არ შევხებივარ სადაც რეზინის რგოლი ჟდება,რადგანაც წინასწარ ვიცოდი თუ რა შედეგი მოყვებოდა ამას .მართალია ნამუშევარი იყო უხეში,მაგრამ ის ზღვარი არ იყო დარღვეული რის შემდეგაც საქმე Fუჭდება,დარჩენილი იყო ბუგაროკის გასწორება და გაპრიალება ,რაც ჩემთვის არავითარ პრობლემას არ წარმოადგენდა,მითუმეტეს რომ მაგისთვის მქონდა სათანადო ხელსაწყოები.დაახლოებით იყო 40 წუთის საქმე. ჯაჯა შენ ამტკიცებ ,რომ დისკოში რეზინა ცილინდრში არ გადადის და მხოლოდ კონუსს ედება. არ გეწყინოს მაგრამ ეს ასე არაა. დისკოს მწარმოებელსაც შემიძლია რომ ამ საკითხზე ვედავო,მაგრამ დავაც რა საჭიროა . ჩვენს ფორუმზე დისკოები ბლომადაა.,და ნებისმიერს შეუძლია ნახოს ,თუ როგორ ჟდება რეზინი ლულაში. სახლში ორი დისკოს ლულა მიგდია და ჩახმახიც მაქვს . რომ ჩამოვალ ტბილისჩი სურათებს დავდებ ამ საკითხის გარშემო. რაც შეეხება აერის ჩაბერვას ლულაში ,შენ ნასოსით ჩაუბერე და ნახავ უშვებს თუ არა ,შენსმიერ შექმნილი წნევა მაგის გასასინჯად არ არი საკმარისი. რაც შეეხება აერის გადამშვებს მაგას პრობლემა არ ქონია და მაგის ხელის ხლებას არ გირჩევ, შეიძლება უბრალოდ არასწორად ზის. აერის გადამშვები ჩემს გიბრიდზე ,მე ტვითონ გვაკეთე, არავისთან არ მივსულვარ და იდეალურად მუშაობს. მაგის გამოცდილებაც მაქვს: თუ მაინცდა მაინც გადაქყვიტავ მარადას პრინციპით გადამშვების გაკეთებას, მაგისთვის ლულის ჭაჭრა არაა საჭირო .ყველაფერი მზადაა გარდა ერთისა , ხვრელის დიამეტრი იგივე დარჩება ,მხოლოდ გადამშვების დაჯდომის ადგილი იქნება გასადიდებელი ,დაახლოებით1-მმ-ის დიამეტრით. მაგრამ ეს ყველაფერი არ არის საჭირო, თუ რამე სხვა პრობლემამ არ გამოიჩინა თავი. ბოლოს მინდა დავამატო თუ რატომ ვერ მივიყვანე საქმე ბოლომდე; აღნიშნული სამუშაოების ჩატარება ხდებოდა ტყეში და დარჩენილი სამუშAოსთვის სათანადო ხელსაწყო არ გვქონდა. რომ მცოდნოდა თავიდან ,რომ კოტეს ჯიპს 220 ვოლტი ქონდა მანქანაში ,დრემელსაც თან წავიღებდი ყოველი შემთხვევისთვის და არ იქნებოდა შემდეგი პრობლემები. როდესაც უკან ვბრუნდებოდით გასაგები იყო რა პრობლემის წინაშე ვიდექით და რა იყო გასაკეთებელი , და კოტეს შევეკითხე შეძლებდა თუ არა დარჩენილი სამუშაოს გაკეთებას, კოტემაც თქვა აწი მე შევძლებო ამის გაკეთებას ,მეც მომერიდა და ვერ უთხარი ,არა შენ ვერ შეძლებ და მე უნდა გავაკეთომეთქი. როცა მანქანიდან ჩამოვედი,მაინც შევთავაზე,რომ თუ რამე პრობლემის წინაშე დადექი,ნუ მოგერიდება შემაწუხემეთქი. და ისიც დავამატე ბოლოს ,რომ არავითარ შEმთხვევაში,ბუგაროკის დამუშავების დროს, შიგნით მეტი არ შეხვიდემეთქი. და დავშორდით ერთმანეთს.
| |
> |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 3rd May 2025 - 04:41 AM |
Hosted by Pro-Service |