![]() |
![]() |
![]() |
გამარჯობა, სტუმარო ( შესვლა | რეგისტრაცია ) |
![]() |
![]() |
![]()
პოსტი
#1
|
||
![]() მსროლელი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 654 რეგისტრ.: 11-February 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: tbilisi წევრი №: 14 ![]() |
One little problem ანუ პრობლემა მაქვს პრობლემააა, უფრო სწორედ მე კი არა hatsan_ის ნასოს აქვს პრობლემა რომელიც ლოგიკურად რო ვიმსჯელოთ ჩემი პრობლემაცაა, მოკლედ ადრე დავწერე რომ ჩემი თურქის დატენვის დროს იბუთქა ნასოსის შლანგმა და პატარაზე გაიხა , მაგის შემდეგ ჩვეულებრივად ვტენიდი მაგრამ 130-140 ბარის მერე წნევას ვეღარ იკავებდა და ტყუილად "ვაკაჩავებდი" , ასე ვწვალობ უკვე 2 კვირაა, მაგნუმში ვიყავი და შევუკვეთე ახალი შლანგი მაგრამ აგვისტომდე არ იქნება, მაგრამ ეს არ არის მთავარი. დღეს მამაჩემს გავატანე ეს შლანგი ვიღაც ნაცნობი ყავს რომელსაც მაღალი წნევის შლანგებთან რაღაც შეხება აქვს (ტრაქტორის ტორმუზები თუ რაგაც მაგდაგვრების ხელოსანია) გადაჭრა გახეთქილი შლანგი და თავიდან დასვა რეზბაზე, მოკლედ კარგად გაკეთა, მაგრამ რაშია პრობლემა შევაერთე შლანგი თოფზე და დავიწყე ბედნიერი სახით დატენვა ,აქვე მინდა ავღნიშნო რომ თოფი დატენილი იყო 130 ბარზე, 5-6 "ტალჩოკი"და ავიდა შლანგშიც 130 ბარი და დაიწყო წკაპა-წკუპი შლანგმა და გაიბერე დროზე მოვუშვი კლაპანი და დავცალე ჰაერი თორემ კიდევ გასკდებოდა. მოკლედ ვეღარ ვხვდები რისი ბრალო შეიძლება იყოს,ფაქტია რო შლანგიდან რეზერვუარში აღარ გადავიდა ჰაერი , მეეჭვება ვინმეს მსგავსი პრობლემის წინაშე როდესმე ყოფილიყო მაგრამ ველი თქვენ ვერსიებს და რჩევებს
| |
> |
|
|
![]() |
![]()
პოსტი
#2
|
||
![]() ვეტერანი ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin პოსტები: 17,350 რეგისტრ.: 9-February 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: პლანეტა Zorgi წევრი №: 13 ქალაქი:თბილისი ![]() |
მოკლედ შენ გქონდა ძველი დაბრედილი შლანგი: ![]() რომელიც როგორც გაირკვა არმირებულიც კი არის, ვროდე აწერია Made in italy მარა ხრენ ივო ზნაიტ გაიბრიდა. ![]() ეს ზედა სურათი დანარჩენი მომხამრებლებისთვის რომ ფაქტი ნახონ შლანგში ლითონის ბაზე არის, ანუ არმირებულია და ნუ უჯერებენ რუსულ-უკრაინულ ფორუმებს იმის შესახებ რომ უბრალოდ რეზინის შლანგია (სამწუხაროდ შლანგს მეტი პირი ვერ გავახსნევინე გახეთქვის ადგილზე). ქვედა სურათი კი მისტერ ochopintre-რეს ჟანგიანია ძველი შლანგის შესაერთებლები: ![]() სხბვათაშორის რეზერვუარში შტუცერის ჩასადები ადგილი შუაში აშკარად მოწითალო მოყვითალო იერფერს იძლევა, აშკარად ჟანგის კვალია მანდაც. მოკელდ მისახედი გაქვს ნასოსიც და თოფიც. ახლა კი რაც შეეხება შენს ახალ შენაძენს, ესეიგი ხელთ გქონდა აი ეს ნაკრები, ანუ ახალი 24 სანტიმეტრიანი შლანგი და ძველი შტუცერი რომლებიც ერთი ემორეზე არ მიდიოდნენ, ორივე მამალია. ![]() გარდა ამისა როგორც გაირკვა ამ შლანგის თავი ნასოსის ბუდეში არ ეხრახნება, 1-2 ბრუნი და ეჭედება. ეს იმის ბრალი აღმოჩნდა რომ ახალი შლანგი პეინტბოლისაა და მიუხედავად იმისა რომ იგივე 1/8 ზომის რეზბა აქვს, მისი რეზბა სწორი არაა, არამედ კონუსურია ![]() მოკლედ 2 მცდელობის მერე, მოვახერხე და ეს ახალი 2 დეტალი გამოვჩარხე: ![]() ესეც წამოცმულები შლანფზე და შტუცერზე ![]() ეს კი მთლიანი აწყობილი ვერსია ![]() ესეც შენი გულის გახარებისთვის ნასოსზე მიერთებული ![]() ![]() მტააკ, ახლა საქმე იმაშია რომ ეს გამოჩარხული დეტალები ცილინდრულია, ვამბობდი ექვსკუთხედი გვინდათქვა, მარა რავიცი მეც დავიზარე და შენც el-Java-ზე გასეირდება ![]() ჰოო რავიცი სხვა რა გითხრა, თუ ხვალ ტირში მოახერხებ მოჭერას შეგეძლება იქვე გამოყენება ![]()
| |
> |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 3rd May 2025 - 02:47 PM |
Hosted by Pro-Service |