![]() |
![]() |
![]() |
გამარჯობა, სტუმარო ( შესვლა | რეგისტრაცია ) |
![]() |
![]() |
![]()
პოსტი
#1
|
||
![]() მსროლელი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 654 რეგისტრ.: 11-February 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: tbilisi წევრი №: 14 ![]() |
One little problem ანუ პრობლემა მაქვს პრობლემააა, უფრო სწორედ მე კი არა hatsan_ის ნასოს აქვს პრობლემა რომელიც ლოგიკურად რო ვიმსჯელოთ ჩემი პრობლემაცაა, მოკლედ ადრე დავწერე რომ ჩემი თურქის დატენვის დროს იბუთქა ნასოსის შლანგმა და პატარაზე გაიხა , მაგის შემდეგ ჩვეულებრივად ვტენიდი მაგრამ 130-140 ბარის მერე წნევას ვეღარ იკავებდა და ტყუილად "ვაკაჩავებდი" , ასე ვწვალობ უკვე 2 კვირაა, მაგნუმში ვიყავი და შევუკვეთე ახალი შლანგი მაგრამ აგვისტომდე არ იქნება, მაგრამ ეს არ არის მთავარი. დღეს მამაჩემს გავატანე ეს შლანგი ვიღაც ნაცნობი ყავს რომელსაც მაღალი წნევის შლანგებთან რაღაც შეხება აქვს (ტრაქტორის ტორმუზები თუ რაგაც მაგდაგვრების ხელოსანია) გადაჭრა გახეთქილი შლანგი და თავიდან დასვა რეზბაზე, მოკლედ კარგად გაკეთა, მაგრამ რაშია პრობლემა შევაერთე შლანგი თოფზე და დავიწყე ბედნიერი სახით დატენვა ,აქვე მინდა ავღნიშნო რომ თოფი დატენილი იყო 130 ბარზე, 5-6 "ტალჩოკი"და ავიდა შლანგშიც 130 ბარი და დაიწყო წკაპა-წკუპი შლანგმა და გაიბერე დროზე მოვუშვი კლაპანი და დავცალე ჰაერი თორემ კიდევ გასკდებოდა. მოკლედ ვეღარ ვხვდები რისი ბრალო შეიძლება იყოს,ფაქტია რო შლანგიდან რეზერვუარში აღარ გადავიდა ჰაერი , მეეჭვება ვინმეს მსგავსი პრობლემის წინაშე როდესმე ყოფილიყო მაგრამ ველი თქვენ ვერსიებს და რჩევებს
| |
> |
|
|
![]() |
![]()
პოსტი
#2
|
||
![]() პროფესიონალი ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Airgun.ge Club პოსტები: 3,099 რეგისტრ.: 23-March 10 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: tbilisi წევრი №: 335 ![]() |
ja_ja ტორმუზის შლანგი 450 ბარიანი მეეჭვება, საერთოდ თუ იმ რუსებზე საუბრობ რომლებიც შლანგებს ცვლიან ისიც ნახე რომ მანქანის შლანგებზე არ ცხვიან და სხვებსაც არ ურჩევენ ჩემის მიერ მოყვანილი არგუმენტის გამო. მეორე კი ის არის რომ ჩვენ იმ შემთხვევასთან გვაქვს საქმე სადაც - გრძელი, არ ნიშნავს კარგს! რაც უფრო დიდია შლანგი მით უფრო მეტია პარაზიტული მოცულობა, ანუ ტყუილა აკაჩავებ იმ მოცულობას! შლანგი არ ვიცი რა ტექნიკის იყო,კი ვკითხე მაგრამ არ მახსოვს,რადგანაც აღფრთოვანებული დავრჩი რომ 450 ბარი ვნახე წარწერა,არ ველოდი. ყურადღება კი იმიტომ გავამახვილე შლანგზე,რომ ერთი პერიოდი ვიფიქრე დისკოს შლანგის დაგრძელებაზე ,ხომ იცი რომ მოკლეა და მოუხერხებელი. მაგრამ მერე გადავიფიქრე,იმ თვალსაზრისით რომ რაც უფრო გრძელია მით უფრო საშიია და საფრთხილოა. მაგაშიც გეთანხმები,რომ ერტი ორი ბუქნი თავიდან ზედმეტი მოგიწევს ,სანამ შლანგის მოცულობა შეივსება, მერე კი არააქვს მნიშვნელობა. შლანგიც არაა გრძელი მაქს 30სმ. ფასი მე მგონი 8ლარი მითხრა. ეს იყო 2-3 ტვის უკან.
| |
> |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 3rd May 2025 - 02:20 PM |
Hosted by Pro-Service |