![]() |
![]() |
![]() |
გამარჯობა, სტუმარო ( შესვლა | რეგისტრაცია ) |
![]() |
![]() |
![]()
პოსტი
#1
|
|
![]() გურუ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Administrators პოსტები: 5,577 რეგისტრ.: 19-February 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: თბილისი წევრი №: 22 ![]() |
|
> |
|
![]() |
![]()
პოსტი
#2
|
||
![]() გურუ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Administrators პოსტები: 5,577 რეგისტრ.: 19-February 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: თბილისი წევრი №: 22 ![]() |
რავი მე ვიცი რომ პროპანი თხევად მდგომარეობაში 70 ატმოსფეროზე გადადის, და თუ მაგაზე მეტი მაინც არ აქვს წნევა რატომ უნდა ჰქონდეს ბალონს 220- და 250 ატმოსფერო სამუშაო. რაცხა გადასამოწმებელია მაი ინფო. "კისლაროდის" ბალონებში ხომ არ გერევათ... ეგეთი ერთი დიდი მიდევს გარაჟში პროპანი სხვაა, პროპანი არის თხევადი და დღესდღეობით პროპანი და ბენზინი ერთი ფასია ამიტომაც პროპანს აღარავინ იყენება ავტომობილებში ხოლო ტაც მე დავდე ის არის "ბუნებრივი აირის" და არა "პროპანის" ბალონები. მაგიო, მაგიო, 2000PSI ვოტ! ხოდა გილოცავ, მშვიდობიან მოხმარებაში ![]() რეპორტი მინდოდა დამედო და არ დავდებ, გამოდის მარტო მე ვდებ რეპორტებს, მეწყინა და არ დავდე... იიიიიიიიიიიიიიიიიიიიიი ![]()
| |
> |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 12th May 2025 - 06:31 PM |
Hosted by Pro-Service |