CROSMAN blaze XT |
გამარჯობა, სტუმარო ( შესვლა | რეგისტრაცია ) |
CROSMAN blaze XT |
May 2 2018, 10:12 PM
პოსტი
#1
|
||
ცნობის მოყვარე ჯგუფი: Members პოსტები: 37 რეგისტრ.: 2-May 18 ნიკის ჩასმა ციტირება წევრი №: 2,343 ქალაქი:თბილისი |
გამარჯობა , CROSMAN blaze XT ამ თოფზე შეგიძლიათ ორიოდე სიტყვა მითხრათ? რამდენად ნორმალურია თავის ფასში ? მაინცდამაინც ბევრს არ ვითხოვ თოფისგან . სამწუხაროდ თუ საბედნიეროდ ჯერ შევიძინე და შემდეგ აღმოვაჩინე ეს ფორუმი და ისიც გამყიდველმა მითხრა საინტერესო და საჭირო ინფორმაციას ამოიკითხავ თუ ესტუმრებიო . საერთოდ ვერ ვერკვევი და კულისებიდან გადევნებთ თვალს . პ.ს. დღეს გავიგე რომ ახალ თოფს დაშლა და შეზეთვა ჭირდება ( ვერ გავიხსენე იმ სიტყვას რა ქვია ) მე კი ვუბრახუნე უკვე 50 ტყვიამდე და შესაძლებელია დაზიანებულიყო რაიმე დეტალი? იქნებ მითხრათ ვინმე ვინც დამეხმარება დაშლაში და ქარხნული ზეთების მოშორებაში არვიცი რამდენად სწორად ვხსნი თემას , თუ რამე შემეშალა მომიტევოს ადმინისტრაციამ შენიშვნას მივიღებ და გავითვალისწინებ მომავალში.მადლობა.
| |
> |
|
|
May 9 2018, 10:05 AM
პოსტი
#2
|
||
ზუსტი მსროლელი ჯგუფი: Members პოსტები: 1,361 რეგისტრ.: 10-April 11 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: თბილისი წევრი №: 1,257 ქალაქი:თბილისი |
aleqsa ჰაერის ზამბარის ამოტრიალებისსათვის არასწორი დეტალები გაქვს გამოყენებული მაგ ზამბარის ღერო კონუსურად ბოლოვდება, ანუ წაწვეტებულივითაა, შესაბამისად დგუშშიც იამკა ექნება ამოჭრილი, წვეტით მანჟეტისკენ მიმართული. ქარხნულადაც კი არასწორი ტექნოლოგიით სვამენ მაგ ზამბარებს, რადგან ფეხებზე ჰკიდიათ. ეხლა გეტყვი რატომ არის არასწორი. ზამბარა ძლიერ ვიბრაციას განიცდის გაშლის დროს, შედეგად მისი ღერო სხლტდება ასე თუ ისე, ჩვენ შიგნით არ ვზივართ და ამას ვერც დავინახავთ. ამიტომ ერთხელაც შეიძლება ამოვარდეს მაგ იამკიდან, სულ ოდნავ გადაიხაროს, მაგდაგვარად დაფიქსირდეს და გადატენვისას არასწორად დაფიქსირებული ღერო აზიანებს უკვე ბალონს. მოკლედ, ესე უნდა გაგეკეთებინა: ნუ ტოკარი აჭრის ზამბარის ღეროს ისე, რომ მისი ზედაპირი სწორი იყოს და არა წაწვეტებული, შესაბამისად მაცენტრირებელი შაიბაც უნდა მოიჭრას და მისი იამკაც სწორი უნდა იყოს, აი ასეთი... ეს არის სწორი ვერსია. სხვაგვარად დაზიანდება ზამბარა ადრე თუ გვიან, დაცლის ჰაერს და ვეღარ გაისვრის თოფუკა P.S.საერთოდ რატო გადაწყვიტე ზამბარის ამოტრიალება, ზოგადად სჯობს ისე იჯდეს როგორც შენს თოფს ქონდა თავიდან ვიდრე ამოტრიალებულ მდგომარეობაში, უბრალოდ თოფი ლულით დავლა დაყრდნობილი უნდა შეინახო ხოლმე, რომ შეიზეთოს სალნიკები. სახხლეტს რასც შეეხება, ის ვინტი იმიტომ აქვს რომ დაუჭირო, შედეგად იღებ 2 საფეხურიან სასხლეტს. უბრალოდ აზრი იმიტომ არ აქვს ამ ვინტს, რომ ძალიან მოკლეა და ფაქტიურად ვერ იღებ ორ საფეხურიან სასხლეტს. ამიტომ ეგ ქარხნული ვინტი უნდა ამოაგდო საერთოდ და დაუყენო იდენტური, ცოტა ოდნავ სქელი და ცოტა გრძელი ვინტი, რომ დაჭერის შედეგად კარგ სიღრმეზე გადააადგილოს სასხლეტის საბიძგელა. სისქეთი ცოტა სქელი იმიტომ უნდა იყოს რომ საბიძგელა თხელია და ვინტს არ ასცდეს, კიდევ იმიტომ რომ რაშიც ეს ვინტი ეჭიურება მოდება ჰქონდეს, ეგ ქარხნული ვინტები რომც დაუჭირო უკან ვარდება თავისით ბუდიდან, რადგან წვრილია და მოდება არ აქვს. რაც შეეხება სასხლეტის 2 საფეხურიანობას და მის დარბილებას, აღნიშნულ სასხლეტს აქვს 2 ზამბარა, ერთი ზამბარა სასხლეტის გადაადგილების ყოველ ეტაპზე არის მოძრაობაში, მეორე ზამბარა მაშინ იწყებს მოქმედებას როდესაც მეორე საფეხურზე გადადიხარ. მაგრამ არც ამ ზამბარების ყოფნას აქვს აზრი, იმიტომ რომ ორივე ერთნაირი ძალის მქონეა. წესით უნდა იგრძნობოდეს მეორე საფეხურზე გადასვლა. ჰო და სწორედ იმ შედეგის მისაღწევად რომ იგრძნო ერთი საფეხურიდან მეორეზე გადასვლა, მაგდენი ჩალიჩის მაგივრად აკეთებ შემდეგს. იღებ იმ ზამბარას რომელიც სასხლეტის გადაადგილების ყოველ ეტაპზე არის მოძრაობაში და მას ანაცვლებ გაცილებით რბილი მავთულისაგან დამზადებულ იდენტური ზამბარით. საბოლოოდ, შეცვლილი ვინტითა და შეცვლილი ზამბარით იღებ ასეთ შედეგს: გადატენი თოფს, სასხლეტზე დაადებ თითს და სასხლეტი პირველი ეტაპიდან მეორემდე ეტაპამდე მისვლისას იმდენად რბილად გადაადგილდება რომ ძალიან უმნიშვნელო მოდება აქვს თითზე, მერე უკვე მეორე ეტაპზე რომ მივა, თითი გრძნობს უკვვე წინააღმდეგობას, ესეიგი მისული ხარ იქამდე რომ გამოკრავ ტუ არა ეგრევე გაისვრის. ნუ თუ ვინტი ღრმადაა დაჭერილი იმ შემთხვევაში თორემ შეგიძლია პირველ ეტაპზე სვლა დაამოკლო და მეორეზე გაზარდო.
| |
> |
|
|
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 5th June 2024 - 09:05 AM |
Hosted by Pro-Service |