![]() |
![]() |
![]() |
გამარჯობა, სტუმარო ( შესვლა | რეგისტრაცია ) |
![]() |
![]() |
![]()
პოსტი
#1
|
||
![]() მსროლელი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 654 რეგისტრ.: 11-February 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: tbilisi წევრი №: 14 ![]() |
One little problem ანუ პრობლემა მაქვს პრობლემააა, უფრო სწორედ მე კი არა hatsan_ის ნასოს აქვს პრობლემა რომელიც ლოგიკურად რო ვიმსჯელოთ ჩემი პრობლემაცაა, მოკლედ ადრე დავწერე რომ ჩემი თურქის დატენვის დროს იბუთქა ნასოსის შლანგმა და პატარაზე გაიხა , მაგის შემდეგ ჩვეულებრივად ვტენიდი მაგრამ 130-140 ბარის მერე წნევას ვეღარ იკავებდა და ტყუილად "ვაკაჩავებდი" , ასე ვწვალობ უკვე 2 კვირაა, მაგნუმში ვიყავი და შევუკვეთე ახალი შლანგი მაგრამ აგვისტომდე არ იქნება, მაგრამ ეს არ არის მთავარი. დღეს მამაჩემს გავატანე ეს შლანგი ვიღაც ნაცნობი ყავს რომელსაც მაღალი წნევის შლანგებთან რაღაც შეხება აქვს (ტრაქტორის ტორმუზები თუ რაგაც მაგდაგვრების ხელოსანია) გადაჭრა გახეთქილი შლანგი და თავიდან დასვა რეზბაზე, მოკლედ კარგად გაკეთა, მაგრამ რაშია პრობლემა შევაერთე შლანგი თოფზე და დავიწყე ბედნიერი სახით დატენვა ,აქვე მინდა ავღნიშნო რომ თოფი დატენილი იყო 130 ბარზე, 5-6 "ტალჩოკი"და ავიდა შლანგშიც 130 ბარი და დაიწყო წკაპა-წკუპი შლანგმა და გაიბერე დროზე მოვუშვი კლაპანი და დავცალე ჰაერი თორემ კიდევ გასკდებოდა. მოკლედ ვეღარ ვხვდები რისი ბრალო შეიძლება იყოს,ფაქტია რო შლანგიდან რეზერვუარში აღარ გადავიდა ჰაერი , მეეჭვება ვინმეს მსგავსი პრობლემის წინაშე როდესმე ყოფილიყო მაგრამ ველი თქვენ ვერსიებს და რჩევებს
| |
> |
|
|
![]() |
![]()
პოსტი
#2
|
||
![]() პროფესიონალი ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Airgun.ge Club პოსტები: 3,099 რეგისტრ.: 23-March 10 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: tbilisi წევრი №: 335 ![]() |
Jah და როგორ ფიქრობ, რატომ გაუკეთებიათ თურქებს, და არა მარტო თურქებს... მსგავსი სატუმბი პორტები გამავალი ნახვრეტით? ხო შეეძლოთ დაემოკლებინათ შტუცერი, და მომხმარებელი რომ აარიდონ შეცდომისგან, მხოლოდ ერთი მხრიდან გაეკეთებინათ პორტი... ხასანის რეზიკი კი მაქვს ,მაგრამ არ დამიშლია ჯერ ,ისე კი ვაპირებ. ხასანის რეზიკზე ორი მხრიდან იმიტომაა,რომ ერთ მხარეს არის მანომეტრის პორტი. ნახვრეტი იმიტომაა გაკეთებული რომ კლაპანის მექანიზმმა წინაამღდეგობის გარეშე იმუშაოს და მემგონი თითქმის ყველა რედუქტორები და საბრძოლო კლაპნები ასეთი პრინციპით არის გაკეთებული გამონაკლისების გარდა. (შეიძლება სწორად ვერ გავიგე შენი კითხვა და სხვა რამეს ვპასუხობ). ისიც არაა გამორიცხული,რომ მაგ ნახვრეტს ქონდეს სხვა დანიშნულება ,მაგალითად რეზინის დასლაბების კონტროლის მექანიზმი . როცა დავშლი ზუსტად მეცოდინება, მაგრამ ქარხნულად რეზიკზე ნახვრეტის მხარეს არის დასატენი პორტი.
| |
> |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 3rd May 2025 - 02:23 PM |
Hosted by Pro-Service |