![]() |
![]() |
![]() |
გამარჯობა, სტუმარო ( შესვლა | რეგისტრაცია ) |
![]() |
![]() |
![]()
პოსტი
#1
|
||
![]() ცნობის მოყვარე ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 180 რეგისტრ.: 21-January 15 ნიკის ჩასმა ციტირება წევრი №: 2,039 ქალაქი:ქობულეთი ![]() |
ფორუმელებო ვისაც აქვს გამოცდილება წინა პროპკის გაჩარხვის სადაც მანომეტრია მიმაგრებული დამტენი პორტით ძირითადად მაინტერესებს როგორ ხდება რეზერვარის შიგნით პროპკის აბრატნი კლაპნის გაკეთება
| |
> |
|
|
![]() |
![]()
პოსტი
#2
|
||
![]() ცნობის მოყვარე ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 180 რეგისტრ.: 21-January 15 ნიკის ჩასმა ციტირება წევრი №: 2,039 ქალაქი:ქობულეთი ![]() |
![]() როგორც ადრე გითხარი მანქანის ამორტიზატორიდან გავაკეთე რეზერვარი კედლის სისქე 1.2მმ ქონდა, შიდა დიამეტრი 32მმ, სიგრძე 33სანტიმეტრი, თითო პროპკას 3_ბოლტო ქონდა როგც გითხარი 3000_ეფესი დავტენე ანუ 136_ატმოსფერო წენ ისე შემაშინე დავშალე ჩემი თვითნაკეთი რეზერვარი მაი პროპგა მაგ ძველი რეზერვარისაა.
| |
> |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 7th August 2025 - 10:15 PM |
Hosted by Pro-Service |