![]() |
![]() |
![]() |
გამარჯობა, სტუმარო ( შესვლა | რეგისტრაცია ) |
![]() |
![]() |
![]() ![]()
პოსტი
#1
|
||
![]() ვეტერანი ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin პოსტები: 17,350 რეგისტრ.: 9-February 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: პლანეტა Zorgi წევრი №: 13 ქალაქი:თბილისი ![]() |
როგორც ვხვდები ყველაზე მეტი მაღალი წნევის ნასოსი გვაქვს სწორედ Benjamin-ის კლასის, ერთი გვაქვს Jah-ის გერჰნერი (იმედია სახელი არ შემეშალა) და პრაქტიკულად Benjamin-ის ანალოგი Airforce-ს ნასოსი. ახლა რამ გადამაწყვეტინა დაშლა. რაცხა ამ ბოლოდროს ჩემი ნასოსი არ მომწინდა, ვერ ვიტყვი რომ ცუდად მუშაობდა ან არ ტენიდა, მარა რაცხა ბორძიკობები სჭირდა როდესაც ზემოთ ვწევდი ღერძს. პლიუს გიგაბაიტის დაზიანებული ნასოსი, პლიუს გუშინ გასული რომ ვიყავით მე და დავითუსი აშკარად დავითუსის ნასოს რაღაც სჭირდა. ანუ რომ ანასოსებდი და ცოტახნით გაჩერდებოდი კარგავდა შლანგში დაგროვილ წნევას და თან ნასოსი ავტოამტურად ზემოთ ამოდიოდა ხოლმე. გიგაბაიტისას როგორც გვახსოვს პირიქით სჭირდა, თუ დატენვისას გაჩერდებოდი ძირს ვეღაც ჩაწევდი და უკანაც ვერ ამოწევდი რომ მთელი ძალით დაწოლილიყავი ![]() ![]() მოკლედ პრევენციული ზომებისთვის, პლიუს დასაზეთი იყო ჩემი ნასოსი, პლიუს მაინტერესებდა რა როგრორ იყო მოწყობილი, ავდექი და დავშალე, გადავწყვიტე დანახული ინფო გაგიზიაროთ რომ შესაბამისი კორექტივები ტქვენს ნასოსებში შეიტანოთ თუ ჩათვლით საჭიროს. მაშ ასე დაშლა მარტივია თავიდან უნდა მოვუშვათ სახელური, დარწმუნებული იყავით აღარ დაგვჭირდება აწყობამდე ![]() მეორე ნაწილად ვხსნით ძირა ბლოკში ჩახრახნილი ბრინჯაოს ექვსკუთხედს. ამის მერე ხელში შეგვრჩება ცენტრალური ცილინდრი მესამე ნაბიჯი - ვნახულობთ სტოპ ვინტს როემლიც აქვს ძირა ნაწილში დარჩენილ შავ რგოლს, სტოპ ვინტის მოხშვებით ჰაერის ფილტრი და ეს შავი რგოლი მოძრაობას დაიწყებენ. მეოთხე ნაბიჯი - ვხსნით ძირა მხარეს არსებულ მეორე ექვსკუთხედს რომელიც გარე შავ ცილინდრშია ჩახრახნილი. ახლა შეიძლება ნასოსი ბოლომდე გაშალოთ, გარე შავი ცილინდრი შეგიძლიათ ბოლომდე გაქაჩოთ სანამ ზედა ნაწილში არ გამოჩნდება ბრინჯაოს კიდევ ერთი ექვსკუთხები. გაითვალისწინეთ შეიძLება პატარა ძალის დატანება დაგჭირდეთ რომ ეს ექვსკუთხედი დაინახოთ, პატარა შეფერხება შეიძლება გქონდეთ შავი გარე ცილინდრი ჩერდებასავით და არ გაძლევთ დაინახოთ ეს ექვსკუთხედი. მეხუთე ნაბიჯი - თუ ზედა ბრინჯაოს ექვსკუთხედი გამოჩნდა შავი გარე ცილინდრის შიგნიდან, ახლა დრო დადგა ზედა ნაწილში არსებული ალუმინის დეტალი მოუშვათ. ![]() ეს ის დეტალია რომელშიც სახელურის ვინტები მაგრდება. დაგჭირდებათ ეგრეთქოდებული კრანის კლუჩი (სანტექნიკები მაგას კიდევ პირველ ნომერ კლუჩს ეძახიან) ანუ ეს ის ინსტრუმენტია ვინტის მოშვება მოწერით რომ არეგულირებთ პირის გაღების შესაძლებლობას. ნაბიჯი მეექვსე - თუ ამ ალუმინის პრობკას ამოხრახნავთ დაინახავთ რომ იგი მესამე საფეხურის ღერძზეა რკინის შპილკით მიმაგრებული. პატარა ლურსმანი ან რაღაც ეგეთია საჭირო და შპილკა გამოვარდება. ჩემს ნასოსზე საერთო ცალი მხრიდან მარტივარ სძვრება, მეორე მხრიდან კი ეჭედება. ახლა შეგიძლიათ თამამად გარე შავი ცილინდრი მოაძროთ. ნაბიჯი მეშვიდე - ახლა ხელში დაგრჩებოდათ გაპრიალებული ცილინდრი