![]() |
![]() |
![]() |
გამარჯობა, სტუმარო ( შესვლა | რეგისტრაცია ) |
![]() |
![]() |
![]()
პოსტი
#1
|
||
![]() მსროლელი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 654 რეგისტრ.: 11-February 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: tbilisi წევრი №: 14 ![]() |
One little problem ანუ პრობლემა მაქვს პრობლემააა, უფრო სწორედ მე კი არა hatsan_ის ნასოს აქვს პრობლემა რომელიც ლოგიკურად რო ვიმსჯელოთ ჩემი პრობლემაცაა, მოკლედ ადრე დავწერე რომ ჩემი თურქის დატენვის დროს იბუთქა ნასოსის შლანგმა და პატარაზე გაიხა , მაგის შემდეგ ჩვეულებრივად ვტენიდი მაგრამ 130-140 ბარის მერე წნევას ვეღარ იკავებდა და ტყუილად "ვაკაჩავებდი" , ასე ვწვალობ უკვე 2 კვირაა, მაგნუმში ვიყავი და შევუკვეთე ახალი შლანგი მაგრამ აგვისტომდე არ იქნება, მაგრამ ეს არ არის მთავარი. დღეს მამაჩემს გავატანე ეს შლანგი ვიღაც ნაცნობი ყავს რომელსაც მაღალი წნევის შლანგებთან რაღაც შეხება აქვს (ტრაქტორის ტორმუზები თუ რაგაც მაგდაგვრების ხელოსანია) გადაჭრა გახეთქილი შლანგი და თავიდან დასვა რეზბაზე, მოკლედ კარგად გაკეთა, მაგრამ რაშია პრობლემა შევაერთე შლანგი თოფზე და დავიწყე ბედნიერი სახით დატენვა ,აქვე მინდა ავღნიშნო რომ თოფი დატენილი იყო 130 ბარზე, 5-6 "ტალჩოკი"და ავიდა შლანგშიც 130 ბარი და დაიწყო წკაპა-წკუპი შლანგმა და გაიბერე დროზე მოვუშვი კლაპანი და დავცალე ჰაერი თორემ კიდევ გასკდებოდა. მოკლედ ვეღარ ვხვდები რისი ბრალო შეიძლება იყოს,ფაქტია რო შლანგიდან რეზერვუარში აღარ გადავიდა ჰაერი , მეეჭვება ვინმეს მსგავსი პრობლემის წინაშე როდესმე ყოფილიყო მაგრამ ველი თქვენ ვერსიებს და რჩევებს
| |
> |
|
|
![]() |
![]()
პოსტი
#2
|
||
![]() ვეტერანი ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin პოსტები: 17,350 რეგისტრ.: 9-February 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: პლანეტა Zorgi წევრი №: 13 ქალაქი:თბილისი ![]() |
ochopintre ნუ პირველი... შლანგი თუ გასკდა ან გაიხა გადასაგდებია, მაგას ვერაფერს უშველი, ნუ კი შეიძLება ფაამოკლო და რამე, მაგრამ შიდა სტრუქტურული დარღვევა სადამდეა კაცმა არ იცის. ანუ არმირებული დაწნული ნაჭერი როემლზეც რეზინაა ჩამოსხმული მთელია თუ დედა აქვს ნატირები ვერ გაიგებ. მეორე... თუ რეზიკშI იყო 130 ბარი, მაშინ ნასოსმა მინიმუმ 131-ი უნდა დატენოს რომ რეზიკში კლაპანი გაიხსნას, მანამდე წნევა იზრდება ნასოსის ძირში და შლანგში, თუ მანდ არ გაიზარდა ისე ვერ გაუტოლდება რეზიკის წნევას და კლაპანი არ გაიხსნება. მესამე ტრაქტორის და სხვა ეგეთი ტორმუზების შლანგები გაცილებით ნაკლებ წნევაზეა გათვლილი თუ არავცდები 30 თუ 40 ბარზე, ასე რომ შენთვითონ ხვდები... tengo მე ასე ვიცი,რომ რუსები ხასანის ნასოსის ყიდვისთანავე ცვლიან შლანგს. ვარკეთილის ავტო ბაზრობაზე ვნახე მაღალი წნევის შლანგები.დაახლოებით იქნებოდა 30სმ. სიგრძის ,450 ბარი ეწერა.შეიძლება ორის ერთმანეთზე გადაბმა. ტორმუზის შლანგი 450 ბარიანი მეეჭვება, საერთოდ თუ იმ რუსებზე საუბრობ რომლებიც შლანგებს ცვლიან ისიც ნახე რომ მანქანის შლანგებზე არ ცხვიან და სხვებსაც არ ურჩევენ ჩემის მიერ მოყვანილი არგუმენტის გამო. მეორე კი ის არის რომ ჩვენ იმ შემთხვევასთან გვაქვს საქმე სადაც - გრძელი, არ ნიშნავს კარგს! რაც უფრო დიდია შლანგი მით უფრო მეტია პარაზიტული მოცულობა, ანუ ტყუილა აკაჩავებ იმ მოცულობას! ochopintre მოკლედ მგონი გაქვს 2 გზა სანამ შენი მაგნუმის დაკვეთა ჩამოვა... 1) იყიდე ამაზონზე ნასოსის შლანგი, როგორც წესი პირამიდი ყიდის ეგეთ შლანგებს, აგრე ერთი ლინკი, აგერ მეორე ლინკი, ორივე მაღალ წნევებზეა გათვლილი, მართალია უკეთესი იქნება ბენჯამინის ნასოსის შლანგი რადგან მას გარედან ლითონის ბადის არმირება აქვს, მაგრამ ჯერ არ ვიცით როგორ დავითრიოთ. მეორე თუ გადაკეთება შენთვის პრობლემა არაა, თრეულობ იგივე ამაზონზე პეინტბოლის შლანგს, მაგალითად აი ეს, ან აი მეორე , მარა ამას დახვეული სტრუქტურა აქვს, თუმცა არის იგივე დახვეული სტრუქტურით მარა გრძელი სწორე ნაწილებიც აქვს, ან აგერ დაიადე მარტო შლანგი და კონექტორები წამოაცვი. თუმცა აგერ ვნახე მგონი გადასარევი ვარიანტი ![]() ![]()
| |
> |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 3rd May 2025 - 02:24 PM |
Hosted by Pro-Service |