![]() |
![]() |
![]() |
გამარჯობა, სტუმარო ( შესვლა | რეგისტრაცია ) |
![]() |
![]() |
![]() ![]()
პოსტი
#1
|
||
![]() მაძიებელი ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 419 რეგისტრ.: 7-November 14 ნიკის ჩასმა ციტირება წევრი №: 2,006 ქალაქი:tbilisi ![]() |
მოგესალმებით, მოკლედ მანქანის ფეჩი ნელ-თბილს უბერავს უკვე,და 0 გრადუსზე ალბათ მთლად ცივი ექნება. ხოდა ვიფიქრე ჯერ რადიატორის გამორეცხვა ცხელი წყლით. მჭირდება ისეთი ნასოსი რომელიც ცხელ წყალს გაუძლებს. ლილო მოვიარე თითქოს მასეთი არავის ქონდა.რომლებიც ეყარა ცხელი წყლისთვის არააო ეგ. არი რაიმე ბუჯეტურ ვარიანტში ეგეთი ტუმბოები? სად ვნახო?
| |
> |
|
|
![]() |
![]()
პოსტი
#2
|
||
![]() მსროლელი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: სულებზე მონადირე პოსტები: 685 რეგისტრ.: 27-May 17 ნიკის ჩასმა ციტირება წევრი №: 2,267 ქალაქი:თბილისი ![]() |
temo-777 მაგაზე ადრე მგონი შევამოწმე და აღარ მახსოვს. როგორ უნდა იყოს ნორმის დროს? დავაკვირდები აბა ნორმის დროს ფეჩის რადიატორის შლანგები უნდა იყოს ცხელი, ხელი შეიძლება არ დაგწვას მარა ცხელია. თუ ცხელია ესეიგი ფეჩი აჩმახებს. როგორც ვიცი. ძრავის უკან უნდა იყოს წესით და რიგით. ლაბავოსის დაბლა როგორ წესი.
| |
> |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 13th May 2025 - 09:24 PM |
Hosted by Pro-Service |