ზემოთ ქვემოთ ბრინჯაოს დეტალებით. ჯერ ზედა ნაწილში არსებული ექვსკუთხედი უნდა მოუშვათ, ოღონდ ფრთხილად, მანდ ერთი რეზინა ზემოდანაა, ხოლო მეორე რეზინა ამ ექვსკუთხედის ქვეშაა, არ აგერიოთ ეს რეზინები. შიდა ბუდეში თუ ჩასვავთ გარე რეზინას, დატენვა გახდენა, ძალიან იოლი, ნეკა თითით დატენით 300 ატმოსფეროს, მაგრამ იქ სადაც საჭირო იყო 20 ბუქნი საჭირო იქნება 120 ბუქნი ![]() ![]() ![]() ![]() თვითონ ამ ექვსკუთხედს კი ზემოდან აქვს რკინის ლაგამი (არ ვიცი რა ქვია ახლა ეგრე დავარქვი), რომელიც არ აძლევს საშუალებას ამოვარდეს პატარა ხვრელიდან მყარი რეზინის ბურთულას. ეს ბურთულა ამისამართებს ჰაერს მეორე სარქველიდან მესამეში. არ დაკარგოთ, და არ იფიქროთ აირსოფტის ბურთულაზე, აირსოფტის ბურთულა მკვრივია და ჰერმეტიულობას ისე არ მოგცემთ როგორც რეზინის ბურთულა. ნაბიჯი მერვე - გადავიდეთ ძირა ნაწილზე, თუ დააკვირდებით აქაც ერთი პატარა ექვსკუთხედია სულ ძირს. მის შიგნით არის ჩამალული უკუწნეის კლაპანი, ანუ რომ ჩაბერავთ და წნევა შლანგში იზრდება, უკან რომ არ გამოიპაროს წნევა ამ კლაპნის მეშვეობით ხდება მისი დაკეტვა. მოკლედ მექანიზმი საკმაოდ მარტივია, ერთი ზამბარა და პატარა წვეტიანი დეტალი, რომელზეც წამოცმულია რეზინა და სწორედ ეს რეზინა კეტავს ჰაერის უკან დაბრუნების შესაძლებლობას. ![]() ჩემთან ეს რეზინა საკმაოდ გაცვეთული იყო, პრაქტიკუალდ ნახევარი აქერცლილი იყო. იდეაში ბოლომდე დაშლა ვაცადე და ეგრევე ელიავაზე მოვკურცხლე, 50 თეთრად ვიყიდე 3-ცალი მაგდაგვარი, მართალია ეგეთივე პუტკუნა არ აღმოჩნდა, სადრაც მიკრონებშია განსხვავება, მაგრამ ნაყიდი რეზინა თავის საქმეს აკეტებს. ორიგინალი რეზინის ზომებია: გარე დიამეტრი 7.4მმ, შიდა დიამეტრი 3.9მმ, სისქე 1.8მმ ეს იმ შემთხვევისთვის თუ სადმე მოახერხებთ მის დათრევას. მე რაც ვიყიდე ელიავაზე კლიენტმა ამარჩევინა აი ასეთი ნაკრებიდან, ყველაზე პატარა რეზინა ამ ნაკრებში რაც იყო ეგაა ზუსტად. ![]() სურათზე მარცხნიდან მარჯვნივ. ორიგინალი გაქუცული რეზინა, მეორე და მესამე - ამაზონის ლინკი რომ მოვიყვანე იმ ნაკრებიდან რეზინები, ბოლო მეოთხე რეზინა, ვიღაც არტურასგან ნაყიდი რეზინაა, ფაქტია ეს ბოლო არ ზომებში ჯდება და არც ხარისხში. Davitus - შენს ნასოს ზუსტად ეს რეზინა აქვს დაზიანებული. მისი გამოცვლის მერე მშვენივრად გააგრძელებ დატენვას, თუ ამ რეძინას ვერ თრეულობ მითხარი და მოგაწვდო, მაინც 2 ცალი ზაპასად მაქვს ![]() Gigabyte13 - შენს ნასოსში გადაამოწმე ეს რეზინა ხომ არ ახირებს. წესით შენსას მესამე მუხლის რეზინა უხურებს, მაგას მოგვიანებით ავხსნი, მაგრამ ესეც გადაამოწმე. ნაბიჯი მეცხრე - ახლა იწყება არდავიწყება, ერთი ვინტის მოშვებით უნდა გავხსნათ ნასოსი საბოლოოდ და სამივე საფეხური უნდა ამოვიღოთ. ამისათვის ძირს დარჩენილ ბრინჯაოს დეტალს ექვსკუთხედში "რაზვადნოი" კლუჩს ვუმაგრებთ, ხოლო ზედა მხარეს არცებულ ბრინჯაოს დეტალში"კრანის კლუჩს" ვუჭეთ და ერთი მეორეს საწინააღმდეგოდ ვატრიალებთ. ![]() მოხსნას დაიწყებს ძირა ექვსკუთხედი, რომელიც მეორე საფეხურის მილზეა მიხრახნილი. მოშვების შედმეგ, ზემოთა მხრიდან ამოვიღებთ მეორე საფეხულს და მეორე საფეხურის ქვევიდან გამოვაძვრენთ მესამე საფეხურის ღერძს. მორჩა ნასოსი დაშლილია. მეტად დაშლა საჭირო როგორც ასეთი აღარაა, ყველა საჭირო დეტალს შეგიძლიათ პირდაპირ მიუდგეთ. მთავარი დეტალი აქ მაინც მესამე საფეხურის რეზინებია. ![]() უფროსწორედ ერთი რეზინაა და ერთი თუ არავცდები ფტოროპლასტის ნდანამატია. მოკელდ ეს რეზინაზომა ფორმით უკუწნევის სარქველში გამოყენებული რეზინის ანალოგია, ეგაა რომ აქ ბაზრობის რეზინა ალბათ არ წავა, არ მისინჯია, მაგრამ ეს რეზინა ცოტა უფრო პუტკუნა მეჩვენება. ![]() ჰო რაც შეეხება პირადად ჩემს ნაზოზს, კიდევ კარგი დავშალე, იმიტომ რომ შიგნით იყო აურახელი წყლის კონდენსატი, ჭუჭყიანი ზეთი და კაცმა არ იცის, რა. გამოწმენდის შემდეგ ყველაფერი პრიალებს, ეგაა რომ სილიკონის ზეთი არ მეყო, სასწრაფოს საშოვნია შესაბამისი კლასის ცოტა მეტი სილიკონის ზეთი. ახლა ყველაფერი დაზეთილი კი მაქვს, მაგრამ... მოკლედ იმედია ეს ინსტრუქცია რაიმეში გამოგადგებათ, თუ რაიმე სხვა რეზინებს აღმოაჩენთ ხომ კაი, მე კი ძალიან მინდა აი ამ ნაკრების დათრევა (ან აი ამ ერთის ან ამ მეორე ნაკრების), ეგაა რომ ახლა მე ვერ დავუკვეთავ, 5 კვირის განმავლობაშI მაქვს განაწილებული საქონელი ჩვენი საბაჟოს 300 ლარიანი კანონის გამო. სექტემბრის შუა რიცხვბისთვის შეიძლება დავუკვეთო, მანამდე თუ ვინმეს თავში ჩაგიჯდებათ ეგებ ჩემთვისაც მიაყოლოთ ერთი კოლოფი და ფულს გადაგიხდით
| |
> |
|
|
![]() |
![]()
პოსტი
#2
|
||
![]() ვეტერანი ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin პოსტები: 17,350 რეგისტრ.: 9-February 09 ნიკის ჩასმა ციტირება მდებარეობა: პლანეტა Zorgi წევრი №: 13 ქალაქი:თბილისი ![]() |
მტააკ ვაგრძელებ ამ თემას. კროსმანს მივწერე მეთქი ეგემ მომცეთ სადაა ნასოსის დაშლა აწყობის და დეტალების სქემა მეთქი, პლიუს ტითი უნდა დავზეთო მეთქი რომელი ზეთი ან ტაოტია საჭირო მეთქი. აი რა მოიწერეს Giorgi, Attached please find the diagram for the HPP2K PCP Hand Pump. Please be advised that Crosman does not sell parts or repair the pumps here. You will need to contact Sun Optics at (817) 350-4957 for repairs out of the warranty. Otherwise, your pump is covered under a 1 year warranty through Crosman Corporation. It is strongly recommended that you only use Parker Olube as an oil. Use of other oils will damage your pump and void the warranty. You may find this oil online doing a general search. Thank you, Angel ეს შესაბამისი წერილზე მიატაჩებული PDF ფაილი ნუ ნახაზი კოშმარულია, იმედია რაიმეს გაიგებთ, სამაგიეროდ გაირკვა რომ ნასოსის მწარმოებელი არის ფირმა Sun Optics (მგონი ეს ფირმაა, თუმცა თავს ვერ დვდებ ლინკი არ იყო წერილში მითითებული), თუმცა სად ოპტიკა და სად ნახოხი ხრენ ივო ზნაიტ ![]() გარდა ამისა გაირკვა რა ნივთიერებით უნდა მოხდეს ნასოსის დაზეთვა. საჭიროა რაღაც Parker Olube. თავიდან ვერ გავიგე რა არის სიტყვა Olube მერე გავარკვიე, ეს არის O-Ring Lube (იგივე O-Ring oil). მოკლედ მგონი ესაა ![]() ![]() ლინკები დასათრევად Parker O-Ring Lubrication BRO-OLUBE O-Ring Lubricant 4 oz Tube NuLine 884-4 Barium O-lube (4 Oz) Parker Seal Accessories NuLine 884-2 Ptfe Super O-lube 2 Oz Parker Seal Accessories კაროჩე ჩემი ნასოსი სასწრაფოდ დასაშლელი და ამ ზეთით დასაზეთია ![]() ![]()
| |
> |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 1st May 2025 - 12:40 AM |
Hosted by Pro-Service |