![]() |
![]() |
![]() |
გამარჯობა, სტუმარო ( შესვლა | რეგისტრაცია ) |
![]() |
![]() |
![]()
პოსტი
#1
|
||
![]() მსროლელი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 654 რეგისტრ.: 11-February 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: tbilisi წევრი №: 14 ![]() |
One little problem ანუ პრობლემა მაქვს პრობლემააა, უფრო სწორედ მე კი არა hatsan_ის ნასოს აქვს პრობლემა რომელიც ლოგიკურად რო ვიმსჯელოთ ჩემი პრობლემაცაა, მოკლედ ადრე დავწერე რომ ჩემი თურქის დატენვის დროს იბუთქა ნასოსის შლანგმა და პატარაზე გაიხა , მაგის შემდეგ ჩვეულებრივად ვტენიდი მაგრამ 130-140 ბარის მერე წნევას ვეღარ იკავებდა და ტყუილად "ვაკაჩავებდი" , ასე ვწვალობ უკვე 2 კვირაა, მაგნუმში ვიყავი და შევუკვეთე ახალი შლანგი მაგრამ აგვისტომდე არ იქნება, მაგრამ ეს არ არის მთავარი. დღეს მამაჩემს გავატანე ეს შლანგი ვიღაც ნაცნობი ყავს რომელსაც მაღალი წნევის შლანგებთან რაღაც შეხება აქვს (ტრაქტორის ტორმუზები თუ რაგაც მაგდაგვრების ხელოსანია) გადაჭრა გახეთქილი შლანგი და თავიდან დასვა რეზბაზე, მოკლედ კარგად გაკეთა, მაგრამ რაშია პრობლემა შევაერთე შლანგი თოფზე და დავიწყე ბედნიერი სახით დატენვა ,აქვე მინდა ავღნიშნო რომ თოფი დატენილი იყო 130 ბარზე, 5-6 "ტალჩოკი"და ავიდა შლანგშიც 130 ბარი და დაიწყო წკაპა-წკუპი შლანგმა და გაიბერე დროზე მოვუშვი კლაპანი და დავცალე ჰაერი თორემ კიდევ გასკდებოდა. მოკლედ ვეღარ ვხვდები რისი ბრალო შეიძლება იყოს,ფაქტია რო შლანგიდან რეზერვუარში აღარ გადავიდა ჰაერი , მეეჭვება ვინმეს მსგავსი პრობლემის წინაშე როდესმე ყოფილიყო მაგრამ ველი თქვენ ვერსიებს და რჩევებს
| |
> |
|
|
![]() |
![]()
პოსტი
#2
|
||
![]() ვეტერანი ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin პოსტები: 17,350 რეგისტრ.: 9-February 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: პლანეტა Zorgi წევრი №: 13 ქალაქი:თბილისი ![]() |
tengo არ უნდა ამდენი ჩალIჩი, შუაშია ხვრელი, შტუცერს კი ორი რეზინა აქვს რომ სწორედ ეგ შუა ნახვრეტი უნდა მოახვედროს ლოკალიზაციაში. კაროჩე ბევრი ფილოცოფიის გარეშე, ზოგს ურჩევნია მარცხნიდან გაუყაროს, ზოგს მარჯვნიდან, არანაირი განსხვავება არაა, ეგ პორტი ისეა გაკეთებულია რო შტუცერი ნებისმიერ მხრიდან შერჭობისას რეზინებით ბლოკავს იქედან და აქედან რომ ჰაერი არ გამოვიდეს. კაროჩე რა მწარმოებელიც ხვდება რომ ზოგჯერ მოსახერხებელი იქნება მარჯვნიდან შეყოფა, ზოგჯერ კი მარცხნიდან, ამიტომაც არანაირად არ გზღუდავს. ხოლო რაღაც ატმეტკები რეზიკზე სულაც არაა მაჩვენებელი იმისა რომ აქედან შეიძლება და იქედან არა. მართალი გითხრა მე ჩემს რეზიკს არ დავკვირვებივარ, მარა რამე რომც იყოს (წერტილი, ნაჩხაპნი) ეგ დამტენ პორტთან არაფერ კავშირში არაა.
| |
> |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 3rd May 2025 - 02:31 PM |
Hosted by Pro-Service |