![]() |
![]() |
![]() |
გამარჯობა, სტუმარო ( შესვლა | რეგისტრაცია ) |
![]() |
![]() |
![]() ![]()
პოსტი
#1
|
||
![]() მაძიებელი ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 419 რეგისტრ.: 7-November 14 ნიკის ჩასმა ციტირება წევრი №: 2,006 ქალაქი:tbilisi ![]() |
მოგესალმებით, მოკლედ მანქანის ფეჩი ნელ-თბილს უბერავს უკვე,და 0 გრადუსზე ალბათ მთლად ცივი ექნება. ხოდა ვიფიქრე ჯერ რადიატორის გამორეცხვა ცხელი წყლით. მჭირდება ისეთი ნასოსი რომელიც ცხელ წყალს გაუძლებს. ლილო მოვიარე თითქოს მასეთი არავის ქონდა.რომლებიც ეყარა ცხელი წყლისთვის არააო ეგ. არი რაიმე ბუჯეტურ ვარიანტში ეგეთი ტუმბოები? სად ვნახო?
| |
> |
|
|
![]() |
![]()
პოსტი
#2
|
||
![]() მსროლელი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: სულებზე მონადირე პოსტები: 685 რეგისტრ.: 27-May 17 ნიკის ჩასმა ციტირება წევრი №: 2,267 ქალაქი:თბილისი ![]() |
temo-777 ანუ ნორმის დროს ორივე -შემსვლელი და გამომსვლელი უნდა იყოს ცხელი-როდესაც დატჩიკი მიუახლოვდება ნორმას. არა. ნორმას რო მოუახლოვდება შეიძლება ცხელი არ იყოს ფეხის რადიატორი შლანგები. ძრავის რადიატორის ქვედა შლანგი ან თითონ რადიატორის ქვედა ნაწილიც რო ცხელი იქნება მაშინ გადაამოწმე ის შლანგები. იმიტო რო ინდივიდუალურია. ზოგ მანქანაში ფეჩი ადრე თბება ზოგში გვიან, თავი რო დაიზღვიო სრულად გაცხელებულ წყლის კანალების შემდეგ შეამოწო სჯობს. ამას ვგულისმობ. ფეჩის რადიატორის შემსვლელ გამომსვლელ შლანგებს თუ იპოვი მთლად უკეთესია. პოსტის უკანასკნელი ჩამსწორებელია MonSoon: Nov 24 2018, 09:07 PM
| |
> |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 2nd July 2025 - 05:16 PM |
Hosted by Pro-Service |