![]() |
![]() |
![]() |
გამარჯობა, სტუმარო ( შესვლა | რეგისტრაცია ) |
![]() |
![]() |
![]()
პოსტი
#1
|
||
![]() ცნობის მოყვარე ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 180 რეგისტრ.: 21-January 15 ნიკის ჩასმა ციტირება წევრი №: 2,039 ქალაქი:ქობულეთი ![]() |
ვინმემ თუ იცით როგორ ხდება კლაპნის გაჩარხვა კერძოდ იმ ადგილის დამუშავება სადაც შტოკია მოთავსებული გარე კედლისდა და წინა შიდა კედლის გაპრიალება წნევა რომ არ გაპაროს???
| |
> |
|
|
![]() |
![]()
პოსტი
#2
|
||
![]() ვეტერანი ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin პოსტები: 17,351 რეგისტრ.: 9-February 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: პლანეტა Zorgi წევრი №: 13 ქალაქი:თბილისი ![]() |
ლურსმანი არ ღირს, დარტყმებისგან მალე დეფორმირდება და დაიწყებს გაჭედვებს... ხვრელს კი გააჩნია რომელს გულისხმობმ თუ შტოკის სამოძრაო ხვრელს გულისხმობ რაც უფრო წვრილი იქნება მით უკეთესი, თორემ არის მაგალითად შტაერის კლაპანი რომელსაც მგონი შტოკი 1.5 მილმეტრიანი აქვს და არის კრალის კლაპანი როემლსაც მგონი 5 მილიმეტრიანი შტოკი არს... გააჩნია რა.... მარა რაც უფრო წვრილია მით უკეთესია იმ მხრივ რომ გადამშვებში დიდი ბალაყანა არაა გამოჩხერილი და ჰაერის ნაკადს მოძრაობაში ხელს არ შეუშლის
| |
> |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 7th August 2025 - 07:50 AM |
Hosted by Pro-Service |