გამარჯობა, სტუმარო ( შესვლა | რეგისტრაცია )

> ნპ2 ვს ნპ სისტემა
vexam
პოსტი Feb 8 2017, 02:21 PM
პოსტი #1


მაძიებელი
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 402
რეგისტრ.: 9-August 16
ნიკის ჩასმა
ციტირება
წევრი №: 2,195
ქალაქი:თბილისი



მოგესალმებით ყველას. მცოდნეებს გთხოვთ გაგვარკვიოთ: რა სხვაობაა ნპ2 და ნპ სისტემებს შორის. ეს სხვაობა შემოიფარგლება მხოლოდ შემოტრიალებული ამორტიზატორით და ამორტიზატორის ბუდის მოქცევით დგუშში თუ არსებობს რაიმე სხვა დამატებითი ნუანსები ამარტიზატორში უკუცემის ჩახშობის მექანიზმთან დაკავშირებით?
>
გვერდის დასაწყისში გადასვლა
 
+შეტყობინების ციტირება
 
ახალი თემის დაწყება
გამოხმაურებები
vexam
პოსტი Feb 8 2017, 05:09 PM
პოსტი #2


მაძიებელი
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 402
რეგისტრ.: 9-August 16
ნიკის ჩასმა
ციტირება
წევრი №: 2,195
ქალაქი:თბილისი



ვნახე ეხლა, შენი კარნახით- კროსმანით მოვძებნე, ისე ვერ ვპოულობდი აღწერას. ნპ-ში გადატენვის დროს,ამორტიზატორის ღერძი ბოლომდე შედის ბუდეში? თუ არ შედის ბოლომდე და რჩება 3-4 სმ მაინც, მარტივი იდეები გამიჩნდა მოდერნიზაციაზე: ამორტიზატორის შემოტრიალების (რასაც ხშირად ისედაც მიმართავენ), კორპუსის ბოლოზე მყარი რეზინის მასალის მიწებების და ღერძისშესაბამისი სიგრძის მონაკვეთის მოჭრის, რომ ჩაეტიოს ისევ თავის ადგილას. ამორტიზება უნდა გაუმჯობესდეს და შესაბამისად სიზუსტეც.
ისე კი, ნპ2-ს 12-14%-ით მეტი ენერგია აქვს და ალბად მაგ ბურთულების-საკისარის მსგავსი სისტემით ხახუნის შემცირების ხარჯზე იღებენ.

აგერ იდეაც 125-ს რომ გადააკეთებ ვორტექსის ამორტიზატორზე, უკეთესი ამორტიზებისთვსი რეზინის 2-სმ სისქის საფენი დგუშსა და ამორტიზატორის კორპუსს შორის..
>
გვერდის დასაწყისში გადასვლა
 
+შეტყობინების ციტირება

პოსტი ამ თემაში


მიმდინარე თემაში პასუხის გაცემაახალი თემის დაწყება
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული წევრი)
0 წევრი:

 



RSS მსუბუქი ვერსია ახლა არის: 7th July 2025 - 11:46 AM
Hosted by Pro-Service