![]() |
![]() |
![]() |
გამარჯობა, სტუმარო ( შესვლა | რეგისტრაცია ) |
![]() |
![]() |
![]()
პოსტი
#1
|
||
![]() მაძიებელი ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 402 რეგისტრ.: 9-August 16 ნიკის ჩასმა ციტირება წევრი №: 2,195 ქალაქი:თბილისი ![]() |
მოგესალმებით ყველას. მცოდნეებს გთხოვთ გაგვარკვიოთ: რა სხვაობაა ნპ2 და ნპ სისტემებს შორის. ეს სხვაობა შემოიფარგლება მხოლოდ შემოტრიალებული ამორტიზატორით და ამორტიზატორის ბუდის მოქცევით დგუშში თუ არსებობს რაიმე სხვა დამატებითი ნუანსები ამარტიზატორში უკუცემის ჩახშობის მექანიზმთან დაკავშირებით?
| |
> |
|
|
![]() |
![]()
პოსტი
#2
|
||
![]() მაძიებელი ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 402 რეგისტრ.: 9-August 16 ნიკის ჩასმა ციტირება წევრი №: 2,195 ქალაქი:თბილისი ![]() |
ვნახე ეხლა, შენი კარნახით- კროსმანით მოვძებნე, ისე ვერ ვპოულობდი აღწერას. ნპ-ში გადატენვის დროს,ამორტიზატორის ღერძი ბოლომდე შედის ბუდეში? თუ არ შედის ბოლომდე და რჩება 3-4 სმ მაინც, მარტივი იდეები გამიჩნდა მოდერნიზაციაზე: ამორტიზატორის შემოტრიალების (რასაც ხშირად ისედაც მიმართავენ), კორპუსის ბოლოზე მყარი რეზინის მასალის მიწებების და ღერძისშესაბამისი სიგრძის მონაკვეთის მოჭრის, რომ ჩაეტიოს ისევ თავის ადგილას. ამორტიზება უნდა გაუმჯობესდეს და შესაბამისად სიზუსტეც. ისე კი, ნპ2-ს 12-14%-ით მეტი ენერგია აქვს და ალბად მაგ ბურთულების-საკისარის მსგავსი სისტემით ხახუნის შემცირების ხარჯზე იღებენ. აგერ იდეაც 125-ს რომ გადააკეთებ ვორტექსის ამორტიზატორზე, უკეთესი ამორტიზებისთვსი რეზინის 2-სმ სისქის საფენი დგუშსა და ამორტიზატორის კორპუსს შორის..
| |
> |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 7th July 2025 - 11:46 AM |
Hosted by Pro-Service |