![]() |
![]() |
![]() |
გამარჯობა, სტუმარო ( შესვლა | რეგისტრაცია ) |
![]() |
![]() |
![]() ![]()
პოსტი
#1
|
||
![]() მაძიებელი ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 419 რეგისტრ.: 7-November 14 ნიკის ჩასმა ციტირება წევრი №: 2,006 ქალაქი:tbilisi ![]() |
მოგესალმებით, მოკლედ მანქანის ფეჩი ნელ-თბილს უბერავს უკვე,და 0 გრადუსზე ალბათ მთლად ცივი ექნება. ხოდა ვიფიქრე ჯერ რადიატორის გამორეცხვა ცხელი წყლით. მჭირდება ისეთი ნასოსი რომელიც ცხელ წყალს გაუძლებს. ლილო მოვიარე თითქოს მასეთი არავის ქონდა.რომლებიც ეყარა ცხელი წყლისთვის არააო ეგ. არი რაიმე ბუჯეტურ ვარიანტში ეგეთი ტუმბოები? სად ვნახო?
| |
> |
|
|
![]() |
![]()
პოსტი
#2
|
||
![]() მაძიებელი ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 419 რეგისტრ.: 7-November 14 ნიკის ჩასმა ციტირება წევრი №: 2,006 ქალაქი:tbilisi ![]() |
წყლის მაჩვენებელი გიჩვენებს რომ წყალის ტემპერატურა იმატებს და მაინც ცივს უბერავს? კი რა თქმა უნდა, იმატებს და როცა დადგება თავის ნორმაზე მაინც ცივს უბერავს. სანამ წყალი ფეჩის რადიაყორში შევა მანამდე უყენია ჰიდრო ან ელექტრო სარქველი რომელიც არეგულირებს წყლის ნაკადის დინებას გამათბობლის რადიატორში.შეიძლებ ეგ იყოს დაზიანებული. მგონი ეს ვარიანტიც გასათვალისწინებელია მიცუბიში ლანსერია 98 წლიანი ![]() ანუ ძველებსაც ააქვს ეგ რაღაც სარქველი? ისე კი აქვს რაღაც ნავაროტკები, ელექტო შუშები,ელექტრო სარკეები, ელექტრო ლუქი ))) , სიგნალიზაცია )) როცა წინა რადიატორის ქვედა შლანგი ცხელია სრულად და ფეჩის რადიატორში შემავალი მილები გრილი ან ცივი, მაშინ სისტემას ან წყალი აკლია ან დასაჰაერებელია. შეამოწმე ამ მხრივ ?? მაგაზე ადრე მგონი შევამოწმე და აღარ მახსოვს. როგორ უნდა იყოს ნორმის დროს? დავაკვირდები აბა
| |
> |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 3rd July 2025 - 04:21 AM |
Hosted by Pro-Service |